Vapaa kuvaus

Aloituksia

209

Kommenttia

11268

1. Koko+järjestelmä+täytyisi+uusia+ja+pois+viranomaisen+käsistä.Siellä+on+sellaiset+määräykset+,millä+tehdään+jatkossakin+täysin+järjenvastaista+liittyen+rakentamiseen.Itse+lopetin+rakennuspuolella+kun+eräänä+päivänä+tehdessäni+sanoin+kavereille+,että........+me+pojat+tehdään+urakalla+täyttä+paskaa.Rakenteet+oli+niin+järjettömiä+ja+sellaisia+,että+kaikki+virheet+löytyi.Hirsi+rakentaminen+vanhoilla+opeilla+on+hyvä++ja+viranomaiset+hevonkuuseen+.Siinä+ohje.Se+hirsirakentaminen+siis+niin+,että+sieltä+hirrestä+ei+todellakaan+löydy+pystyliimattua+hirttä+vaan+hirsi+on+hirsi+eikä+saa+käyttää+kalvoa+tekeviä+kylläste+pinnoite+aineita+.Välikatolle+tuuletus.Pitkät+erikoispitkät+räystäät.Korkea+kivijalka+,jossa+ylinkerros+voi+olla+muuta+kuin+betonia.Ilmastointia+ei+100km+lähemmäksi+rakennusta.Ne+on+täysiä+bakteeri+pommeja.Siellä+,missä+ilma+kiertää+rakenteissa+niin+ei+ole+ongelmia.Rakennuksen+sijainti+niin+,että+aurinko+pääsee+tuulen+kanssa+mahd.paljon+käsiksi+rakennukseen+,muttei+liikaa.Paikka+aina+korkealle+penkalke+,missä+ei+ole+märkäpatjaa+vaan+ilman+kosteus+on+vähäinen+talon+ympärillä.Huonetila+voi+olla+nykyistä+korkeampi+ja+samalla+voi+säätää+räystään+pitkäksi+,mutta+sellaiseksi+,että+auringon+kulma+sallii+jo+helmi+maaliskuussa+paistaa+sisään+ja+toisaalta+heinäkuussa+on+tietenkin+varjoa.Koivuja+istuttaa+10-15+metrin+päähän+hallitusti+eli+sopivasti+suojaamaan+heinä+elokuun+porotuksen+,mutta+ei+välttämättä+idän+puolelle.Listaa+voisi+jatkaa+vielä+paljon+,mutta+tuossa+perus+juttua.Eu+perkeleet+kun+saa+energia++teho+hulluutensa+läpi+niin+.....+en+edes+sano+,mitä+mieli+tekis.+Niin+järjetöntä+porukkaa+......
  2. Olet+100+pros+oikeassa+tuosta+hurmoshenkisyydestä+,jota+kutsutaan+joskus+lihahenkisyydeksi+ja+sielulliseksi+toiminnaksi.Sitten+on+myös+niin+,että+Jumalalla+on+erilaisia+astioita+eri+käyttötarkoituksiin.On+myös+sitten+tehtäviä+,jotka+aukaistaan+vain+tietyille+niin+kuin+Jumala+on+suunnitellut.Itse+olen+pysynyt+kaukana+hurmoshenkisestä+toiminnasta+ja+eroitan+kyllä+milloin+mitäkin+tapahtuu.Olen+kotisrk+kannattaja+ja+senkin+tiedän+,että+Kristus+liikkuu+ja+rakentaa+jo+srkta+juuri+ns+maanalle+eli+uskovat+kerätään+omiin+pienryhmiin+....seulotaan+vilja+ja+kulta+moneen+kertaan+puhdistetaan.