Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kertokaa aviomiehet

aisuriksi haluavan vaimo

Tuossa alempana oli kysely "kolmansille miehille" ja siitä sainkin ajatuksen. Eli mitä aisuri mies kokee kun vaimo saa vierasta. Onko kysymys vain vaimon tyydyttämisestä vieraan miehen avulla vai saako mieskin jotain henkistä tyydytystä. Onko aisureiden keskuudessa yleistä antaa vaimolle vain vierasta vai osallistuuko aisuri itse ryhmään. Onko aisureiden vaimot keskimääräistä aktiivisempia/ miehet laiskoja sänkyhommissa. Muitakin asiaan liittyviä näkökulmia kannattaa laittaa esim. kuinka avioelämä muuten on sujunut aisurin ja vaimon välillä - kannattaako riskeerata.

34

10082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta on

      että itse ainekin kiihotuin valtavasti kun vaimo pani vieraan miehen kans siinä on jotai kun näkee kun vaimo voihkii ja ulisee vieraan miehen käsittelys elikkä kannattaa kokeilla jos olet ei mustasukkasta tyyppiä .

    • m4602

      Minusta on erittäin kiihottavaa kun vaimo saa vierasta. Näkemään en ole päässyt kuin kerran, mutta se oli tosi kiimasen näköistä. Minulle ainakin se tuotaa mielihyvää kun tiedän vaimon olevan vieraan nussittavana. Kotiin palattuaan vaimo kertoo aina kaiken ja harrastamme yleensä kiihkeää seksiä sen jälkeen. Liukkailla on mukava olla ja vaimonikin suorastaan haluaa minun nuolevan paikat puhtaaksi toisen jäljiltä. Kiihottavaa puuhaa kaiken kaikkiaan. Piristystä seksielämään.

    • Kokenut aisuri

      Lienee itsestään selvää, että vierasta miestä ei kutsuta naimaan vaimoa, ellei asia olen puolin ja toisin puhuttu ja kumpikin nauttii siitä. Se ei ole keino avio-ongelmien ratkaisemiseksi.

      Vaimoni on näissä asioissa mielellään mukana, mutta hän haluaa kaikessa seksiin liittyvässä olla pasiivinen osapuoli. En muista hänen koskaan ehdottaneen nussimista edes perhe-elämässä, mutta ei hän koskaan ole siitä kietäytynytkään. Minä hoidan kaikki järjestelyt, eikä vaimo haluakaan tietään muuta kuin että tunnin päästä häntä tulee naimaan vieras mies. Se on hänen tapansa kiihottua tässä asiassa.

      Kerron vaimolle, miten haluan hänen pukeutuvan, ja katselen valmistautumista nussittavaksi. Yleensä vaimo pitkittää valmisteluja niin, että mies on ollut jo meillä hetken, ja tulee sitten vasta olohuoneeseen vieraan miehen viereen. Aikaa kuluu minuuteista tuntiin, ennen kuin pari aloittaa hyväilyt ja valmistautumisen naimista varten. Katselen sitä vieressä, ja se lienee yksi suurimpia nautintoja koko asiassa. Kun sitten makuuhuoneessa kaikki viedään loppuun ja vieras työntää kullinsa vaimooni, tunne on mahtava. Lähes aina vaimoni laukeaa ainakin kerran vieraan miehen nussiessa häntä. Vaimon kiihottuminen ja laukeaminen ovat valtavan ihania katsottavia, kun samalla tietää vieraan miehen laskevan spermat vaimoni sisälle. Yleensä menen sitten liukkaille, ja ajattelen, miten kahden miehen siittiöt kilpailevat rinta rinnan kivutessaan ylöspäin vaimoni vatsassa.

      Vielä jännämpää on, jos malttaa jäädä eri huoneeseen odottamaan heidän naimistaan ja tulee makuuhuoneeseen vasta siinä vaiheessa, kun suihkun äänestä kuulee, että nyt pestään vaimoni alavatsasta pois vierasta siemennestettä.

      Kaikki tämä vaatii hyvää yhteishenkeä, eikä mustasukkaisuutta saa olla yhtään mukana. Meillä on vieraita miehiä käynyt aika paljon, ja jokainen kerta on piristänyt pitkäksi aikaa sänkyelämäämme.

