Hammasraudat

Eli siis kävin tänään oikojalla ja mulle annettiin 2 vaihtoehtoa sellainen nyrkkeily hammas suojan näkönen juttu joka mulla oli joskus 2v sitten eikä se sitte oikassu tarpeeksi joten ei oo varmaa et se oikasee nytkään tai kiinteet raudat joka on lähes 100% apu joten kertokaa mielipiteenne kumpi olisi parempi.
Huom 100% syväpurenta

11

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse valitsin kiinteä raudat. Mulla on ylähampaissa edessä sellaset valkoiset eikä ne tavalliset metallisen väriset. Jos oisin ollu fiksu niin oisin pyytäny myös alas etuhampaisiin valkoiset. Nää ei näy juuri ollenkaan.

      Kiinteät raudat on ainakin mulla nopeemmat ja varmempi tapa. Ois tylsää pitää turhaan pari vuotta jotain häkkyrää suussa ja sit sen jälkeen kuulla et se oli melkein turhaa.

      • Kiitos tätä vaihtoa mäkin mietin se oli tosi turhauttavaa kuulla että pidin sitä ohan turhaan yli 2v mut pelottaa vaan että näytän tyhmältä.


      • Anonyymi
        Kristaaaaa kirjoitti:

        Kiitos tätä vaihtoa mäkin mietin se oli tosi turhauttavaa kuulla että pidin sitä ohan turhaan yli 2v mut pelottaa vaan että näytän tyhmältä.

        Mä pelkäsin kans mut ihan turhaan. Muutamat sanonu tyyliin ”ai sulla on raudat” mut ei sen enempää. Yks mun kaveri huomas vasta parin viikon jälkeen :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä pelkäsin kans mut ihan turhaan. Muutamat sanonu tyyliin ”ai sulla on raudat” mut ei sen enempää. Yks mun kaveri huomas vasta parin viikon jälkeen :D

        Minkä ikäne oot? ite oon 12 ja en syksynä ylä-asteelle (kun muuteki itsetunto huono) ni ei kauheesti houkuttele mennä tutustuu uusii ihmisii kun tuntuu että ei kellään muullakaan oo rautoja ni kauheen outoo et mulla on! Mut entä ne kivut sattuuko kuinka kauan ja paljon asteikolla 1-10 ja tiiän kaikilla eri kipukynnys mut kiinostas vaan tietää.


      • Anonyymi
        Kristaaaaa kirjoitti:

        Minkä ikäne oot? ite oon 12 ja en syksynä ylä-asteelle (kun muuteki itsetunto huono) ni ei kauheesti houkuttele mennä tutustuu uusii ihmisii kun tuntuu että ei kellään muullakaan oo rautoja ni kauheen outoo et mulla on! Mut entä ne kivut sattuuko kuinka kauan ja paljon asteikolla 1-10 ja tiiän kaikilla eri kipukynnys mut kiinostas vaan tietää.

        Mä oon 17. Rohkeesti vaan oikomishoitoon, on sit sen jälkeen kiva hymyillä kun on kauniit hampaat :) Ja ihan varmasti yläasteel muillakin on raudat.

        Rautojen laitto ei satu yhtään. Hampaat on kyl aika arat sen jälkeen pari päivää, mut ainakaan itellä ei oo ollu niin kipeet et ois tarvinu syödä särkylääkkeitä. Sama sit aina hammaslääkärillä käynnin jälkeen kun rautoja kiristetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 17. Rohkeesti vaan oikomishoitoon, on sit sen jälkeen kiva hymyillä kun on kauniit hampaat :) Ja ihan varmasti yläasteel muillakin on raudat.

        Rautojen laitto ei satu yhtään. Hampaat on kyl aika arat sen jälkeen pari päivää, mut ainakaan itellä ei oo ollu niin kipeet et ois tarvinu syödä särkylääkkeitä. Sama sit aina hammaslääkärillä käynnin jälkeen kun rautoja kiristetään.

        Kiva et jaksat vastailla mun tyhmiin kysymyksiin, näistä vastauksista on ollu kyllä hyötyä!


      • Anonyymi
        Kristaaaaa kirjoitti:

        Kiva et jaksat vastailla mun tyhmiin kysymyksiin, näistä vastauksista on ollu kyllä hyötyä!

        Eipä mitään. Hyvä et on ollu apua


    • Anonyymi

      itse haluaisin/tarvisin raudat musta olisi kivat

      • Mä en ehkä ihan ymmärrä miks kukaan haluais rautoja eiks se oo vähä niinku bye hammashymy😂


      • Anonyymi

        Samoin. Raudat ei näytä pahalta.


    • Anonyymi

      Paremman lopputuloksen kannalta suosittelen ehdottomasti kiinteitä rautoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe