Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6296
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuossa++Whats-Appissa+minäkin+käytän+hymiöitä,+muttei+minunkaan+sukulaisilta+ja+ystäviltä+mitään+suosiota+tarvitse+kalastella.+Sitä+on+ihan+omiksi+tarpeiksi.
Tuli+mieleen,+että+olisko+tuossa+kahtena+tulemisessa+se,+että+painaa+hetken+liian+kauan+tuota+lähetä-kohtaa.
09.03.2020 13:53
Tuli+vaan+mieleen,+että+jos+Turkin+ja+Kreikan+välinen+raja+pettää+ja+sieltä+se+ihmisvyöry+alkaa+valua+ympäri+eurooppaa,+kyllä+viruksia+sitten+piisaa.
Laita+tähän+tuon+THL:n+tämän+päivän+tiedotteen.
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19
09.03.2020 13:47
Apuhoitajia+ei+ole.
Kyllä+se+on+täyttä+puppua+sanoa,+ettei+hoitohenkilökunta+tuota.
Kuinka+moni+ihminen+on+päässyt+sinne+tuottavaan+työhönsä+takaisin+hoitohenkilökunnan+ansiosta.
Sitäpaisti,+voittehan+te+kaikki+tuottavaa+työtä+tekevät+ruveta+vanhoille+omaisillenne+ja+sukulaisillenne+omaishoitajiksi,+jos+tuo+tuottamaton+hoitohenkilökunta+poistetaan+verovaroja+kuluttamasta.
Niin,+että+maailma+ei+ole+mustavalkoinen.
09.03.2020 13:37
Suloisessa+sekamelskassa+on+nykyään,+maahanmuuttajat,+siirtolaiset,+maahantunkeutujat,+pakolaiset,+turvapaikanhakijat.
Itse+ymmärrä+maahanmuuttajilla+niitä+ihmisiä,+jotka+tulevat+etupäässä+töihin+ja+se+on+ihan+OK.
Vain+todellisuussokea+kieltää+sen,+etteikö+turvapaikanhakijoista+ole+valtiolle+suuret+kulut+nyt+ja+tulevaisuudessakin.
Toivonmukaan+he,+jotka+oikealla+asialla+katsotaan+olevan+ja+saavat+jäädä+löytävät+paikkansa+tässä+yhteiskunnassa+ja+työllistyvät.+(utopiaako?)
Näinhän+se+on+muissakin+eupoopan+valtioissa.+Meillä+vielä+pientä+moneen+muuhun+verrattuna.
Pelkoakin+on+turha+ruokkia,+koska+tässä+ollaan+nyt+ja+selvitä+pitää+eteenpäin.
Suvakki-rasisti-fasisti-persu-ohisalo+räyhääminen+ei+vie+mitään+asiaa+ainakaan+parenpaan+suuntaan.
Tosiasiat+eivät+näyttäydy+ääripäissä,+vaan+kokonaisuuden+tarkastelussa.
09.03.2020 13:29
Voi+hyvä+tavaton!
09.03.2020 12:57
Kun+olin+lapsi+ei+ollut+sähköä.+Oli+uunillinen+kaasuhella+ja++keittiössä+ja+kahdessa+kamarissa+katossa+kaasuvalo.
Valoissa+oli+ns.+sukka,+johon+tuli+kaasu,+jos+se+meni+rikki,+piti+vaihtaa+uusi.
11kg+pullo+oli+ulkona+seinällä,+sisällä+ei+saanut+pitää.
Sieltä+tuli+putket+kaikille+valoille+ja+hellalle.+Kaasuvalo+oli+kirkas,
09.03.2020 12:49
Meillä+on+mökillä+yks+jääkaappi,+jonka+saa+toimimaan+joko+kaasulla+tai+sähköllä.
Käytetään+sitä+alatalolla+kaasulla,+kun+aurinkopaneleita+ei+ole+montaa+siellä.
08.03.2020 23:30
Siis+myydäänkö+tuollaisia,+että+sähköuuni-kaasuhellayhdistelmiä.+Vai+teitkö+systeemin+itse.
08.03.2020 23:25
Jos+joku+puolue,+olkoonpa+mikä+vaan,+tekee+välikysymyksen,+se+on+varmasti+heidän+mielestään+aiheellinen.
Ei+kukaan+tee+välikysymystä+´´ollakseen+esillä.´´+Ihan+nauratti+tuo.
Joka+puolueelta+tulee+niin+hyvää+kuin+huonoa+esitystä,+joka+sekin+riippuu+kuulijan+mielipiteestä.
On+toinen+asia,+jos+jo+kuuntelee+asenteellisesti+tai+ei+kuuntele+ollenkaan,+vaan+latelee+lukkiutuneita+käsityksiään.
08.03.2020 23:17
On+täällä+näkynyt+ihan+vastakkaisiakin+mielipiteitä.
Niin,+että+ollaan+vaan+kaikki+ihan+suomalaiset+ihan+suomalaisia.
