Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+omin+silmin+nähnyt+ja+kuullut+tuon+placebo-vaikutuksen.
Eräs+henkilö+kauan+sitten+kaikki+yöt+aamutunneille+istui+ja+hieroi+jalkojaan+ja+valitti+särkyä.
Kaikenlaisia+särkylääkkeitä+oli+kokeiltu.
Lääkärikin+oli+neuvoton.+
Tuumi,+että+kokeillaan+placeboa.+Henkilö+aamulla+kiitteli+hyvää+lääkettä,+oli+nukkunut+oikein+hyvin+.
Käsitykseni+on,+että+nykylääketiedekin+tajuaa+ihmisen+fyysisen+ja+psyykkisen+kokonaisuuden.
Mitä+on+jännityspäänsärky,+stressivatsa,+oksentaminen+järkytyksestä.
Sehän+on+juuri+sitä,+että+erilaiset+mielenkokemukset+saavat+kehomme+reagoimaan.
Kertokaa+aamulla+soluillenne,+että+on+hyvä+päivä+tänään.+Kyllä+ne+muistavat.+:)
28.07.2020 14:55
Kuinkahan+moni+tavallinen+suomalainen+työntekijä+saa+3000+euroo+kulujen+jälkeen.
Eihän+ne+enää+kauaa+ehdi+mitään+poimijakaan.+Mansikat+ja+hillat+jäi+heiltä+poimimatta.
Taitaa+tulla+kalliita+mustikoita+ja+puolukoita.
28.07.2020 13:20
Kun+puhutaan+luontaistuotteista-+ja+hoidoista,+tehdään+kaksi+nippua,+vastaan+läähehoidot.
Ei+asia+niin+mustavalkoinen+ole.
Ihmisen+keho+tarvitsee+esim.+vitamiineja+ja+hivenaineita+sopivassa+suhteessa+toimiakseen.
Jos+meillä+ei+olisi+tätä+luontoa,+meillä+ei+olisi+mitään.
Kaiken+idea+on+luonnosta.
Keski-Euroopassa+käytetään+monessa+paikassa+luontaishoitoja+lääkehoitojen+täydennyshoitoina.+
Niinkauan,+kun+luontaistuotteita-+ja+hoitoja+ei+oikeasti+puolueettomasti+tutkita+ja+oteta+niistä+käyttöön+niitä,+jotka+voisivat+hyvinä+tukihoitoina+toimia,+tämä+sekainen+viidakko+jatkuu.+Siinä+on+sitten+kaikenmaailman+huijareiden+helppo+mellastaa.
Paljon+on+kyllä+tutkittukin,+tieto,+mitä+suurelle+yleisölle+tulee,+on+kovin+sekalaista.
Lääketehtaat+kait+suhtautuvat+nihkeästi,+sen+vuoksi,+kun+kasveja+ei+voi+patentoida,
28.07.2020 12:03
Aika+kuluu+nopeasti.+Pari+sadepäivää+tässä+luvassa,+joten+päätin+kurkistaa+tännekin.
Olin+siinä+kotitlallakin+veljen+kanssa.
Monet+ovat+askareet+sielläkin.+Runkoja+pätkin+ja+pihaa+niittelin,+lupiinit+mukaan+lukien.
Vähän+siinä+käsivarret+ja+ranteet+olemassaolostaan+muistutteli+jälkeenpäin.
Mustikkamaat+alkavat+miltei+seinästä,+kun+metsä+on+vieressä.
Ei+tarvitse+kauas+mennä.
1-vuotis+synttäreilläkin+tuli+käytyä.
Vielä+tuli+pestyä+muutama+maton+pätkäkin,+hyvin+kuivuivat+kuumana+päivänä.
Yksi+haukikin+eräänä+päivänä+tarttui+uistimeen,+mutta+oli+senverran+pieni,+että+päästin+kasvamaan.
Tuo+Makriinan+ilmaisu+´´näykki
vät+tuolien+takana´´+oli+niin+hauska+ja+osuva,+että+ihan,+nauruksi+pisti.
Toinkin+toisen+keinutuolin+tänne+vanhaan+pirttiin.+Nyt+on+mukava+kahvipaikka+niin+ylhäällä,+kuin+alhaalla.
Hyvää+päivän+jatkoa+vaan+kaikille+niin+tuolissa,+kuin+takana+oleville.
28.07.2020 11:43
Silloin+tällöin+olen+katsonut.
En+millään+jaksa+käsittää,+kuinka+ihminen+päästää+itsensä+tuollaiseen+jamaan.
