Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
207
Kommenttia
11247
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Edelleen+et+tajua+mitä+kirjoitin+ja+ties+sadannen+kerran...se+joka+kuolee+Kristuksen+omana+ei+ole+kadotusta+näkevä+vaan+hänellä+on+ikuinen+elämä.......+etkö+tätä+perusasiaa+tajua.
09.02.2020 17:00
Tuo+on+tärkeä+kohta+ja+siitä+saa+sen+kokonaiskuvan+siitä+kaaoksesta+lähes+mihin++apostolit+joutuivat+...kaikki+oli+uutta+ja+kun+tietää+vielä+nykyäänkin+millaista+fanaattista+porukkaa+löytyy+juutalaisista+niin+saati+n+2000v+sitten+,jolloin+surutta+kivitettiin+ja+heitettiin+kirouksen+puuhun++ja+luultiin+tekevän+suuri+palvelus+Jumalalle+++ja+näille+sitten+piti+alkaa+kertoa+täysin+uutta+uskontoa....voimme+olla+100+pros+varma+,että+ovat+olleet+Jumalan+miehet+hurjassa+paikassa.
09.02.2020 14:57
Valhe+juutalaiselle...Mutta+jos+sinä+luotat+lakiin+ja+luulet+kykeväsi+olemaan+sokeain+taluttaja...niin+sinäkö+joka+toista+opetat+et+itseäsi+opeta+ja+sanot+..Älä+varasta+ja+itse+varastat....+joka+sanot+..Älä+tee+huorin+ja+itse+huorin+teet+joka+kauhistut+epäjumalia+ja+olet+temppelin+ryöstäjä..JOKA+LAISTA+KERSKAAT+häväiset+lainrikkomisella+Jumalaa.
Sinä+valhejuutalainen+astut+kokoajan+omaan+vääryyden+miinaasi+jota+itsellesi+virität..
09.02.2020 14:47
Ymmärrätkö+mitä+tuo+room+2+oikeesti+tarkoittaa,,siis+oikeesti+tarkoittaa.
09.02.2020 14:39
Tajuatko+mitä+tark+hebr+10/28++.....nuo+mitä+kirjoitit+selitäppä+mitä+ne+tarkoittaa+,jospa+sinulle+edes+vähän+saatais+ymmärrystä+...
09.02.2020 14:34
Joka+paikassa+on+ihmisiä+,jotka+erehtyy+...en+siis+ota+kenenkään+opetukseem+kantaa.Sellaista+täydellistä+virheetöntä+ei+ole+tullut+vastaan+,ellei+Kristusta+oteta+huomioon,mutta+se+,että+helluntalaisissa+on+ihan+elävässä+uskossa+olevia+,kuten+ev.lutissakin+,jotka+huokailee+ja+murehtii+ja+suree+millaista+meno+on+eli+eksyttämistä+johdon+taholta.Itse+olen+sanonut+kuuluipa+mihinkä+seurakuntaan+tahansa+sen+,minkä+Kristus+sanoi+minulle+eli+Hänen+paluunsa+on+lähellä+.
++++++++No+siitä+tiedämme+,että+eksytyskin+on+maanpäällä+ja+antikristuksen+voima+lisääntyy+kun+valhe+ja+uskosta+luopuminen+lisääntyy+ja+kuten+nähty+on+niin+jo+suomessakin+joutuu+jo+syyniin+sanomisistaan+ja+itämaissa+tapetaan+kristityyjä+eniten+uskonryhmistä......mutta+kaikki+tämä+tapahtuu+kuin+varas+yöllä+eli+salaa+..hiipien+hiljaa+eikä+moni+ole+tätä+tajuava.
09.02.2020 14:24
Lopeta+valheesi....
09.02.2020 14:14
Ehkä+se+Jumala+sinullekkin+asioita+ilmoittaa..et+vaan+tajua+sitä+vielä.
Jumala+antaa+auringon+paistaa+niin+hyville+kuin+pahoille+ja+Hänen+omansa+kuulee+Hänen+äänensä+.
++Ilman+uskoa+ja+uutta+Henkeä++ei+voi+olla+otollinen+ja+asiota+tietää+sillä+se+on+täysin+mahdotonta+,mutta+voithan+sinäkin+rehellisellä+sydämmellä+kysyä+ja+vain+rehellisellä.......+Jos+Jumala+olet+oikeasti+olemassa+tule+asumaan+minuun+ja+ole+minun+Jumalani...jos+oikeasti+olet+niin+annan+sinulle+minusta+täydet+valtuudet+ja++ohjaa+ja+opeta+minua+,että+ymmärrän+taivaan+asiat.
09.02.2020 09:53
Maailman+lopussa+tuomitaan+ne+,jotka+ovat+tuomion+alaisia....+elävässä+uskossa+Kristukseen+ei+tuomita+vaan+Kristuksessa+on+ikuinen+elämä.....+ottakaa+valhejuutalaiset+saatanan+synagooga+vastaan+pelastus+Jeesukselta+Kristukselta+jos+se+on+mahdollista.
++Ut+kirjoitus+kahdesta+joukosta+tuomiolla+pitäisi+selventää+asiaa+myös+näille+valhejuutalaisille+,jotka+jorinoillaan+häpäisee+juutalaisetkin,mutta+eivät+sitä+raukat+itse+tajua.
09.02.2020 09:47
Kirjoittaa+vt+osia+eikä+ymmärrä+mitä+asialla+tarkoitetaan...huhheijaa
09.02.2020 09:42
Kristuksessa+Jeesuksessa+olevalla+Ei+ole+lain+tuomiota+....sille+kyllä+on+joka+luopuu+Kristuksesta+,mutta+Jeesuksessa+on+elämänlaki+ei+kuolema.
