Te joilla on kakaroita

Anonyymi

Niin miksi olette kasvattaneet niin laiskaa nuorisoa ettei niistä ole mihinkään? Kännykkä ja pelaaminen on pääasia.

Näistä ei tule vanhusten perseenpyyhkijöitä eikä työntekijöitä muullekkaan alalle ikinä muuta kuin kännykän näprääjiä loisia jotka festareilla bilettää.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka sinulla millaisia loisia kasvattanut?

    • Anonyymi

      En pidä yli 40 vuotiasta tytärtäni kakarana, enkä hänen teini-ikäistä lastaan kakarana,

    • Anonyymi

      Tällä palstalla ei luulisi olevan enää kenelläkään teini-ikäisiä. Lapsenlapsistakin osa on jo vähintään lukio-ikäisiä. Onko aloittajalla vielä kakaroita, sitten taidat olla väärällä palstalla, mutta menköön, saahan sitä kirjoitella.

      • Anonyymi

        Kyllä minulla nalli palaa ja voisin tulla isäksi edelleen.
        Onhan niitä vanhempia miehiä, jotka ovat tulleet lapsen siittäjiksi 50 - 70 vuotiaina.
        Böör Donnerillakin on nuorehkoja lapsia, sai aikaan tosi vanhana.


    • Kukaan ei kasvata lapsia yksin.

    • Anonyymi

      Lesken on taas kovin vihainen.

    • Anonyymi

      Joku lapseton tai lapsenlapseton taas katkerana. Meidän lapset ovat jo pitkään tehneet uraa ja ovat hyviä veronmaksjia, lapsenlapsissakin jo lukiolaisia, jotka käyvät töissä vapaa-aikoinaan.

    • Anonyymi

      Minulla kaikki neljä työelämässä, pari heistä ns paremmassa työssä, yksi yrittäjä yksi kunnalla työs. Heidän lapsensä joko opiskelee, käy alakoulua tai päivähoidos. Kännykkä, ainakin mummun mielestä jokseenkin liikaa käytös. Ajan kuva.
      Minä en kasvattanut kännykkään, eihän niitä edes silloin ollut.

      • Anonyymi

        Minäkin kasvatin lapset lankapuhelimella.
        Ensin sillä kiekkomallisella ennen kuin annoin heidän alkaa näppäillä numeroita.
        Opetin myös kuuntelemaan viestit automaattivastaajasta.
        Ehdinpä ennen kännyköitä hankkia ns langattomia luureja joilla pystyi menemään vessaan puhumaan salaisuuksia.
        Myös teksti-tv tuli heille tutuksi. Kauheat väännöt tv kapulasta joita oli vain yksi.
        Aikuisuuden kynnyksellä lapset löysivät kännykkäkulttuurin ja menetin heidät tekstiviestien viidakkoon.
        Nyt he ovat tyhmiä dosentteja milloin missäkin yliopistoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kasvatin lapset lankapuhelimella.
        Ensin sillä kiekkomallisella ennen kuin annoin heidän alkaa näppäillä numeroita.
        Opetin myös kuuntelemaan viestit automaattivastaajasta.
        Ehdinpä ennen kännyköitä hankkia ns langattomia luureja joilla pystyi menemään vessaan puhumaan salaisuuksia.
        Myös teksti-tv tuli heille tutuksi. Kauheat väännöt tv kapulasta joita oli vain yksi.
        Aikuisuuden kynnyksellä lapset löysivät kännykkäkulttuurin ja menetin heidät tekstiviestien viidakkoon.
        Nyt he ovat tyhmiä dosentteja milloin missäkin yliopistoissa.

        Jos Sipilästä vitsailet niin ovat "kaikenmaailman dosentteja"
        Meillä lapset HY:n tutkinnon suorittaneita ja veronmaksajia, vanhin lapsenlapsi TAYssä ja seuraava lukiossa. Muistan lankapuhelinkasvatuksen "äiti mullei oo mitään tekemistä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Sipilästä vitsailet niin ovat "kaikenmaailman dosentteja"
        Meillä lapset HY:n tutkinnon suorittaneita ja veronmaksajia, vanhin lapsenlapsi TAYssä ja seuraava lukiossa. Muistan lankapuhelinkasvatuksen "äiti mullei oo mitään tekemistä"

        "tekemistä "
        Äitiii tuu pyyhkimään,


    • Anonyymi

      Kotikasvatuksesta ainakin sotkuisuun lähtee. Jos aikuiset ovat roskaajia, niin lapset jatkavat kyllä perintöä. Kun kukaan ei huomauta esim. roskan tiputtamisesta ympäristöön, niin ei ne varmaan edes kiinnitä siihen huomiotakaan.

    • Anonyymi

      Ei ole meillä kakaroita kasvanut, ainoastaan lapsia joista on tullut kunnon aikuisia, sellaisia joille ei tulisi mieleenkään kirjoitella aloituksesi kaltaisia tekstejä.

    • Anonyymi

      Tähän aloitukseen ei olisi pitänyt tulla ollenkaan, laiskinkaan kommentteja.
      Eikö ne kakarat ole Muiden jälkikasvuja, eikä omia.
      Mistä muuten olisi tullut sanonta, että omat laspset ja muiden kakarat?

