Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6664
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla ei onneksi ole ruosteongelmia.
Muutenkin saan olla kiitollinen, tuo poika, ni sanon aina poika, se on kyllä 56v., on pennusta asti autojen kanssa pelannut, se kyllä huolehtii.
Hän kyllä asuu 100km päässä, mutta jos mulle tulee jotain äkkinäistä avun tarvetta, niin tuossa parin sadan metrin päässä on korjaamo, sieltä saan apua aina melko nopeasti.
Mulla on kanssa kesällä kortin uusinta. No vielä selviän siitä kyllä.
Sinulle tsemppiä, ettet jännittäisi testiä, Jännittäminen kyllä haittaa keskittymistä.
15.02.2024 22:17
Poika just eilen sanoi ajaneensa eka kertaa sähköautolla. Ei innostanut.
Joku aika sitten uutisoitiin, joistain sähköautoista, että kun kolhu tuli pohjaan tais olla akkukotelo, niin korjaus on monia tuhansia euroja.
Pojantyttären perheessä on toisena autona hybridi, Kaasu-bensa. Kaasua käyttävät enimmäkseen, ovat ihan tyytyväisiä.
Minä vanha ajelen bensa-autolla sen mitä vielä ajelen. Mulla on tätä nykyä Chyslerin tila-auto. (Ei mikään uusi)
Sinne on aika hyvä mennä ja tulla ulos.
Penkit kun saa lattian alle kaataa, tulee tavaratilaa, tavaroita laittaessa ei tarvi ähkiä, eikä puhkia.
15.02.2024 20:58
Minulle tuli mieleen sellainen vanha vitsi, kun suku kokoontui vaarin kuolinvuoteelle ja kyseli viimeistä toivetta.
Vaari siihen, haluan tuon Valmetin mukaani.
Sukulaiset siinä päätään pyöritteli ja ihmetteli. Yks sitten kysäisi, että mitä sinä sillä.
Vaari siihen, kah, ei oo niin isoo monttua vielä tullut vastaan, mistä Valmetilla ei ylös pääse.
15.02.2024 11:21
Ei arvomaailmassa itsessään, vaan tarkoitin yksilötasolla.
Tuskin tässä maailmassa löytyy asiaa, jota joku ei keksisi väärin käyttää.
´´Susi lampaan vaatteissa,´´ kuten sanotaan.
15.02.2024 10:58
Taisi mennä kommenttisi väärälle ihmiselle.
14.02.2024 23:18
Jonkun päivä voi hyvinkin muuttua, vaikka keventyä, saadessaan iloisen, ystävällisen tervehdyksen.
Jos hyvää toiselle toivottaa, se ei maksa mitään, joten missä se kaupallisuus siinä luuraa.
Eikä hyvän toivottaminen tarkoita sitä, että joku toinen asia unohtuisi, outoa logiikkaa.
Omankehun tuoksua en siis edellä kuvatuissa toiminnoissa havainnut, sensijaan kommentissasi (15,44) haiskahti jonkinasteinen katkeruus.
Hyvää ystävänpäivän iltaa Sinullekin.
14.02.2024 22:24
Kiitos kommentistasi, ajattelin jo, että kirjoitanko kovin epäselvästi.
Täällä tulee kyllä helposti väärinymmärryksiäkin, kun näemme toisesta vaan ´näppäimenjäljet.´
14.02.2024 22:10
Ymmärsit väärin, en suinkaan tarkoittanut, että olisi ´´takana´´ vaan, että kaikkea mikä on tarkoitettu hyväksi, voidaan myös kääntää vääräksi, väärinkäyttää.
Lait ja asetukset yrittävät suojata juuri sellaiselta ilmiöltä.
14.02.2024 21:23
Kävin siinä auton harjaamassa ja laittamassa piuhan tolppaan, jotta huomenna pääsee asioille. Lunta vaan lykkää lisää.
Koiran kakkoja alkanut ilmestymään pihateille ja -alueille. Meinasin yhden päälle astua eilen.
Vaan olipa joku tuonut noottilapun ala-aulaan. Mainitsi ettei ole kiva pienten lasten kanssa kulkea ja laittanut ilmoitustaululle roikkumaan koirankakkapusseja tarvitsijoille.
No arvaataanhan se kyllä mistä koirista on kyse.
