Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. ...sisääni.+Olin+varma,+että+hän+ei+mahdu,+mutta+kun+hän+oli+sisälläni+tiesin+etten+halunnut+hänen+lopettavan.+Hän+täytti+minut+kokonaan+ja+sain+uuden+orgasmin+vain+pienen+hetken+jälkeen.+Hän+liikkui+hitaasti+sisälläni+laukeamisen+ajan+ja+pyysin+häntä+nussimaan+minua+kovaa.+Hän+käänsi+minut+kontilleni+ja+työntyi+takaapäin+sisääni+ja+aloitti+rytmikkään+panemisen.+Hän+läpsi+ja+puristeli+pyllyäni+ja+piteli+rinnoistani+kiinni.+Kolmannen+orgasmin+saadessani+tajusin+noiden+kahden+naisen+kuvanneen+panemistamme.+Mies+istui+penkille+ja+ohjasi+minut+istumaan+syliinsä+naama+noihin+tyttöihin+päin.+Minä+nelikymppinen+nainen+ratsastin+hänen+kullillaan+ja+katselin+häpeilemättä+noita+naisia,+jotka+edelleen+kuvasivat+meitä.+Kuiskasin+miehelle,+että+hän+saa+halutessaan+tulla+sisääni+kun+panee+kortsulla,+mutta+hän+ohjasi+minut+polvilleni+ja+työnsi+paksun+paljaan+kyrpänsä+suuhuni+ja+hetken+naituaan+suuhuni,+tunsin+miten+suuni+täyttyi+hänen+nesteistään+ja+syljin+niitä+samalla+ulos+kun+hän+työnsi+kulliaan+uudelleen+suuhuni.+Olin+niin+tyydytetty+kuin+nainen+voi+olla.+Miehen+kulli+sen+sijaan+seisoi+edelleen+juhlakunnossa.+Hän+oli+lauennut+vasta+kerran+ja+niinpä+hän+käveli+oman+mimminsä+luo+ja+työnsi+mulkkunsa+häneen+suuhun.+Ja+kohta+paneminen+jatkui+taas.+Sillä+viikolla+minäkin+sain+munaa+oikein+kunnolla+ja+puhelimessani+on+tuo+video+jos+haluan+palata+joskus+noihin+hetkiin....