      • aisankannattaminen

        kannattavaa puuhaa.

        Teillä taitaa olla jono aisamiehiä pihalla odottelemassa....tulkaa meille vaan meillä leivotaan...!


      • golfgti
        aisankannattaminen kirjoitti:

        kannattavaa puuhaa.

        Teillä taitaa olla jono aisamiehiä pihalla odottelemassa....tulkaa meille vaan meillä leivotaan...!

        Makuasioista ei voi kiistellä, sanoi koira kun takamustaan nuoli. Tällaiset kimppakivat ovat tapauskohtaisia eikä niitä saa yleistää. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle.
        Avioparin on tunnettava toisensa hyvin ja osattava keskustella kuin myös kyettävä sopimaan säännöt. Pelin henki pitää olla selvä ennen kuin siirrytään sanoista tekoihin.
        Vaimoni ja minun kohdalla homma alkoi laivalla, missä eräs ruotsalaispari ehdotti vaihtoa. Alkoholi oli kuvassa mukana ja kävi niin, että vaimoni tuli sen ruotsalaisen miehen kanssa aamiaiselle oman vaimonsa ja minun jo aloitettua ruokailu.
        Tapahtuneesta puhuttiin kotona ja koska kumpikin koki sen piristäväksi vaihteluksi, touhu jatkui - satunnaisesti kylläkin. Parasta oli kesämökillä vaimon iskettyä lavatansseista toinen mies. Pysyttelin itse pois näkyviltä, mutta kurkin ulkoa makuuhuoneen ikkunaverhojen väkistä kiihkeää parittelua sitä mitenkään häiritsemättä. Kun mies poistui, menin jatkamaan vaimon odotellessa valmiina vuoteessa ja seurauksena oli meidän avioliittomme ehdottomasti kiihkein yö.


      • Varattu m 37

        Teillä mukavan avoin suhde, mieli tekisi antamaan nautintoa vaimollesi....!
        T;Pekka


      • raskaaksiko

        Kyllä ne vieraat siemenet ovat juuri se asian ydin mistä aviomies kiihoittuu.


      • kumilla

        Kuinka yleistä tuo on oikeasti noissa kuvioissa, että vieras mies panee vaimoa oikeasti paljaalla?


      • kumilla kirjoitti:

        Kuinka yleistä tuo on oikeasti noissa kuvioissa, että vieras mies panee vaimoa oikeasti paljaalla?

        Meillä vain tutut ja luotetut kaverimme saavat panna paljaalla ja laskea spermat pilluun.
        Heidän kanssaan kimppa on parasta kun tunteet ovat mukana.


      • kumilla kirjoitti:

        Kuinka yleistä tuo on oikeasti noissa kuvioissa, että vieras mies panee vaimoa oikeasti paljaalla?

        Tutut ja kaverit joihin luotamme saa paljaalla ja spermat vaimon pilluun.
        On kiihoittavaa panna omaa vaimoa kun toinen on jo siementänyt pillun.
        Kaikkein parasta on pitkäkestoinen seksi jossa panemme vähintään viikonlopun ajan vaimoa ja mahdollisimman usein pannen vaimoa.
        Meillä on tapana lämmittää asunto niin lämpimäksi että olemme alasti koko ajan kun olemme kolmistaan. Vaimo on kummankin vapaasti pantavana.


      • Anonyymi

        Kun ollaan esileikki hoidettu.
        Kaverin kanssa pannaan vaimoani vuorotellen useita kertoja kumpikin.
        Kimppassa olemme tasavertaisia kaikki kolme.
        Itseäni kiihoittaa kun saadaan panna vuorotellen ja vaimo nauttii kahdesta miehestä.


