Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Repa_185
profiilit
Repa_185
Repa_185
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
75
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+näinhän+se+on👍
26.04.2020 08:07
No+siellä+saat+kirjottaa+40+hirmu+löpinät+ja+silti+ei+kukaan+vastaa😂
25.04.2020 17:42
Minulla+oli+kans+mieli+ihan+paskana+ja+ajatukset+sitämyöten+aika+synkät.+Sitten+minä+avauduin+yhdelle+tutulle+täysin+ja+kerroin+ihan+kaiken+ja+se+auttoi...+sain+moneen+asiaan+ihan+eri+näkökulmia+ja+ideoita.
25.04.2020 17:41
Vaikea+löytää+juttu+kaveria+seurustelu+kumppanista+puhumattakaan.
25.04.2020 17:37
On+tämä+vaikeaa
25.04.2020 17:37
Paikkakunta+olis+kiva+tietää.
24.04.2020 09:37
Kyllä+näin+on+että+ehdottomasti+loppuun+asti+ja+niellä.+Lupahtaa+tunnelma+jos+siinä+lähetään+jonekin+tai+paperiin+syljetään
18.04.2020 10:54
Pienellä+p:llä
18.04.2020 10:42
Kiinnostaahan+ne+pikkarit.++Nam+nam
17.04.2020 00:12
Niin+olen+tässä+itsekin+miettinyt+mikä+olis+paras+tapa.++Joka+ilta+rukoillut+että+joku+verisuoni+poksahtas+päässä+nukkuissa+mutta+ei...+itselläkin+silleen+että+joku+0-5h+sais+kestää+ja+sitten+pitää+olla+kyllä+kylmänä.+Ei+päivien+juttuja.
09.03.2020 23:20
Saako+tradolan+retard+100mg:lla+lähtemään+hengen+kun+popsii+20-30kpl+ja+ottaa+viinaa+kun+lukee+että+alkoholi+vahvistaa+lääkettä
09.03.2020 08:41
En+minä+varmasti+ole+yksin+ja+on+jolla+menee+paljon+huonomminkin+mutta+ei+se+sitä+sano.+Minä+olen+34+ja+minä+olen+elänyt+tähän+asti+onnellisen+elämän,+ja+nautin+vieläkin+elämästä+silleen+mutta+kun+nään+lasku+pinon+ja+nyt+kun+tulee+jo+käräjäoikeudesta+kirjeitä+niin+tulevaisuus+ei+ole+hyvä+ja+minä+haluan+lopettaa+kun+vielä+olen+suhkot+onnellinen.+++Jotkut+voi+olla+perse+auki+koko+elämän+ja+varastelee+sitten+pahimmat+kaupoista.+Olen+itsekin+miettinyt+että+ryöstäisin+kaupan+tai+varastaisin+kaupoista+mutta+siitä+kun+jää+kiinni+niin+sitten+lapsia+kiusataan+siitä+pahimmillaan+niin+kyllä+nyt+näin+on+kuitenkin+paras+kaikille.+Onhan+omaisilla+varmaan+ikävä+alussa+mutta+muistot+jää+elämään+ja+onneks+on+paljon+hyviä+muistoja.
16.02.2020 13:36
No+et+sinä+voi+veljeäsi+siitä+syyttää+että+äitisi+on+sairastunut,++olisihan+se+voinut+muutenkin+sairastua.+Ikävää+joka+tapauksessa+ja+otan+osaa.+Minullakin+elää+vielä+isän+äiti+ja+silloin+kun+isä+teki+itsemurhan+niin+mummo+sanoi+että+pahinta+on+viedä+oma+lapsi+hautaan.++Minulla+on+ukki+ja+isä+lähtenyt+oman+käden+kautta+niin+Kait+tämä+on+sukuvika.+Minä+olen+kyllä+nuorin+joka+lähtee+mutta+jonkunhan+se+on+oltava+nuorinkin.++Ja+minä+olen+elänyt+ihan+hyvän+elämän+tähän+asti+niin+en+silleen+"huonolla"+mielin+lähde.
