Mun mieli ontuu,. entä sun ?

Anonyymi

Mieli on mulla säpäleinä ,. tää hajottaa mun olon !
Jos sun mieli huojuu mitä teet ?
miten estää mielen alkaminen ontuu ?
ontuuko sun mieli ? minä oon säpäleinä kerta kaikkiaan haapaveellä :( !

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla oli kans mieli ihan paskana ja ajatukset sitämyöten aika synkät. Sitten minä avauduin yhdelle tutulle täysin ja kerroin ihan kaiken ja se auttoi... sain moneen asiaan ihan eri näkökulmia ja ideoita.

• Anonyymi

Ite avauduin yhelle tutulle , niin se vain että kuules ku munki mieli on ihan riittävän paskana että et ole ainut , ja jätä minut rauhaan saatana !
        Noin ihanasti minule vastattiin jolla myös mieli säpäleinä ! Uskallappa tässä sitte kellekään avautua jos vastaan otto on tälläinen .....

• Anonyymi

sori, väärä hälytys tedraikas mene äkkiä takaisin muille palstoille joissa trollaat siellä kun mainittiin jopa oikea nimesi. Jotenkin kummassa unohdin mikä oli paikkakunnan nimi minkä sivuilla henkilöllisyytesi paljastettiin ehkä sinä löydät käymällä läpi joka ikisen palstan avauksineen?

• Anonyymi

se on taas muilla palstoilla sensuroimassa kun provota yrittää. Isot pojat taas lapsen kanssa leikkii näyttäen mistä se kana pissii ja eikös tämä lapsenmielinen taas itkua tuherra sensuroiden kaiken kun ei muuta osaa

• Anonyymi

Mitä sinä täällä horiset ?
        Tässä näkee se ettei tännekään ole hyödylistä avautua ku aina noita ääliöitä jotka epäilee kirjotuuksen aitoutta !
        Ja tuo menee vaino harhaiseksi että luulee tietävänsä kuka kirjoittaa ja vieläpä menee arvoissaan noin pahasti väärään !

PS... olen ihan hukassa . Ihan sama vaikka metsän puille huutais nämä ahdistukset ja hulluksi tulemiset kun mikään ei kuitenkaan auta !!! Kertakaikkiaan haapaveellä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä täällä horiset ?
        Tässä näkee se ettei tännekään ole hyödylistä avautua ku aina noita ääliöitä jotka epäilee kirjotuuksen aitoutta !
        Ja tuo menee vaino harhaiseksi että luulee tietävänsä kuka kirjoittaa ja vieläpä menee arvoissaan noin pahasti väärään !

PS... olen ihan hukassa . Ihan sama vaikka metsän puille huutais nämä ahdistukset ja hulluksi tulemiset kun mikään ei kuitenkaan auta !!! Kertakaikkiaan haapaveellä !

Siis Persussuomalainen... olen ihan hukassa. Edes etäopetuksen pitäminen ei auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Persussuomalainen... olen ihan hukassa. Edes etäopetuksen pitäminen ei auta.

Vattu persuus totes Palliselle, että heikot sortuu elon tiellä
        jätkä, senkun porskuttaa ja wappu kiljut juuaan tavalliseen tapaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SE PS tarkoittaa loppu kaneettia. Tulee muistakseni sanoista Perään sanon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SE PS tarkoittaa loppu kaneettia. Tulee muistakseni sanoista Perään sanon.

Ainakin Tynkkysen mukaan: perästä saat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Tynkkysen mukaan: perästä saat!

Ei Tynkkynen ole sitä keksinyt. Ota heleketti asioista selvää, ennen kuin tulet tänne pätemään!!!!

• Anonyymi

Jaksatko enää opettaa?

• Anonyymi

Miten tää kysysys tähän nyt liittyy ?
        Ihan outo olet ku luulee mua joksikin opettajaksi !!!!
        Hajoaa ne muutki ku opettajat hoitajat ,ja siivoojat. Ei tartte olla töillä raskautettu että pää nuppi ottaa ja sekoaa !!!

• Anonyymi

Itsepärjään hyvin huolettaa vaan tuon liuhuletin
      kohtalo pitääköne kärsämäkiset minkälaista huolta
      miehestä ja hänen nuorikosta

• Anonyymi

Mieli säpälöityy näinä aikoina mutta ällös olkoomme huolissaan. Normaali palaa vielä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3395
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    6. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1040
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      869
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      854
    Aihe