    • Pantiin vaan

      Koko homma alkoi siitä, kun vaimo teki naisporukan kanssa toiselle paikkakunnalle teatteri- ja ostosmatkan. Illalla hän oli muiden kanssa ollut hotellissa tanssimassa, ja joku ihana mies haki häntä useaan kertaan, ja sitten hieno ilta oli vitsien mukaisesti päätynyt yhteiseen aamiaiseen. Kotiin tultuaan vaimo kertoi sen minulle, sillä olemme sopineet, että näistä kerrotaan kotona. Puhelinnumeroita oli vaihdettu, ja nyt hän tapailee parin kuukauden välein tätä miestä välillä siellä jossakin ja välillä meidän kotipaikkakunnalla hotellissa. En tiedä miehestä edes nimeä, mutta vaimo lohduttaa, että kysymys on pelkästään seksisuhteestä ja että oikeastaan minä olen sängyssä parempi kuin se toinen mies, mutta vaihtelu virkistää. Kun kysyn yksityiskohtia, vastaus on aina sama, että me pantiin vaan. Vaimon lähtiessä tällaiselle matkalle saan omituista tyydytystä, ja kulli on koko viikonlopun pystyssä.

      • Aisuriko

        Kaunis vaimoni on lähdössä koulutukseen provinssiin toukokuussa. Ollaan puhuttu, että mitä jos...illalla hotellin tansseissa. Kiihottava ajatus! Oikeasti minulla ei olisi mitään asiaa vastaan ja ajatus hänestä nauttimassa seksistä vieraan tai jopa kahden kanssa on aika hieno. Ei olla ihan kokemattomia kimpan suhteen, mutta olen aina ollut mukana. Voi olla, että keväämmällä se tapahtuu.


    • aisuriksi haluavan vaimo

      Olen usein ihmetellyt mieheni mieltymystä nähdä minut vieraan miehen "käsittelyssä".Ehkä mieheni ei olekkaan ainut mies, joka toivoo vaimolleen vierasta rakastajaa tai jopa useita rakastajia. Tottahan asia minuakin kiinnostaa, mutta voinko luottaa mieheeni vai onko tämä vain "testi". Ehkä minun kuitenkin kannattaa vielä jutella mieheni kanssa perusteellisesti ja jos hän antaa minut vieraalle miehelle se on miehenikin tahto, sillä minä olin aluksi todellakin asiaa vastaan. Mutta vanha sanontahan sanoo, että kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran.

      • M72

        Hyvä nimimerkki, olet monessa asiassa oikeassa:
        - ensinnäkin asiasta kannattaa ja on uskallettava keskustella ennen kokeilua. Osaltani olen ainakin menetellyt näin. Olemme vaimoni kanssa tilanteessa , että hänen käytöksensä osoittaa että halut kokeiluun ovat aidot, mutta rohkkeus puuttu
        - juuri kaltaisesi rouvat, joita impotenttiset aviopuolisot eivät ole vuosiin pystyneet seksualisesti tyydyttämään, ovat näitä aloitteentekijöitä; minä yksi
        - ei heiltä ole rakkaus mihinkään kadonnut, vaan he toivovat että rakastamallaan puolisolla on hyvä olla
        - samanlaista hyvää oloa he hakevat myös itselleen, juuri tuota hyvää oloa he kokevat nähdessään rakastamansa vaimon, vaimon itsensä valitseman miehen hyväilemänä
        - varsinkin impotetenttiset saattavat saada orgasmin samanaikasesti kuin hänen puolisonsa vieraan miehen rakastelemana,
        - jos minulla olisi tuo tilanne jo käsillä, niin
        1. toivoisin, että vaimoni suhtautuisi hetkeen omana itsenään. Häen voisi minun kuullen ja nähden opastaa partneriaan mikä tuntuu missäkin tilanteessa hyvältä. Samaa opastusta hän voisi antaa myös minulle, Hyväilisimmekö me miehet yhdessä häntä ja miten ? Miten, ennakkoon sovitun mukaisesti rohkaisisin häntä jatkamaan jne. ?
        Tärkeintä minulle tuossa tilanteessa olisi että hän olisi täysin oma itsensä (aivan kuin minua ei olisio läsnä lainkaan); hän voisi äännellä, voihkia, kehon liikkein ilmaista mielihyvänsä jne., sillä minulla on jo ennakkoon tuntemus " kuin itse olisi antanut hänelle tuon tyydytyksen".
        Ensi kokeiluun mentäessä mielestäni olisi syytä keskustella ennakkoon erilaisista keskinäisistä ilmaisutavoista, joilla ilmaistaan puolin ja toisin mikä tuntuu hyvältä ja annetaanko tilanteen johtaa aina yhdyntään asti aisankannattajan nähden jne,
        Tärkeää on myös, että mitään ei tehdä väkisin vaan juuri Sinun/ vaimoni tunteitten mukaan.


