Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kristaaaaa
profiilit
Kristaaaaa
Kristaaaaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lääkitystä+ei+ole+kun+en+oo+asiaan+koulutetun+ihmisen+puheille+koskaan+päässyt+ja+vanhemmat+sitä+mieltä+että+lääkkeitä+en+saa+alkaa+syömään+vaikka+niitä+tarjottaisiinkin.
23.07.2021 04:51
Omastakin+mielestä+tosi+törkeetä+et+luvataan+moneen+otteeseen,+että+päästään+takasin+lähiopetukseen+mutta+sitten+perutaanki+viime+hetkinä.+Itelläkin+sosiaalisuus+vähentyny+koronan+takia+tosi+paljon+ja+sen+mukana+lisäänytnyt+myös+ahdistus.+Pitää+vaan+yrittää+toivoa+että+jaksaa+ja+että+joku+päivä+opettajat+ja+vanhemmatkin+tajuais+miten+vaikeeta+tää+nuorille+on.+Tsemppiä+ihan+hirveesti+sulle+loppu+kevääseen!
27.02.2021 01:28
Täähän+vois+oikeesti+auttaa!
26.02.2021 12:10
Arvostan+että+oot+jaksanut+käyttää+omaa+kallista+aikaasi+tän+kommentin+kirjottamiseen.+Rupesin+vaan+miettimään+että+millä+tavalla+mun+avun+tarve+on+itsekästä.+En+missään+vaiheessa+sanonut+ettei+etäopetus+oo+hyvä+asia,+mulle+se+ei+vaan+sovi+mielenterveyteni+takia+ja+se+taas+ei+oo+mun+vika.
25.02.2021 23:29
Oon+niin+kateellinen+sun+kaltaisille+ihmisille.+Oot+super+onnekas+että+opit+etäopiskelullakin!
25.02.2021 23:25
Enpähän+oo+ikinä+ees+tullut+ajatelleeksi+että+tää+voi+johtua+jostain+tollasesta.+En+oo+ikinä+koulupsykologiin+ollu+yhteydessä,+mutta+kuraattorilla+oon+käyny+en+tosin+tähän+asiaan+liittyen+vaan+muihin+mt-ongelmiin.+Eikä+oo+kuraattorin+kanssa+asia+ees+tullu+muuten+puheeks+kun+masennus+oireina+itellä+on+keskittymis+vaikeutta+ja+uusien+tilanteiden+pelkoa.+En+edes+ole+saanut+varsinaista+varmuutta+masennuksestakaan.+En+sitten+tiedä+mikä+mulla+on?
25.02.2021 23:24
Ajattelin+enemmän+tällä+sitä+että+voisin+tehdä+tehtäviä+vaikka+enemmän+kun+muut.+Kynnys+tunneille+osallistua+on+aivan+liian+korkea.+Joku+tekeminen+voisi+toki+autta+mutten+usko+että+silti+pystyisin+osallistumaan+saatika+keskittymään+tai+kuuntelemaan.
25.02.2021 18:07
Itekkin+uskon+että+menee+ihan+hyvin,+kun+oon+parin+7lk+käyneen+kanssa+jutellut😁
02.08.2020 23:44
Ite+oon+alkanu+käyttää+5lk+eli+11v
02.03.2020 23:16
Kiva+et+jaksat+vastailla+mun+tyhmiin+kysymyksiin,+näistä+vastauksista+on+ollu+kyllä+hyötyä!
01.01.2020 14:55
Mä+en+ehkä+ihan+ymmärrä+miks+kukaan+haluais+rautoja+eiks+se+oo+vähä+niinku+bye+hammashymy😂
01.01.2020 14:53
Minkä+ikäne+oot?+ite+oon+12+ja+en+syksynä+ylä-asteelle+(kun+muuteki+itsetunto+huono)+ni+ei+kauheesti+houkuttele+mennä+tutustuu+uusii+ihmisii+kun+tuntuu+että+ei+kellään+muullakaan+oo+rautoja+ni+kauheen+outoo+et+mulla+on!+Mut+entä+ne+kivut+sattuuko+kuinka+kauan+ja+paljon+asteikolla+1-10++ja+tiiän+kaikilla+eri+kipukynnys+mut+kiinostas+vaan+tietää.
01.01.2020 03:18
Kiitos+tätä+vaihtoa+mäkin+mietin+se+oli+tosi+turhauttavaa+kuulla+että+pidin+sitä+ohan+turhaan+yli+2v+mut+pelottaa+vaan+että+näytän+tyhmältä.
31.12.2019 01:40
1 / 1