On voittamassa vaalit, Bidenille kuulemma riittää voitot: Nevadassa, Michiganissa ja Wisconsissa joissa hän johtaa tällä erää.
Valitan jos joku on luullut muuta.
Presidentti Joe Biden
101
833
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkö luulin kun Trumppi ilmoitti voittaneensa vaalit ja vaati äänenlaskenta on keskeytettävä tai haastaa yhdysvallat oikeuteen.
- Anonyymi
USA on yhtä kehittynyt kuin Angola.
- Anonyymi
Joe Biden on yhdysvaltalainen poliitiitikko toistaiseksi, ei presidentti, kylläkin demokraattien presidenttiehdokas.
Toivoisin hänet valittavan seuraavalle presidenttikaudelle.
Aamulla jo sanottihin rariossa, notta saamma ainakin perjaihin asti odotella pressakisan voittajaa.
Luulen että oikeusprosessit pitkittävät lopputulosta. Maan korkein oikeus ehkä julistaa voittajan. Toivottavasti se ei ole Donalt vaan Joe setä.- Anonyymi
Entinen varapresidentti, unohdit sen.
- Anonyymi
Joku "USA on yhtä kehittynyt kuin Angola"
Angola on Louisianan syrjäseudun monimurhaajien vankila jossa on vankia kuin pipoa ja heillä on omituiset huvit kuten kuka istuu loppuun on voittaja https://www.youtube.com/watch?v=EWD0Lmsx42E mut hauskaa siel oli - Anonyymi
Mukava ja näkyvä synttärilahja tulisi JB:lle jos pressaksi valittaisiin. Hän täyttää vuosia 20.11.
Onhea Joe-setä! - Anonyymi
6:n uutisissa Benita Turusta ( nyt telkassa ) sanoi:
"Kisa on niin tasainen, että voittaja saa vahvan mandaatin viralleen".
Olen ymmärtänyt mandaatin hiukan eri tavalla. - Anonyymi
T:n voitto on selvä, ei tässä enää ole sijaa höpinöille ja löpinöille, se meni tismalleen kuten olen monilla sivuilla täälläkin ennakoinut.
- Anonyymi
Bedinille 264 - Trump 214 = ?
Aloittaja näkyy olevan yksi niitä, jotka alkavat uskomaan todeksi kaiken, mitä media tarpeeksi kauan toistaa.
Minun tietojeni mukaan Trump on edelleenkin USA:n presidentti, eikä Biden.
Tulee olemaan ainakin tammikuun 20 päivään asti, olipa vaalitulos sitten mikä vain. Eihän Biden ole edes Trumpin varapresidentti.- Anonyymi
Bidenin kädet ovat melko tehokkaasti sidotut, kun kongressin ylähuone on edelleen republikaaneilla.
Gallupit erehtyi edustajainhuoneessakin. Demokraatit tällä hetkellä menettäneet siellä 6 paikkaa.
Etukäteen Suomessa hehkutettu demokraattien jytky pullahti kasaan. Tosin kaikenlaisia päinvastaisia selittelyjä tullaan esittämään.
Maailmanhistoria ei tunne henkilöä, jota on vainottu enemmän kuin Trumpia.Johtuisiko viestinnän mahdollisuudesta, nykyään viestit hetkessä minne päin maapalloa sekunneissa, kun satavuotta sitten saman tiedon kulkuun saattoi mennä viikkoja.
Trumpin käytös on tahallista ärsyttämistä, jotkut ihailee hänen käytöstä. Trumpin luonteessa ei tule esiin yhtään empatiaa, ihmisenä itserakas, narsisti, häikäilemätön.- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Johtuisiko viestinnän mahdollisuudesta, nykyään viestit hetkessä minne päin maapalloa sekunneissa, kun satavuotta sitten saman tiedon kulkuun saattoi mennä viikkoja.
Trumpin käytös on tahallista ärsyttämistä, jotkut ihailee hänen käytöstä. Trumpin luonteessa ei tule esiin yhtään empatiaa, ihmisenä itserakas, narsisti, häikäilemätön.TRUMP tuo ominaisuuksillaan mieleen Pertikin persuvihan - ei empatia,itserakas, narsisti, häikäilemätön Suomalaista aivan virallista puoluetta parjatessaan.
Ei taida tietää että siitäkin voi joutua oikeuteen? - Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Johtuisiko viestinnän mahdollisuudesta, nykyään viestit hetkessä minne päin maapalloa sekunneissa, kun satavuotta sitten saman tiedon kulkuun saattoi mennä viikkoja.
Trumpin käytös on tahallista ärsyttämistä, jotkut ihailee hänen käytöstä. Trumpin luonteessa ei tule esiin yhtään empatiaa, ihmisenä itserakas, narsisti, häikäilemätön.Totta, se on tyypillistä kun raha ja valta pistää pään sekaisin.Ja tuo vaalijärjestelmä on peräisin antiikinajoilta ,eihän tuollaista seka soppaa halua enää mikään maa nykypäivänä.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Trumpin käytös on tahallista ärsyttämistä, jotkut ihailee hänen käytöstä. Trumpin luonteessa ei tule esiin yhtään empatiaa, ihmisenä itserakas, narsisti, häikäilemätön.Ei se ole tahallista, vaan tahatonta kun mies ei osaa olla normaali.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Trumpin käytös on tahallista ärsyttämistä, jotkut ihailee hänen käytöstä. Trumpin luonteessa ei tule esiin yhtään empatiaa, ihmisenä itserakas, narsisti, häikäilemätön.Tällä palstalla on monta Pikku-Trumpia.
Sanoisin että " Huitsin Nevadassa " viimeistään varmistetaan Bidenin voitto ja yhdysvalloissa loppuu persuilu.
USAn kansaivälinen politiikka normalisoituu, sopimukset palautetaan.- Anonyymi
PERsujen TIKkaama KImittäjä.