Ne+,jotka+nousevat+maasta+ensimm+ylösnousemuksessa+ovat+juuri+niitä+eläviä+,jotka+ovat+kuolleet+ja+ne+,jotka+silmänräpäyksessä+heidän+kanssaan+nousee+ja+muuttuu+on+Kristuksen+omia+eläviä+,koska++Jeesuksessa+on+elämä++ja+näillä+ihmisillä+Ei+ole+pelkoa+koskaan+ja+heitä+ei+tuomita+,koska+He+Ovat+Kristuksen+omia.
09.02.2020 09:39
Jaa+eikö+ne+ymmärrä+?+Mikäs+heissä+tekee+raamatun+osaamisen+niin+huonoksi+.Itse+olen+tavannut+elävässä+uskossa+olevia+helluntalaisia+eikä+heidän+tekemisessään+ole+ollut+moittimista.
09.02.2020 09:29
Niin+ja+nuo+kohdat+ei+millään+tue+sitä+,että+paavali+olisi+ollut+lain+alla...kuten+hän+ilmaisee+hän+oli+juutalaisille+juutalainen+ja+pakanoille+pakana+eli+yritti+näin+päästä+jokaiselle+kertomaan+Totuuden+Jeesuksesta+ja+paavalihan+kuului+entisellä+ns+minällään+siihen+äärimmäiseen+juutalaiseen+lahkoon++ja+toteutti+sitä+,mutta+enää+ei+toteuttanut.
++Jumala+kuitenkin+teki+rajat+selviksi+,kuten+Jeesus+ilmoitti+etukäteen+...ei+jää+kiveä+kiven+päälle+jaotettuna+eli+ei+jää+edes+yhtä+kerrosta+kun+koko+temppeli+hävitetään+ja+pystytetään+uusi+ja+se+uusi+valmistui+golgatalla+kun+Jeesus+kuoli.
09.02.2020 09:27
Raamatun+teksti+selvästi+kertoo+,että+me+emme+pääse+pois+ennen+vaikeita+aikoja+vaan+olemme+niissä+mukana.
+Jumalan+viha+kuitenkaan+ei+iske+meihin+vaan+se+tulee+ilman+Jumalaa+olevien+osaksi.
++Jumala+myös+pystyy+ja+suojaa+niitä+,jotka+suojelua+tarvitsee+ja+jälleen++mikä+osa+kenelläkin+on.
Ajat+siis+on+vaikeat+ja+Pyhien+vuoksi+päivät+on+lyhennetty++ja+siitä+suuresta+ahdistuksesta+tulee+paljon+porukkaa...jota+ei+voi+laskea+,kuten+ilm+kertoo+..
08.02.2020 22:32
Valhe+juutalainen...opettele+nyt+ihan+oikeasti+mitä+asiat+tarkoittaa+raamatussa+ja+tule+sitten+kertomaan+asioita.
On+aivan+älyvapaita+nuo+jorinat+joilla+ei+ole+mitään+tekemistä+raamatun+tekstin+kanssa..nuo+mitä+jatkuvasti+väärennät...kuka+sinulle+syöttää+noita+valheita..kuulutko+johonkin+lahkoon+?
08.02.2020 22:22
Lopunhetkellä+ennen+Herran+paluuta+kuolee+myös+kristittyjä+ja+pahinta+on+luulla+,että+uskovat+pääsisi+helpolla.+SE+mikä+kohtalo+kenelläkin+eli+osa+on+kirkastaa+Kristusta+niin+se+osa+on+ja+pysyy.
++Se+on+myös+koetus+ja+siksi+ei+pidä+lähteä+takkiauki+viimeisiin+hetkiin+vaan+nöyränä+Jumalalta+voimaa+pyytäen+,että++ilo+olisi+kuin+Stefanuksella
08.02.2020 22:16
Valhe+juutalainen+taas+lahjakkaasti+käänsi+koko+asian+päälaelleen+,koska+on+eksynyt,+kuten+tiedämme.
++On+todella+ikävää+,että+valheessa+elävät+eivät+tahdo+olla+Kristuksen+omia+armossa+vaan+lain+alla+ja+uuden+liiton+kieltäjiä.
Uusiliitto+on+uuusi+ja+se+on+liitto+Jeesuksen+veressä....siis+ei+enää+muuta+ole+paitsi+näillä+eksyneillä+,mutta+sellaisia+riittää+nykyaikana.
08.02.2020 21:58
Sehän+se...Pyhä+Henki+eli+Kristus+meissä.
08.02.2020 18:35
Niin...laki+ei+ole+meidän+kasvattaja+vaan+Pyhä+Henki+ja+emme+uudessa+liitossa+ole+lain+alla+vaan+vapaat+laista+ja+näin+olemme+pois+kuoleman+synnin+laista+sillä+Kristuksen++laki+on+elämänlaki.
++Se+ei+tietenkää+tarkoita+,että+saisimme+elää+kuin+pellossa+vaan+meidän+tulee+elää+esikuvamme+mukaan+Pyhityksessä+eli+hyvin.
08.02.2020 18:06
Ihmettelen+tuota+tukholma+profetia+intoilua+ja+,että+jostain+paikasta+nousee+profeetta.
Jumalan+voima+kun+on+jollain+niin+ne+asiat+ilmoitetaan+voimalla+ja+Pyhyydellä.
++Niillä+asioilla+ei+leikitä+,eikä+pullistella+..
08.02.2020 17:59
512 / 563