80v palsta ei ole pilalla hallitus- ja persuvihaajan takia.

Anonyymi-ap

70v palstaa on häiriköity jo kauan jokapäiväisellä ilkeämielisellä kiusanteolla, saa nähdä koska se älyttömyys alkaa täälläkin. Kummallista ja lapsellista käytöstä eläkeläisellä.

135

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😂🤣😂 Persu 43 v leikkii eläkeläistä.
      Tuskin itse etkä sinäkään roiku Suomi 24:lä enää 80: nä.
      Kyllä nyt täytyisi keksiä parempia kosteja kannatuksen kasvattamiseen.
      Kannattaa aloittaa siitä että jättää valehtelun ja toisten haukkumiset pois.

• Anonyymi

Mistä tiedät et se hallitusvihan levittäjä on 43v?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai hän oman ikänsä tietää :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai hän oman ikänsä tietää :)))

Ei ole asia yhtään terveempää, sairaalloista vihaamista joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sairaseläkeläinen ja sillä on järki jäässä.

• Anonyymi

"😂🤣😂 Persu 43 v leikkii eläkeläistä."

Minä olen 86v.
        Mikähän se hyvä puolue olisi. En ole äänestänyt jotain 10 vuoteen. Olen aina ollut Portugalissa tai jossain muualla ja se on vain mennyt ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"😂🤣😂 Persu 43 v leikkii eläkeläistä."

Minä olen 86v.
        Mikähän se hyvä puolue olisi. En ole äänestänyt jotain 10 vuoteen. Olen aina ollut Portugalissa tai jossain muualla ja se on vain mennyt ohi.

Älä äänestä ainakaan vihreitä tai vasemmistoa.

• Anonyymi

Onhan tuo häirikkö täälläkin kalastellut, jos onnistuisi riistämään vanhuksilta tämänkin palstan. Hänen, kuten muihinkaan kiistelyketjuihin ei pidä mitään vastata, ettei anna tukeaan tällaisten toimille.

• Anonyymi

Kovasti nostelee omia ketjujaan.

• Anonyymi

Ei ole terve ihminen kyseessä, joku pakkomielteinen psyko.

• Anonyymi

Häirikkö tuli heti tänne pilkkaamaan ja nauramaan 8-kymppisille.
      Ei keskustella enempää tässä ketjussa, ettemme itse anna pahalle valtaa.

• Anonyymi

Kuka nauroi, 8 kyppisellä on parempaakin tekemistä, kun olla Suomi 24:lä.

• Anonyymi

Nauroin surkealle yritykselle.

• Anonyymi

Palsta ei ole pilalla, vaan on muuten aivan pihalla!

• Anonyymi

Mummut ja tummut lätisee ja terapoi.

• Anonyymi

Aloittajalle.
      Olen kohta 76v. juuri tuon vuoksi olen ´´pesiytynyt´´ tälle palstalle.
      Joskus käyn vilkaisemassa 70+palstaa, en tunne sitä omakseni ollenkaan.
      Siellä joku/jotkut suoltaa jatkuvaa persu/sossu vihaa, niin, ettei etusivulla paljon muuta näy.
      Kun itse siellä vielä olin ja otin kantaa joihinkin polittisiin ketjuihin niin jos mielipiteeni sattui olemaan samansuuntainen. kuin esim. jollain perussuomalaisilla, sain kuulla olevani rasisti/natsi ym.
      Kerroin moneen kertaan olevani puolueeton ja liikkuva äänestäjä, vain omine mielipiteineni.
      Ei mitään hyötyä, samaa tolkutonta jauhamista tuli vastaan.

Eikä sillä ollut mitään merkitystä mitä aloitus koski.

• Anonyymi

Ikävä kyllä 70v palstalle on pesiytynyt täysin maaninen riidanlietsoja, elää omissa harhoissaan aivan täysin ja tuhoaa muuun keskustelun loputtomilla propagandaketjuillaan hallitusta vastaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo 'EUn kulissien takana tehdään päätöksiä' on valeuutinen, sillä tottakai kun tehdään tuhansia päätöksiä ei jokaisesta pikkujutusta tiedotusvälineet edes kerro. Kyllä kaikki päätökset on julkisia ja kansalaisten saatavissa.

Minkä ikäinen olit 20 v sitten? Se oli täyttä totta silloin ja on nytkin.
        Kansalaiset eivät saa tietää kuinka todellisuus toimii, hallituksella ei
        ole väliä, minkä värinen se sitten onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19092280/tyottomyys-20-v-sitten----onko-kasitykset-muuttuneet
        Keskisarjan kannattaja.

Tellukka kirjoittaa: Keskisarjan kannattaja. Ha-ha-haa! Ei TAASKAAN ymmärrä lukemaansa. On siinä riidanlietsoja. Menepä pistämään pilleriä poskeen!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkäs se Keskisarjan kannatus perustui? Kertoisitko Tellukka, kuinka
        se lause oli kirjoitettu? Täällä sinä yrität mustamaalata minua persuksi,
        välillä sanot ruosuksi (joka itsekin olet). Mitä sinä näillä viesteilläsi oikein
        todistelet? Oletko sinä täysin korkin takana? Häh?

Huomatkaa, arvoisat lukijat! Nämä kriittiset viestit Tellukasta
        on nätisti järjestetty riviin, josta ne on helppo poistaa. - Pistetäänpä
        korvan taakse piiloon. Mulla on isot korvat, kuulenkin olemattomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19092280/tyottomyys-20-v-sitten----onko-kasitykset-muuttuneet
        Keskisarjan kannattaja.

Tellukka! Ensinnäkin olet varastanut kirjoitukseni!
        Sitten toiseksi: Kerropa missä ne loputomat propagandaketjut ovat?
        Tämä on ainoa ketjuni, joka käsittelee työttömyyttä, sinä väität että
        tuhoan "propagandaketjuillani" keskustelun hallitusta vastaan.

Minulla ei ole mitään tekemistä Suomen hallitusta vastaan.
        Nämä talous-ekonomiset jutut ovat kansainvälisiä, niin Suomessa kuin
        missä muussa maassa tahansa!

Käsitätkö? Mikä ääliö sinä oikein olet?

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Keskisarjan kannattaja.

Täytyy vielä todeta että Tellukka on kuin iso rotta, kun hän ottaa asiakseen
        mustamaalata jonkun.

Niinkuin nyt tämäkin, että ottaa jonkun toisen (tässä tapauksessa minun)
        20 v vanhan kirjoituksen, ja väittää minun tuhoavan keskustelun "loputto-
        milla propagandaketjuilla"!
        Onko ihminen pähkähullu? Feikkiuutisia hän kyllä levittää!

En ole kiinnostunut pätkääkään politiikasta, varsinkaan Suomen politii-
        kasta, koska en edes asu maassa. Olen kiinnostunut talousalan kysymyk-
        sistä, joka on yleismaailmallista. Esimerkki 20 vuotta sitten ollut työttö-
        myys vs. nykyajan työttömyys ja kuinka kansainvälistä inflaatiota pyöritellään
        tiettyjen periaatteiden mukaan.