- Anonyymi
Unissako tuollaisia toivot ? Pitkä uni sinulle vielä tulee.
Tässä postifirman työntekijä paljastaa, että häntä on käsketty päiväämään aikaisemmalla päivällä ennakkoääniä sisältäviä kirjeitä.
https://youtu.be/w7vKBiPeyz4
Tässä postifirman työntekijä paljastaa, että häntä on käsketty päiväämään aikaisemmalla päivällä ennakkoääniä sisältäviä kirjeitä.
Saapas näkee , kuka on tuleva presidentti, jahka ensin saavat äänet laskettua.
(Hauskaa kun se täällä jo tiedetään.)
Mielenkiinnolla olen seurannut noita vaaleja,
Biden ei kiinnosta yhtään, vanha horisko ukko, jo...
Kumma kun demokraateilta ei löytynyt nuorempaa ja kommeempaa...
Mutta sen sijaan Bidenin varapresidentti on kiinnostava tyyppi,
Kamala Harris, hänkin haki presidenttiehdokkuutta ,mutta luopui sitten siitä ,
ehkä jossain vaiheessa Usa saa hänestä hyvän presidentin.- Anonyymi
Et ole kuulut että Biden on Obamalla töissä, ja jos kävisi niin että Biden jotenkin kaikesta väärennyksistä huolimatta valittaisiin, niin se tarkoittaisi sillon että Obaman kolmas kausi koittaisi.
Mut nyt on pääsyt käymään tuollainen pieni moka. ;)
"Simo Ruohon mukaan Pennsylvania selittää tehneensä ”kirjoitusvirheen” ja poistavansa Bidenin 100 000 lisä-ääntä. Tämä saattaisi varmistaa Trumpin voiton!"
- Anonyymi
Suomenkin nk. puolueeton media on kuin rakkikoirat tai koulukiusaajat Trumpin jokaista sanaa vääntelemässä ja kääntelemässä saadakseen siitä jotenkin "oman mieleistään" pilkkaa. Hyi helvetti tuota "valtamedioiden touhua" ei voi muuta sanoa.
Toimittajat ajavat omia agendojaan ja probaganda on selviö jokaiselle jolla edes hiukankaan älli toimii.
Ja mikä kuitenkin totuus: Trumppia kannataa aikatarkkaan puolet USA:n kansasta.
(Koska Trump on ollut oman kansan asialla)- Anonyymi
Trump on vanha pelle
Trumppia en kannattaisi, jos USAlainen olisin. Tuosta median touhusta olen samaa mieltä.
Ihan, kuin jotain omia ohjeitaan nyt olisivat tykkänään unohtaneet tuossa negatiivisessa Trumppikiimassa.
Puolueettomimmin pitäisi käsitellä tuota Usan presidentinvalintaa, eikä toimittajien pitäisi ruveta suorastaan politikoimaan.Eliaana kirjoitti:
Trumppia en kannattaisi, jos USAlainen olisin. Tuosta median touhusta olen samaa mieltä.
Ihan, kuin jotain omia ohjeitaan nyt olisivat tykkänään unohtaneet tuossa negatiivisessa Trumppikiimassa.
Puolueettomimmin pitäisi käsitellä tuota Usan presidentinvalintaa, eikä toimittajien pitäisi ruveta suorastaan politikoimaan.Luulisi , että suomalaisten tutkijoidenkin pitäisi kantaa tasapuolisuuden viittaa, mutta jos professorikin puhuu vahvasta mandaatista vaikka paikkajako menee melkein tasan,
vahvasta mandaatista ei voi puhua vaikka tämä olisi lopullinen tulos paikoissa.
Näinköhän tutkijat tutkivat joskus niin, että halutaan tutkimuksessa päästä tiettyyn lopputulokseen.
Katselin silloin vaaliyölähetyksen maikkarilta ja siellä oli esimerkiksi Tuomioja, ja Soini
löysivät yllättävän pajon hyvää Trumpin presidenttikaudesta, ihan hämmästyin kun suomalainen media jauhaa kuitenkin yhtä ja samaa.
Amerikkalaiset tuntevat presidenttinsä kuin näinkin "mandaatin" ovat vaaleissa istuvalle presidentilleen antaneet.
Sanna Ukkolan jutussa tulee hyvin esiin suomalaisen lehdistön tasapuolisuus
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700Luulisi myö- Anonyymi
maissii kirjoitti:
Luulisi , että suomalaisten tutkijoidenkin pitäisi kantaa tasapuolisuuden viittaa, mutta jos professorikin puhuu vahvasta mandaatista vaikka paikkajako menee melkein tasan,
Näinköhän tutkijat tutkivat joskus niin, että halutaan tutkimuksessa päästä tiettyyn lopputulokseen.
Katselin silloin vaaliyölähetyksen maikkarilta ja siellä oli esimerkiksi Tuomioja, ja Soini
löysivät yllättävän pajon hyvää Trumpin presidenttikaudesta, ihan hämmästyin kun suomalainen media jauhaa kuitenkin yhtä ja samaa.
Amerikkalaiset tuntevat presidenttinsä kuin näinkin "mandaatin" ovat vaaleissa istuvalle presidentilleen antaneet.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700Luulisi myöKai Trumpista löytyy jotain hyvääkin, jos ei löytyisi olisi kummallista.
Suomessa tehty kysely näytti että ainoastaan persut kannatti Trumppia.
USA:a osa republikaaneista ei tykkää Trumpista, puolueen kannatuksen takia hyväksyvät. Anonyymi kirjoitti:
Kai Trumpista löytyy jotain hyvääkin, jos ei löytyisi olisi kummallista.
Suomessa tehty kysely näytti että ainoastaan persut kannatti Trumppia.
USA:a osa republikaaneista ei tykkää Trumpista, puolueen kannatuksen takia hyväksyvät.Mitä ihmeen hyvää Trumpista on voinut löytyä. Käsittämätöntä, eikö sinustakin.
