Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6296
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Omaiseni+koiralle+puhkesi+4-vuotiaana+epilepsia.
Jatkuva+lääkitys+päällä.+Nyt+ei+ole+kohtauksia+ollut.
Saa+nähdä+kuinka+kesällä,+jos+on+kuumaa.+Kesäkuumalla+kohtauksia+tuli.
Ensin+luultiin,+että+johtuu+liiasta+kuumuudesta,+kun+on+paksu+turkki+ja+viileä+suihku+auttoi.
Sittemmin+selvisi,+että+se+kuumuus+oli+laukaiseva+tekijä.
15.02.2020 12:32
Olet+ihan+oikeassa,+paljon+syntyy+turhaa+pelkoa,+turhasta+lietsonnasta.
Aikoinaan+Kiinasta+lähti+liikkeelle+se+SARS-virus,+joka+myös+kuuluu+koronaviruksiin.
Kovaa+kohua+silloinkin+oli,+vaan+ei+se+täällä+meillä++epidemiaa+aiheuttanut,+eikä+monessa+muussakaan+euroopan+maassa.
14.02.2020 15:59
Kun+itse+äänestän+presidentin+vaaleissa+lähtökohtani+on,+että+ko.+henkilö+olisi+sopiva+hoitamaan+ulkomaan+asioita.+Asiallinen,+kielitaitoinen.
Kykenee+sen+puoluekirjan+jättämään+taakseen.
En+noille+lehtigallupeille+paljon+painoa+laita.
14.02.2020 15:27
Sitähän+minäkin,++kun+rikkaita+uskonveljiä+asuu+melkein+naapurissa,+niin+sieltä+ei+löydy+pakopaikkaa+sitä+tarvitseville.
14.02.2020 15:18
Rikkaiksi+mainittuja+maita;+Yhdistyneet+Arabiemiirikunnat,+Kuwait,+Saudi-Arabia,+Bahrain+ja+Qatar,++voisivat+kyllä+allekirjoittaa+YKn-pakolaissopimuksen+ja+osallistua+taakanjakoon.
14.02.2020 14:24
Totta+puhut.
Eihän+siitä+yritystukiremontistakaan+tullut+mitään.
Juuri+tuossa+aamulla+luin,+että+Sipilän+hallituksella+oli+42+erityisavustajaa+ja+4+valtiosihteeriä.+Marinilla+on+69+avustajaa+ja+v.sihteereitä+15.
14.02.2020 14:11
Corona+on+nimenomaan+virus,+viruksille+ei+ole+täsmälääkettä.
Antibioottien+holtiton+käyttö+on+syypää,+resintenttien+(vastustuskykyisten)+bakteerikantojen+syntymiselle.
Kunnollinen+saippuapesu+käsille+vähentää+hyvin+taudinaiheuttajia+käsissä,+joilla+me+ihmiset+niitä+paljolti+levitämme.
Käsien+desinfiointiaineista+ei+ole+haittaa.+Ihan+paikallaan,+esim,+kun+lähtee+terv.+keskuksesta+kotiin,+tai+jos+on++käynyt+paikoissa+missä+paljon+ihmisiä+on+koolla.
Myös,+jos+hoitaa+sairasta/sairaita.
Aurinkoinen+paistaa,+pitänee+lähteä+kävelylenkille+kohta,+sen+päälle+kaffe+maistuu.
Iloista+ja+rauhaisaa+ystävänpäivää+kaikille.
14.02.2020 14:05
Taakanjako,+niin,+arabimaat+eivät+taakanjakoon+osallistu,+vaikka+integroituminen+sinne+olisi+muslimeilla+paljon+helponpaa.
Perustelevat+turvallisuuskysymyksillä
14.02.2020 13:36
Pilvistä+ollut+ja+pieniä+hetken+lumikuuroja.
Kirjastossa+tuli+käytyä.
Siellä+on+mukava+käydä,+on+aina+jotain+näyttelyitä.+Maalausnäyttelyitä+on+aina.+Sitten+oli+käsityönö+tehtyjä+keppihevosia+loimineen,+hienoja.