Voiko Suomi24 palkata epälojaalimpaa avustajaa, kuin mitä Tellukka edustaa?
        Hän sahaa poikki oksaa, jonka päällä istuu. Se asia on selvä!

• Anonyymi
        mdk.mdk kirjoitti:

Täytyy vielä todeta että Tellukka on kuin iso rotta, kun hän ottaa asiakseen
        mustamaalata jonkun.

Niinkuin nyt tämäkin, että ottaa jonkun toisen (tässä tapauksessa minun)
        20 v vanhan kirjoituksen, ja väittää minun tuhoavan keskustelun "loputto-
        milla propagandaketjuilla"!
        Onko ihminen pähkähullu? Feikkiuutisia hän kyllä levittää!

En ole kiinnostunut pätkääkään politiikasta, varsinkaan Suomen politii-
        kasta, koska en edes asu maassa. Olen kiinnostunut talousalan kysymyk-
        sistä, joka on yleismaailmallista. Esimerkki 20 vuotta sitten ollut työttö-
        myys vs. nykyajan työttömyys ja kuinka kansainvälistä inflaatiota pyöritellään
        tiettyjen periaatteiden mukaan.

Voiko Suomi24 palkata epälojaalimpaa avustajaa, kuin mitä Tellukka edustaa?
        Hän sahaa poikki oksaa, jonka päällä istuu. Se asia on selvä!

Miksi olet ottanut Tellukan räksytyksesi kohteeksi?

Kukaanhan ei usko noihin juttuihisi Tellukasta. ( toki Ploma saattaa uskoa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tellukka! Ensinnäkin olet varastanut kirjoitukseni!
        Sitten toiseksi: Kerropa missä ne loputomat propagandaketjut ovat?
        Tämä on ainoa ketjuni, joka käsittelee työttömyyttä, sinä väität että
        tuhoan "propagandaketjuillani" keskustelun hallitusta vastaan.

Minulla ei ole mitään tekemistä Suomen hallitusta vastaan.
        Nämä talous-ekonomiset jutut ovat kansainvälisiä, niin Suomessa kuin
        missä muussa maassa tahansa!

Käsitätkö? Mikä ääliö sinä oikein olet?

Tottakai työttömyydestä saa kirjoittaa, vai haluaako 80+ olla totaalisesti pois siitä mitä veronmaksajilla on sanottavaa, heidän eläkkeensä ovat maksaneet veroillaan ja sitten kun sanoo jotakin niin väännetään se viha puheeksi .realismi ei ole viha puhetta. Ainoastaan tietoisuus siitä miten hallituksen päätökset ovat kosket taseet kansaa. Vaikka olemme iäkkäitä niin tottakai on oltava tietoinen mitä yhteiskunnassa tapahtuu. Eikä tehdä aiitä viha puhetta. Moni muori ei ole koskaan ollut mukana yhteiskunnallisista tehtävissä vaan täysin tietämättömänä. Siitä miten maa pärjää ja ennenkaikkea ketkä nyt ovat tienaamassa ja maksavat palkastaan veroa että muotoilla on eläke. Siis hieman enemmän kaivataan realismia vaikka ollaankin vanhoja . Siis wi ole palstan pilaamista jos kertoo mitä yhteiskunnassa tapahtuu, moni on sitä mieltä että on hyvä kun joku jaksaa seurata asioista jotka koskevat meitä kaikkia. Siis meillä enemmistöllä on lapsia ja lastenlapsia , kun äänestää oikein niin on heillekin taattu tulevaisuus. . Nyky politiikka ei ole sitä pystynyt edes hahmottamaan . Annetaan hänen kirjoittaa siinä kun muidenkin hän ei pilaa eikä, ole mitenkään lapsellinen vaan aikaansa seuraava viisas ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät kuinka monin tykkää ihan samoin mdk .mdk , oli miten oli niin Tellukka on saanut paljon pahaamieltä aikaan palstalla kaikilla ilkeillä kommenteillaan , ja loukannut hyvin monia niillä typerillä kommenteillaan. Jolloin on jopa tunkeutunut kommenteillaan ihmisen yksityiseen elämään mikä todellakaan. Ei ole sallittua palstalla .
        No nyt on jäähyllä nimimerkkinsä kanssa. . Niin että mini sinä yleensä puutut asiaan, koska luulen että ainoastaan sinä komppaa tellukan kansa . Ja omien sanojesi mukaan räksytät toiselle ihmiselle . Onhan tässä nähty muutama vuosi. Tätä touhua. Ja älä sekoita palomaakin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät kuinka monin tykkää ihan samoin mdk .mdk , oli miten oli niin Tellukka on saanut paljon pahaamieltä aikaan palstalla kaikilla ilkeillä kommenteillaan , ja loukannut hyvin monia niillä typerillä kommenteillaan. Jolloin on jopa tunkeutunut kommenteillaan ihmisen yksityiseen elämään mikä todellakaan. Ei ole sallittua palstalla .
        No nyt on jäähyllä nimimerkkinsä kanssa. . Niin että mini sinä yleensä puutut asiaan, koska luulen että ainoastaan sinä komppaa tellukan kansa . Ja omien sanojesi mukaan räksytät toiselle ihmiselle . Onhan tässä nähty muutama vuosi. Tätä touhua. Ja älä sekoita palomaakin .

Miksi sinä puutut asiaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Keskisarjan kannattaja.

Aika omituista, kun tein oman aloituksen: Työttömyys 20 v sitten - onko käsitykset muuttuneet? - ja se katosi. Ei siinä mitään asiatonta ollut.
        Sitten se löytyi ja sellaisen tekstin alta, jota en tunne omakseni:

Anonyyminä esiintynyt Tellukka kirjoittaa:
        "Ikävä kyllä 70v palstalle on pesiytynyt täysin maaninen riidanlietsoja, elää omissa harhoissaan aivan täysin ja tuhoaa muuun keskustelun loputtomilla propagandaketjuillaan hallitusta vastaan." (En ole ikinä kirjoittanut 70+ palstalla)

Yläpuolella on "sama johdanto" kirjoitettu 27.6.25 eli sama lähettäjä.

Nimi Tellukka, tunnettu palstasabotööri, joka käyttää Suomi24:ltä saamaansa
        luottamusta mielivaltaisesti hyväkseen.
        Tässä tapauksessa hän varasti tekstini, piilotti aloittamani viestin, koska siinä
        ei ollut mitään asiatonta, ja käytti tekstiäni hyväkseen omassa propagandassaan.
        Antoi vielä väärää tietoa lukijoille, että olisin persujen kannattaja.
        Tellukka itse on suoraan sanottuna p--seestä!

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei olekaan uskon asia, vaikka Tellukan sanotaan olevan uskovainen. Tämä on luottamusasia.
        Hän on paholainen. Vakooja. Yhtenäkin päivänä hän oli ilmeisesti vakoillut minua koko päivän, mutta on niin pöhkö että kirjoittaa vakoiluistaan sitten viestejä, että tiedetään missä mennään. On jollakin huvit!

• Anonyymi
        mdk.mdk kirjoitti:

Tämä ei olekaan uskon asia, vaikka Tellukan sanotaan olevan uskovainen. Tämä on luottamusasia.
        Hän on paholainen. Vakooja. Yhtenäkin päivänä hän oli ilmeisesti vakoillut minua koko päivän, mutta on niin pöhkö että kirjoittaa vakoiluistaan sitten viestejä, että tiedetään missä mennään. On jollakin huvit!