Mistä tuollaisen tutkimuksen löytäisin, en ole tiennytkään, että myös suomalaiset voivat kannattaa Trumppia usan vaaleissa.
No, tuohon viimeiseen kommenttiisi voin vain sanoa, että on se hyva kun sinä tiedät mistä republikaanit tykkäävät, mistähän semmoisen tilaston saisin käsiini, tykkään nääs tilastoista,
mutta tykkääköhän republikaanit punaviinistä vai valkoviinistä,
entä demokraatit , ymmärtääköhän ne jaloviinan päälle mitään.- Anonyymi
maissii kirjoitti:
Mitä ihmeen hyvää Trumpista on voinut löytyä. Käsittämätöntä, eikö sinustakin.
Mistä tuollaisen tutkimuksen löytäisin, en ole tiennytkään, että myös suomalaiset voivat kannattaa Trumppia usan vaaleissa.
No, tuohon viimeiseen kommenttiisi voin vain sanoa, että on se hyva kun sinä tiedät mistä republikaanit tykkäävät, mistähän semmoisen tilaston saisin käsiini, tykkään nääs tilastoista,
mutta tykkääköhän republikaanit punaviinistä vai valkoviinistä,
entä demokraatit , ymmärtääköhän ne jaloviinan päälle mitään.Trumppia voi kannattaa peräkylän vanhapoikakin, republikaanit itse kirjittavat ettei erityisemmin välitä Trumpista. Olipa yksi republikaanien edustaja poikennut ruodusta ja äänestänyt Bideniä, sama jos persu kansanedustaja äänestäisi Ohisaloa vaaleissa.
Anonyymi kirjoitti:
Trumppia voi kannattaa peräkylän vanhapoikakin, republikaanit itse kirjittavat ettei erityisemmin välitä Trumpista. Olipa yksi republikaanien edustaja poikennut ruodusta ja äänestänyt Bideniä, sama jos persu kansanedustaja äänestäisi Ohisaloa vaaleissa.
Nimmari jäi edellisestä.
Trumpilla on teoriassa äärettömän pieni mahdollisuus voittaa.
Tulokset selviävät tuota pikaa kuka voittajamaissii kirjoitti:
Luulisi , että suomalaisten tutkijoidenkin pitäisi kantaa tasapuolisuuden viittaa, mutta jos professorikin puhuu vahvasta mandaatista vaikka paikkajako menee melkein tasan,
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700Luulisi myöTuo linkki ei auennut, mutta löysin kolumnin googlehaulla ja luin sen.
Ihan asiaa.
Itse en pidä Trumpia sopivana presidenttinä käytöksen ja impulssiivisuuden takia.
Olen alkanut ihmetellä tätä uutisointia siksi, kun nytkin hänen kannatuksensa on noin suuri.
Olisi hyvä, jos toimittajat uutisoisivat mikä oikeasti siellä pinnan alla mättää, kun kansan kahtiajako on noin suuri.
Se on ollut jo, kun hänet on ekakaudelle valittu.
Nyt uutisointi keskittyy siihen, että Trumpista puhutaan negatiivisesti ja Bidenista ei puhuta paljon mitään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumppia voi kannattaa peräkylän vanhapoikakin, republikaanit itse kirjittavat ettei erityisemmin välitä Trumpista. Olipa yksi republikaanien edustaja poikennut ruodusta ja äänestänyt Bideniä, sama jos persu kansanedustaja äänestäisi Ohisaloa vaaleissa.
Melkoinen galluppi, yksi äänestäjä.
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen galluppi, yksi äänestäjä.
Mikä gallup ?
2016 kun tuli valituksi, saimme seurata sirkus pelleä päivittäin neljä vuotta kyllästymiseen asti melkein joka uutisis lähetyksissä.
Bidenillä on työ paikkailla ääliön virheitä, ensimmäisenä koronaviruksen hoitaminen johonkin malliin, tauti siinä pisteessä ettei ole helppoa saada hallintaan ennen tammikuuta jos sittenkään.
- Anonyymi
Trump ! Oman kansansa asialla, millä tavalla arvelee joku ylempänä. Yhtä sekamelskaa hänen kautensa.
Trumppi vanhana ukkona joutuu käymään monet oikeuden käynnit, nyt presidenttiys on suojellut. Meikäläinen voi saman ikäisenä elää huolia vailla. En ole seurannut Amerikan presitentin vaaleja kuin ilta uutisista. Lopputuloshan ei minua suomaisena eläkeläisena koske.
Tai koskeehan se tietty, viihdeuutisten kautta.
Kuubalaiset siirtolaistytöt hyppelivät Miamin kaduilla ja huusivat Trump...Trump jess....Ei..ei Bilden, emme halua kommunistista maata, kokemusta meillä on.
Trump.., kyllä heppu on viihdeveikko. Mitä kaikkea hauskaa vielä keksiikään jos ei voita...Ei hän pysty häviötä nielemään. Jos voittaa viihdeuutiset jatkuvat. Ja me äimistelemme täällä kaukana "kommunistisessa" hyvinvointiyhteiskunnassamme.
Bilden taas vaikuttaa huvittuneelta, hän kun näyttää yhtä yllättyneeltä suosiostaan kuin hänen vastustajansakin. Kasvojen ilmeet vain päinvastaisia.
No, se kansakunta voipi hajoata. Pyssyt alkaa paukkumaan ja uusi sisällissota on edessä.
Tietämättömyys on uskomatonta yli 300-miljoonan kansojen syvissä joukoissa. Manipulointi uskommattoman röyhkeää. Vääristeltyä tiedon jakamista ja oman vaalijärjesrtelmän aliarviointia (petosten syytöksiä äänten laskussa).
Demokrattinen maan sortuu rahan valtaan ja diktatuuriin jos Trump voittaa.
Bilden ei pysty maata kaokselta pelastamaan, mutta onneksi hänellä on vahva varapresitentti tukena.
