Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+taas+sanoisin,+että+elämäsi+tarkoitushan+on+täytetty,+kun+olet+tuon+kaiken+tehnyt.
Ei+se+elämäsi+tarkoitus+ole+minnekään+hävinnyt.
Ilman+Sinua+noita+lapsiasi+ja+lapsenlapsiasi+ei+olisi+olemassakaan.
Ensimmäisestä+hengenvedosta+viimeiseen,+jokainen+elämä+on+tärkeä+osanen+maailmakaikkeudessa.
25.09.2020 16:07
Jos+murheen+alhoon+jää+kiinni,+on+vaarana+vajota+syvemmälle.
Aloituksessa+sanoit,+että+olet+saanut+haaveilemasi+ja+silti+ole++tyytymätön,+etkä+tunne+kiitollisuutta+elämälle.
Tuli+mielikuva+siitä,+että+jotain+on+kuitenkin+jäänyt+puuttumaan.
Kysyt+myös+Jumalalta+tarkoitusta.
Mielesi+íkäänkuin+etsii+jotakin.
Tuolla+alenpana+kerroit+lämpimästi++tuon+jo+edesmenneen+sukulaisesi+elämästä.
Nähdäkseni+hän+oli+löytänyt+elämälleen+tarkoituksen.
Jospa+hänen+kauniista+muistostaan,+voisit+ammentaa+jotakin+itsellesi.
25.09.2020 15:59
´´Eikös+ihmisen+tärkein+tehtävä+ole+auttaa+kanssakulkijoita+elämän+matkalla.´´
Mielestäni+juuri+tuo,+on+se+ihmisen+elämän+päätarkoitus.
25.09.2020 15:35
En+minä+mitään+toisten+ajatuksia+selitä,+enkä+mitätöi.
En+myöskään+ole+sanonut+tuntevani+täällä+ketään.
Mistä+kummasta+nuo+ihmetulkinnat+kumpuavat.
Sanoin+vain+olevani+päinvastaista+mieltä,+enkö+saisi+olla.+Pitäisikö+myötäillä+teidän+mielipidettänne.
25.09.2020 15:06
Olen+päinvastaista+mieltä.
Asenteidensa+ja+näkökulmiensa+tuulettaminen,+on+henkisesti+vapauttavaa.
Esteenä+yleensä+on+jonkinasteinen+pelko.
25.09.2020 14:29
Ihmisten+asenteitahan+näillä+riisipusseilla+ja+lakupiipuilla+yritetään+käännellä.
Toisinaan+käy+vaan+niin,+että,+kun+mennään+pilkun+n:n,+vaikutus+kääntyy+toisin+päin,+kun+tarkoitus+on+ollut.
Nykyään+näyttää+olevan+sellainen+meininki,+että+vaikka+asia+olisi+hyvä,+niin+aina+yliammutaan,+itse+asia+menee+vouhotukseksi.
25.09.2020 14:20
Rupesin+ihan+googlaamaan.
Yhden+jutun+löysin+tämän+vuoden+helmikuulta,+jossa+sanottiin,+että+USA+ja+EU-vähentänyt+eniten+päästöjä.
2019+vuodelta+oli+juttuja,+niissä+ei+vielä+väjennyksistä+puhutu+mitään.+(Niissä,+mitä+juttuja+löysin.)
Olisiko+niin,+että+jotkut+osavaltiot+ovat+Trumpista+huolimatta,+kuitenkin+noudattaneet+hyvää+ilmastopolitiikkaa.+(Muistelen+joskus+uutisista+kuulleeni.)
25.09.2020 14:10
Vain+Sinulla+itselläsi+on+vastaus+tuohon+kysymykseen.
Sen+löydät+sisimmästäsi,+jos+osaat+etsiä.
Tarkastele+ensin+näkökulmaasi+ja+sitten+asennettasi.
25.09.2020 12:51
Rajoituksia+ollaan+vissiin+uudelleen+tiukentamassa+ja+hyvä+niin.
Olihan+se+odotettavissa,+että+se+uudelleen+alkaa+levitä,+kun+pieniin+tiloihin+ihmiset+kokoontuvat.
Jos+olisi+jatkettu+vielä+entiseen+malliin,+niin+tilanne+olisi+luultavasti+paljon+parempi.
Juuri+kuulin+uutista,+että+rokotetta+saadaan+odottaa+vielä+vuosi.
Onkohan+sitten+niin+hyvin+testattu,+ettei+mitään+negatiivisia+jälkivaikutuksia+tule.
Ja+miten+hyvä+suoja+sillä+sitten+saadaan.
25.09.2020 12:47
Olen+noita+kuusenlatvoja+tuossa+tsiikaillut.+Ikinä+en+muista+nähneeni+niin+paljon+niissä+käpyjä,+kun+tänä+vuonna.
Nuo+kun+tulisivat+alas,+olisi+kerättävää.
Tuossa+valtavassa+kotikuusessakin+on+tuhansittain+käpyjä.
Marjojakin+olen+keräillyt.+Tänäänkin+jo+kävin.
Kyllä+niitä+nyt+niin+paljon+on,+että+paljon+myös+jää+metsiin.
25.09.2020 12:26
Äkkinäisesti+ajatellen+ei+oikein+uskoisi,+mutta,+kun+vuoteen+2060+on+40+vuotta+aikaa,+niin+jäärät+ovat+vaihtuneet+nuorempiin+sukupolviin.
Joten+hyvinkin+mahdollista.