Olet lievästi vainoharhainen, sillä tuo "Ikävä kyllä palstalle on pesiytynyt" jne. on minun eikä kenenkään muun kirjoittama, ei Tellukan eikä tollukan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole uskonut, niin nyt uskoo Suomi24 korkeinta johtoa myöten.
        Perästä kuuluu, sanoi torventekijä.

• Anonyymi
        mdk.mdk kirjoitti:

Jos ei ole uskonut, niin nyt uskoo Suomi24 korkeinta johtoa myöten.
        Perästä kuuluu, sanoi torventekijä.

Nyt on torvi soinut.
        Epäilen, että, kaikkea kertomaasi ei voi pitää todellisena ja niin tapahtuneena kuin kerrot.
        Toivon todella että joku taho voi rauhoittaa ja lopettaa turhat sanailut ja syytökset.
        Uskooko korkein johto?
        Mikä se johto on?

Onko se palstaa ylläpitävä yritys, niin olettaisin.?
        Monilla täällä on jo usko sinun viestiesi todenperäisyyteen loppunut.

Harkitsethan sinäkin, ette turhaan ärsytä kommentoinneillasi.
        Osaat toki parempaakin, kuin tämä episodi kokonaisuudessaan näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on torvi soinut.
        Epäilen, että, kaikkea kertomaasi ei voi pitää todellisena ja niin tapahtuneena kuin kerrot.
        Toivon todella että joku taho voi rauhoittaa ja lopettaa turhat sanailut ja syytökset.
        Uskooko korkein johto?
        Mikä se johto on?

Onko se palstaa ylläpitävä yritys, niin olettaisin.?
        Monilla täällä on jo usko sinun viestiesi todenperäisyyteen loppunut.

Harkitsethan sinäkin, ette turhaan ärsytä kommentoinneillasi.
        Osaat toki parempaakin, kuin tämä episodi kokonaisuudessaan näyttää.

Aikuistuminen ei ole kiellettyä, hei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen olit 20 v sitten? Se oli täyttä totta silloin ja on nytkin.
        Kansalaiset eivät saa tietää kuinka todellisuus toimii, hallituksella ei
        ole väliä, minkä värinen se sitten onkin.

Tietoa on, se pitää osata kaivaa itse.

• Anonyymi

Eiköhän se ole ihan vaan politiikasta kyse jota sanot ilkeilyksi , tottahan hän kirjoittaa ! Ei
      Mitenkään valetta . Eikä missään tapauksessa. Ilkeilyä , ihan vaan tilanne juttua mitä politiikassa tapahtuu ja millaisia päätöksiä hallitus tekee.
      Miten sen voit laskea ilkeilyksi ja kiusanteoksi , siis ketä hän muka kiusaa , sanoppa se.
      Itse et ilmeisesti ole politiikasta kiinnostunut ja sanot kun pienet lapset että hän häiriköi ja jopa tekee kiusaa. Lapsetkaan eivät ymmärrä politiikasta mitään
      Ei mielestäni tarvitse puhua hänestä tuolla tavalla , kun ei edes keksi juttuja mistä kirjoittaa vaan seuraa politiikka ,miksi yleensä edes puhut toisen palsta asioista , jos ei ainoalla muuta tarkotusta ole kun haukkua jotain häiriköksi ja kiusaajaksi.
      Omahyväistä touhua sinänsä kertoa omalla palstallaan miten toisella palstalla on asiat .
      Annetaan kaikkien kirjoittaa , kuten säännöissäkin sanotaan siitä mikä kiinnostaa aihe kun aihe . Ja jollain on politiika harrastuksena ja näyttää selvösti seuraavan sitä , se ei ole ilkeilyä

• Anonyymi

Kyse on siitä, et tyyppi tehtailee kymmeniä samansisältöisiä ketjuja ja sillä keinolla työntää muut aiheet pois joka päivä, on saanut ajettua muut keskustelijat pois palstalta massiivisella häiriköinnillään. Ei tuollainen ole mitään keskustelua, vaan pelkkää kiusantekoa, ja hyvin lapsellista.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyse on siitä, et tyyppi tehtailee kymmeniä samansisältöisiä ketjuja ja sillä keinolla työntää muut aiheet pois joka päivä, on saanut ajettua muut keskustelijat pois palstalta massiivisella häiriköinnillään. Ei tuollainen ole mitään keskustelua, vaan pelkkää kiusantekoa, ja hyvin lapsellista.

Just näin. olet oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullapa on vainoharhaisia kuvitelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sellaista näet? Koita hieman seurata mitä palstalla on tapahtunut. Vai oletko se sinä, joka 70+ palstaa täytät poliittisilla julistuksilla? Siinä tapauksessa ymmärrän tuon kommenttisi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu kiinnittää huomiota vain aloituksiin, joissa rasistista pienpuolue PS:ää kritisoidaan.
        Ei ole kiellettyä arvostella hallitusta.
        Aihe on vapaa.
        Ei ole kiellettyä tehdä aloituksia yhteiskunnallisista asioista,
        joihin politiikkakin kuuluu eikä ole kiellettyä vastata niihin.
        Näköjään aihe kiinnostaa paljon enemmän kuin jonkun vanhat banaanivitsit.
        Jokainen voi tehdä aloituksia niin paljon kuin haluaa.
        Jos ne eivät kiinnosta ei ole niitten vika, joitten aloitukset kiinnostavat enemmän
        ja joihin vastataan aktiivisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu kiinnittää huomiota vain aloituksiin, joissa rasistista pienpuolue PS:ää kritisoidaan.
        Aihe on vapaa.
        Jos ne eivät kiinnosta ei ole niitten vika, joitten aloitukset kiinnostavat enemmän

Miksi kukaan ei mistään muusta aiheesta laita palstaa tulvilleen? Ruuasta, urheilusta, musiikista jne. ei kukaan laita kymmenittäin aloituksia joka päivä. Muista aiheista kiinnostuneet keskustelevat niiden aiheiden palstoilla, ovat fiksuja, eivät massapostaavia julistajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kukaan ei mistään muusta aiheesta laita palstaa tulvilleen? Ruuasta, urheilusta, musiikista jne. ei kukaan laita kymmenittäin aloituksia joka päivä. Muista aiheista kiinnostuneet keskustelevat niiden aiheiden palstoilla, ovat fiksuja, eivät massapostaavia julistajia.

"Miksi kukaan ei mistään muusta aiheesta laita palstaa tulvilleen?"

Muut ovat heittäneet aivonsa narikkaan ja virkkaavat pannulappuja keinutuolissa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi kukaan ei mistään muusta aiheesta laita palstaa tulvilleen?"

Muut ovat heittäneet aivonsa narikkaan ja virkkaavat pannulappuja keinutuolissa ?

Virkkaaminenkin on fiksumpaa, kuin massapostaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai heillä on vainoharhaisia mietteitä koska eivöt ole koskaa politiikasta tietäneet mitään.silloin on mielikuvitus kovassa käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aihe on vapaa.