No, jos huomenna oltaisiin viisaampia.- Anonyymi
Kuka on Bilden?
Kaiken aikaa kirjoitat jostain Bildenistä. Koko ajan joka tuutista tulee Bideniä ja Trumpia, miten joku voi olla noin tietämätön? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Bilden?
Kaiken aikaa kirjoitat jostain Bildenistä. Koko ajan joka tuutista tulee Bideniä ja Trumpia, miten joku voi olla noin tietämätön?Korppis valitsee presitenttiä, muut presidenttiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Bilden?
Kaiken aikaa kirjoitat jostain Bildenistä. Koko ajan joka tuutista tulee Bideniä ja Trumpia, miten joku voi olla noin tietämätön?Kuka on Tramppi, kuka Baiden, Bilden, Biden, Trump, Trumppi jne. Ota selvää 😁
Korppis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Bilden?
Kaiken aikaa kirjoitat jostain Bildenistä. Koko ajan joka tuutista tulee Bideniä ja Trumpia, miten joku voi olla noin tietämätön?No kukas on Bile´ . Eikös se ole alapään pesuri ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kukas on Bile´ . Eikös se ole alapään pesuri ?
Se on bidee 😊
Huomenta aurinkoisesta korvesta.
Ei tullut vielä tälle aamulle selvää tuleeko Baidenista presitenttiä vai jatkaako Tramppi.
- Anonyymi
Näyttää Suomen medioiden ajama Trump vastaisuus tehonneen aika moneen.
Toimittajien iki-omia mieltymyksiä nyt seuraatte kuin hai laivaa.
Mikäpä siinä, lampaat menevät sinne minne käsketään.
Ja tässä lopuksi: En ole suinkaan mikään Trump fani enkä kannattaja minäkään, mutta jotain rajaa pitäisi olla paskan kaatamisessakin. On totta että monet republikaanit äänestävät Trumpia ainoastaan siksi että he ovat uskollisia puolueelleen eivätkä voisi edes kuvitella äänestävänsä demokraatteja. (puhuin tästä aivan hiljakkoin yhden loppuun saakka uskollisen republikaanin kanssa. )
On valitettavaa että esim. Floridan latinot, jotka muodostavat erittäin vahvan yhteisön Miami Dade-piirissä uskoivat silmät ummessa Trumpin vaalipropagandaan siitä että jos Biden voitaa, niin maasta tulee kommunistinen diktatuuri niin kuin Castron Kuubasta tai Maduron Venezuelasta, joista monet alueen siirtoväki on paennut. Kommunismin ja sosialismin haamulla niitä vedettiin höplästä. (Biden on enemmän oikeistoa kuin meidän kokoomus tai moderaatit).
Olen seurannut vaalituloksen kehitystä ja Trumpin voitto on vieläkin mahdollinen, mutta nyt se on kyllä nolannut itsensä koko maailman silmissä käyttäytymällä kuin teini-ikäinen jolla on perheen kukkaron nyört ja valta käsissään.- Anonyymi
Melkoinen gallup? Yksi ihminen?
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mikään gallup ollut. Hän valisti minua miksi tuntemansa republikaanit äänestävät Trumpia vaikka eivät pidäkään hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Palomalla "Itärannikon liberaali-demokraattinen" media ohjenuoranaan..
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Palomalla "Itärannikon liberaali-demokraattinen" media ohjenuoranaan..
Et sitten voi pysyä asiassa? Minulla ole mitään tekemistä sen kanssa kuka valitaan, onneksi. Ei tarvitse edes kantaa syyllisyyttä siitä että taas narutettiin äänestämään väärää ukkelia.
Vai taitaa minun persoonani olla mielenkiintoisempi kuin keskustelun asia?- Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
Et sitten voi pysyä asiassa? Minulla ole mitään tekemistä sen kanssa kuka valitaan, onneksi. Ei tarvitse edes kantaa syyllisyyttä siitä että taas narutettiin äänestämään väärää ukkelia.
Vai taitaa minun persoonani olla mielenkiintoisempi kuin keskustelun asia?Taas imartelet itseäsi. Tuot itse itseäsi esiin ja sävy on usein aggressiivinen.
- Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
Vai taitaa minun persoonani olla mielenkiintoisempi kuin keskustelun asia?Perustele tuo, että NARUTETTIIN äänestämään väärää "ukkelia".
Kumpi näistä "ukkeleista" on väärä?
Mikäli sinä katsot tuon naruttamiseksi, niin eikö se vain osoita, kuinka tyhmiä jenkit on? Näin haastattelun pätkän.
Nuorelta naiselta kysyttiin äänestyksestä.
Kertoi, että äänestää Trumpia, hän tulee Kuubasta ja tietää mitä kommunistit ovat.
Hyvin oli propaganda uponnut.- Anonyymi
Eliaana kirjoitti:
Näin haastattelun pätkän.
Kertoi, että äänestää Trumpia, hän tulee Kuubasta ja tietää mitä kommunistit ovat.
Hyvin oli propaganda uponnut.Eiköhän tuota propagandaa ole puolin jos toisin ollut.
Itse en äänestäisi kumpaakaan ehdokasta. :) - Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
Vai taitaa minun persoonani olla mielenkiintoisempi kuin keskustelun asia?Ei vaan asian nostaa esiin usein toitottamasi kuinka "Itärannikon mediat" sanovat milloin mitäkin,,ja enimmäkseenhän ne ovat sitä kuraa olleet kaatamassa Trumpin niskaan.
(täysin kannatus-suuntansa mukaisesti)
Rautalangasta vääntäen: Mielipiteesi on pitkälti muotoutunut kyseisten medioiden toimittajien haluamaan suuntaa, ja niitä sitten "jakelet" totuuksina ketjuissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele tuo, että NARUTETTIIN äänestämään väärää "ukkelia".
Kumpi näistä "ukkeleista" on väärä?
