Mieli on mulla säpäleinä ,. tää hajottaa mun olon !
Jos sun mieli huojuu mitä teet ?
miten estää mielen alkaminen ontuu ?
ontuuko sun mieli ? minä oon säpäleinä kerta kaikkiaan haapaveellä :( !
Mun mieli ontuu,. entä sun ?
14
<50
Vastaukset
Minulla oli kans mieli ihan paskana ja ajatukset sitämyöten aika synkät. Sitten minä avauduin yhdelle tutulle täysin ja kerroin ihan kaiken ja se auttoi... sain moneen asiaan ihan eri näkökulmia ja ideoita.
- Anonyymi
Ite avauduin yhelle tutulle , niin se vain että kuules ku munki mieli on ihan riittävän paskana että et ole ainut , ja jätä minut rauhaan saatana !
Noin ihanasti minule vastattiin jolla myös mieli säpäleinä ! Uskallappa tässä sitte kellekään avautua jos vastaan otto on tälläinen .....
- Anonyymi
sori, väärä hälytys tedraikas mene äkkiä takaisin muille palstoille joissa trollaat siellä kun mainittiin jopa oikea nimesi. Jotenkin kummassa unohdin mikä oli paikkakunnan nimi minkä sivuilla henkilöllisyytesi paljastettiin ehkä sinä löydät käymällä läpi joka ikisen palstan avauksineen?
- Anonyymi
se on taas muilla palstoilla sensuroimassa kun provota yrittää. Isot pojat taas lapsen kanssa leikkii näyttäen mistä se kana pissii ja eikös tämä lapsenmielinen taas itkua tuherra sensuroiden kaiken kun ei muuta osaa
- Anonyymi
Mitä sinä täällä horiset ?
Tässä näkee se ettei tännekään ole hyödylistä avautua ku aina noita ääliöitä jotka epäilee kirjotuuksen aitoutta !
Ja tuo menee vaino harhaiseksi että luulee tietävänsä kuka kirjoittaa ja vieläpä menee arvoissaan noin pahasti väärään !
PS... olen ihan hukassa . Ihan sama vaikka metsän puille huutais nämä ahdistukset ja hulluksi tulemiset kun mikään ei kuitenkaan auta !!! Kertakaikkiaan haapaveellä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä täällä horiset ?
Tässä näkee se ettei tännekään ole hyödylistä avautua ku aina noita ääliöitä jotka epäilee kirjotuuksen aitoutta !
Ja tuo menee vaino harhaiseksi että luulee tietävänsä kuka kirjoittaa ja vieläpä menee arvoissaan noin pahasti väärään !
PS... olen ihan hukassa . Ihan sama vaikka metsän puille huutais nämä ahdistukset ja hulluksi tulemiset kun mikään ei kuitenkaan auta !!! Kertakaikkiaan haapaveellä !Siis Persussuomalainen... olen ihan hukassa. Edes etäopetuksen pitäminen ei auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Persussuomalainen... olen ihan hukassa. Edes etäopetuksen pitäminen ei auta.
Vattu persuus totes Palliselle, että heikot sortuu elon tiellä
jätkä, senkun porskuttaa ja wappu kiljut juuaan tavalliseen tapaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Persussuomalainen... olen ihan hukassa. Edes etäopetuksen pitäminen ei auta.
SE PS tarkoittaa loppu kaneettia. Tulee muistakseni sanoista Perään sanon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE PS tarkoittaa loppu kaneettia. Tulee muistakseni sanoista Perään sanon.
Ainakin Tynkkysen mukaan: perästä saat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Tynkkysen mukaan: perästä saat!
Ei Tynkkynen ole sitä keksinyt. Ota heleketti asioista selvää, ennen kuin tulet tänne pätemään!!!!
- Anonyymi
Jaksatko enää opettaa?
- Anonyymi
Miten tää kysysys tähän nyt liittyy ?
Ihan outo olet ku luulee mua joksikin opettajaksi !!!!
Hajoaa ne muutki ku opettajat hoitajat ,ja siivoojat. Ei tartte olla töillä raskautettu että pää nuppi ottaa ja sekoaa !!!
- Anonyymi
Itsepärjään hyvin huolettaa vaan tuon liuhuletin
kohtalo pitääköne kärsämäkiset minkälaista huolta
miehestä ja hänen nuorikosta - Anonyymi
Mieli säpälöityy näinä aikoina mutta ällös olkoomme huolissaan. Normaali palaa vielä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854