Persut eivät tiedä kritiikin ja haukkumisen eroa , siksi ovat kuten ovat broileria politiikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruuasta ??????
        Kuka on kiinnostunut jonkun ruuanlaitosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sellaista näet? Koita hieman seurata mitä palstalla on tapahtunut. Vai oletko se sinä, joka 70 palstaa täytät poliittisilla julistuksilla? Siinä tapauksessa ymmärrän tuon kommenttisi...

Olet varmaan oikeassa. Hän on persu, samalla kuin hän on oikea perseè itse.
        On kuulemma saanut tarpeekseen siivoojana ollessaan, kun on joutunut
        aukomaan ovia arabimiehille, nekun ei tuollaisia naisia kunnioita ja kumartele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kenelle hän muka tekee kiusaa ? Mielestäni hönen kirjoituksensa ovat tähän asti pitäneet paikkansa . Siis on meitä ihmisiä moneen junaan. Ja osa jää asemalle.
        Mielestäni eläkeläinen saa olla, ja pitääkin olla tietoisen mitä maassa tapahtuu siski että on saksittu liikaa.
        Ja jos nyt persut täällä katsovat että hän haukkuu heitä niin hän antaa ainoastaan kritiikkiä hallituksen päätöksistä.
        Minua ei ainakaan haittaa hönen kirjoituksensa ja koska kun kateselee uutislähetyksiä niin samoja asioita sieltäkin sanotaan . Kansa vaan ei ole tyytyväinen. Ja tuntee turvattomuutta.
        Annetaan kaikkien kirjoittaa , ja ei ole pakko vastata jos aihe ei kiinnosta . Mielestäni ei ketään tartte sortaa siitä jos hän näkee poliittisten asioiden olevan epätasapainossa.kyllä sopu sijaa antaa .. kaikkien ei ole pakko olla samanlaisia .

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

Just näin. olet oikeassa.

Ja jorinat täällä ei mitenkään vaikuta äänestystulokseen.

Mutta toisilla ei ole muuta kirjoitettavaa.
        Munkin kaverit on ostellut sähköautoja ja arvatkaa mistä puhuvat. '
        Mulla yli 10 v bensa-auto, tosin uudesta ostettu. heillä vanhoja patteri autoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kenelle hän muka tekee kiusaa ? Mielestäni hönen kirjoituksensa ovat tähän asti pitäneet paikkansa . Siis on meitä ihmisiä moneen junaan. Ja osa jää asemalle.
        Mielestäni eläkeläinen saa olla, ja pitääkin olla tietoisen mitä maassa tapahtuu siski että on saksittu liikaa.
        Ja jos nyt persut täällä katsovat että hän haukkuu heitä niin hän antaa ainoastaan kritiikkiä hallituksen päätöksistä.
        Minua ei ainakaan haittaa hönen kirjoituksensa ja koska kun kateselee uutislähetyksiä niin samoja asioita sieltäkin sanotaan . Kansa vaan ei ole tyytyväinen. Ja tuntee turvattomuutta.
        Annetaan kaikkien kirjoittaa , ja ei ole pakko vastata jos aihe ei kiinnosta . Mielestäni ei ketään tartte sortaa siitä jos hän näkee poliittisten asioiden olevan epätasapainossa.kyllä sopu sijaa antaa .. kaikkien ei ole pakko olla samanlaisia .

Se on kiusantekoa, kun tehtailee kymmeniä poliittisia ketjuja, pelkkää lapsellista häiriköintiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niin, aillä aiheet joihin ei kukaan vastaa poistuu automaattisesti ,joten on haettava syy sieltä missä se on, eikä syytellä ihmistä jolla on kiinnostus yhteiskunnallisista asioista .Kyllä sopu sijaa antaa , niin kauan kun ei päällikkö ole määräilemässä kuka saa kirjoittaa ja vielä siitäkin mistä saisi kirjoittaa, se on aika paksua mahdin käyttöä . Tasarvoisessa maassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niin, aillä aiheet joihin ei kukaan vastaa poistuu automaattisesti ,joten on haettava syy sieltä missä se on, eikä syytellä ihmistä jolla on kiinnostus yhteiskunnallisista asioista .Kyllä sopu sijaa antaa , niin kauan kun ei päällikkö ole määräilemässä kuka saa kirjoittaa ja vielä siitäkin mistä saisi kirjoittaa, se on aika paksua mahdin käyttöä . Tasarvoisessa maassa

Maanikoille pitäisi laittaa omat palstat, missä saisivat loata muita rauhassa.

• Anonyymi

Kaikki aiheet ovat tervetulleita. Myös yhteiskunnallisista aiheista saa kirjoittaa,
      vaikka olet tehnyt tusinan aloituksia 70 plussaan yrittäen kieltää sen.

Ei ole mitää rajattua aluetta, mistä 70 tai 80 + henkilöt saavat olla kiinnostuneita
      ja kirjoittaa.

Ikäryhmäpalstoilla on tarkoitus kirjoittaa ikäistensä kesken samaa ikäluokkaa kiinnostavista asioista.
      Mistä vain aiheesta. Sana on vapaa.

Mistä kukaan voi tietää miksei ruuasta ym. kirjoiteta enemmän ?
      Ehkä niin arkipäiväiset asiat ei kiinnosta. Jokainen syö jotain joka päivä,
      mutta ruuasta on kuitenkin useinkin aloituksia, vaikka ei niistä keskustelua synny.
      Jokainen vain luettelee mitä syö tai mistä tykkää tai ei.
      Palstat ovat keskustelupalstoja, mutta keskustelua on aniharvoin.

Mikset kehota saman logiikkasi mukaan ruuastakin aloituksen tekijöitä menemään ruokapalstoille ?

Musiikista oli äskettäin pitkät ketjut. Ericaa kehuttiin ja haukuttiin.
      Mikset kieltänyt heitä kirjoittamasta ja menemään musiikkipalstoille ?

Kirjallisuus on monia kiinnostava aihe, mutta kirjallisuusketjuun ilmaantuu
      aina 1-2 ilkeilijää "keskustelemaan" eli kirjoittamaan henkilöön kohdistuvia
      loukkauksia pilaten ketjun.
      Mikset kehota kirjallisuudesta kirjoittavia menemään kirjallisuuspalstoille ?

Miksi haluat kieltää kaikki aiheet ja millä oikeudella ?
      SINUSTAKO meidän pitäisi keskustella ?
      Anteeksi, jos emme ole huomioineet SINUA ja SINUN aloituksiasi tarpeeksi,
      mutta kun niissä ei ole muuta kuin kieltoja mistä ei saa kirjoittaa.

Ehkä aloituksesi eivät siksi vedä, eivät ole kiinnostavia,
      mutta yritä toki vapaasti, ehkä joskus nappaa ?
      Tsemppiä !
      Odotamme innolla sinulta aloitusta, jossa et vainoa ja hauku muita aloituksentekijöitä ja kommentoijia ilkeillä huomautuksillasi.
      "Elä ja anna muittenkin elää".

• Anonyymi

Ericasta ei tehtailtu kymmeniä aloituksia, mut ethän sinä sitä eroa ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ericasta ei tehtailtu kymmeniä aloituksia, mut ethän sinä sitä eroa ymmärrä.

