Moii! Meen tosiaan kesäloman jälkeen yläasteelle ja se jännittää kun kaikki aina puhuu että nuoremmille huudellaan yms. ja vaikka oonki tooooooosi sosiaalinen ja rohkee ni tottakai se jännittää silti. Kaikki sanoo aina että "oo vaan omaittes ni selviit kyllä" mut se on just se asia joka jännittää ku en oo ikinä ollu se kaikista massan mukana menevin tyttö ja omistan myös tosi vahvan luonteen joka on usein jopa haitaksi ja monet ei siitä pidä! Että otan neuvoja vastaan enemmän ku mielelläni!
Yläaste jännittää
7
188
Vastaukset
- Anonyymi
Yks hyvä vinkki joka mulle on sanottu on se et yritä saada sun luokasta mahdollisimman tiivis porukka mahdollisimman aikasin. Jaa no sit tietty toi oo oma ittes. En kyl tiiä toimiins noi kun oon itekki menossa syksyllä seiskalle. Muakin jännittää ja vaik kaikki sanoo et kaikki tulee menee hyvin, en usko et se on mun kohalla totta kun joku varmasti huomaa mun viiltelystä tulleet jäljet ja arvet ja sit kaikki alkaa haukkuu mua tyylii hulluks, psykopaatiks tai jotai sellasta...
Mut uskon et sulla menee hyvin vaikka et ookkaan se massan mukana menevä- Anonyymi
Hei mä kyllä uskon että kukaan ei jaksa tommosesta kiusata tai kuittailla kun ollaan jo kumminki 7lk! Tai ainakaan itellä ei oo viiltely arvista koskaan mitään sanottu. Mut tsemppiä sulle ihan sikana🤗🧡t. keskustelun "alottaja"
- Anonyymi
Ei kannata jännittää, omalla kohdallani yläkoululuokkani on rauhallinen ja tiivis. Itseänikin hieman jännitti yläkoulun eka päivä, mutta mukavat tukioppilaat ja opettajat ottivat meidät uudet seiskat hyvin vastaan, ja totuin yläkouluun nopeasti. Ole vain oma itsesi, kyllä se siitä👍.
T. Syksyllä kasiluokan aloittava- Anonyymi
Juuri näin :)
- Anonyymi
Mene aina suoraan koulusta kotiin ja pese kädet
- Anonyymi
Ole oma itsesi, ole rohkea, ole Suomalainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522734762Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003556Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka272942Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672360Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931556Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli751294- 67966