Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tusse10
profiilit
tusse10
tusse10
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kovasti muistuttaa tämä nyksä entistä vaimoa. Mieshän ottaa aina eksäänsä muistuttavan uuden naisen.
14.09.2023 16:11
Miksiköhän tästä pariskunnasta tai siis entisestä pariskunnasta jatkuvasti kirjoitetaan niin paljon, en tajua. Minulla ei ole mitään heitä kumpaakaan vastaan, ihmettelen vaan.
03.08.2023 16:04
Maran ja Eskon ei olisi pitänyt alunperinkään erota. Pettäminen on aviorikos jonka Jumala tuomitsee. Toivottavasti palaisivat vielä yhteen, se olisi ihanaa.
03.08.2023 15:37
Ei+saisi+tuomita+ennen+aikojaan.+Ranskassakin+naiset+juovat+2+litraa+punaviiniä+päivässä+eivätkä+edes+humallu,+minäkin+juon+täällä+Suomessa+enkä+edes+humallu,+sitäpaitsi+sehän+on+terveellisempää+kuin+vetää+vaikkapa+kahvia+2+litraa,+syödä+pullaa,+sipsejä+ja+hampurilaisia.+Tuksu+on+mielestäni+oikea+uskovainen,+mitä+nyt+olen+seurannut+hänen+elämäänsä.+On+nyt+mennyt+harhapolulle+ja+langennut+ja+josta+pääsee+aina+nousemaan.++Se+on+hyvä+neuvo+Jeesukselta,+että+joka+teistä+on+syntinen+-+heittäköön+ensimmäisen+kiven.
09.08.2022 14:50
Jospa+minä+nyt+vaikka+haluan+tulla+uskoon,+niin+mistä+minä+tiedän+mitä+jumalaa+pitää+palveleman.+Saanko+minä+uskovaisena+käydä+vessassa+useamman+kerran+päivässä++ja+vaihtaa+jopa+huonekalujen+paikkaa+ilman+että+joudun+siitä+edesvastuuseen+seurakunnan+johtajalle.+Onko+pakko+introverttina+osallistua+kokouksiin.+Mitä+jos+ei+ole+rahaa+kolehtiin.
06.07.2019 23:36
Paavo+Järvisen+mukaan+tupakan+poltosta+joutuu+helvettiin+ja+Tapio+Nousiaisen+mukaan+viinaryyppykin+johtaa+kadotukseen.
06.07.2019 23:27
Sanotaan,+että+armo+riittää+kun+tulee+uskoon.+Miksi+sitten+kuiteskin+pitää+koko+ajan+olla+tekemässä+jotain+ja+suorittamassa+lähestulkoon+pakolla+jotain+hyviä+tekoja+että+muka+pääsisi+taivaaseen.+Se+ei+ole+armoa+enää,+se+on+suorittamista.+Onko+usko+siis+pelkkää+suorittamista?
15.02.2019 16:20
1 / 1