Mikä se ero sinusta aiheen kuin aiheen välillä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se ero sinusta aiheen kuin aiheen välillä ?

Ei ole kyse aiheiden erosta, vaan aiheiden määrästä. 70+ palstalle tulvimalla laitetaan samankaltaista hallituksen kritisoimista, kymmeniä ketjuja joka päivä. Epäasiallista se on, mut kai joku saa helpotusta sellaisesta touhusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse aiheiden erosta, vaan aiheiden määrästä. 70 palstalle tulvimalla laitetaan samankaltaista hallituksen kritisoimista, kymmeniä ketjuja joka päivä. Epäasiallista se on, mut kai joku saa helpotusta sellaisesta touhusta.

Kymmeniä ? Älä liioittele ! Jokaisella on oikeus kirjoittaa. Joskus huomaa,
        että eri kirjoittajat ovat tehneet aloituksen samasta aiheesta, mutta se on
        heidän oikeutensa. Mikä oikeus sinulla on yrittää rajoittaa muitten kirjoittelua ?
        Oletko itse saanut aikaan mitään muita aloituksia aikaan kuin kymmeniä,
        joissa kiellät kirjoittamasta politiikasta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heidän oikeutensa. Mikä oikeus sinulla on yrittää rajoittaa muitten kirjoittelua ?

Satoja niitä on, laske vaikka kaikki 30 sivua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän puhuu termeillä kuten tulvimalla , siis egoistisen ihmisen. Juttuja hön se vaan on muka kunnon ihminen. Politiikka on hyvä aihe ,
        Ei kiinnosta egoistin makkarasopan teko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse aiheiden erosta, vaan aiheiden määrästä. 70 palstalle tulvimalla laitetaan samankaltaista hallituksen kritisoimista, kymmeniä ketjuja joka päivä. Epäasiallista se on, mut kai joku saa helpotusta sellaisesta touhusta.

Miksi se ei häiritse meitä muita Mietipä sitä

• Anonyymi

Aloittaja on vissiin persu ja persun sukulainen, kun ei kestä normaaleja
      aiheita ja ottaa kaikesta itseensä. Eihän se ole kenenkään kirjoittajan vika,
      että persuhallitus on täysin epäonnistunut ja kyllä hallituksesta saa
      kirjoittaa siinä kuin jostain jonninjoutavasta tyhmästä blondista.

• Anonyymi

Tollona et tajua muutakuin käyttää naurettavaa tollomaista "persu"-leimasintasi joka asiaan, mikä ei sovi ahtaaseen pikkusieluisuuteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tollona et tajua muutakuin käyttää naurettavaa tollomaista "persu"-leimasintasi joka asiaan, mikä ei sovi ahtaaseen pikkusieluisuuteesi.

Kyllä persun tunnistaa ja sen ahdasmieliset ja alkeelliset sepustukset.

• Anonyymi

Onko se jonkun nulju persun äityli tai mummu ?

• Anonyymi

Tyhmillä,on aina tyhmät luulot , ja syytökset muille kun haluaa päättää kuka saa kirjoittaa mitäkin

• Anonyymi

Miksi aloittaja tulee tännekin harhaluuloineen ja persuiluineen ?
      Ei edes erota kirjoittajia toisistaan, vaan jahtaa "jotain yhtä" kirjoittajaa,
      koska ei osaa erottaa ihmisten "käsialoja".
      Vaikeaa se onkin, kun kirjoittajat kirjoittavat asiallisesti asiapitoista tekstiä,
      mutta tyylieroja löytyy jos on älliä. Persulla ei ole.

• Anonyymi

Vain joku joka ei tiedä, että viisainta ei ole vielä syntynytkään,
        voi kirjoittaa yllä olevan
        2025-06-28 16:35:14 Kommentin.
        Järki kasvaa kuin syö porkkanaa!

• Anonyymi

Ihan totta niin moni muu kiejottaa myös aloituksia politiikasta. Kyllä olisi tälläkin aloittajalla suu messingillä jos joku kehuisi persuja, jo kehuisivat tietysti jos olisi aihetta kehua ,vaan kun ei oikein ole aihetta.

• Anonyymi

Mitäs se vaaleansininen siellä taas uikuttaa..
      ei ole kiusaamista ainoastaan sanoo kuten asiat ovat
      Samat jutut kuulet myös uutisista joten ihan vaan asiakannalla . Sinä taas olet lapsellinen
      Et varmaan tiedä edes miten yhteiskunta toimii

• Anonyymi

Ei tule radiosta jatkuvaa roskaa.

• Anonyymi

Siis sinulle on kiusantekoa jotenkin jos joku kirjoittaa politiikasta, ja puhut jopa persuvihasta, jos. Luet tarkemmin niin se on persujen ideologia ja päätökset ja ehdotukset joista puhutaa ei heistä ihmisinä siis. Joten sinun maailmassasi on vissii kaikki vihaa jos keitiseeraa esin joitain leikkauksia yhteiskunnassa , pitäisikö kehua että hyvin leikataan köyhiltä mahdollisuus hoitoon ja työläisillä mahdollisuus työhön kun ensin luvataa 100 000 työpaikkaa vaan työttömiä on tullut vaan lisää sama määrä .
      Mutta ilmeisesti et tiedä politiikasta tuon taivaallista m ja kritiikki on vihaa sinun maailmassasi . Siis ilkeämielistä se ei ole jos kirjoittaa sen mitä uutislähetykset ja päivälehdetkin kirjoittavat .
      Sitävastoin haukkumista oli se kun Sanna Marinin yksityiselämää setvittiin netissä ! Sillä se ei ole yhteistä kansantanssia kuten taas politiika kuuluu koko kansalle

• Anonyymi

Miksi pitää tehtailla samaa politiikkaa joka päivä, ei ikäplalstat ole mitään politiikkapalstoja.
        Kymmeniä persuketjuja ja hallitusketjuja, joka päivä, säälittävää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää tehtailla samaa politiikkaa joka päivä, ei ikäplalstat ole mitään politiikkapalstoja.

Voi sinua raukkaa, todellisuudessa itket kun persujen kannatus romahti,
        etkä siedä hallituksen arvostelua, koska persusi ovat hallituksessa.
        Hallitus on se, jota arvostellaan ja se on normaalia.
        Valistuneita ihmisiä kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat ja varsinkin nyt,
        kun hallitus on rikasta eliittiä hyysäävä ja unohtanut, että tavallinen
        kansakin on olemassa.
        Toivon, että kipuilusi PS:n takia laantuu. Eikö sinun elämässäsi
        ole mitään muuta kuin PS puolue ? Hanki elämä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kansakin on olemassa.

Eikö järkesi riitä muuta kuin haukkumiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kansakin on olemassa.

PS:n kannatuksen romahdus on kova pala monelle persulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PS:n kannatuksen romahdus on kova pala monelle persulle.

En tiedä miksi oppositiossa ollaan niin tyhmiä, luullaan et seuraava hallitus pistää asiat Suomessa kuntoon. Kyllä se kannatus putoo, kun joutuu vastuuseen, se nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä miksi oppositiossa ollaan niin tyhmiä, luullaan et seuraava hallitus pistää asiat Suomessa kuntoon. Kyllä se kannatus putoo, kun joutuu vastuuseen, se nähdään.