Mikäli sinä katsot tuon naruttamiseksi, niin eikö se vain osoita, kuinka tyhmiä jenkit on?Pelkkää pajunköyttä niille Miami-Daden latinoille syötettiin. Bidenillä ei ole mitään sosialistisiä taipumuksia ja vaikka hänellä olisikin (ei siis ole) niin Kamala on mieluummin keskivälin kuin vasemman laidan demokraatti, samoin kuin Bidenkin. Ja onhan siinä vissiin rtepublikaanisella senaatilla ja lähes tasapainossa olevalla kongressillakin jotain sanottavaa ennen kuin USA muutetaan kommunistiseksi diktatuuriksi.
Joten, Trump selkeästi VALEHTELI ja manipuloi kommunistisista maista paenneista latinoja kommunismin peikolla.
Tietenkin se oli hänen kannaltaan hyvä taktiikka, mutta tekee hänestä häikäilemättömän ja vastenmielisen valehtelijan.
Joo, ei jenkit ole aina viimeisen päälle tietoisia mitä mikäkin termi pitää sisällään, ja ovat helposti manipuloitavissa. Bidenin kunniaksi se että hän on rehellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan asian nostaa esiin usein toitottamasi kuinka "Itärannikon mediat" sanovat milloin mitäkin,,ja enimmäkseenhän ne ovat sitä kuraa olleet kaatamassa Trumpin niskaan.
(täysin kannatus-suuntansa mukaisesti)
Rautalangasta vääntäen: Mielipiteesi on pitkälti muotoutunut kyseisten medioiden toimittajien haluamaan suuntaa, ja niitä sitten "jakelet" totuuksina ketjuissa.Itärannikon medialla on pitkät perinteet ja arvostetut journalistit; heitä siteerataan ympäri maailmaa esimerkkeinä amerikkalaisen journalismin puolueettomuudesta ja tasosta. Toisin kuin esim. Suomen uutisia :))
Trump vihaa itärannikon mediaa, koska he paljastivat hänen bluffinsa jo ennen viime vaaleja. Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää pajunköyttä niille Miami-Daden latinoille syötettiin. Bidenillä ei ole mitään sosialistisiä taipumuksia ja vaikka hänellä olisikin (ei siis ole) niin Kamala on mieluummin keskivälin kuin vasemman laidan demokraatti, samoin kuin Bidenkin. Ja onhan siinä vissiin rtepublikaanisella senaatilla ja lähes tasapainossa olevalla kongressillakin jotain sanottavaa ennen kuin USA muutetaan kommunistiseksi diktatuuriksi.
Joten, Trump selkeästi VALEHTELI ja manipuloi kommunistisista maista paenneista latinoja kommunismin peikolla.
Tietenkin se oli hänen kannaltaan hyvä taktiikka, mutta tekee hänestä häikäilemättömän ja vastenmielisen valehtelijan.
Joo, ei jenkit ole aina viimeisen päälle tietoisia mitä mikäkin termi pitää sisällään, ja ovat helposti manipuloitavissa. Bidenin kunniaksi se että hän on rehellinen.Kuittaan edellisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itärannikon medialla on pitkät perinteet ja arvostetut journalistit; heitä siteerataan ympäri maailmaa esimerkkeinä amerikkalaisen journalismin puolueettomuudesta ja tasosta. Toisin kuin esim. Suomen uutisia :))
Trump vihaa itärannikon mediaa, koska he paljastivat hänen bluffinsa jo ennen viime vaaleja.Niin, ja VAHVASTI liberaalit demokraattiset toimittajansa. "Bluffi"....Todellisuus oli kuitenkin toisinpäin, Clinton oli se joka niitä Venäjään liittyviä valejuttuja levitteli.
Ja Washington Post ynnä muut jakelivat. Anonyymi kirjoitti:
Taas imartelet itseäsi. Tuot itse itseäsi esiin ja sävy on usein aggressiivinen.
En mielestäni kirjoita aggressiivisesti, enkä tuo itseäni esille. Kiitos kuitenkin että vastasit. En imartele itseäni tiedän kuka olen ja mitä en ole, mutta minua ihmetyttää se että joka kerta kun esitän mielipiteeni (useimmiten perustellun) jostain ASIASTA niin sitä seuraa rimpsu kommentteja minuan persoonastani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää pajunköyttä niille Miami-Daden latinoille syötettiin. Bidenillä ei ole mitään sosialistisiä taipumuksia ja vaikka hänellä olisikin (ei siis ole) niin Kamala on mieluummin keskivälin kuin vasemman laidan demokraatti, samoin kuin Bidenkin. Ja onhan siinä vissiin rtepublikaanisella senaatilla ja lähes tasapainossa olevalla kongressillakin jotain sanottavaa ennen kuin USA muutetaan kommunistiseksi diktatuuriksi.
Joo, ei jenkit ole aina viimeisen päälle tietoisia mitä mikäkin termi pitää sisällään, ja ovat helposti manipuloitavissa. Bidenin kunniaksi se että hän on rehellinen.Vai "rehellinen" oikein? VALEHTELI mm.poikansa bisneksistä ja löytyy toki muutakin,,sellaista "muunnettua totuutta" eli ei kannata lähteä enkeliksi kohottamaan tuotakaan ukkelia.
Eliaana kirjoitti:
Näin haastattelun pätkän.
Hyvin oli propaganda uponnut.Minä näin yhden haastattelun telkkarissa myös, Trumpin kannattaja, ilmeisesti venezuelalainen.
Muuten, ja aivan pikkuseikka, mutta kuitenkin: nuori nainen Miamissa ei tiedä oikeastaan mitään muuta kommunismista kuin mitä hänelle ollaan kerrottu.
