Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luomukaurasta+keitän+puuroa,+se+on+hyvää+ja+pehmeää.
Kauramaitoja+en+osta,+vaikka+mitä+mainostaisivat.
Oma+ruokajuomani+on+luomumaito+ja+myös+vapaan+lehmän+AB-piimä.
09.11.2020 16:00
Hyvä+uutinenhan+tuo.
Toivottavasti+on+kunnolla+testattu.
Jutussa+sanottiin,+että+ensimmäinen+antoi+suojan+28+päivää+ja+toinen+vuodeksi.
Onhan+maailmalla+myös+monta+muuta+rokotetutkimusta+meneillään.
09.11.2020 15:55
Joskus+-70-luvulla+olen+influenssan+sairastanut.+Yhden+kerran+olen+rokotteen+ottanut.
Nyt+ajattelin+ottaa,+kun+on+tuo+korona+samaan+aikaan+liikkeellä.+Ettei+ainakaan+kahta+tautia+tule+yhtäaikaa.
No,+en+ole+flunssiakaan+sairastanut,+kun+joskus+hamassa+menneisyydessä,+en+edes+muista+koska.
Flunssa-viruksia+meillä+liikkuu+yli+200+erilaista,+niiden+aiheuttamiin+tauteihin+ei+ole+rokotetta.
09.11.2020 15:50
Kotona+oli+lehmiä,+possuja,+kanoja.+Naapurissa+hevonen.+Mökkinaapurilla+lampaita,+joiden+jäljiltä+heidän+rantansa+oli+hienon+tasaisen+vihreä.+Siitäkin+on+kauan.
Lapsena+asuin+maalla,+sitten+eri+kokoisissa+kaupungeissa.+Nykyään+sekä+maalla,+että+kaupungissa.
Helsingissä+olen+mennyt+ratikalla.+Toisen+kaupungin+asunnon+keittiön+ikkunasta+ratikkakiskoille+alle+100+metriä,+ratikkakin+kohta+menee.
Metrolla+olen+mennyt+nuoruudessani+Tukholmassa.
Suuremman+osan+elinajastani+olen+asunut+kaupungeissa,+mutta+sisimmältäni+olen+kyllä+maalainen.
09.11.2020 15:38
Jossain+oli+jo+spekulointia,+että+Trump+voi+yrittää+Ivankaa+seuraavaksi+presidenttiehdokkaaksi.
Jenni+on+julkaissut+3+runokirjaa,+kirjoittaa+kolumneja.+Toimii+kirjallisuuspiireissä.
Hänellä+on+kyllä+rivi+palkintoja.+
Jos+nyt+oikein+muistan,+en+varma,+olisi+valtiotieteiden+maisteri.
09.11.2020 15:26
Älä+puhu+läpiä+päähäs.
09.11.2020 15:08
Katselin+myös+eilen+tuon+Belgravia-sarjan+ekaosan+areenasta.
Tuli+ihan+semmoinen+olo,+että+se+on+tullut+ennenkin.
Sarja+sinällään+hyvä.
Katsoin+nyt+jo+teemalla+loppuneen+La+Senora-sarjan.+Siinä+hieno+monitasoinen+juoniltaan+ja+historiallisesti+taustoitettu.
Nyt+näyttää+aurinko+paistaa,+eilenkin+oli+mukava+sää.
Uudet+nastarenkaani,+kun+ovat+isommat,+kun+kuluneet+vanhat,+niin+hankasivat+kuraläppiin.+Kuului+oikeen+mailmanlopun+ääni.
Kahteen+kertaan+niitä+irrotin.
Eilen,+kun+kävin+mökillä,+siellä+oli+lyhytvartinen+mensseli,+sain+vihdoin+väkerrettyä+koko+läpän+irti.+Meteli+loppui.
Jospa+tuo+Amerikan+mannerkin+pikkuhiljaa+rauhoittuisi.+No+Trumppi+siellä+kehittelee+uusia+kiertueita+koronasta+välittämättä.+Ei+vaan+ymmärrä+luovuttaa.
Tuolla+ylenpänä+noista+rakennuksista+oli+puhetta.
Itse+olen+vanhojen+rakennusten+ihailija.+Vanhoissa+linnoissakin+mitä+olen+käynyt,+tunnen+suorastaan+olevani+kotona.
09.11.2020 14:26
Siis,+jos+tuo+on+totta.
Se++tuli+mieleeni,+että+ei+tainnut++loppujen+lopuksi+kovin+ensimmäisen+naisen+paikka+olla+kauaakaan+mieluinen.
Täältä+Suomesta+katsoen+sai+sen+kuvan,+että+aika+taustalla+pysyttelikin.