Ei persuhallituksen jälkeen Suomea yksi hallitus saa kuntoon.
        Tuho on niin kamalaa.
        Kyllä se vie 10 hallituskautta, että Suomi saadaan jaloilleen
        edellyttäen, että laitaoikeisto pysyy oppositiossa.

Tuskin laitaoikeisto hallitukseen haluaakaan, koska se on jo tyhjentänyt valtion kassan
        rikkaille.
        Ei ole enää mitään muuta kuin ennätyksellisen holtiton velkavuori Purran jäljiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen kannatus on romhtanut. PS on mitätön rasistinen pienpuolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö päätät miten ikäpalstan tulee toimia . Perusta ihan oma neti yhteisösi, johon saat valita ne muut kaksi , niin taatusti ei tule poliittisia kirjoituksia. Koska ailloin vasta saat määrätä . Täällä ei määrää kukaan mistä aiheesta saa kirjoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, seuraavalla hallituksella ottaa ihan varmasti aikaa korjailla asioista ja se mistä ottaa varat korjailuun kun katsos valtiovarainministeri. On fiksannut enemmän lainaa Katso maiden laina tilastot mitä ne on tönään , niin näet surkeita lukuja . Sannan aikana oli vielä tasapaino

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö päätät miten ikäpalstan tulee toimia . Perusta ihan oma neti yhteisösi, johon saat valita ne muut kaksi , niin taatusti ei tule poliittisia kirjoituksia. Koska ailloin vasta saat määrätä . Täällä ei määrää kukaan mistä aiheesta saa kirjoittaa

Politiikalle on omat palstat, tämä palsta on erilaisille aiheille, tajuatko?

• Anonyymi

Onko raskasta, vai helppoa elää ikusessa jännityksessä vain politiikan vuoksi.
      Kuka päättää ja mikä puolue?
      Yksikään hallitus ei missään maailmankolkassa täytä kaikkien klansalisten toiveita!
      Turha luulla ja tanssia voiton, tai tappion tansseja.
      Riitelemällä saatte aikanne kulumaan, onhan sekin muualta pahanteolta ja paskanpuheelta se aika pois.
      Jatkakaa.

• Anonyymi

Riitelemällä ? Kukaan muu eiole riidellyt kun nämä jotka kuvittelevat omistavansa palstat täällä . Muut ovat vaan kirjoitelleet ajankohtaisia asioista Ja se oikein ole sopinut tälle muorille joka haastelee kiusaamisesta ja haukkumisista . Siis kukaan ei ole kiusannut, ja keitiikki ei taas ole haukkumista sitä annetaan silloin kun kansa ei ole tyytyväinen päätöksiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riitelemällä ? Kukaan muu eiole riidellyt kun nämä jotka kuvittelevat omistavansa palstat täällä . Muut ovat vaan kirjoitelleet ajankohtaisia asioista Ja se oikein ole sopinut tälle muorille joka haastelee kiusaamisesta ja haukkumisista . Siis kukaan ei ole kiusannut, ja keitiikki ei taas ole haukkumista sitä annetaan silloin kun kansa ei ole tyytyväinen päätöksiin

Palsta vaan täyteen politiikkaa, sekö muka kritiikkiä? Kiusantekoa se on!

• Anonyymi

Persu-aloittaja pilasi tämänkin palstan.

• Anonyymi

Oikeinko pilasi tämän palstan? Eikö hallitusvihaa massapostauksin lietsovaa saisi arvostella? Edes yhdellä aloituksella? Hallitusta ja persuja arvosteleva laittaa monta kymmentä ketjua hallitusvastaista propagandaansa.

• Anonyymi

Missä persu siellä ongelma. Persu myrkyttää kaiken ympärillään.

• Anonyymi

Myrkkysi näkyy palstalla, johtuu ongelmistasi?

• Anonyymi

Persu ulisee 70 palstalla 12 aloituksella, ettei hallitusta saa arvostella.

• Anonyymi

Joo, jos et hauku hallitusta, olet 'persu' ''rasisti' ja 'natsi'.....joo, ja sitte saunaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, jos et hauku hallitusta, olet 'persu' ''rasisti' ja 'natsi'.....joo, ja sitte saunaan....

Vastakkainasettelua ja mustavalkoista asennetta se on.

• Anonyymi

Viha sana on yliampuva, kuka palstalla tyytyväinen hallituksen epäonnistumisesta.
      Hallituksen suosio kansan keskuudessa enää 35 %, Marinin hallituksen suosio oli koko ajan reilusti yli 50 %.
      Marinin hallituskaudella työllisyys nousi reilusti yli sadan tuhannen, Orpon kaudella tullut työttömiä 80 000, on siinä hirveä ero.
      Ei senkään takia tarvitse vihata, moittia voi osaamattomuutta, toivottavasti saa loppukaudella jotain hyvää aikaan ettei Antti Lindtmanille jä liian isoa urakkaa.

• Anonyymi

Miksi jankutat samaa propagandaa ja lietsot vihaa hallitusta vastaan? Olet pilannut 70+ palstaa kauan, ja nyt teet tänne samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi jankutat samaa propagandaa ja lietsot vihaa hallitusta vastaan? Olet pilannut 70 palstaa kauan, ja nyt teet tänne samaa.

Sinä tämän aloituksen olet tehnyt, kymmenen samankaltaista aloitusta plus70.
        Tämän siitä saa kun vastaa rehellisesti aloitukseen ilman vihaa, äläkä vihaa oppositiota.
        En anna sinulle peukkua, saat peukuttaa itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi jankutat samaa propagandaa ja lietsot vihaa hallitusta vastaan? Olet pilannut 70 palstaa kauan, ja nyt teet tänne samaa.