      Omat ihastuttavat lapseni ovat jo aikuisia miehiä. Olokoot niin laiskoja ku tahtovat, aattelen ma. Ei niiden olemiset mulle enää kuulu. :)
      Myönnän kuitenkin, että he ovat tosi ahkeria. Tulleet kaiketi isäänsä, kun minä oon vaan tämmönen "helpon työn tekijä". Joskus risoo, kun joku tietämätön sanoo, että kyllä sulla on helppo työ, ku saat vaan istua ja kuunnella ja kesälomakin on niin pitkä. Ei ne ymmärrä, että istumalihaksiani joudun kovasti käyttämään. Käsiäkin liikuttelen.

      Lapsenlapset ja niiden kasvatus ei luojan kiitos kuulu mulle. Mä nautin niistä muuten vaan ja rupattelen mukavia. Kasvatuksesta huolehtivat niiden äitee ja isä.

      Oon paljon tekemisissä lasten kanssa. Eri ikäisten. Työni puolesta.
      Joskus oon ihmetellyt, että miten ihmeessä ovat niin ahkeria.
      Ensteks pitkät koulupäivät, sitten läksyjen teot ja sitten harrastukset. Monta kertaa viikossa hyppäävät harrastusten pariin. Ei ennen muinoin mun nuoruuressani silleen poukkooltu. Yks harrastus jos sitäkään. Nykyään on ainaskin kolme harrastusta ja monet harrastukset niin, että monta kertaa pitää rynniä harrastukseen viikon aikana. Pysyysivät kotona:)

      Tykkään työskennellä nuorten parissa. Ei mitään tyhjäntoimittajia.

      Heikunkeikku

    • Anonyymi

      Hyh, hyh Rovion perustajien äidit ja isät. Miksi olette kasvattaneet pelihirmuiksi lapset!

    • Anonyymi

      Ajatella, että minunkin "kakara", jo 52-vuotias, mutta lapseni lapsi vasta 15-vuotias, kelpuutti vain minut viemään hänet hampilääkäriin. Ei siis kelvannut iskä eikä toinen mummi ja äidillä oli töitä, ei tosin Rovion palveluksessa.:)

      Ei kaikki nuoret ole "kännykkä kourassa" koko ajan, sillä tuokin 15-v oli kesän torilla myyjänä ja viihtyi siellä hyvin, paremmin, kuin hänen kaverinsa, jotka oli kaupassa.

      Tietenkin nykyaika on sitä, että on mahdollisuus tuollaiseen, niin sitä käytetään, vai pitäisikö palata niihin lankapuhelimiin, joita minunkaan lapsuudessa ei edes ollut meillä.

      Nykyisinhän me äidit ja isoäidit viihdymme netissä arvostelemassa kanssakirjoittajia ja etenkin heitä, joilla on vaki nikki, sillä anonymin raiveliin ei niin helposti pääse. ;)

    • Anonyymi

      Meillä koko sakilla lapsia ja lapsenlapsia myöten on omat hampaat ja kaikki pääsemme kyykkyyn,

      • Anonyymi

        Vaarilla on dekarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaarilla on dekarit.

        Lapsethan kyykytetään jo pottaharjoitteluna.
        Täytyy vaan pitää huolta että kyykyistä pääsee ylös.
        Itse pääsen edelleen. Vaikka emali tai porsliini potilla olen istunut.


    • Anonyymi

      Ei kaikista ole vanhusten hoitajiksi. Nykyään kun nuoret eivät kovinkaan usein ole oikein vanhojen isovanhempiensa luona edes kylässä yhtäkään kertaa vuodessa, vieraantuvat vanhuksista eivätkä osaa olla heidän kanssaan.
      Kumpikaan lapsistani ei ole kiinnostunut vanhusten hoidosta. Heillä kummallakin on aivan eri alan koulutus ja työ. Lapsenlapset ovat olleet kesätöissä vanhusten hoidossa.
      Mutta he ovat olleet liian nuoria 14-16 vuotiaita eivätkä saa vaihtaa dementia potilaiden vaippoja eivätkä pestä heitä.
      Kyllä, vanhusten ja lastenhoitoon ja opettajiksi kaivattaisiin lisää miehiä tekemään niitä töitä.
      Hytinäx1

    • Enpä tuota kohta 52v täyttävää poikaani 4 lapsen isää ja 1vaaria teiniksi sanoisi.
      Eipä noit kännyköitäkään vielä ollut.
      Niinkuin joku mainisi, lankapuhelimella kasvatettu.

    • Anonyymi

      Vanhempi poika trukkikuski, nuorempi socionomi , isä viinaan menevä eläkeläinen :)

      • Anonyymi

        Entäs äiti, ei kai vaan kassi-alma :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs äiti, ei kai vaan kassi-alma :D

        Mistäs reijästä ilmestyit :(


    • Anonyymi

      Aloituksesi kuuluisi 40 tai 50 palstalle.
      Tarkemmin ajatellen olisi ollut viisainta, ettet olisi tehnyt aloitustasi ollenkaan.

      Eipä minulla ole mitään syytä "keskustella" aiheesta yhtään enempää.
      Sinä voisit kuitenkin yrittää hillitä kiukkuasi ja lopettaa nuorten mollaamisen.

      kylmätotuus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1724
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1035
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      55
      930
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      853
    7. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      9
      815
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      812
    9. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      803
    Aihe