Joskus+vuosia+sitten,+kun+samantapaista+ohjelmaa+näytettiin,+mieleeni+jäi,+miten+piti+irrottaa+seinä,+että+saivat+miehen+ulos,+kun+piti+saada+sairaalaan.
Monta+oli+siirtäjääkin.
17.07.2020 19:39
Pari+viikkoa+sitten+ostin+mansikkarasian,+oli+ihan+paikallinen+kasvattaja.
Niin+hyviä+en+ennen+muista+saaneeni+ja+samaa+mieltä+olivat+nuoretkin.
Sitten+ostin+kaupasta,+kotimaiselta+tilalta+nekin,+mutta+niin+mauttomia,+että+piti+syödessä+vähän+sokeria+ripotella+päälle.
Olen+kaikkia+säilömistouhuja+vähentänyt.+Kun+olen+täällä+maalla+myöhäiseen+syksyyn,+en+viitsi+kotona+pitää+jääkaappipakastinta+päällä.
Mustikkaa+ja+puolukkaa+aion+noukkia,+kunhan+kypsyvät+kunnolla.
Joskus+kauan+sitten+kasvatin+kurkkuja+ja+kurpitsoja+ja+tein+säilykkeitä.+Nyt+on+muutama+kurpitsan+taimi+laatikossa+kasvamassa.
17.07.2020 19:32
Onkos+Sulla+jalkatoolii.
17.07.2020 18:08
Kaunista+ja+lämmintä.+Isoin+aika+menee+ulkona+ollen+ja+touhuten.
Eilen+lämmittelin+saunan+alatalolla.+Järveen+pulahdin+2+kertaa,+vesikään+ei+ollut+kylmentynyt.
Pesin+vielä+yhden+räsymaton,+hieman+isomman.+Painoi+märkänä+aika+lailla,+hetki+piti+huilata+sen+urakan+jälkeen.
Varmaan+kaunis+tuo+turkoosin+värinen+hääpuku+kevyen+hartiahuivin+kanssa.
Kivaa+kommenttia+lukiessa+pää+loihtii+kuvia+sisäisten+silmien+eteen.
Tuolla+Makriiran+ketjussa+jo+mainitsinkin+eilen+käyneeni+paikallisessa+kotiseutumuseossa.
Päätalo+ja+6+muuta+rakennusta,+mukaan+lukien+sepän+paja+ja+suutarin+verstas.+Joka+osiossa+oli+paljon+sen+ajan+huonekaluja+ja+tarvekaluja.
Mustikoista+vasta+osa+alkaa+olla+kypsiä.+Vielä+saavat+kypsyä+ja+kasvaa,+ehtiihän+noita+noukkia+vielä.
Oli+ilmainen+pääsy.+Myös+puistonäyttelyssä+poikkesin.
17.07.2020 18:03
Kävin+tänään+kesämökkikyläni++kotiseutumuseossa.+Nuori+fiksu+mies+oli+oppaana.+
Ketään+muita+ei+ollut+sillä+hetkellä.
Päätalon+lisäksi+oli+6+muuta+rakennusta,+jotka+museoon+kuuluivat.
Upea+elämys.+Monet+esineistä+tunsinkin.
Sen+lisäksi+kävin+puistonäyttelyssä,+++korona+oli+sielläkin+esillä.
+Polkupyörällä+ajava+korona,+jonka+perässä+ristejä
Asiasta+voi+olla+montaa+mieltä,mutta+minun+mielestän+se+kuvasi+hyvin+nykyistä+tilannetta.
16.07.2020 21:59
Minä+tiedän.
Se+oli+Siiri,+jolla+oli+hegemonia.
15.07.2020 21:15
Yle+ei+maininnut,+mutta+MTV:llä+sanottiin,+että+puukottaja+oli+ulkomaalaistaustainen.
15.07.2020 21:10
Kun+nyt+vastasit+ketjuun,+tuntuiko+Sinusta+siltä,+että+olet+sontiainen+lehmänpaskalla?
Minusta+ei+tunnu+siltä,+vaikka+vastasinkin.
Sitäpaitsi+kaikella+on+paikkansa+evoluutiossa.
15.07.2020 16:18
Ei+älyllä+mitään+virkaa+ole,+jollei+ole+viisautta+kuinka+sitä+käyttää.
15.07.2020 14:04
Elämme+merkillisiä+aikoja,+kun+ajan+saatossa+ovat+paatsaatkin++muuttuneet+rasistisiksi.
