Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6656

  1. En sentään missi ollut, vaan läheiset vihlailivat, ettenkö osallistuisi missikisoihin, jos vaikka ilmoittaisivat.
    Minä sanoa täräytin, että ilmottakaa vaan, mutta minähän en mihinkään lehmänäyttelyihin lähde.
    Olipa rumasti sanottu, nykyään, kun vertaa mitä tänä päivänä peilistä näkyy, ihan peljästyy, ettei van peili hajoa.😁