    • Ite kiihotun kun pääsen liukkaille. Mutta vaimon tyydyttäminen on se juttu.

      • M63

        Teillä tuntuu pelaavan hyvin vastavuoroisuus. Sallit , että vaimosi tyydytetään vieraan toimesta ja hän tavallaan kiittää Sinua avomielisyydestäsi antamalla Sinulle liukkaitaan, jolloin hän saattaa saada edellisen jatkoksi niin sanotut jälkilöylyt. Ei hän halua sinusta luopua.


      • exaisuri
        M63 kirjoitti:

        Teillä tuntuu pelaavan hyvin vastavuoroisuus. Sallit , että vaimosi tyydytetään vieraan toimesta ja hän tavallaan kiittää Sinua avomielisyydestäsi antamalla Sinulle liukkaitaan, jolloin hän saattaa saada edellisen jatkoksi niin sanotut jälkilöylyt. Ei hän halua sinusta luopua.

        Yhteisestä sopimuksesta lopetetaan kokeilu, saivat kysissä korjattua selkäydin verenkierron entiselleen nyt toimii omakin niin kuin ennen tuota sairauttani


    • Hyväämolemmille

      Tietysti se kiihottaa, kun näkee vaimon kiihkon vieraan miehen käsittelyssä. Molemmille puolisoille kolmen kumpasta on iloa ja yhteisestä päätöksestä se pitää aloittaakin.
      Minä olen välillä mukana altiivisena osapuolena kiihottamassa vaimoa, kun hän saa vierasta munaa.. Välillä on hieno kuunnella toisesta huoneesta naunnin ääniä ja hurjaa laukeamista.
      Vierad saa aina aloitttaa ja sitten minä pääsen liukkaille. Vieraan seuraava pano on sitten myös liukkaille. Harvoin vaimo ehtii siinä välissä pesuilla käydä.

    • Kuinka kimppa seksin parin löytää..tai aisuri parin?Savon alueelta ei taida olla..?
      Ja feikkien turha kommenttia laittaa!!

      • Mielivia

        Kukaan täällä ei ole feikki. Feikkiväite edellyttäisi, että ollaan todella jotain seuraa hakemassa. Keskustelutasolla liikutaan vain mielikuvissa.


      • Mielivia kirjoitti:

        Kukaan täällä ei ole feikki. Feikkiväite edellyttäisi, että ollaan todella jotain seuraa hakemassa. Keskustelutasolla liikutaan vain mielikuvissa.

        Jaahas...just joo..
        Uskon minä vielä tuonkin.
        Toki jossain olet oikeassa vastauksessa.


      • VaimoaKimpassa

        Olen 52v mies
        vaimo 43v.
        Vaimo oli 21v kun meillä oltiin ensikertaa 1N ja 2M.
        Ollaan melko usein kolmistaan sängyssä jja vaìmoni selviää todella hyvin emännän roolista .
        Kumpikin mies on täysin tyydytetty kun alamme nukkumaan. Niin vaimo myöntää että on tullut täysin tyyfytetyksi.
        Tästä voi päätellä että meillä on tasapaino halujen ja seksin saannin osalta.


      • VaimoaKimpassa kirjoitti:

        Olen 52v mies
        vaimo 43v.
        Vaimo oli 21v kun meillä oltiin ensikertaa 1N ja 2M.
        Ollaan melko usein kolmistaan sängyssä jja vaìmoni selviää todella hyvin emännän roolista .
        Kumpikin mies on täysin tyydytetty kun alamme nukkumaan. Niin vaimo myöntää että on tullut täysin tyyfytetyksi.
        Tästä voi päätellä että meillä on tasapaino halujen ja seksin saannin osalta.

