Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Veljeni+oli+syntyjään+vasenkätinen,+joka+pakotettiin+oikea+käden+käyttöön+lapsena.
Vasenkätisyys+oli+jonkinsortin+häpeä+siihen+aikaan.
Tänäpäivänäkin+jotkut+asiat+luontuvat+paremmin+vasemmalla+kädellä+esim.+tikan+heitto.
05.01.2021 18:35
Aamupäivällä+katselin+mitä+uutisia+google+tarjoilee.
Oli+siellä+myös+tämä+HS+juttu,+mutta+tietysti+tilaustarjouksen+takana,+joten+en+päässyt+lukemaan.
Joten+en+voi+sanoa+mitä+mieltä+olen,+mutta+sen+voin+sanoa,+että+jos+on+eri+mieltä+aloittajan+kanssa,+ei+sen+pitäisi+johtaa+siihen,+että+aletaan+henkilökohtaisesti+mollaamaan+ja+ivaamaan.
05.01.2021 13:24
Lunta+sitä+tännekin+on+tullut,+niinkuin+kuuluu+moneen+muuhunkin+paikkaan+tulleen.
Eilen+siivosin+auton+yltä+päältä+ja+ympäriltä,+mihin+ei+koneilla+voi+mennä.
Puoli+tuntia+siinä+meni.
Tänään,+kun+olin+lähdössä+asioille,+auto+ei+mene+ees,+eikä+taa.+Renkaat+jäätyneet+kiinni,+piti+lapiolla+hakata+renkaiden+ympäriltä+jäätä.
Harmitti,+kun+on+uudet+nastarenkaat,+mutta+ei+nuo+näyttäneet+kärsineiltä.
Pikkuhiljaa+noita+joulujuttuja+purkanut.+Kuusi+tuossa+vielä+on,+kohta+sekin+poistuu.
Pari+kirjaa+hain+kirjastosta.+Ajankulua+pakkaspäiville.
Tässä+taannoin+katselin+jotain+dokumenttia,+missä+kerrottiin+aivoterveydestä.
Ihan+pienikin+rutiinista+poikkeaminen+auttaa+aivojen+toimintaa.
Unettomuutta+jotkut+täällä+kertoneet+olevan.
Hyvä+uni+on+se,+joka++´´siivoaa´´+aivoja,+auttaen+esim.+muistia.
Kannattaisi+varmaan+vaikka+kokeilla+melatoniinia,+se+kun+on+ihan+ihmisen+omakin+tuottama+hormooni,+ei+varsinainen+unilääke.
Viime+talvena+aloin+tehdä+vasemmalla+kädellä+ristikoita.+Alkuun+se+oli+hidasta,+nyt+sujuu+jo+huomattavasti+paremmin.
04.01.2021 15:49
Juu,+niinhän+ne+viisaat+sanovat.
Venuskin+on+niin+polttava,+vaikka+on+kuulemma+kauenpana+auringosta+kuin+me.
On+niin+kamalan+paljon+hiilidioksiidia.
01.01.2021 20:47
Influenssavirukset+eivät+ole+koronaviruksia.
Sen+sijaan,+Sars+ja+Ebola+ovat+koronaviruksia.
Tämän+hetken+tiedon+mukaan,+tavalliset+influenssarokotetut+eivät+levitä+ko.+virusta.
Mutta+tästä+nyt+jylläävästä+korona-covid-19+viruksesta+ei+ole+vielä+tarkkaa+tietoa.
Tieto+lisääntyy+sen+mukaan,+kun+tutkia+ehditään.
01.01.2021 20:43
Niille+kai+toivotetaan,+joita+kohdatan,+livessä+tai+virtuaalitasolla,
Voihan+sitä+sanoa,+että+Hyvää+Uutta+vuotta+koko+Suomen+kansalle.
Tässä+ketjussa+on+vain+Noja-tuolissa+käyvät,+niinkuin+Sinäkinj+nyt.
Siis+jokainen+täällä+kävijä+saa+toivotuksen.+Kaikestahan+voi+tehdä+ongelman,+jos+niin+haluaa.