16.02.2020 01:42
Sitten+minua+ärsyttää+sellaiset+jotka+soittaa+hätäkeskukseen+että+teen+silleen,+no+apu+tulee+sillon+nopeaan+niin+ei+ne+sillon+halua+edes+lähteä+täältä.++Tälleen+se+on+paras+kun+elää+ns+normaalia+elämää+eikä+puhu+kenellekään+mitään.+Minullakin+kun+perjantaina+tulee+aika+niin+sunnuntaina+alku+illasta+vasta+joku+rupeaa+kyselee.+Siinä+vaiheessa+oon+jo+muualla+menossa.+Ja+jos+jostain+ihmeen+kumman+syystä+satun+jäämään+eloon+niin+voin+sanoa+että+hävettää+ihan+helvetisti...
16.02.2020 01:32
Ja+jos+minusta+tunnettaa+että+tämä+on+kaikkien+kannalta+hyvä+vaihtoehto+niin+lopettaa+päiväni.+Olen+miettinyt+tätä+todella+kaua+ja+eri+näkökulmista+mutta+nyt+on+vaan+aika.++Tutuille+ei+kannata+kertoa+suunnitelmista+mitään,++ne+vaan+levittää+tietoa+että+sillä+on+semmoiset+aikeet+ja+joudut+joka+ikiselle+läheiselle+selittelemään+kaikkea.+Tänne+on+hyvä+laittaa+ja+lukkoon+omaiset+sitten+täältä.+Minä+ainakin+olen+kirjoittanut+jonkin+aikaa+jo+mietteitä+paperille+ja+kaikkien+paikkojen+käyttäjätunnukset+ja+salasanat+että+saavat+poistaa+profiilit.
16.02.2020 01:24
Minä+kirjoitin+siis+tuon,+oli+aika+mennyt+yli+niin+kirjautunut+ulos
16.02.2020 01:17
Minulla+on+muuten+kaikki+hyvin+mutta+raha-asiat+päin+persettä.++Ja+minä+en+sossun+taloihin+lähe+lapsiani+elättämään.+Ne+saa+äitiltään+paljon+paremman+kodin.+Olen+joskus+asunut+entisen+vaimon+kanssa+kunnan+talossa+ennenkuin+saatiin+lapsia++ja+ei+se+ole+vaan+lapsille+kasvatus+paikka.+Minun+nyt+olisi+ihan+sama+missä+minä+asun+mutta+en+voi+lapsia+sinne+viedä.+Lapsillekin+parempi+on+kunnon+koti+ja+ajan+saatossa+isäpuoli+mitä+kyläpulien+luona.+Eikä+tässä+silleen+mitään+ole,+minä+en+pelkää+kuolemaa.+Olen+niin+stressaantunut+kun+rahat+ei+riitä+että+tiuskin+ja+huudan+/hermostun+lapsille+ihan+suotta,+senkin+puolesta+parempi+että+lähden.+Minä+hakisin+apua+jos+siitä+olisi+hyötyä+mutta+tähän+ei+ole+kuin+raha+ja+ei+ole+onni+myötä+ollu+keno/lotto+numeroissa.+Olen+vielä+sellainen+joka+yleensä+hakee+herkästi+apua,+olen+käynyt+esim+seksuaali+neuvojalla+mutta+kun+tiedän+että+ei+ne+lääkäristä+minulle+rahaa+anna+tai+maksa+minun+lainoja.+No+mutta+minä+nautin+viimeisestä+viikosta+täysin.+Yritän+kyllä+olla+ulkopuolelle+täysin+normaali+että+en+herätä+huomioo.+Onneks+olen+talvilomalla+vielä+ensviikon+niin+saan+olla+lasten+kanssa+mahdollisimman+paljon.
15.02.2020 23:39
Itse+olen+ajatellut+viikonpäästä+viikonloppuna+lähteä.+Lapset+on+mummolassa+hoidossa+ja+akka+on+reissussa.+Miettinyt+vaan+tyyliä+millä+lähtis.+Mietin+että+jos+joisi+jäähdytin+nestettä,+vetää+muovipussin+päähän+ja+vetää+itse+teippiä+kaulaan+että+ei+happea+pääse+kun+taju+menee,+tai+sitten+vetäisi+ranteet+auki+ja+antaisi+veren+valua+rauhassa.
13.02.2020 00:03
Ei+näkynyt+eilen+illalla+ketään.++Renkaan+jälkiä+vaan.+Vieläkö+joku+pari+paneskelee+siellä+autossa+joskus+vai+onko+siirtyneet+muualle?
17.12.2019 22:38
Kiinnostaa.+Lähetätkö+viestiä+nimimerkin+sähköpostiin
17.12.2019 22:26
2 / 4