Jotkut+olivat+käyneet+Afrikassa+ja+lähi-idässä+tuoden+esineitä+ja+pienoismalleja.
Erityisesti+mieleen+jäi+kävelykeppi,+jonka+sisältä+tuli+miekka+ja+lehmän+hännästä+tehty+kärpäshuisku.
Sitten+oli+perhosia+ja+isoja+ötököitä,+onneksi+täällä+ei+ole+semmoisia.
Sitten+oli+käärmeen+nahka.+Tuo+myrkkykäärme+oli+pistänyt+ystäväänsä,+mutta+pisto+oli+osunut+sandaalin+nahkaan,+muuten+tuo+ihminen+olisi+kertoman+mukaan+kuollut.
Itse+kävin+silmälääkärissä+noin+4+vuotta+sitten,+ei+mitään+sairauteen+viittaavaa+ollut+näköpiirissä,+joten+onnekas+olin,+kun+noita+kokemuksianne+lukee.
Tuo+huimauskin+näyttää+olevan+monen+vaiva,+siltäkin+olen+säästynyt+ainakin+toistaiseksi,+joten+kiitollinen+saan+olla,
13.02.2020 18:25
Aamulla+juuri+luin+noista+mielenterveysongelmien+lisääntymisestä.
Sanottiin,+että+erityisesti+nuorilla+ja+naislla.+Että+on+tullut+ihan+kansantauti.
Lieköhän+osuutta+sillä,+että+kaikesta+tehdään+kamalaa+vouhotusta,+luodaan+isompia+ongelmia,+kuin+todellisuudessa+onkaan.
Tuli+vaan+mieleeni+nämä+sukupuolivouhotukset+ja+ilmastopuheet.
Lienee+niinkin,+että+lapset+ja+nuoret+saavat+kaiken+tietoonsa+näiden+nykykoneiden+avulla,+eikä+ole+aikuista+opastamassa+asioiden+tolkulliseen+käsittelyyn.
13.02.2020 18:14
Höpö+vaan+itselles.
Kyllä+minä+luen+ihan+samoja+uutisia,+kun+muutkin,+joten+tiedän+hyvin,+että+noilla+saarilla+on+enemmän+pakolaisia+,kun+Suomeen+tuli+2015.
Senkin+tiedän,+ettei+mitään+ole+sovittu.
En+ole+mitään+sellaista+väittänytkään.
Tottakai+niitä+valitaan,+jos+otetaan,+mutta+valitsijoita+on+muitakin.
Mitäköhän+persumaista+minun+kommentissani+muka+oli.
Vai+oletko+Sinä+niitä,+joka+näkee+persuja+ja+rasisteja+joka+oksalla,+tunkemalla+niitä,+joka+kommenttiin.
13.02.2020 18:07
On+toki+surullista,+että+ylipäätään+tuommoisia+paikkoja+on.
Kaikki+ihmiset+ansaitsisivat+ihmisarvoisen+elämän,+mutta,+kun+meille+luodaan+vääriä+mielikuvia.
Puhutaan+lapsista,+näytetään+pieniä+taaperoita.
+Totuus,+joka+myös+YLEn+sivuilta+löytyy,+on+se,+että+suurin+osa+on+yli+15+vuotiaita.
Kun+jo+aivopesu+aloitaan+niistä+taaperoista,+niin+en+ihmettele+yhtään,+että+ihmisillä+on+huoli,+mihin+kaikki+johtaa.
Se+suututtaa+ihmisiä,+kun+salamyhkäisesti+asioita+järjestellään+ja+valehdellaan,+kun+kuitenkin+on+kysymys+meidän+yhteisten+verovarojen+käytöstä.
Semminkin,+kun+kotimaassakin+esim.+juuri+vanhusten+hoidon+tilassa+on+suuresti+kohentamista.
13.02.2020 17:10
En+ole+itse+katsonut,+kun+ei+minulla+mitään+erityistä+katsottavaav+edes+ole,+enkä+usko,+että+ketään+edes+kiinnostaisi,
Jokainen+terveydenhullon+henkilö+tietää,+että+potilastietoja+saa+katsoa+vain,+jos+on+osallisena+potilaan+hoitoon.
