Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AviopariN38M40
profiilit
AviopariN38M40
AviopariN38M40
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
69
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä+on+seksisuhde+miehen+kaverin+kanssa.+Eikä+kaveruus+eikä+avio+suhteemme+ole+kärsinyt+seksistämme.
Suosittelen+jos+liittonne+on+vakaa+rakkaus+ja+luottamus+ilman+mustasukkaisuutta+sekä+kunnioitatte+toisianne.
07.04.2019 17:38
Tutut+ja+kaverit+joihin+luotamme+saa+paljaalla+ja+spermat+vaimon+pilluun.+
On+kiihoittavaa+panna++omaa+vaimoa+kun+toinen+on+jo+siementänyt+pillun.+
Kaikkein+parasta+on+pitkäkestoinen+seksi+jossa+panemme+vähintään+viikonlopun+ajan+vaimoa+ja+mahdollisimman+usein++pannen+vaimoa.+
Meillä+on+tapana+lämmittää+asunto+niin+lämpimäksi+että+olemme+alasti+koko+ajan+kun+olemme+kolmistaan.+Vaimo+on+kummankin+vapaasti+pantavana.
04.04.2019 12:19
Olemme+melko+avoimia+omasta+seksi+asiastamme.+
Ystävät+ja+kaverit+tietää++meidän+menevän+kolmistaan+sänkyyn+ja+joskus+useammankin+kanssa.+
Keskustellaan+useìn+ystävien+kanssa+tuntemuksista+kun+toinen+panee+vaimoa.+
Jotkut+ovat+pyytäneet+päästä+mukaan.+
Myös+yksi+aviossa+oleva+nainen+jonka+mies+on+kanssa+ilmaissut+kiinnostuksensa+panna+vaimoani.+En+tiedä+onko+he+yhdessä+kiinnostuneita+vai+salaa+toisiltaan.
04.04.2019 11:47
On+kuin+olisin+itse+kirjoittanut+aloituksen+sillä+erolla.+
Että+olemme+melkein+joka+viikko+kimpassa+tai+kaveri+käy+pikapanolla+vaimoni+luona.
Itse+olen+ehdottanut+sekä+vaimolle+ja+suostumuksen+jälkeen+kaverille+kimppa+panoa+vaimoni+kanssa.+
Kaveri+oli+aivan+mukana+kun+näytin+vaimoni+alastonkuvia+hänelle.
03.04.2019 02:58
On+kuin+olisin+itse+kirjoittanut+aloituksen+sillä+erolla.+
Että+olemme+melkein+joka+viikko+kimpassa+tai+kaveri+käy+pikapanolla+vaimoni+luona.
Itse+olen+ehdottanut+sekä+vaimolle+ja+suostumuksen+jälkeen+kaverille+kimppa+panoa+vaimoni+kanssa.+
Kaveri+oli+aivan+mukana+kun+näytin+vaimoni+alastonkuvia+hänelle.
03.04.2019 02:58
Olen+38v+nainen.+Mieheni+kaveri+on+yli+10+vuotta+ollut+kimppa+rakastajani.+Mieheni+tietää+sekä+on+kimpassa+mukana.++Miehen+kaveri+asuu+samalla+kylällä++ja+on+nykyään+aviossa.+Tapaamiset+toteutetaan+meillä+ja++melkein+joka+kerta+päädytään+sänkyyn.+Jos+lapset+on+hereillä+mieheni+vie+lapsia+ulos+siksi+aikaa+kun+olen+toisen+kanssa+sängyssä.+
Lasten+ollessa+joko+yökylässä+tai+mummolassa+päädyn+samaan+sänkyyn+kahden+miehen+kanssa.
03.04.2019 02:30
Minä+tein+vaimolle+listan+meidän+kavereista+joiden+voin+suostua+panemaan+vaimoani+kanssani.+
Vaimo+valitsi+yhdestätoista+miehestä+kolme.+
Olen+pyytänyt+mukaan+heidät+yksi+kerrallaan+eikä+kukaan+ole+ollut+pahoillaan+tilaisuudesta+panna+vaimoani.
01.04.2019 01:03
Meillä+vain+tutut+ja+luotetut+kaverimme+saavat+panna+paljaalla+ja+laskea+spermat+pilluun.
Heidän+kanssaan+kimppa+on+parasta+kun+tunteet+ovat+mukana.
31.03.2019 22:57
Ota+yhteyttä+suomi24++kautta!
29.03.2019 09:04
4 / 4