Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
208
Kommenttia
11249
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+koko+raamatun+lukee+ja+ymmärtää+niin+tietää+,että+tuo+vauvakaste+ja+ikuinen+pelastus+on+mitä+karmein+eksytys+maanpäällä.
Ihmisen+on+oltava+Jumalan+oma+ja+on+täytynyt+syntyä+uudesti+ylhäältä++ja+täyttyä+Pyhällä+Hengellä+,että+kuuluu+Jumalan+valtakuntaa.+Se+vaellus+Hengessä+ei+onnistu+,ellei+ole+saanut+Voimaa+korkeuksista.
Toki+ei+lapsikaste+huono+asia+ole+vaan+hyvä+,mutta+myöhemmin+aikuisena+täytyy+ottaa+Kristus+vastaan+pelastajana+uskossa.
Vielä+lisäksi+,ettei+tässä+lopunajassa+anna+minkään+viedä+uskoa+ja+luottamusta+Jumalaan+eikä+mene+riivaajien+oppeihin+,mitkä+eksyttää+jopa+pois+pelastuksesta.
03.05.2020 13:43
Raamatun+evankeliumin+julistus+ja+kaikki+raamatusta.
Se+on+mihin+uskovan+tulee+pidättäytyä.
Siinä+riittää+työtä+.
03.05.2020 13:35
Jos+elämme+tahallisesti+sellaista+elämää+,josta+omatunto+varoittaa+ja+painamme+sen+alas+niin+alamme+kulkea+sitä+lihallista+tietä+ja+se+on+vastakohta+Hengen+vaellukselle.
++Molemmista+niittää+sitä+sen+omaa+.Liha+ohjaa+maalliseen+ja+Henki+taivaalliseen+toimintaan.
03.05.2020 13:25
Se+vaan+on+ihmeellistä+,että+nuorissako+ne+taudit+ei+leviä?itse+olen+2+lasta+kasvattanut+ja+eskari+ja+koulut+on+juuri+niitä+pommeja+,missä+kaikki+mahdolliset+kausi+influenssatkin+pyörii+koko+ajan+ja+sitten+vatsataudit+hieman+harvammalla+syklillä+ja+joskus+jopa+täit.
++Nyt+siis+avattiin+mylly+,jossa+riittää+sitten+tautia.
03.05.2020 13:15
Sanalla+sanoen+outo+päätös+laittaa+tässä+vaiheessa+lapset+kouluun?mutta+aavistan+,että+taustalla+joku+muu+ajatus.
Ehkä+ne+haluaa+nähdä+terveitä+lapsia+ja+tehdä+arviota+esim+kotiväkivallasta+onko+tai+onko+lapsiparoilla+ruokaa+jos+sattuu+vanhemmat+olemaan+kännissä+tai++kamoissa+nuppi+jumissa.
Eli+toisaalta+hyvä+yleiskatsaus+jotta+lapset+on+turvassa.
Onneksi+toki+lähes+kaikki+on+hyviä+vanhempia.
Mutta+jos+on+jotain+oikeesti+karmeaa+ni+tulee++päivänvaloon+ennen+kesälomia.
30.04.2020 17:31
Vastaus+voi+olla+,että+Jumala+vaati+Israelilta+Pyhyyttä+,mutta+Israel+kapinoi+aina+Jumalaa+vastaan.
Palveli+muita+jumalia+eli+saatanaa+ja+uhrasi+muille+jumalille+,joskus+jopa+ihmisuhreja+?
++Jumala+teki+lopun+tuosta+menosta+ja+antoi+kaupungin+Nebukadnessarin+käsiin+,+joka+piiritti+kaupunkia+ja+nälkä+yms+yms+tuli+ihmisten+osaksi.
Luku+21+:5-9+Jer.
29.04.2020 22:34
En+kai+minä+mitään+tinkaa..+kysyin+vaan+motiiveja.
Älyä+myös+riittää+ja+käsityskykyä+näin+oletan.
29.04.2020 22:20
Vastaan+minä+,mutta+vastaa+sinä+ensin+,mitä+itse+tuumit+kun+tuon+asian+esiin+nostit?
29.04.2020 21:30
Pitäisi+saada+vastuuseen+nuo+uhkailijat.Se+on+todella+törkeää+,että+pienyrittäjää+vastaan+hyökätään+kuin+se+jokin+rosvo+olisi.
+Suomessa+saa+nämä+jättiyhtiöt+,joidenka+raha+virtojen+loppumaasta+ei++erkkikään+saa+selvää+niin++niille+jätti+tukia.
Rahanpesua+ja+laillista+korruptiota+ja+sellaista+vastaan+voisi+napista,mutta+pienyrittäjä+on+keltaisessa+nesteessä+jos+yksikn+osaalue+pettää.,mutta+tuskin+nuo+vinkujat+jostain+peräkammarin+perältä+sitä+tajuaa.
28.04.2020 17:41
Vanhassa+raamatussa+viisas+ohje+kun+kuolema+pyyhkii+joka+puolella.Mene+sisään+ja+sulje+ovi+,äläkä+avaa+ennnnkuin+kuolema+on+mennyt+ohi.
+Suomessa+ihan+hyvä+linja+kunhan+saavat+vanhuspaikkoihin+tiukat+ohjeet.
Suomessa+nimittäin+voidaan+kenties+miinustaa+kuolleita+vähemmäksi+kausi+flunssien++osalta,mitkä+ei+ole+päässyt+jylläämään+ja+tappamaan+vanhuksia+,joita+menee+paljon+vuosittain,sekä+pitkäaikais+monisairaita.