08.03.2020 22:48
Välikysymys+on+opposition+´´työväline´´+aivan+hyväksyttävä.
+Ei+se+ole+turha,+eikä+sillä+haukata+paskaa.
Vai+olitko+samaa+mieltä+silloin,+kun+persut+olivat+hallituksessa+ja+oppositio+teki+välikysymyksiä.
08.03.2020 22:43
En+ole+kuullutkaan+tuollaisesta+yhdistelmähellasta.
Kun+olin+lapsi+meillä+oli+kaasuhella,+mutta+uunikin+toimi+kaasulla.
08.03.2020 22:37
Tällä+hetkellä+epidemia+-alueeksi+määritellään+manner-Kiina,+Iran,+Etelä-Korea+ja+Italia.
Pandemia+se+ei+ole+vielä,+niinkin+voi+käydä.
Toivotaan,+että+alkaa+laantumaan.
08.03.2020 21:46
Rauhoittava+lääkitys+auttaa+akuuttivaiheessa,+mutta+se+ei+saisi+olla+pitkäaikainen.
Suru+pitäisi+surra,+ei+turruttaa.+Hyvä+jos+on+tukiverkkoja,+kaikilla+niitäkään+ei+ole.
Vertaistuki+voi+olla+joillekin+apu.
08.03.2020 17:51
Eipä+taida+olla+enää+paljonkaan+töitä+mihin+pääsisi+edes+pelkällä+peruskoulutodistuksella.
Sehän+kohtaanto-ongelmahan+täällä+on+työnhakijoilla.+Koulutus+ei+vastaa+sitä,+mitä+työnantajat+tarvitsisivat.
Emme+me+kouluttamatonta+työvoimaa+tarvitse++vaan+eri+alojen+osaajia.
Tätä+viestiä+ainakin+minä+olen+havainnut+tiedotusvälineistä+tulevan,+työnantajien+puolelta.
Kovinpa+aliarvioit+meppeja.
08.03.2020 17:32
Sanoit,+että+on+ollut+2+raskasta+tapahtumaa.
Tuli+mieleeni+semmoinen+juttu,+kun+traumaperäinen+stressireaktio.
Lääkäri+olisi+oikea+osoite.+Ei+kannata+kärsiä,+koska+apuakin+varmaan+löytyisi.
Olisiko+paikkakunnallasi+mahdollisuutta+päästä+vaikka+psykologin+vastaanotolle.
Iho-oireetkin+olisi+syytä+hoitaa.
Nuorenpana,+kun+toisinaan+stressiä+saattoi+kerääntyä,+sydämen+lisäksi+reagoin+iholla.
Kävin+ihotautilääkärin+hoidossa+muutamia+kertoja,+aina+samalla.
Kerrankin,+kun+menin+ja+istuin+tuoliin,+hän+katsoi+minua+hetken+aikaa+ja+kysyi+sitten+´´mitä+sulle+on+oikein+tapahtunut.´´
08.03.2020 16:04
Sellaistakin+vouhotusta+oli+vähän+aikaa+sitten,+että+äitienpäivä+pitää+muuttaa+vanhempain+päiväksi.
En+tiedä+onko+sillä+saralla+tehty+jotain+vai+jäikö+vouhotukseksi.+Saisi+jäädä.
08.03.2020 15:42
En+ole+niin+sanonutkaan,+´´että+kaikki+ihmiset+päättävät+tunteen+perusteella´´+enkä+niinollen+myöskään+sellaista+tarkoittanut.
Evoluutio+toi+ihmiselle+tunteen+ensin.
Laitan+tähän+linkin+selventämään+mitä+tarkoitin.+
Juttu+on+kokonaisuudessaan+mielenkiintoinen+ja+ymmärrettäväst+kirjoitettu,+mutta+ensimmäisessä+osassa+jo+puhutaan+siitä+mitä+ajoin+takaa.
https://www.kainuunsanomat.fi/app/kainuunsanomat/uutiset/?articlepg=178459425
08.03.2020 15:33
Lisään+vielä,+että+minä+en+koskaan+yleistä,+asia+nyt+vaan+sattuu+olemaan+niin.
08.03.2020 13:58
Koronaviruksia+on+ihmisissä+ja+eläimissä.+Yleensä+aiheuttavat+lieviä+hengitystieoireita.
Vakavia+koronoita+ovat+tähän+asti+tunnetut+SARS,+MERS+ja+Ebola,+nyt+tämä+Covid-19.
Epäillään,+että+olisi+peräisin+lepakoista,+joiden+ns.+väli-isäntänä+ovat+toimineet+torilla+myytävät+eläimet,+joista+tartunta+ihmiseen+alkanut.
Näkyy+olevan+tänään+todettu+4+uutta+tapausta.
Kimmo+Kiljunen+on+vapaaehtoiskaranteenissa+varotoimena.
THL:n+nettisivuilta+löytyy+ajantasaista+tietoa.
08.03.2020 13:43
278 / 315