Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikilikki
profiilit
mikilikki
mikilikki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näköjään+mua+pidettiin+teiniikäisenä+tyttönä+täällä,+anteeksi+etten+heti+maininnut+että+olen+mies,+tämä+on+naisten+itsetyydytys+palsta+ja+siksi+juuri+kirjotan+tänne.++Niinkuin+tässä+ylhäällä+nainen+kirjoittaa+että+mitään+ei+tapahdu+ilman+mielikuvitusta,+ihan+sama+on+miesten+ja+kiva+kuula+että+naisilla+on+ihan+samaten.+Vaimo+on+mutta+silti+kun+ei+saa+sitä+hyvää+tarpeeksi+niin+pitää+ottaa+lisäksi+mielikuvitusta,+sivuhyppyjä+en+tee.+Minä+usein+kuvittelen+että+nainen+makaa+selälleen+vasemmalla+puolella+ihan+passivisena+vaan,+ehkä+pikkarit+jalassa,+rintsikat+ja+joku+lyhyt+ohut+mekko+päällä,+sekin+kiihotta+kovaste+kun+näkee+naisen+pikkareissa+ja+pimppi+tai+pimpsa+jolla+tarkoitan+pillu,+on+vielä+pikkusen+peitossa,,kuvittelen+että+hyväilen+polvia+ja+reisien+sisäpuolta+ja+vähän+ylöspäin,+kun+huomaan+naisen+avaavan+reisiään+pikkusen+tiedän+että+nainenkin+on+kiihottunut,+väliin+panen+kättäni+naisen+rintsikan+sisään+ja+puristan+varovasti+kämmenellä+naisen+rintoja+vourotellen,+ja+huomaan+nännien+kovettumista,+ja+vien+taas+käteni+reisiin,+en+koske+vielä+pillua+vaan+jatkan+ylöspäin+hyväilemään+lantioita,+ehkä+ohimennen+kosketan+kolmiota+ja+taas+alaspäin+polviin+asti+ja+ylöspäin+ja+käden+sivulla+painelen+harukkaa+ja+tunnen+rakoa+sormen+sivulla,+nyt+painan+käsikuppillani++pillua+ja+pitkällä+sormella+löydän+rakoa+ja+hinkkaan+sitä+pöksyjen+päällä,+kun+sormeni+kostuu+tulee+hyvänolon+tunne,+työnnän+sormeni+vähän+rakoon+ja+nyt+on+vaan+pikkarit+välissä+ja+nekin+menee+rakoon.+Suunilleen+näin+tehdään+vaimon+kanssa+ja+otetaan+pikkarit+pois+ja+sormella+hinkkaan+klitorista,+ei+niin+nopeaa+kuin+tikka+mutta+melkein+ja+vaimolleni+tulee+hetkenpäästä,+huomaan+kun++se+pidättää+henkeä+ja+saman+tien+haluaa+sen+sisään,+sanon,+vedä+huulet+ihan+auki+ja+tunnen+sen+sormenpäät+siinä+ja+tunnen+myös+kuumat+häpyhuulet+mun+karvotusta+vasten+kun+painelen+kovaa+ja+kun++kulli+on+siellä+syvällä+reiässä,+väliin+ulos+ja+sisään,+voi+että+sitä.
+ihanuutta.+
Sinä+nainen+joka++tätä+nyt+parasta+aikaa+lukee,++kirjota+joss+kostut,+minä+ainakin+kostun+ja+toivon+Sinulle+sitä+ihaninta+orgasssmia.+Kirjota+myös+minkälainen++sinun+mielikuvituksesi+on++kun+tyydytät.
07.01.2020 18:21
1 / 1