Nyt alkaa mennä ulalle . Politiikkaa puhutaan politiikan ehdoilla , hän kirjoittaa asiaa se ei ole vihan lietsomista , hallitus ei ole onnistunut oikein ; missään . Sote on päin peetä itsekkin persu tunnusti sen televisiossa että pielessä on.
        Se alkaa olla aika diktatuurista tyyliä jos vapaassa maassa. Ei saa sanoa edes että hallitus ei ole onnistunut tehtävissään vaikka niin on asiat.
        Kukaan ei ole pilannut 70 + palstaa juuri siksi että sana on vapaa aloittajalta kysyisyisin omistaako hän palstan kun. On kieltämässä, ihmisiä tänne tulemasta , ja haluaa määritellä aiheetkin ja puhuu ” meidän” palstasta , ketkä ovat niitä ” meidän ” palstalaisia. Onko niistä laitettu omistajalle oikein; lista .haukkuu . 70+ palstaa työkseen ja kutsuu politiikan kirjoittajaa vainoharhaiseksi , siis millä oikeudella .
        Ei siinä pahemmasti ajatella miltä kirjoittaja tuntee sisällään kun aiheettomasti haukutaan, vaan siksi että hän on kiinnostunut yhteiskunnallisista asiosta . Tänäänkin sanottiin uutisissa että leipäjonot kasvaa, ne kasvaa siksi kun hallitus ei ole tajunnut mitä kaikki leikkaukset ovat saaneet aikaan. eikö siitäkään saisi mainita . Koska egoistiset ihmiset. Pitää sitä propagandana , itsemurha tilastot nousee kun ei ole työpaikkoja , ja täällä kielletään niistä mainitseminen. , vaikuttaa että että persuista ei saisi sanoa mitään, —- miksiköhän .
        Annetaan ihmisten montaa asiat pöydälle jotka koskee meitä kaikkia jollain tavalla . Ja mielestäni ketään ei ajeta pois palstalta , yksi voisi kyllä jäädä pois vapaaehtoisesti Ns
        ” meidän palstalta” ainakin vielä on demokratia maassa , siis sana on vapaa aihe myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt alkaa mennä ulalle . Politiikkaa puhutaan politiikan ehdoilla , hän kirjoittaa asiaa se ei ole vihan lietsomista , hallitus ei ole onnistunut oikein ; missään . Sote on päin peetä itsekkin persu tunnusti sen televisiossa että pielessä on.
        Se alkaa olla aika diktatuurista tyyliä jos vapaassa maassa. Ei saa sanoa edes että hallitus ei ole onnistunut tehtävissään vaikka niin on asiat.
        Kukaan ei ole pilannut 70 palstaa juuri siksi että sana on vapaa aloittajalta kysyisyisin omistaako hän palstan kun. On kieltämässä, ihmisiä tänne tulemasta , ja haluaa määritellä aiheetkin ja puhuu ” meidän” palstasta , ketkä ovat niitä ” meidän ” palstalaisia. Onko niistä laitettu omistajalle oikein; lista .haukkuu . 70 palstaa työkseen ja kutsuu politiikan kirjoittajaa vainoharhaiseksi , siis millä oikeudella .
        Ei siinä pahemmasti ajatella miltä kirjoittaja tuntee sisällään kun aiheettomasti haukutaan, vaan siksi että hän on kiinnostunut yhteiskunnallisista asiosta . Tänäänkin sanottiin uutisissa että leipäjonot kasvaa, ne kasvaa siksi kun hallitus ei ole tajunnut mitä kaikki leikkaukset ovat saaneet aikaan. eikö siitäkään saisi mainita . Koska egoistiset ihmiset. Pitää sitä propagandana , itsemurha tilastot nousee kun ei ole työpaikkoja , ja täällä kielletään niistä mainitseminen. , vaikuttaa että että persuista ei saisi sanoa mitään, —- miksiköhän .
        Annetaan ihmisten montaa asiat pöydälle jotka koskee meitä kaikkia jollain tavalla . Ja mielestäni ketään ei ajeta pois palstalta , yksi voisi kyllä jäädä pois vapaaehtoisesti Ns
        ” meidän palstalta” ainakin vielä on demokratia maassa , siis sana on vapaa aihe myös

Palstan täyttö saman aiheen aloituksilla on häiriköintiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei pilaa palstaa mitenkään ,enemmistö kansalaisista ajattelee kuten hön näkee asiat.
        Propaganda taas, olisko niin että,käytöt hieman väärää sanaa käyttäessä sitä koirjoituksessasi. .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei pilaa palstaa mitenkään ,enemmistö kansalaisista ajattelee kuten hön näkee asiat.
        Propaganda taas, olisko niin että,käytöt hieman väärää sanaa käyttäessä sitä koirjoituksessasi. .

Taas pönttöpää sekotti 70 palstan nostoillaan.

• Anonyymi

Vaikka kuulunkin mainittuun ryhmään, en jaksa moista paskanheittoa. Olkoot rauhassa. Äänestetään ne pois, jos siltä tuntuu.

• Anonyymi

Paskahousun tekoja.

• Anonyymi

Poliitikot ovat koko ajan olleet ulkoapäin ohjattuja ja valittuja mafian mieleisiä.
      Että missä te luulette abikuttavanne joutavilla höpinöillä?
      Ne jotka tietää eivät kuuntele roskaa.
      Eikä,tule jatkumaan kauan enää. Muutos. Ne eivät ole tärkeitä.
      Ne ovat tehneet ja tekee mitä käsketään. Ette ole voinut mitäån. Valaitulos sama jännärin joka maassa. Eläkää kuvitelmiasi roistojen fanit.. viisaat antaa ollaa j aodottaa muutosta joka tulee..

• Anonyymi

päläpälä ja hölynpölyt...

• Anonyymi

Köyhät on köyhtyneet eniten, rikkaat on rikastuneet eniten, pitäisikö olla kiitollinen Orpolle ja Purralle.

• Anonyymi

Pieneläkeläisenä en ole köyhtynyt latin latia.

• Anonyymi

Niin kyllä persut on niin monessa oikeassa.

Nytkään ei pitäisi Palestiinaa tunnusta valtioksi. Pitäisi tunnustaa vasta kun Yhdysvallat tunnustaa, Donald Trumpille pitäisi olla nyt kiltti. Siihen saakka kun Ukraina on sovittu.
      Eihän RU alkanut tulleista kinastelemaan, juuri siksi että sovinto säilyy.

Toiseksi kyllä jo nyt pitäisi ulkomaalaisten riittää , kun totuushan on että heitä tulee nopeasti myös niitä uusia eläkeläisiä.
      Eikä moni halua töihin, kun saavat ruokaa ja asunnon, tulkit ja taksimatkat ilmaiseksi ja pyytämättä. Heillä on jo sata kertaa paremmat olot kuin kotimaassaan.

Eikä 2000e eläkkeestä kerry työeläkettä, jos ei ole 50 v töissä.
      Kansaeläke on enemmän heille.

• Anonyymi

PERSUT on rasisteja, jotka eivät olleet paikalla, kun järkeä jaettiin.
        Ei ole vielä tullut yhtäkään asiaa esiin, missä persut olisivat oikeassa.
        90 % kansasta on eri mieltä persujen kanssa, mutta sekään ei saa tyhmää
        persua epäilemään omien ajatustensa oikeuttamista ja oikeassa olemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PERSUT on rasisteja, jotka eivät olleet paikalla, kun järkeä jaettiin.
        Ei ole vielä tullut yhtäkään asiaa esiin, missä persut olisivat oikeassa.
        90 % kansasta on eri mieltä persujen kanssa, mutta sekään ei saa tyhmää
        persua epäilemään omien ajatustensa oikeuttamista ja oikeassa olemista.

Kyllä persu on ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä persu on ihminen.