Uteliaisuus+ei+kuulu+ammalliseen+käytökseen.
11.02.2020 14:38
Suomessa+on+ollut+oma+lutikkakanta+jo+15+vuotta++(pakolaisryntäys+tuli+5+vuotta+sitten),+jota+suomalaiset+ovat+myös+voineet+viedä+ulkomaille.
Nimenomaan+roskalavoille+ja+kierrätyskeskuskiin+viedyt+huonekalut+niitä+levittävät.
Jotkut+ne+näkevät+pakolaisia+ja+rasisteja+metsän+puissakin+ja+tunkevat+niitä+joka+aloitukseen.
Onneksi+keskustelu+oli+ihan+asiallista.
Jos+tästä+aloituksesta+väittää,+että+´´oli+tarkoitus+päästää+rasistit+irti´´+niinhän+voi+sanoa+sitten+mistä+aloituksesta+tahansa.
Kohta+ei+viitsi+kukaan+mitään+aloituksia++tehdä.
Olisi+hyvä,+jos+aloittaja+tulisit+kertomaan+oman+kantasi.
11.02.2020 12:38
Linkin+lehtijuttu+oli+ihan+asiallinen.
Minkäs+aloittaja+sille+voi,+että+mörköjä+nähdään+sielläkin,+missä+niitä+ei+ole.
Onhan+se+nyt+nähty+moneen+kertaan,+että+vaikka+kuinka+asiallinen+aloitus+olisi,+niin+joku+kyllä+aloittaa+joko+ulkomaalaisten+tai+palstalaisten+haukkumisen.
Itsekin+olen+sen+kohteena+ollut+joka+aloituksessani,+minkä+olen+tehnyt,+enkä+taatusti+piilohalua,+että+aloituksiini+vedetään+rasismia+ja+haukkumisia.
Pidän+edelleen+tätä+aloitusta+asiallisena.
10.02.2020 22:20
En+kyllä+löytänyt+tästä+aloituksesta+mitään+rasismiin+viittaavaa.
Tulin+ihan+uteliaaksi,+mitä+mahdat+tarkoittaa.
10.02.2020 20:51
Hyvä+arki+minulle+on+juuri+tätä,+mitä+nyt+elän.
Kun+jäin+eläkkeelle++(kohta+10v.)+sanoin+itselleni,+nyt+ne+kiireet+sitten+loppui.
Niin+päätin+ja+niin+olen+elänyt.
Ihania+aamuja,+kun+ei+tarvitse+hötkyillä,+voi+ihan+rauhassa+venytellä+ja+aamukahveeta+nousta+laittamaan.
Saa+päättää+itse+miten+päivänsä+viettää.
Olen+tehnyt+ns.+periodityötä,+että+ei+ole+pyhällä+ja+arjella+eroa+juurikaan+ollut.
10.02.2020 20:42
Joskus+luin+jostain,+ettei+siitä+ensimmäisestä+täistä+ole+päästy+selvyyteen.
10.02.2020 20:17
Täällä+kanssa+satanut+eilisillasta+alkaen.+Lumet+vähenee.+Tuulikin+oli+melkoinen.
Piti+silti+apteekki-+ja+ruokareissulle+lähteä.
Huomaa+jo+päivän+pidentyneen.
Pöytälamppukin+hajosi,+pitäisi+sellainenkin+katsella.
Nyt+hyvin+pelittää+tämä+uusi+koneeni,+ei+tarvitse+sählätä+ja+sohlata.
Itse,+kun+ei+mikään+expertti+näitten+uudenaikaisten+vehkeitten+kanssa+ole,+niin+on+hyvä,+kun+on+tuo+pojanpoika,+joka+osaa+homman.
10.02.2020 19:19
Täit+leviää+henkilöltä+toiseen.+Hygienia+ei+vaikuta.+Käyvät+yhtä+hyvin+puhtaaseen,+kun+likaiseenkiin+päähän.
Kouluissa+päähineet+samalla+hyllylla+ja+lapset+touhuaa+usein+päät+yhdessä.
10.02.2020 19:08
286 / 315