01.01.2021 20:38
Nii-i,+mutta+kun+meille+on+luvattu+satavarmasti+ilmastonmuutos+ja+nyt+sitten+kerrotaan,+että+on+tulossa+lunta+ja+paukkupakkasta+ja+voi+vielä+olla+monta+viikkoo.
01.01.2021 19:28
Tuo+minun+kuuseni+on+ns.+pöytäkuusi,+eli+vähän+yli+puolitoistametrinen.
Se+on+parvekkeen+oven+vieressä+pyöreällä+pöydällä.
Siitä+sitten+nostan+sen+parvekkeelle+ja+heitän+alas,+sieltä+sen+heti+vieden+roska-astioiden+viereen+säädetyn+ajan+sisällä,+jolloin+jäteyhtiö+niitä+kerää.+En+siis+levittele+neulasia+huusholliin+enkä+rappuun.
Olen+ajatellut,+että+niinkauan,+kun+pystyn+kuusen+omasta+metsästä+hakemaan,+sen+haen.
Jos+tulee+päivä+etten+siihen+pysty,+sitten+saa+olla.
01.01.2021 19:17
Lunta+on+tullut+lisää+viime+yönä.+Lenkillä+ollessani+ihastelin+talvisen+luonnon+kauneutta.
Eilen+olin+tuolla+omajkotialueella+pällistelemässä,+siellä+komeita+raketteja+ammuskelivat.
Oli+siellä+muitakin+uteliaita.
Koirat+ovat+arempia+rakettien+suhteen.+Tuo+kissa+ei+välitä+niistä+mitään.
Usein+ollaan+oltu+Tampereellakin+uudenvuodenaattona,+missä+isommat+metelit,+ei+tuo+ole+korviaan+lotkauttanut.
Yleensä+olen+vienyt+joulukuusen+pois,+heti+uudenvuoden+jälkeen,+mutta+annan+olla+vielä+muutaman+päivän,+kun+ei+juurikaan+ole+neulasia+tiputtanut,+Viissiin+sen+takia,+kun+vain+noin+20min+matkan+oli+autossa+ja+sisällä+laitoin+heti+jalkaan+ja+vettä+sinne.
Asuinpaikoista+juttua+ollut.
Itse+olen+talviasukas+Pirkanmaalla+puoli+vuotta+ja+kesäpuolen+keski-Suomessa.+Välillä+viipyillen+vanhalla+kotitilalla+ja+Tampereella+vuodenajasta+riippumatta,+ne+taas+ovat+molemmat+Pirkanmaalla.
Hyvää+vuotta+toivon+kaikille+Noja-tuolilaisille.+Kun+tuosta+koronasta+päästäisiin+edes+vähemmälle,+se+jo+monen+elinoloa+kohentaisi.
01.01.2021 17:52
Jouluaattona+oli+5cm+lumikerros.+Yöllä+oli+nyt+tullut+reippaasti.
Ennen+näkyi+nuo+vastapäisen+kerrostalon+jouluvalot.+Tässä+välissä+on+muutamia+puita,+ovat+nyt+niin+lumessa,+että+pieniä+valopilkkuja+näkyy+enää.
Oli+hieno+ulkoiluilma.
Omakotialueella+ammuttiin+eilen+paljon+raketteja,+niinpä+laittauduin+sinne+töllistelemään,+enkä+ollut+ainoa.
Jonkun+tuntemattoman+mummun+kanssa+siinä+jutusteltiin,+oli+ainakin+3+metrin+turvaväli.
01.01.2021 17:26
Mikä+on+aloituksen+lähde?
01.01.2021 16:53
Mulla+on+jossain+kaapin+perukoilla+yksi+Linkolan+kirja,+jonka+lukenut+olen+kauan+sitten.
Jäi+ristiriitainen+tunnelma+siitä.
Oli+mielestäni+ihan+hienojakin+asioita+ja+toisaalta+taas+tunne,+että+jonkinlaisessa+omassa+kuplassaan+hänkin+eli.
