Vapaa kuvaus

Aloituksia

208

Kommenttia

11249

1. En+osaa+sanoa++,jos+minulta+kysyt.En+vastaa+toisten+ihmisten+sanoista+ja+varmaan+kaikissa+palstoissa+on+erilaisia+ajatuksia.Ainakin+niin+olen+huomannut+eri+palstoja+läpikäyneenä.Itse+olen+alan+koulutuksen+saanut+ja+olen+monia+lääkkeitä+ja+rokotuksia+vastaan+ihan+siitä+syystä+,että++jossain+vaiheessa+alkaa+häntä+jäädä+vetäjän+käteen+ja+se+näkyy+jo+penisilliineissä+ja+samoin+tietyt+desifiointi+menetelmät+sama+homma+....+toki+on+myös+hyviä+lääkkeitä+,kuten+on+lääkäreitäkin+ja+itseasisssa+oikein+erinomaisia.Mitään+666+juttua+en+asiassa+näe+,mutta+hulluutta+on++ja+jokainen+voi+tehdä+esim+lapsille+annettavista+adhd++lääkkeistä+tutkielman+,mitä+aineita+ne+sisältää.Alkaa+aueta+kenties+se+psykologia+hulluus+ja+napit+,millä+jo+tulevaa+sukupolvea+tehdään+narkkareiksi.Tietenkään+miljardi+lääke+firmojen+kandit+ei+ole+samaa+mieltä+ja+uusien+tautien+etsijät+,mihinkä+etsitään+yllätys+uusia+lääkkeitä+siis+ihan+kauheana+yllätyksenä.++Yleisesti+ihmiset+katsokaa+mitä+suuhun+laitatte.Myrkkyä+on+jokapaikassa+,vaikka+närästyslääkkeissä+alumiinia+,mikä+jää+suonistoon+ja+tekee+tukkeita,tosin+ovat+nyt+tainneet+hiljaisuudessa+poistaa+niistä+pahimmat+ja+se+onnistuu+pienellä+kuittauksella+esim+on+ollut+haittavaikutuksia+niin+lääke+on+vedetty+markkinoilta...entäpä+ne+myrkytetyt+ihmiset.
  2. Jos+on+lipsumassa+sivulle+Jumalasta+niin+tee+lista....+olet+varmaan+rukoillut+aiemmin+niin+tunnetko+jopa+häpeää+rukoilusta+ja+haluat+ohittaa+sen+,kuin+taakkana+tai+mielellään+jättää+tekemättä.+Huomaatko+,että+ajatuksesi+ei+viihdy+yhtään+taivaallisissa+asioissa+vaan+kaikissa+maallisissa+jutuissa+ja+kenties+seksi+saa+suuremman+roolin.Kaikki+mikä+liittyy+seksuaalisiin+haluihin+voimistuu+?++Nuo+on+niitä+perusmerkkejä+,että+on+lipsunut+sivuraiteille+ja+sieltä+takaisin+tulo+on+vaikeaa+kun+liha+haluaa+esim+seksiä+ja+muita+lihan+ärsykkeitä+kuin+narkomaani+huumeita,+mutta+sieltä+on+kömmittävä+pois+ja+rukoiltava+apua+Jumalalta+.Yksi+asia+,millä+suojata+itseä+luisumiselta+on+jatkuva+rukous+ja+avun+pyyntö+lihaa+vastaan+kun+se+liha+on+heikko...+se+perisynti+,+mikä+lihassamme+asuu+kaikilla+kun+olemme+adamin+ja+evan+jälkeläisiä.Kyllä+Jumala+kuulee+rukouksen+kun+se+tulee+täysin+puhtaasti+nöyryydellä+ilman+vilppiä..Tämä+koskee+siis+kaikkia+uskovia.