Jaa-a+tietää+se+tulevaisuuden+arkeologeille+työtä,+kun+kaivelevat+vanhaa+historiaa,+sitten+joskus.
Itse+katselen+kaikkea+peilaten+sitä+siihen+aikaan,+mihin+jokin+sijoittuu.
Mitä+hyötyä+tai+järkeä+on+patsaitten+tuhomisella.+Ei+historiaa+pysty+muuttamaan.+Oppia+siitä+pitäisi,+mutta+ei+taida+olla+kovin+pitkälle+päästy+tuollakaan+mesoamisella.
Eikö+tosiaan+ole+rakentavampia+keinoja+maailman+muuttamiseen.
15.07.2020 13:19
Minä+olen+kuullut+tuon+jutun+ennenkin.+Tuon+hutsu-sanan+paikalla+vaan+oli+se+rumenpi+ilmaisu.
Jonkun+kerran+olen+järvellä+ollut,+mutta+isompaa+saalista+ei+ole+tullut.
Jospa+syksymmällä.
15.07.2020 13:02
Eilen+haastateltiin+jotain+paloviranomaista.
Kertoi,+että,+aina+katsotaan,+että+teknisesti+on+kaikki+kunnossa,+muttei+ajatella+sitä,+kun+ihminen+tulee+mukaan+kuvioon.
On+niin+vieraantuneita+ihmiset+ennen+niin+normaaleista+asioista,+kun+tulen+käsittely.
Kertoi+jutun,+että+joku+oli+ostanut+turkiksen.+Oli+niin+kaunis,+että+vei+sen+sen+parvekkeen+pöytää+koristamaan+ja+laittoi+siihen,+ilmeisesti+vierelle+kynttilöitä+palamaan.
No+tulipalohan+siitä+syttyi.
Itse+täällä+maalla+aina+varoitan+ja+opetan+noita+nuoria+tulen+käyttämisessä.+Myös+tuhkan+käsittelyssä.
Hiljattain+jossain+päin+Suomea,+joku+oli+vienyt+tuhkat+roskalavallle+ja+sai+aikaan+tulipalon.
15.07.2020 12:58
Aasialainen+tappoi+yli+2000+suomalaista.+Hongkongilainen+yli+tuhat.+Espanjantauti+25+000.+Koronan+luku+329.
Tänäpäivänä+torjuntatoimenpiteet+tietysti+tehokkaampia,+mutta+toisaalta+ennen+ei+matkusteltu+ympäri+maailmaa+alvariinsa.
Lentoyhteyksiäkin+oli+vähän.+Laivalla+löysivät+virukset+tiensä+tänne.
Olemmeko+kuitenkin+nykypäivänä+enemmän+säikkyjä+kun+ennen,+vai+pitääkö+vanha+sanonta+´´tieto+lisää+tuskaa´´+paikkansa.
14.07.2020 14:12
Mikä+ihmisen+mieltä+kaivertaa,+kun+täytyy+pakonomaisesti+päivästä+toiseen+pilkata+ja+vähätellä+tuntemattomia+ihmisiä,+jotka+juttelevat+elämänmenosta.
Jotain+on+varmasti+omasta+elämästä+jäänyt+puuttumaan.
Tuo+alituinen+nälviminenkö+sitten+on+hyvää+palstakeskustelua.
Sinulle,+joka++tuossa+ylenpänä+nälvit+´´lapsenlapsestani´´+toivottavasti+joku+tekee+saman+Sinulle.
Sitäpaitsi+olet+väärässä,+kysymys+on+minun+lapsenlapsenlapsestani,+eikä+nykynuoret+ristiäisiä+pidä,+muuten+juhlivat.
14.07.2020 13:02
En+usko+mihinkään+sattumaan.
Jos+kaikki+vaan+olisi+sattumaa,+mikä+motivoisi+ketään,+yhtään+mitään+yrittämään.
Tämän+päivän+teot,+ovat+huomispäivän+kohtalo,+on+joku+viisas+joskus+sanonut.
14.07.2020 12:46
Ennen+palotarkastajat+kiersivät+rakennuksissa.
Nykyään+on+tullut+joku+omavalvontasysteemi,+josta+täytetään+kaavake.
Riskikohteissa+tarkastuksia+suoritetaan.
En+sen+kummemmin+ole+asiaan+perehtynyt,+mutta+näin+muistan+jostain+lukeneeni.
Pelastussuunnitelma+pitäisi+olla+ajantasainen+taloyhtiöissä.
14.07.2020 12:36
246 / 315