Kynän+ja+paperinkin+oli+joku+tehnyt+jossakin,+millä+hän+kirjoitti.
On+hienoa+tulla+vähällä+toimeen,+mässäilyä+tämä+pallo+ei+todellakaan+tarvitse,+mutta+maan+antimia+tarvitsee+jokainen+jossain+muodossa,+muuten+ei+ihmiselämääkään+ole+olemassa.
01.01.2021 16:35
Tämän,+kun+lukee+https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/c8ec1492-77f7-4e4b-8636-a36f516fb8a2,+tulee+ihan+vilu.
Suunnittelin+jo,+että+sitten+kipitän+kasa+kaikenmaailman+kuteita+yllä+ruokakauppaan+ja+tuun+taxilla+pois+kassit+täynnänsä+sapuskaa.
01.01.2021 16:21
Laitan+linkin+henkilöstä,+joka+kommunikoi+kirjainlaudalla.
Hänen+tarinansa+on+aivan+uskomaton.+Olen+lukenut+hänen+kirjansa.
Kannattaa+lukea.+
https://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/halvaantunut_marja_korhonen_viestii_vain_silmillaan_elama_on_positiivista
Hänestä+olisi+esimerkkiä+kenelle+vain.
30.12.2020 19:58
Kissan+kanssa+kaksin+tässä+ollaan.
Saatan+käväistä+mökit+tarkistamassa,+jos+ei+lunta+kovin+paljon+tule.+Siellä+ei+niin+kiirettä+aurauksilla+pidetä.
Muuten+omia+touhujani+touhuilen+kaikessa+rauhassa.+Lenkillä+käyn+ja+tsiikailen+näkyykö+raketteja+lentävän.
Olen+hyvä+viihtymään+yksinkin,+kisu+tietysti+kaverina.
Tuli+tuosta+Makriinan+rosollisopasta+mieleeni+borssikeitto.
Joskus+kymmeniä+vuosia+sitten+kaukana+nuoruudessa,+kun+käytiin+Leningradissa+ja+syötiin+hotellissa+borssikeittoa,+ukko+tykkäsi+siitä+niin,+että+piti+sitä+ruveta+kotonakin+keittämään.+Hyväähän+se+oli.
Onnekasta+uutta+vuotta+Noja-tuolin+kävijöille.
30.12.2020 19:34
Joo,+niitä+perinteisiä+tinoja+ei+enää+saa,+kun+niissä+oli+lyijyä.
Korvikkeita+on.
Löysin+tämmöisen+jutun+niistä.
https://yle.fi/uutiset/3-10576774
30.12.2020 19:19
Mitäpä+tuosta,+vaikka+useimminkin+kävisit.
Siinä+ylhäällä+saattaa+olla+60-70-80+ketjujen+otsikoita.
30.12.2020 16:27
Ihan+jokavuotisesta+influenssapiikistäkin,+käsivarsi+kipeytyy+ja+pistoskohta+punoittaa+joillakin.
Toisella+taas+ei+tapahdu+mitään.
Käsivarteen+kai+ei+kukaan+ota+täytemömmöjä.+Kysymys+on+täyteaineesta+huulissa+ei+pistoskohdasta.
30.12.2020 16:19
Periaatteessahan+ihminen+voi+allergisoitua+mille+aineelle+vaan.
En+usko,+että+elohopean+käyttö+on+missään+sallittua.
Minä+kyllä+uskon,+että+rokotteen+antajat+ovat+ainakin+meillä+täällä+Suomessa+hyvin+koulutettuja.
30.12.2020 16:13
Joo,+olen+minäkin+välttänyt+taudin.
Välttämättömät+ostokset+kyllä+tehnyt.++Onneksi+asuinpaikkani+ovat+sellaisia,+ettei+korona+juurikaan+täälä+ole+liikkunut.
Nykyään+menen+kk-maski+naamalla+ja+kk-hanskojakin+useimmiten+käytän.+Autossa+on+aina+huuhdetta+mukana.
30.12.2020 16:08
218 / 315