Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Peywkewe
profiilit
Peywkewe
Peywkewe
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
lisäätuskaa>>>(Moottorisahoissa+ei+ole+säätösuuttimia.+Eipä+niitä+paljoa+siis+säädellä....)
Kyllä+mulla+ainakin+on+Jonsered+moottorisahassa+kasi+suutinta,+mitä+voi+säätää.+Toinen+on+tyhjäkäynti,+toinen+on+seossuutin.+On+liikkunut+7v+aikana,+eli+ei+pysynyt+tyhjäkäynti+päällä.+Ostin+säätömeisselin+ja+säädin+ohjeitten+mukaan.+Nyt+toimii.
-on+myös+Bosch-sähkö-ketjusaha.
27.08.2021 19:05
Olen+muuttanna+jo,+ei+ole+yhtään+mersua,+on+Tesla+sekä+Tojota+landcruiser.
27.09.2020 14:12
On+voitettu+jakpotissa+rahaa,+kaikki+ol+oikein,+ja+miljoonie+tuli.+Oon+testamentannu+rahaa+Karstulan+kouluun++ja+paskapuhistammoon+vähän.
27.09.2020 14:06
On+kyllä++ihan+pötypuhetta,+että+miljoonia+olis+nyt+tänä+vuonna+tullut+Karstulaan+Eurojackpotissa+:)
12.04.2020 19:57
Erilaisia+vaikutuksia,+erilaisia+ihmisiä,+ei+ole+ollut+hallusinaatioita,+auttaa+kipuun,+mikä+on+tarkoituskin.
30.11.2019 21:19
Sanosinko..ja+sanonkin,+voe+mahoton+oven+paikka.+Ei+ole+ollut+mitään+valittamista+noissa+mitäneon+kaskipuun+uluko-ovissa.+Niitä+on+nyt+mökillä+3kpl+ja+yksi+tulossa+tänne+talolle,+kun+myrsky+repi+puita+tuuli+salamoi,+samanlaisen+oven+jos+joskus+saada+voi!+Ja+aina+on+tullut+karmitulpat+yms+mukana....samanlaisia+ne+on+kaikki...kunhan+et+osta+FENESTRA.+(ei+kai+niitä+enää+ookkaan?)Härravarjele+niiltä.+Kiitos.
09.04.2019 10:36
1 / 1