Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

13

  1. Onko sairaanhoitaja pätevä auttamaan masennuksessa?

    Moikka! Sain tossa alkukeväällä lähetteen lasten ja nuorten talolle masennuksen takia ja puhelimessa kun asiaa kyselin s
    21
    169
  2. Sairaanhoitajalta apua masennukseen?

    Moikka! Sain tossa alkukeväällä lähetteen lasten ja nuorten talolle masennuksen takia ja puhelimessa kun asiaa kyselin s
    7
    44
  3. Etäopiskelu ahdiastaa todella paljon!

    Tosiaan asun alueella jossa etäopiskelu alkaa 8.3.2021. Viime keväänä omalta osaltani opetus meni todella huonosti, kosk
    Etäopiskelu
    18
    789
  4. Kaaduin pyörällä

    Nii tosiaan kaaduin tossa 2pvä sitten pyörällä suhteellisen pahasti ja siitä asti on kämmeneen ja pikkurilliin sattunut.
    Lasten terveys
    0
    41
  5. Suomirock/metalli

    Moi! Halusin kysyy et onko tääl muita noin 11-15 vuotiaita jotka kuuntelee rockii tai metallii (suomalaista) ja jos kuun
    Musiikki
    1
    49
  6. Korvis edelleen kipeä

    Moi! Otin joskus tossa 2018 kesällä toiset korviket, siis tohon ylemmäs. Ne sitten meni umpeen ja halusin välttämättä uu
    Lävistykset
    0
    43
  7. Mistä pojat tykkää

    Mistä pojat tykkää? Esim. Kuinka pitkä, hiusten väri, tyyli, kroppa ja onko hammasraudat hirveet,kertokaa ihan kaikki
    Nuoret
    1
    53
  8. Oonko liian painava?

    Eli siis oon 13v tyttö oon noin 145cm(tosi lyhyt) ja painan noin 41kg oonko liian painava?
    Nuoret
    3
    46
  9. Hammasraudat

    Eli siis kävin tänään oikojalla ja mulle annettiin 2 vaihtoehtoa sellainen nyrkkeily hammas suojan näkönen juttu joka mu
    Suun terveys
    11
    56