Siis+jotain+positiivistakin+mökissä+kököttämisestä.
Kysymys+siis+kuuluu+ja+mielestäni+on+tärkeä....+täytyykö+ruotsin+suuntaan+laittaa+vartiointi+jopa+tavaroiden+osaltakin+sillä+siellä+saattaa+tartuttajia+olla+joka+paikassa+töissä+ja+ihan+paketti+ja+kuorma+liikenteestä+alkaen.
27.04.2020 09:05
Näiden+feikki+juutalaisten+kirjoitukset+käy+päivä+päivältä+hullummiksi....+huh+sentään.
26.04.2020 16:16
Ai+väitin..+missä
26.04.2020 16:13
Nyt+sinä+jälleen+olet+ymmärtänyt+väärin....+katsos+sinä+et+ole+minun+veljeni+,etkä+veljieni+joukossa+Kristuksessa.Sinä+olet+eksyttäjä+ja+etkä+sinä+ole++edes+Messiaaninen+sillä+Messiaaniset+tulevat+ymmärtämään+armon+ja+elämän.
Sinä+et+ole+muuta+kuin+varas+joka+on+tullut+varastamaan+,mutta+mikäli+minusta+on+kiinni+sinä+et+vie+yhtään+Herran+lammasta+..
26.04.2020 15:04
Sinä+et+varmaan+enää+itse+tajua+,mitä+valhetta+suollat+koko+ajan+,etkä+osaa+minkään+vertaa+kirjoituksia.
Nostat+lauseita+irti+asiayhteydestä+ja+käännät+ne+valheeksi+kohta+kohdalta.
Olet+todella+eksynyt++ja+rajusti.
26.04.2020 13:29
Voi+hyvänen+aika+,mitä+typerää+sontaa+suollat.Etkö+sinä++lopeta+kirjoittamasta+kuin+vähämielinen.
Tuossa+juuri+huomaa+kun+toora+ja+sen+laki+laitetaan+kirjoituksissasi+sekaisin+uuden+testamentin+ohjeiden+kuin+sekaan+niin+lopputulos+on+täyttä+järjettömyyttä.
++Sinä+luulet+varmaan+,että+täällä+kukaan+ei+tajua+kirjoittamiasi+valheita+.
Olet+niitä+kirjoittanut+koko+ajan+ja+olen+niistä+varoittanut+,mutta+ei+näytä+menevän+perille.
Kirjoitat+todella+kuin+saatanan+kyykäärme+ja+yrität+sekoittaa+vanhan+ja+uuden+,mutta+siinä+et+tule+onnistumaan+sillä+kirjoituksesi+on+petosta+.
26.04.2020 13:18
Sepä+hienoa+..täytyykin+perehtyä+asiaan.
On+mielenkiintoista+nähdä+,mitä+Jumala+ilmoittaa+asiasta,sillä+ihminen+uskossa+toimii+Jumalan+alaisuudessa+ei+omansa.
26.04.2020 12:23
Se+tässä+palstassa+on+typerää+kun+nuo+valheen+henget+saavat+vapaasti+ilman+nimimerkkiäkin+opettaa+saatanan+oppeja+ja+olevinaan+Kristuksen+omina.
Kukaan+ei+puutu+asiaan.
26.04.2020 10:11
Kerroppa+,mistä+en+tehnyt+ajoissa+parannusta.
Haluan+oikein+mielenkiinnolla+kuulla.
26.04.2020 09:28
Haluan+kuulla+nyt+kaikkien+feikki+laki+uskovien+kirjoitusta+,kuinka+monta+olette+tappaneet+seuratessa+lakia+ja+kuolemaa+.Kirjoittakaa+esimerkkejä+sillä+jokainenhan+tietää+,että+joku+lipsahtaa+josain+vaiheessa+isommassa+porukassa+sillä+sitä+on+ollut+aina+siis+niitä+lipsahduksia+ihmisillä+ja+kun+juutalaiset+aikoinaan+epäonnistui+lain+noudattamisessa+niin+...+no+kertokaa+..+myös+oletteko+kivittämällä+vai+tai+kirouksen+kautta+muutoin+ottaneet+Hengen+pois+ja+onhan+niitä+kohtia+paljon+,mistä+riittää+kysymyksiä+.
Mielenkiinnolla+odotan+teidän+belsebul+lahkon+toimien+kuulemista.
26.04.2020 09:25
Voin+sanoa+,että+asiat+on+minulla+kunnossa+ja++vaellan+Jumalan+kanssa+Jeesuksen+Kristuksen+omana.
Jos+Luoja+suo++niin+myös+aion+aina+myös+tulevaisuudessa.
Ei+ole+elämässä+hienompaa+kun+saa+ymmärryksen+Jumalalta+ja+vaeltaa+valmiissa+askelissa.
Tällä+viikolla+sain+nähdä+ja+Jumala+avasi+ymmärryksen+,joka+oli+suljettu+minulta+.
Huomasin+,että+Jumalan+varjelus+on+ollut+nuoruudesta+saakka.
Asiaan+liittyy+myös+muuta+asiaa+,jota+en+voi+kertoa+,mutta+olkoon+tämäkin+todistuksena+kaikille+,että+Jumalalalla+on+todella+jokainen+hiuskin+tallessa+tiedoissa+omista+rakkaistaan+ja+Hänen+rakkautensa+on+jotain+niin+suurta+,ettei+sitä+aakkosin+voi+oikein+kertoa.
26.04.2020 09:14
503 / 563