Yläaste jännittää

Anonyymi

Moii! Meen tosiaan kesäloman jälkeen yläasteelle ja se jännittää kun kaikki aina puhuu että nuoremmille huudellaan yms. ja vaikka oonki tooooooosi sosiaalinen ja rohkee ni tottakai se jännittää silti. Kaikki sanoo aina että "oo vaan omaittes ni selviit kyllä" mut se on just se asia joka jännittää ku en oo ikinä ollu se kaikista massan mukana menevin tyttö ja omistan myös tosi vahvan luonteen joka on usein jopa haitaksi ja monet ei siitä pidä! Että otan neuvoja vastaan enemmän ku mielelläni!

7

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yks hyvä vinkki joka mulle on sanottu on se et yritä saada sun luokasta mahdollisimman tiivis porukka mahdollisimman aikasin. Jaa no sit tietty toi oo oma ittes. En kyl tiiä toimiins noi kun oon itekki menossa syksyllä seiskalle. Muakin jännittää ja vaik kaikki sanoo et kaikki tulee menee hyvin, en usko et se on mun kohalla totta kun joku varmasti huomaa mun viiltelystä tulleet jäljet ja arvet ja sit kaikki alkaa haukkuu mua tyylii hulluks, psykopaatiks tai jotai sellasta...
      Mut uskon et sulla menee hyvin vaikka et ookkaan se massan mukana menevä

• Anonyymi

Hei mä kyllä uskon että kukaan ei jaksa tommosesta kiusata tai kuittailla kun ollaan jo kumminki 7lk! Tai ainakaan itellä ei oo viiltely arvista koskaan mitään sanottu. Mut tsemppiä sulle ihan sikana🤗🧡t. keskustelun "alottaja"

• Anonyymi

Ei kannata jännittää, omalla kohdallani yläkoululuokkani on rauhallinen ja tiivis. Itseänikin hieman jännitti yläkoulun eka päivä, mutta mukavat tukioppilaat ja opettajat ottivat meidät uudet seiskat hyvin vastaan, ja totuin yläkouluun nopeasti. Ole vain oma itsesi, kyllä se siitä👍.
      T. Syksyllä kasiluokan aloittava

• Anonyymi

Juuri näin :)

• Itekkin uskon että menee ihan hyvin, kun oon parin 7lk käyneen kanssa jutellut😁

• Anonyymi

Mene aina suoraan koulusta kotiin ja pese kädet

• Anonyymi

Ole oma itsesi, ole rohkea, ole Suomalainen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4816
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      107
      2556
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      66
      1623
    4. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      11
      1354
    5. 58
      1330
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1221
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      907
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      896
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      859
    Aihe