        Teillä sitten hyvä meininki...:)


      • Outoukm53Hki
        VaimoaKimpassa kirjoitti:

        Olen 52v mies
        vaimo 43v.
        Vaimo oli 21v kun meillä oltiin ensikertaa 1N ja 2M.
        Ollaan melko usein kolmistaan sängyssä jja vaìmoni selviää todella hyvin emännän roolista .
        Kumpikin mies on täysin tyydytetty kun alamme nukkumaan. Niin vaimo myöntää että on tullut täysin tyyfytetyksi.
        Tästä voi päätellä että meillä on tasapaino halujen ja seksin saannin osalta.

        Teillä sitten samat iät ja ikäero kun meilläkin,mutta 2taan vaan touhuttu. Minulla ollut pitkään halu löytää vanhempi siisti,sinkku paksupatukka kaverikseni,ja jos mies kaikinpuolin ok,ja synkkaa, tutustuttaa myös pulleaan vaimoonikin...
        -Monin ’taka-ajatuksin’ ; )


      • Edellinen
        Outoukm53Hki kirjoitti:

        Teillä sitten samat iät ja ikäero kun meilläkin,mutta 2taan vaan touhuttu. Minulla ollut pitkään halu löytää vanhempi siisti,sinkku paksupatukka kaverikseni,ja jos mies kaikinpuolin ok,ja synkkaa, tutustuttaa myös pulleaan vaimoonikin...
        -Monin ’taka-ajatuksin’ ; )

        Mutta ei täältä löydy...


      • Anonyymi
        Edellinen kirjoitti:

        Mutta ei täältä löydy...

        Luulin että tuo MCMLXXL:ki kyselee ’sillä mielellä’,että mistä...? Kuten yllä mainitsin,itse koittanut löytää ’alfa’miehen... Hesasta tosin ; )
        T. Outoukm53Hki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että tuo MCMLXXL:ki kyselee ’sillä mielellä’,että mistä...? Kuten yllä mainitsin,itse koittanut löytää ’alfa’miehen... Hesasta tosin ; )
        T. Outoukm53Hki

        No..ei paikat täsmännyt:(
        Ymmärsin kyllä..


    • jkmr

      Kiihottaa nuo jutut. Kulli hypähti heti itselläkin.Kiihottavaa kuulla kun vaimo nauttii eri kokoisisista mulkuista viimesen päälle

    • Anonyymi

      Minulla ei ole alistusnäkökulmaa asiaan. Minä kiihotun siitä kun saan tarjota sitä hyvää mitä itse saan joka päivä jollekin toiselle miehelle. Eli minun näkökulmastani, ja joku voi oikein itsekkäästi ajattella, miehet jotka toivovat pääsevänsä panemaan vaimoani ovat juurikin niitä aisureita jotka eivät muualta saa. Nämä miehet saavat lohtuseksiä.

      Monet miehet tällaisissa ketjuissa moralisoivat kuinka teen väärin ja kuinka kukaan ei saisi jakaa kenellekään mitään. He ovat niitä itsekkäitä, mutta pahinta kaikessa, sen lisäksi että he ovat itsekkäitä, he ovat myös pelkureita, sillä heidän puheissa he osoittavat että vaimonsa lähtisi välittömästi toisen miehen matkaan jos he antaisivat vaimon naidan toisen miehen kanssa.

      Edellämainitunkaltaiset miehet ovat kaikessa epäonnistujia. He joutuvat taistelemaan jopa siitä mitä ovat jo kerran saavuttaneet, kun eivät kykene enää luottamaan siihen että saisivat saavutettua sen toiseen kertaan.

      Heihin verrattuna ne aisurit jotka kutsuvat kolmansia pyöriä mukaan leikkeihinsä ovat kuin sulttaaneja haaremeineen.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.
        Tämä on täsmälleen kuin meilläkin.
        Ne jotka meidän kanssa touhuavat, ovat tavallaan meillä töissä, ja tuottamassa meille mielihyvää. Toki varmasti itsekin siitä tyydytyksesänsä saavat.
        Siihen on olemassa myös vieraskielinen termi joka on ”stag”.
        Homma toimii ilman alistusta tai ylimielisyyttä.


