Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

8510

1. Tähän++ei+oikeastaan+kannattaisi+++enää+mennä,++kun+asia+on+niin+moneen+kertaan+käsitelty+mutta:"+Tietenkin,+koska+Jeesus+oli+kaikkien+aikojen+suurin+rabbi,+mikä+koskaan+on+elänyt."Tuskinpa++ja+vaikka+olisi+ollut+ei+kenenkään+rabbin+++opetuksen+tai+kuoleman+++varaan+voi+uutta+uskontoa+perustaa++tai+jos+perustaa+ei+se+enää+ole+juutalaisuutta.Kukaan++ei+ole+vielä+toteuttanut++sitä+mitä+messiaasta++on+luvattu+eikä+messiasta+++aleta+palvoa+kun+hän+toimii,+hänhän+on+Davidin++jälkeläinen+,++ei++neitseestä++syntynyt+jumalolento.++Jesaja++sanoo+kuningas+Aahaalle+että+tietty+nuori+nainen+tulee+raskaaksi+ja+poika+joka+syntyisi++ei+ehtisi+oppia+erottamaan+hyvää+pahasta+kun+jo+Juudaa+vastaan+hyökännyt+Israel+-Damasko+liittoutuma++olisi+tuhoutunut,+joten+kuninkaan++ei++tarvinnut+liittoutumaa++pelätä.+Tämä+tuhoutuminen+tapahtui+noin+700+eaa.++Jumala+on+itse++itsenään+meidän+kanssamme.+Niinhän+hän+lupasi."Minä+nostan+ja+minä+kannan".
  2. Israel+on+koko+olemassa+olonsa+ajan+ollut++tuhouhan++alla+ja+sodassa,+siihen+nähden+sen+viat++ovat+pienet.+Siellä+on+toimiva+oppositio,+vapaa+lehdistö,+riippumaton+oikeuslaitos.+Kaikki+++arabimaat+kuuluvat+surkimoluokkaan++joka+mittarilla+mitattuna,+näin++on+Marokosta+Saudi-+Arabiaan.+Ei+ole+yhtään+demokraattista+++valtiota,+++ei+ainoatakaan++++jossa+++ei+vähemmistöjä+sorrettaisi++ja++vähemmistöihin+++luen+naiset,+homot,++vähemmistöuskonnot+ja+ateistit.++++Ei+yhtään+jossa+olisi+kehittynyt+teknologia++ja+merkittävää++omaa+tiedettä+tai+tutkimusta+++omasta+takaa.