Sama+USA:ssa,+kun+Trumppi+poistuu+näyttämöltä,+voi+sielläkin+taas+ilmastoasia+muuttaa+suuntaa.
25.09.2020 12:15
Kyllä+se+korona+jo+minunkin+kotikaupunkiini+ennätti+vihdoin.
Käyn+asioilla+siellä,+on+lähempänä,+kun+tämän+mökkikunnan+keskusta.
Kotona+aina+myös+poikkean.
Tuota+puuhommaa+se+minunkin+ohjelmaani+kuuluu.+Pari+viikkoa+sitten+kaadoin+tuosta+savusaunan+nurkalta+15-+metrisen+kuusen,+ja+pätkin.+Poika+kaatoi+viikolla+siitä+samankokokoisen+lepän.
Tuossa+pikkuhiljaa+niitä+halon+tuolla+koneella.+Ei+kädet+kestä+oikein+enää+kirveshommaa.
Äsken+puolukkametsästä+tulessani+juuri+mietin,+että+kun+kahtena+edellisenä+vuonna+ollaan+nähty+monia+käärmeitä,+niin+tänä+kesänä+ei+kukaan+yhtään.
Eräs+sukulainen+teki+muutama+vuosi+sitten+sukututkimusta,+äidin+puolen+suvusta.
1700-luvulle+asti+hän+oli+tehnyt.
24.09.2020 16:59
Sairaala-apulaisten+pitäisi+olla+arvostuksen+yläpäässä.
Jos+nyt,+varsinkin+koronan+aikaan,+sairaala-apulaiset+lopettaisivat+työnteon,+minkähänlainen+kaaos+syntyisi.
Minä+ainakin+arvostan+heidän+työtään.
23.09.2020 20:59
Tarkoitin+kolmea+seuraavan+sukupolven+lasta.+Itse+olen+nähnyt+2.
Korjaan+siksi,+että+luultavasti+joku+minua+viisaampi+taas+siitä+olisi+keksinyt+sanottavaa.
Sinä+ano22.10+kyllä+ymmärsit+mitä+tahdoin+sanoa.
22.09.2020 23:22
Mulle+jäi+siitä+sellainen+mielikuva,+että+asialla+ei+ollut+m+itään+tekemistä+järjen+kanssa,+vaan+se+oli+jotakin+poliittista+kuvioo.
22.09.2020 23:04
Ehtoota+vaan.
Tässä+nyt+sitten+taas+ihan+omassa+rauhassani.+Muut+lähtivät+tänään.
Tuossa+illankorvalla+kävelin+rantaan+ja+kas,+joutsenpari+siellä+souteli,+en+ollut+vähä
än+aikaan+heitä+nähnytkään.+Heittelin+laiturilta+onkea,+ei+syöntiä.
Niin+ei+täällä+ole+lähimaillakaan+ketään.+Pimeys+on+maan+vallannut,+kun+syksy+on.
Naapuri+tulee+huomenna+vielä,+en+tiedä+kauanko+on.+Monta+vuotta+jo+on+ollut+Espanjassa+talvet.
Puolukoita+olen+noukkinut+niistä+ei+loppua+tule,+vaikka+kuinka+noukkisi.
Onneksi+niitä+on+lähimaastossa,+ei+eksy.
Kävin+siinä+katsomassa+pieniä+jälkeläisiäkin.
Aina+on,+kun+ihmeen+näkisi.
Kun+äitini+oli+isomummu,+ajattelin,+etten+koskaan+varmaan+kolmea+seuraavaa+sukupolvea+näe.+Nyt+olen+jo+nähnyt+kaksi.
Niin+ne+sukupolvet+vaihtuu,+toiset+menee+tuolle+puolen,+toiset+tulee+tilalle.
Elämää+se+on.
22.09.2020 21:47
Katsoin+ohjelmaa.+Haastattelija+kysyi,+miksi+niitä+ei+vain+voi+poistaa++uhanalaistenlistalta.,+koska+ne+eivät+sitä+ole.
Tuli+jotain+selitystä,+että+se+on+vaikeaa,+jos+se+avattaisiin+lista.+sitten+sinne+haluttaisiin+joatain+muita.+Tulisi+enemmän+suojeltuja.
En+oikein+saanut+jakeluuni+asiaa.
22.09.2020 21:28
Metsän+reunassa+pimeän+rannan+tuntumasa.+Ei+naapuria+lähimaillakaan.
Ihana+rauha+kaikkialla.+Valoja,+paljon+valoja+ulkona.+Pitää+vaan+sytyttää+ne+mitkä+haluaa.
On+hyvä,+jos+löytää+valon+sydämestään.
Korona+nostaa+päätään,+koska+nuoriso+kulkee+kapakoissa.+Ei+meitä+kukaan+eristä,+ei+ole+eristänytkään,+kaikki+on+vaan+suositusta.
22.09.2020 21:05
Monet+erosivat+kirkosta,+kun+Päivi+R+sanoi+sitä+ja+tätä,+huom.+poliitikkona.
Nyt+hän+uhkaa+itse+erota+kirkosta,+tietyn+asian+takia.
Joku+mainitsi+joskus,+puurot+ja+vellit.
22.09.2020 20:55
En+kuulu+kumpaankaan+mainittun+ja+tuosta+twitteristäkin+(en+kuulu)+on+tällaista+tietoa.
https://demokraatti.fi/amnesty-twitter-on-yha-turvaton-paikka-naisille-myos-suomessa/
22.09.2020 20:39
239 / 315