    • Anonyymi

      Hei vaan kaikille pareille ja naisille. Kirkkonummen Veikkolassa lämpee sauna tänään ja huomena.
      Juomat ja makkarat mukaan, ja tervetuloa. T. M50v.

      • Anonyymi

        Kiva. Laitettiin sulle meiliä.


    • Anonyymi

      Meillä harrastettu 25v vieraita miehiä ja tykkään katsella esileikkiä ja aktia kuten iltaan valmistautumista. Mistään alistamisesta tai muusta roolileikistä meillä ei ole kyse vaan rakastelun katselemisesta livenä vierestä. Sama ketkä nai mutta Suomessa vaikeaa löytää paikkaa jossa saa aktia seurata joten oma vaimo se ainoa mahdollisuus ja hänkin tykkää kunnon miehistä.
      Meillä piristää liittoa(32 vuotta) muutama seikkailu vuodessa eikä koskaan mustasukkaisuutta joka yleensä pilaa liitot. Päinvastoin kiihottavaa jos vaimo saanut yllättäen vierasta eikä meillä rahastakaan puutetta joten riidan aiheita on vähän.

      Huomenna tulee vieras joka nainut kolmesti vaimoa vajaassa vuodessa, sopineet keskenään ja rva hyrissyt onnessaan koko viikon hyvällä tuulella.
      Alkaa aina niin, että istuvat sohvalla vierekkäin ja mies menee nahkahameen alle sormineen ja vitulle, vaimolla lantioliivit ja saumasukat aina. Sitten ovat 69:ssä ja mies työntää paljaan kalun sisään, tirkistelijän vikaa minussa on ja katselen ulkoa ikkunan takaa ja joskus kuvaan. Samalla runkkaan ja nautin näkymästä, vieraan lauettua pääsen liukkaille joka on aina yhtä hurjaa.
      Meille juttu on esileikin esileikkiä ja se takaa rajun nainnin ja nautinnon, olemme löytäneet oman tavan yhteiselle seksinautinnolle. Joku toinen nauttii vaikka matkustelusta,teatterista yms, olemme erilaisia ja harrastuksetkin samalla.
      Pääsiäisenä meillä oli eri tyyppi joka tavattiin kaupan parkkipaikalle ja tulimme meille. Vaimo pukeentui hemaisevaksi vampiksi joka ei hänen tapaistaan ja se sai vieraan vauhkoksi, ei ollut koskaan pannut niin seksikästä naista. Sperma vaan lensi liiankin nopeasti mutta näytelmää oli taas niin jännää seurata.
      Vaimo on aina pitänyt ja rakastanut minua sillä tarvitsee vahvan ja turvallisen puolison joka pitää hänestä ja lapsista hyvää huolta. Vieraita on ollut yli 40 miestä kaikkiaan eli olisi voinut lähteä vapaasti kenen kanssa tahansa mutta hänelle riittää yksi sydämen valittu vaikka sängyssä tilaa muillekin, tavara ei käytössä kulu. Itseäni ei vieraat naiset kiinnosta vaikka kokeillut olen monestikin, pelkkä pano ei riitä minulle vaan kaipaan seksileikkejä.
      Myöskin uusi aluevaltaus meillä on dogging, se vasta meininkiä kun täysin tuntematon mies nai autossa vaimoa joka taaskin pukeutunut täysin lutkaksi.
      Miehet pitää vain valita hyvin, mitään ylipainoista tai umpijunttia emme hyväksy vaan tasoa, vaimo tykkää nuoremmista miehistä.
      Seksi kysyy mielikuvitusta ja nähtävä vaivaa sen eteen, muitten mielipiteille emme anna mitään arvoa. Lapset maailmalla emmekä koskaan ole asiasta tutuille kertoneet, naapuriyhteisön mielestä olemme tuiki tavallisia ja arkisia palkansaajia joista he eivät millään uskoisi. Koko sana " aisankannattaja" on hieman kulunut sanonta eikä kerro koko totuutta mutta parempaakaan ei oikein ole. Meille asia on elämäntapa joka antaa energiaa arkeen ja tekee siitä silloin tällöin juhlan, huomenna taas.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe