Moii! Meen tosiaan kesäloman jälkeen yläasteelle ja se jännittää kun kaikki aina puhuu että nuoremmille huudellaan yms. ja vaikka oonki tooooooosi sosiaalinen ja rohkee ni tottakai se jännittää silti. Kaikki sanoo aina että "oo vaan omaittes ni selviit kyllä" mut se on just se asia joka jännittää ku en oo ikinä ollu se kaikista massan mukana menevin tyttö ja omistan myös tosi vahvan luonteen joka on usein jopa haitaksi ja monet ei siitä pidä! Että otan neuvoja vastaan enemmän ku mielelläni!
Yläaste jännittää
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
Yks hyvä vinkki joka mulle on sanottu on se et yritä saada sun luokasta mahdollisimman tiivis porukka mahdollisimman aikasin. Jaa no sit tietty toi oo oma ittes. En kyl tiiä toimiins noi kun oon itekki menossa syksyllä seiskalle. Muakin jännittää ja vaik kaikki sanoo et kaikki tulee menee hyvin, en usko et se on mun kohalla totta kun joku varmasti huomaa mun viiltelystä tulleet jäljet ja arvet ja sit kaikki alkaa haukkuu mua tyylii hulluks, psykopaatiks tai jotai sellasta...
Mut uskon et sulla menee hyvin vaikka et ookkaan se massan mukana menevä- Anonyymi
Hei mä kyllä uskon että kukaan ei jaksa tommosesta kiusata tai kuittailla kun ollaan jo kumminki 7lk! Tai ainakaan itellä ei oo viiltely arvista koskaan mitään sanottu. Mut tsemppiä sulle ihan sikana🤗🧡t. keskustelun "alottaja"
- Anonyymi
Ei kannata jännittää, omalla kohdallani yläkoululuokkani on rauhallinen ja tiivis. Itseänikin hieman jännitti yläkoulun eka päivä, mutta mukavat tukioppilaat ja opettajat ottivat meidät uudet seiskat hyvin vastaan, ja totuin yläkouluun nopeasti. Ole vain oma itsesi, kyllä se siitä👍.
T. Syksyllä kasiluokan aloittava- Anonyymi
Juuri näin :)
- Anonyymi
Mene aina suoraan koulusta kotiin ja pese kädet
- Anonyymi
Ole oma itsesi, ole rohkea, ole Suomalainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845