Moii! Meen tosiaan kesäloman jälkeen yläasteelle ja se jännittää kun kaikki aina puhuu että nuoremmille huudellaan yms. ja vaikka oonki tooooooosi sosiaalinen ja rohkee ni tottakai se jännittää silti. Kaikki sanoo aina että "oo vaan omaittes ni selviit kyllä" mut se on just se asia joka jännittää ku en oo ikinä ollu se kaikista massan mukana menevin tyttö ja omistan myös tosi vahvan luonteen joka on usein jopa haitaksi ja monet ei siitä pidä! Että otan neuvoja vastaan enemmän ku mielelläni!
Yläaste jännittää
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
Yks hyvä vinkki joka mulle on sanottu on se et yritä saada sun luokasta mahdollisimman tiivis porukka mahdollisimman aikasin. Jaa no sit tietty toi oo oma ittes. En kyl tiiä toimiins noi kun oon itekki menossa syksyllä seiskalle. Muakin jännittää ja vaik kaikki sanoo et kaikki tulee menee hyvin, en usko et se on mun kohalla totta kun joku varmasti huomaa mun viiltelystä tulleet jäljet ja arvet ja sit kaikki alkaa haukkuu mua tyylii hulluks, psykopaatiks tai jotai sellasta...
Mut uskon et sulla menee hyvin vaikka et ookkaan se massan mukana menevä- Anonyymi
Hei mä kyllä uskon että kukaan ei jaksa tommosesta kiusata tai kuittailla kun ollaan jo kumminki 7lk! Tai ainakaan itellä ei oo viiltely arvista koskaan mitään sanottu. Mut tsemppiä sulle ihan sikana🤗🧡t. keskustelun "alottaja"
- Anonyymi
Ei kannata jännittää, omalla kohdallani yläkoululuokkani on rauhallinen ja tiivis. Itseänikin hieman jännitti yläkoulun eka päivä, mutta mukavat tukioppilaat ja opettajat ottivat meidät uudet seiskat hyvin vastaan, ja totuin yläkouluun nopeasti. Ole vain oma itsesi, kyllä se siitä👍.
T. Syksyllä kasiluokan aloittava- Anonyymi
Juuri näin :)
- Anonyymi
Mene aina suoraan koulusta kotiin ja pese kädet
- Anonyymi
Ole oma itsesi, ole rohkea, ole Suomalainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384816Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1072556- 661623
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k111354- 581330
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581221- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34907Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49896Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41859