Miten+sitten+ehtii+tämä+Bidenin+puoliso,+koska+aikoo+tointaankin+harjoittaa.
Nähtäväksi+jää+kaikki.
09.11.2020 13:42
Joku+aika+sitten+luin+jostain,+että+Melania+olisi+sanonut+eroavansa+Trumpista,+kun+presidenttikausi+on+ohi.
09.11.2020 13:29
Netistä+tietysti+löytää+monestakin+paikkaa.
Kun+esim.+tv-uutisia+kuuntelee,+siellä+vain+luetellaan+paljonko+on+tartuntoja+siellä+ja+tuolla.
Ihmisiltä+tuppaa+unohtumaan,+että+paljon+on+vielä+kansaa,+jotka+eivät+nettiä+käytä.
Tieto+tulee+tv:stä+ja+radiosta.
06.11.2020 22:54
Useinkin+käynyt+THL+sivuilla.
Siitä+nyt+ei+ollutkaan+puhe.+Ei+THL+ole+mikään+valtamedia.
06.11.2020 22:30
Mediassa+tosiaan+mesotaan+tartuntojen+määrällä.+Suhteuttamisesta+väkimäärään+ei+puhuta+mitään.
Yritetäänkö+tietyllä+tavalla+iskostaa+asioita+ihmisten+mieleen,+totuudesta+välittämättä.
06.11.2020 19:58
Ton+jutun,+mitä+minä+luin,+perässä+luki,+Marikki+Nykänen.
06.11.2020 17:13
Idästäpäin+kuuluu+semmostakin,+että+Putinilla+olisi+parkinsonin+tauti+ja+saattaa+joutua+eroamaan+virastaan.
Tiedä+vaikka+olisi+ankka+koko+juttu,+mutta+jos+tosi,+niin+entistä+mielenkiintoisemmaksi+maailma+menee.
06.11.2020 16:29
Useamman+vuoden+minäkin+olen+syönyt+50+mikrogrammaa/vrk,+paisti+kesällä+aurinkoisina+päivinä,+kun+olen+paljon+ulkona,+jätän+väliin.
06.11.2020 12:08
Näin+haastattelun+pätkän.
Nuorelta+naiselta+kysyttiin+äänestyksestä.
Kertoi,+että+äänestää+Trumpia,+hän+tulee+Kuubasta+ja+tietää+mitä+kommunistit+ovat.
Hyvin+oli+propaganda+uponnut.
06.11.2020 12:06
Tuo+linkki+ei+auennut,+mutta+löysin+kolumnin+googlehaulla+ja+luin+sen.
Ihan+asiaa.
Itse+en+pidä+Trumpia+sopivana+presidenttinä+käytöksen+ja+impulssiivisuuden+takia.
Olen+alkanut+ihmetellä+tätä+uutisointia+siksi,+kun+nytkin+hänen+kannatuksensa+on+noin+suuri.
Olisi+hyvä,+jos+toimittajat+uutisoisivat+mikä+oikeasti+siellä+pinnan+alla+mättää,+kun+kansan+kahtiajako+on+noin+suuri.
Se+on+ollut+jo,+kun+hänet+on+ekakaudelle+valittu.
Nyt+uutisointi+keskittyy+siihen,+että+Trumpista+puhutaan+negatiivisesti+ja+Bidenista+ei+puhuta+paljon+mitään.
06.11.2020 12:00
Trumppia+en+kannattaisi,+jos+USAlainen+olisin.+Tuosta+median+touhusta+olen+samaa+mieltä.
Ihan,+kuin+jotain+omia+ohjeitaan+nyt+olisivat+tykkänään+unohtaneet+tuossa+negatiivisessa+Trumppikiimassa.
Puolueettomimmin+pitäisi+käsitellä+tuota+Usan+presidentinvalintaa,+eikä+toimittajien+pitäisi+ruveta+suorastaan+politikoimaan.
05.11.2020 22:59
Jos+kielteisten+päätösten+saaneille+myönnetään+oleskelulupa,+mitä+virkaa+sitten+on+koko+turvapaikanhakuprosessilla.
Sehän+vesittää+koko+asian.
Entä+jos+tieto+sitten+leviää,+niinkuin+tekee+varmasti,+ettei+sillä+mitään+väliä,+vaikka+kielteisen+päätöksen+saisit,+saat+oleskeluluvan+kuitenkin.
Sanoisin+lyhytnäköiseksi+toiminnaksi.
05.11.2020 20:28
Kun+olin+nuori+noita+sanoja+käytettiin+meilläpäin+juuri+noin,+kun+kirjoitin.
Itselläkin+oli+tummanvihreät+plyysihuonekalut.
05.11.2020 16:46
231 / 315