Vastakohtana on Arizonan (Phoenixin) latinoväestö, joka on asunut ikuisesti noilla seuduilla ja jotka ovat yhtä amerikkalaisia kuin kuka tahansa. Mutta ilman muualta tuotuja rikkauksia .Anonyymi kirjoitti:
Vai "rehellinen" oikein? VALEHTELI mm.poikansa bisneksistä ja löytyy toki muutakin,,sellaista "muunnettua totuutta" eli ei kannata lähteä enkeliksi kohottamaan tuotakaan ukkelia.
Kukaan poliitikko ei ole enkeli. Bidenin pojan syyllisyyttä ei koskaan pystytty näyttämään. Sen sijaan Trumpin syyllisyys siinä Ukraina.jupakassa oli päivänselmä, mutta republikaanit pelastivat hänet tuomiolta ja eivät päästäneet todistajia tulemaan esille. Kieroa touhua. Jospa oikeus voisi joskus voittaa niin Trump häviäisi ja vaihtaisi tumman puvun ja punaisen solmionsa oranssiin haalariin. (Mitä ei tule tapahtumaan)
- Anonyymi
Bidenin kädet ovat melko tehokkaasti sidotut, kun kongressin ylähuone on edelleen republikaaneilla.
Etukäteen Suomessa hehkutettu demokraattien mieletön jytky pullahti kasaan. Tosin kaikenlaisia päinvastaisia selittelyjä tullaan esittämään.
Maailmanhistoria ei tunne henkilöä, jota on vainottu enemmän kuin Trumpia. Bidenille jää kiviriipaksi entinen presidentti.
Voisin kuvitella, että Trumpista tuskin tulee muistelmiaan kirjoittelevaa entistä pikku hiljaa unohdettuvaa presidenttiä.
Trumpilla on ollut tapana asia kuin asia viedä oikeuteen,
katsoa käräjien kautta,
ei varmaan jätä nytkään asiaa sikseen.
Usein se on tollut uulimyllyjä vastaan taistelua.
Eipä ole demokratia enää niin kuin demokratia ennen, ainakaan usassa.
Ehkä Suomenkin kannattaisis katsoa oman demokratiansa perään ajoissa.Trumppi teki maailmanennätyksen yli 121 000 koronatartuntaa, hänellä on mahdollisuus rikkoa toistamiseen ennen virkansa loppua.
Kuoleman tapaukset lisääntyneet 21 % viimeisen kahden viikon aikana, keskiviikkona kuoli 1616 henkilöä ja miestä kaatuu kuin heinää vaan.
Korona epidemia kausi on vasta aluillaan, ja Trumppi kerkiää erottaa korona-asiatunja immunologi Anthony Fausin, Trumppi on jatkuvasti julistanut että epidemia on kohta ohitse.
Käsidesiä suoneen ni kyllä se siitä, jos ei auta on tauti kuolemaksi.- Anonyymi
"Persudesiä" Pertikille suoneen,, kyllä se siitä...
- Anonyymi
Tartuttiko varmasti kaikki yli 121000 ihmistä?
Kuolemantapaus on yhdyssana.
Henkilöt ja miehet ovat saman asia sillä miehetkin ovat henkilöitä.
Koronaepidemia on yhdyssana, asiantunja ei ole suomen kielen sana.
Kyllä se siitä! Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se siitä!Kah, pilkun nussija, yritätkö huudella puskasta viisauksia.
Ohhohhh!
Onko Trumpilla ehtinyt olla jo niin monta tartuntaa?
Minä olen ollut siinä luulossa, että hänellä oli vain yksi tartunta (ainakin tähän mennessä).Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se siitä!Vertaillaanpa taas kerrankin tartuntojen määrää suhteutettuna väestömäärään.
USA:ssa on ollut 29 977 tartuntaa miljoonaa henkilöä kohden.
Belgiassa, täällä EU:n päämajan maassa, 41 297 tartuntaa miljoonaa henkilöä kohden.
Eipä taida maailmanennätys olla Trumpin hallussa tartuntojen suhteen.Tellukka kirjoitti:
Vertaillaanpa taas kerrankin tartuntojen määrää suhteutettuna väestömäärään.
USA:ssa on ollut 29 977 tartuntaa miljoonaa henkilöä kohden.
Belgiassa, täällä EU:n päämajan maassa, 41 297 tartuntaa miljoonaa henkilöä kohden.
Eipä taida maailmanennätys olla Trumpin hallussa tartuntojen suhteen.Mediassa tosiaan mesotaan tartuntojen määrällä. Suhteuttamisesta väkimäärään ei puhuta mitään.
Yritetäänkö tietyllä tavalla iskostaa asioita ihmisten mieleen, totuudesta välittämättä.- Anonyymi
Eliaana kirjoitti:
Mediassa tosiaan mesotaan tartuntojen määrällä. Suhteuttamisesta väkimäärään ei puhuta mitään.
Yritetäänkö tietyllä tavalla iskostaa asioita ihmisten mieleen, totuudesta välittämättä.Totuus on kauan sitten kadonnut suomalaisesta valtamediasta. Voi niitä aikoja, kun Ylekin oli satavarma totuudenpuhuja. Nykyinen meno on kuvottavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on kauan sitten kadonnut suomalaisesta valtamediasta. Voi niitä aikoja, kun Ylekin oli satavarma totuudenpuhuja. Nykyinen meno on kuvottavaa.
Suomessa esitetään päivittäin korona tautitilanne liiankin yksityiskohtaisesti ettei jakasa seurata, väestöön suhteutettuna esitetään kerroin sataantuhanteen tartunnat, näin tehdään muissakin maissa.
Mikä olisi syy joka aiheuttaisi salailuun, ei sellaista ole.
Suomi harvaan asuttuna on helpompi valvoa, tiheään asutut maat jossa tauti pääsee valloilleen, siihen auttaa rajoitukset jopa ulkonaliikkumis kiellot tietyksi ajaksi.
Oliko espanjassa karanteeni aika puoleksi vuodeksi kunnes viruskausi hellittää.
Viruskausi vasta alullaan, nyt kannattaa ottaa infuenssa rokotus, 16 päivä tätäkuuta aikomus.- Anonyymi
Eliaana kirjoitti:
Mediassa tosiaan mesotaan tartuntojen määrällä. Suhteuttamisesta väkimäärään ei puhuta mitään.
Yritetäänkö tietyllä tavalla iskostaa asioita ihmisten mieleen, totuudesta välittämättä.Jos kerran nettiä käytät niin menepä THL:n sivuille ja siellä kohtaan Tilastot ja data, rullaa vielä alemmaksi niin näet jopa koronatilanteet Suomessa paikkakunnittainkin, ym. tilastoja.
Vai pitääkö sulle linkki laittaa? Pääkohdathan Yle vaan uutisoi, tietysti.
Tartuntatilastot alueittain löytyvät THL:n sivuilta myös, erot valtakunnassa valtavia. Ja muuttuvat koko ajan. Meillä tällä hetkellä 'tarttuvuusluku' luojan kiitos alle 10. Jatkosta ei taaskaan tiedä... Maskia olen alkanut kiltisti käyttää. Anonyymi kirjoitti:
Jos kerran nettiä käytät niin menepä THL:n sivuille ja siellä kohtaan Tilastot ja data, rullaa vielä alemmaksi niin näet jopa koronatilanteet Suomessa paikkakunnittainkin, ym. tilastoja.
Vai pitääkö sulle linkki laittaa? Pääkohdathan Yle vaan uutisoi, tietysti.
Tartuntatilastot alueittain löytyvät THL:n sivuilta myös, erot valtakunnassa valtavia. Ja muuttuvat koko ajan. Meillä tällä hetkellä 'tarttuvuusluku' luojan kiitos alle 10. Jatkosta ei taaskaan tiedä... Maskia olen alkanut kiltisti käyttää.Useinkin käynyt THL sivuilla.
Siitä nyt ei ollutkaan puhe. Ei THL ole mikään valtamedia.Pertikki kirjoitti:
Suomessa esitetään päivittäin korona tautitilanne liiankin yksityiskohtaisesti ettei jakasa seurata, väestöön suhteutettuna esitetään kerroin sataantuhanteen tartunnat, näin tehdään muissakin maissa.
Mikä olisi syy joka aiheuttaisi salailuun, ei sellaista ole.
Suomi harvaan asuttuna on helpompi valvoa, tiheään asutut maat jossa tauti pääsee valloilleen, siihen auttaa rajoitukset jopa ulkonaliikkumis kiellot tietyksi ajaksi.
Oliko espanjassa karanteeni aika puoleksi vuodeksi kunnes viruskausi hellittää.
Viruskausi vasta alullaan, nyt kannattaa ottaa infuenssa rokotus, 16 päivä tätäkuuta aikomus.Netistä tietysti löytää monestakin paikkaa.
Kun esim. tv-uutisia kuuntelee, siellä vain luetellaan paljonko on tartuntoja siellä ja tuolla.
Ihmisiltä tuppaa unohtumaan, että paljon on vielä kansaa, jotka eivät nettiä käytä.
Tieto tulee tv:stä ja radiosta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on kauan sitten kadonnut suomalaisesta valtamediasta. Voi niitä aikoja, kun Ylekin oli satavarma totuudenpuhuja. Nykyinen meno on kuvottavaa.
Tässä on yks varma osoitus SDP:stä, ja eikös suurin osa toimitelioista kanna heidän jäsenkirjaa tässä maassa ?
https://youtu.be/yCrUc9j-eZY Eliaana kirjoitti:
Yritetäänkö tietyllä tavalla iskostaa asioita ihmisten mieleen, totuudesta välittämättä."Eliaana"
Saatat olla hyvinkin oikeassa.
Suistamalla kansa typerään pelkoon.
Saadaan kansa myöntymään mihin tahansa typerään Lakiin tai Lain-muutokseen Koronan varjolla.
Homma alkaa olla ihan liian tyttömäistä.
H.
Idästäpäin kuuluu semmostakin, että Putinilla olisi parkinsonin tauti ja saattaa joutua eroamaan virastaan.
Tiedä vaikka olisi ankka koko juttu, mutta jos tosi, niin entistä mielenkiintoisemmaksi maailma menee.- Anonyymi
Se "idästäpäin" tietolähde onkin erityisen luotettava...Aivan olen yllättynyt että aiheesta jutun teki Parja Aaananen, Putin- juttujen armoitettu katkeroitunut höpöttäjä!
Anonyymi kirjoitti:
Se "idästäpäin" tietolähde onkin erityisen luotettava...Aivan olen yllättynyt että aiheesta jutun teki Parja Aaananen, Putin- juttujen armoitettu katkeroitunut höpöttäjä!
Ton jutun, mitä minä luin, perässä luki, Marikki Nykänen.
- Anonyymi
Putin on aina ollut hyvin vähäilmeinen,
ja aina heiluttanut kättään tavallaan,
joten niistäkään ei voi sanoa mitään.
Ilme usein paljastaa parkisonin
Itänaapurin presidenttimuutoksist a ei nämä palstan tietävät pahemmin huutele,
eivät pääse laskemaan ääniä ja vakkuuttamaan valintoja.
- Anonyymi
Amerikan Lukasenka Trump häviää. Yksi ääiripopulisti vähemmän vallassa !
Hurraa !- Anonyymi
Älä nyt vielä "juhli" ennenkuin äänet oikeasti laskettu.
- Anonyymi
Tarkastele Tellu sinä vaan Ruotsin tauti tilannetta äläkä saivarte näsäviisaasti, tapasi on vedättää piruilumielessä juttuja.
Biden 77 vuotias, yleensä presidentit kypsässä iässä vähän kuin kylän vanhin jolta kysyttiin neuvoa. Trumpilla ikää mutta käytös kuin uhmaikäisellä vintiöllä.