Jos eläimiä ottaa, niiden asiat pitäisi myös hoitaa säällisesti.
Otsikkoja ja jokusen sana tuosta 4-vuotiaan tapauksesta vilaisin.
En ruvennut lukemaan, on niin kaameaa.
Onhan noista merkkejä näkyvissä, niiden viranomaisten joiden toimialaan tuollainen kuuluu, pitäisi rohkeammin puuttua.
Jäinpä tuota halijuttua miettimään. Toisilla se on tapana ja toisilla ei. Se on joko luontevaa tai sitten ei.
Mikäli oikein olen ymmärtänyt syntymäpäiviä lähiajassa ollut/on,
Neeasa´alla, Palomalla, Demeterilla ja Miralla, joten onnea vaan 🌹🌺🌻🌼 tässä kukka kaikille ja tässä🌷 heille, jos joku unohtui.
Hyvää ja kaunista ystävänpäivän iltaa kaikille 🍀
14.02.2024 17:59
Jos katsoo noita määritelmiä, mitä ketjussa on, niin vapaasti toteutettuna vallitsisi kaaos. Esim. yhdistymisvapaus, hyvä asia hyvässä asiassa, mutta pahaankin voidaan valjastaa.
On hyvä, että on lait ja asetukset.
Huomaan olevani joissain asioissa vanhoillinen ja toisissa taas hyvinkin moderni ajatusmaailmaltani.
Lienen jossain siinä konservatiivisen ja liberaalin välimuodossa.
Viihdyn kai parhaiten ´keskirivillä.´´
14.02.2024 16:36
Hyvänen aika, jos todella olet tuon ikäinen, miksi tuolla tavalla kirjoitat.
Minua aina suututtaa tuollainen toisten mollaaminen.
13.02.2024 22:59
16,14
Onko kommenttisi silkkaa ilkeyttä, vai oletko noin täydellisen tietämätön?
13.02.2024 18:18
Hyvä kommentti Makriina.
Tuolla alenpana mainitsit kirkkohuivin.
Minulla on lipaston laatikossa iso musta hieno kirkkohuivi.
Joku perintökalu se on. Yhtään en tiedä, kenen alkujaan.
13.02.2024 13:46
Kiitos.
Googlasin tuolla nimellä, löysin asian idean.
Kyllä hänellä hyvä ääni on,
11.02.2024 22:53
No, joko olet käynyt tuumasta toimeen.
Suomi 24, 80+ ei ole päättävä elin, vaan keskustelupalsta.
11.02.2024 19:20
Miksi se 8 kappale hyllytettiin, tietääkö joku?
11.02.2024 16:20
Muistin tuon levyraatijutun. Ajattekin , että tuo tulee uusintana,
10.02.2024 22:26
Toisella silmällä ja korvalla katson/kuuntelen, koska miniä ja pojantytär ovat yleisössä.näin ollen haluan kuulla heidän mielipiteensä ja sanoa omani.
10.02.2024 22:02
Sinullahan menee just niin kun minullakin.
Jos asian unohtaa niin kannattaa palata siihen paikkaan, missä sen ensin ajatteli.
Ja palata sitten siihen missä pitäisi jotain tehdä.
Satavarma, että jos istun olohuoneen tuolille makasamaan laskuja tai kahvia juomaan, niin kissa naukuu parvekkeelle pääsyä. Yleensä nousen päästämään, kuka sitä ruinaamista voi kuunnella. Lopulta sanon joo joo.
Veljeni, kun sanoi, että puhuu ääneen, ihmettelin miksi höpötät itseksesi.
Huomannut, että niinhän minäkin olen alkanut tehdä, vewrhoan vaaqn osan siitä kissalle puhumisksi.
Mokoma se vielä ymmärtääkin.
No oikeasti se ymmärtää jotain sanoja, mutta paremmin eleitäni ja äänensävyä.
10.02.2024 20:26
Niinpä.
Onneksi kuuntelit tunnettasi.
Koskaan ei varmuudella voi sanoa, mistä se tulee, tunne, että miten pitää toimia.
Mikä sen herättää, mutta sanoisin, että sellainen ihminen, jota intuitio (tai joku muu , joka ei tule ajattelun seurauksena ) ohjaa on tottunut kuuntelemaan itseään, sisintään.
10.02.2024 19:17
69 / 334