Ihminen, joka ei ajattele järkevästi, vaan reagoi tunteiden (pelon, vihan, epäluottamuksen, vastenmielisyyden,jne. pohjalta; etupäässä negatiivisten tunteiden pohjalta ja perustelee valintojaan ja mielipiteitään populistiilla valmiiksisyötetyillä latteuksilla mukamas isänmaallisuudesta, jonka he sekoittavat nationalismiin perinteisistä arvoista, jotka he sekoittavat taantumukseen, ja osittain vain pelkoon muutoksen edessä, joka on väistämätöntä, että kehitys menisi eteenpäin-. Sen sijaan he (Turning Point USA: tapaan) haluavat kiertaa ajan akselia sata vuotta taaksepäin: aikaan joka oli fasismin, kansallissosialismin, rasimin ja vainon kasvukautta.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Ihminen, joka ei ajattele järkevästi, vaan reagoi tunteiden (pelon, vihan, epäluottamuksen, vastenmielisyyden,jne. pohjalta; etupäässä negatiivisten tunteiden pohjalta ja perustelee valintojaan ja mielipiteitään populistiilla valmiiksisyötetyillä latteuksilla mukamas isänmaallisuudesta, jonka he sekoittavat nationalismiin perinteisistä arvoista, jotka he sekoittavat taantumukseen, ja osittain vain pelkoon muutoksen edessä, joka on väistämätöntä, että kehitys menisi eteenpäin-. Sen sijaan he (Turning Point USA: tapaan) haluavat kiertaa ajan akselia sata vuotta taaksepäin: aikaan joka oli fasismin, kansallissosialismin, rasimin ja vainon kasvukautta.

70+ palstaa on jo kauan täyttänyt juuri senkaltainen ihminen, ehdoton omassa asiassaan, oma totuus on ainoa oikea, ja sitä julistaa kymmenillä samanlaisilla ketjuilla, joissa kaikissa sama viesti; persut on rasisteja, hallituksessa on rasisteja ja natseja jne jne.
        Häne ei halua, pysty mitään muuta hyväksymään palstalle vaan käy joka päivä massapostaamassa palstan etusivun täyteen omaa julistustaan, kuin sekopäinen lahkosaarnaaja. Entisessä Neuvostoliitossa olisi tämä kaveri pärjännyt, sielläkään ei ollut sananvapautta, eikä ole vieläkään tosin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

70 palstaa on jo kauan täyttänyt juuri senkaltainen ihminen, ehdoton omassa asiassaan, oma totuus on ainoa oikea, ja sitä julistaa kymmenillä samanlaisilla ketjuilla, joissa kaikissa sama viesti; persut on rasisteja, hallituksessa on rasisteja ja natseja jne jne.
        Häne ei halua, pysty mitään muuta hyväksymään palstalle vaan käy joka päivä massapostaamassa palstan etusivun täyteen omaa julistustaan, kuin sekopäinen lahkosaarnaaja. Entisessä Neuvostoliitossa olisi tämä kaveri pärjännyt, sielläkään ei ollut sananvapautta, eikä ole vieläkään tosin.

Olet sokea eikä logiikkasi toimi yhtään. 90 % suomalaisista inhoaa persuja.
        Ei niitä vain yksi ihminen kritisoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sokea eikä logiikkasi toimi yhtään. 90 % suomalaisista inhoaa persuja.
        Ei niitä vain yksi ihminen kritisoi.

Olet YLE-propagandan uhri, onnea vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet YLE-propagandan uhri, onnea vaan

Trump tekopyhä sanoi suuressa hurskastelu messussa eilen vihaavansa vasemmistoa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trump tekopyhä sanoi suuressa hurskastelu messussa eilen vihaavansa vasemmistoa,

Mitä se tähän kuuluu?

• Anonyymi

Persualoittaja toi poliitikan 80 plussaan. Häntä voisi luulla jonkun persuministerin
      sukulaiseksi, koska hänen päivänsä menee 24/7 persujen puolustamiseen
      ja sananvapauden rajoitusyrityksiin. Hän ei suvaitse muita kuin PS:ää
      kehuvia kommentteja, mutta ei ole kommentoijien vika, ettei PS:ssä
      ole yhtään mitään kehuttavaa.

• Anonyymi

Oletko raivoissasi aina?

• Anonyymi

Ei vastata poliittisiin ketjuihin. Näyttää siltä, että tänne on jo tehty samoja aloituksia kuin joita 70+ foorumi on jo täynnä.

Kyseessä on pelkkä ilkeily. Niihin, tähänkään ketjuun, ei tarvitse enempää vastata. Asiassa ei ole mitään keskusteltavaa.

• Anonyymi

Vastaamatta jättäminen ei paljoa auta, kun hän vastaa niihin itse, ja jankkaa samoja väsymättömästi kuin vain tietämätön osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaamatta jättäminen ei paljoa auta, kun hän vastaa niihin itse, ja jankkaa samoja väsymättömästi kuin vain tietämätön osaa.

Tehnyt samoja aloituksia, lyhyitä ketjuja aina uusin topicein, kuin 70-foorumillakin.

Siltihän noihin ketjuihin ei tarvitse itse vastata. Ei tähänkään ketjuun, jossa asiaa jankataan.

Hän juuri on toisessa ketjussa mainittu ilkeämielinen kiusaaja, kavereineen, kaiketi juuri tästä syystä vailla ystäviä ja kostaa näin ihmisille joilla asiallista kirjoitettavaa ja joihin hänellä itsellä ei ole kykyä vastata.

Vastaukset näihin ketjuihin vain tukevat tuota kiusaamista. Ei jatketa hänen kanssaan.

• Anonyymi

Persu tekee riidanhakuisia aloituksia ja 70 plussassa keskustelee itsensä kanssa
        omissa aloituksissaan, koska harva niihin viitsi vastata. Ei hölmön kanssa
        "keskustelusta" kostu mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu tekee riidanhakuisia aloituksia ja 70 plussassa keskustelee itsensä kanssa
        omissa aloituksissaan, koska harva niihin viitsi vastata. Ei hölmön kanssa
        "keskustelusta" kostu mitään.

Persuko haukkuu kymmenillä ketjuilla persuja? Selitätkö mitä tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuko haukkuu kymmenillä ketjuilla persuja? Selitätkö mitä tarkoitat?

Toisille ei tarvitse selittää
        ja toisille ei kannata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisille ei tarvitse selittää
        ja toisille ei kannata.

Eli mokasit, ja nyt hävettää....heh.

• Anonyymi

On se hullua.

• Anonyymi

Taas opposition lurjusteleva spammari pisti 70 palstan tulvilleen omaa "totuuttaan".

• Anonyymi

Sunnuntai-illan massapostausta 70+ palstalla. Joka ketju samaa taas.

• Anonyymi

Aloittaja, kauanko jatkat yksinpuheluasi ? Aiheesi ei herätä kiinnostusta.
      Ehkä voisit mennä muualle persuilemaan tai mieluummin ei mihinkään.

• Anonyymi

Miksi raivoat ja riehut hallitusta vastaan?

• Anonyymi
      UUSI

Ei 70 palstalla enää ole kuin pari sitkeää hölmöilijää, muut poistuneet.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi se on muutettu poliittiseksi taistelutantereeksi? Eikö 70v päässä enää muuta liiku?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se on muutettu poliittiseksi taistelutantereeksi? Eikö 70v päässä enää muuta liiku?

Riidankylväjät siellä lokaamassa suomalaisia, melkoista maanisuutta enemmistöhallitusta kohtaan, harvinaisen typerää, en muista missään tuollaista olleen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      118
      5123
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      213
      4691
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      65
      3890
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      83
      3250
    5. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1785
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      29
      1654
    7. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1358
    8. Mulle tuli tunne

Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?
      Tunteet
      22
      1282
    9. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      16
      1238
    10. Rakastan sua

Hortoile huomenna näkökenttääni jooko ❤️
      Ikävä
      42
      1155
    Aihe