Biden vaalivoittoa saatiin jännittää, seuraavaksi jännitetään pysyykö hengissä neljävuotta, iskeekö parkissonin tauti tai demetia.
Suomessa, näinköhän Paavo Väyrynen tyrkyllä, onko niin kun alkaa jättää politiikassa ei kelpaa enään muuhun kuin presidentiksi, siinä mielessä Pekka Haavistolla vielä annettavaa politiikassa.Kyllä sinut tunnistetaan Anonyyminäkin.
En tiennytkään sinun muuttaneen jenkkeihin. Mutta kai niin on, koska niin innolla seuraat niitten koronatilannetta.
Ollakseni yhtä globaali kuin sinäkin, niin voin vielä kertoa, että (populistisessa?) Belgiassa koronakuolleisuus on paljon suurempi kuin USA:ssa, ihan ilman sitä Trumpiakin.
USA:ssa 729 koronakuollutta miljoonasta asukkaasta.
Belgiassa vastaava luku on 1 079.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Kyllä sinut tunnistetaan Anonyyminäkin.
En tiennytkään sinun muuttaneen jenkkeihin. Mutta kai niin on, koska niin innolla seuraat niitten koronatilannetta.
Ollakseni yhtä globaali kuin sinäkin, niin voin vielä kertoa, että (populistisessa?) Belgiassa koronakuolleisuus on paljon suurempi kuin USA:ssa, ihan ilman sitä Trumpiakin.
USA:ssa 729 koronakuollutta miljoonasta asukkaasta.
Belgiassa vastaava luku on 1 079.Trump häviää :)
- Anonyymi
Jos Biden joutuisi jättämään pressan tehtävät
sitten tulee nuorempi, varapressa Kamala Harris tilalle.- Anonyymi
Ylipäätänsä tässä hommassa oikeasti valitaan varapressidenttejä presidentiksi tällä kertaa. Trumpin aikanakin Pence saanut asioita läpi sillä välin kun Trump on show miehenä.
- Anonyymi
Yks kirjailija Huuhaa palstaharrastaja > RoskapostiRobotti kirjoitti presidenttihaastaja J. Bidenistä näin'nikään. Hän Biden >
Se on se lähes joka kodin kylppärihyödyke, se jolla me pylhyt huuhtelemma lämpimällä vetellä tuoksuttomiksi.
( lainaus no: 229 ) - Anonyymi
USAsta Hentuxnen puhui läpiä päähänsä pari minuuttia sitten uutisissa ettei Trump ole koskaan luvannut olla koko kansan presidentti. Trumpin vainoaminen vaan jatkuu....
- Anonyymi
Trumpin suosio heikko sillä Biden ollut aina kakkos ehdokas, 2016 voitto oli tyypillinen populisti temppu niin nyt kävi kuin populistille lopulta käy, kakka mikä kakkanen.
- Anonyymi
Halla-ahon mukaan Trumpilla on oikeus viedä äänenlaskenta oikeuden päätettäväksi vaalivilpin takia, oikeus prosessi kestää neljävuotta.
"Anonyymi"
Halla-Aho määrittelee oikein.
Oikeus-valtiota ei ole, eikä sellaista voi tulla.
Kansan-äänestys päättää Edus-kunnastaan äänestämällä.
Hallitus määrittelee lakeja, vähintäänkin parhaansa mukaan.
Ja Edus-kunnan poliittiset elimet vahvistavat ne, tai sitten eivät vahvista.
Oikeus-istuimet noudattavat, tai määrittelevät typerät lait, ja tuomitsevat niiden mukaisesti.
Olemassa on siis Laillisuus-valtio.
H.- Anonyymi
Biden aloittaa presidenttinä 20.01.2021! Vaikea vissiin ymmärtää?
- Anonyymi
Kun Joe Bidenillä on 273 valitysijamiestä takanaan, Istuvalla presidentti D.Trumpilla ei ole mitään mahdollisuuksia tulla valituksi toiselle kaudelle.
Totta kai Trump riitauttaa asian ja hakee oikeutusta väitteilleen vilpillisistä vaaleista. Sellaisia ei ole löytynyt. Tammikuussa 2021 lopullinen päätös tulee voimaan jokatapauksessa. - Anonyymi
Joe Biden voitti jes
Voi että neljä vuotta piti odottaa Trumpin kukistumista, persuilu saatiin vihdoin loppumaan, nyt voi toivoa jotain myönteistä siltä suunnalta.
Luulen Sauli Niinistön onnitelleen mieluusti Bideniä ettei tarvinnu onnitella Trumppia vastahakoisesti.- Anonyymi
Sinä edelleenkin olet Idi***ti, muuta ei voi sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä edelleenkin olet Idi***ti, muuta ei voi sanoa.
Entinen presidentti Trump piti vaalipäivän aamuna puheen, jossa kertoi kannattajilleen jo voittaneensa vaalit. Paha psykologinen virhe.
Siksi hän hiljaisena miehenä, tosiasioiden edessä tyhjennytti työhuoneensa ja poistui takaovesta osallistumatta uuden presidentin virkaanastumistilaisuuteen. Tälläista ei ole tapahtunut edes 1900 luvulla.
Toki mr Trump välitti muodollisen osanottonsa tulevan hallituksen onnistumisessa amerikkalaisten hyväksi. Hän poistui Floridan taloonsa yhtenä vähiten suosituimmista amerikan presidenteistä.
- Anonyymi
Denentikko, mahtaako edes koko kautta olla hengissä
- Anonyymi
Ei se mitään. Kamala Harris jatkaa.
- Anonyymi
Sanokaahan edes yksi asia minkä Trump olisi tehnyt hyvin. Hän on saanut lokaa niskaansa roimasti, varmaan syystä. Mutta rajansa kaikella.
- Anonyymi
Hän on sotkenut hyvin maailman asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.613740Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873138Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin792360Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141610Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m661344- 891213
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä331092Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11001Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55995- 47962