Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
207
Kommenttia
11243
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyky+rähinä+johtunee+ehkä+siitä+,että+amerikka+yritti+ujuttaa+kuuluisaan+satamaan+ukrainaan+ydinase+arsenaalia+ja+tuo+kohde+olisi+ollut+tietty+venäjän+kyljessä+vapaasti+ja+toinen+asian+,että+nuo+satama+alueet+sattuu+olemaan+maailman+sodan+kunnian+paikkoja+neukkujen+itsetunnolle+eli+lähes+pyhä+paikka+.Noloa+armerikkalaisilta+ja+tyhmää+ukrainan+pullistelua.
++++Surkea+lopputulos+..amerikka+ulos+ja+rauha+venäjän+ja+ukrainan+välillä+olisi+mahdollinen.
01.12.2019 12:17
Ha+haa+....
30.11.2019 20:55
Tässäkin+kohtaa+raamatun+profetia+toteutuu+....nykymaailma+on+erittäin+raaka+,vaikka+monet+sanoo+..ainahan+sitä+ihmisiä+tapettu+,mutta+nyt+kun+isketää+pommeilla+islamin+taholta+kehen+tahansa+ns+vääräuskoiseen+eli+kristittyihin+tai+juutalaisiin+niin+sekin+pajastaa+sen+raakuuden+ja+välinpitämättömyyden+ihmisen+ainoaa+elämää+kohtaan.
+++Samalla+paljastuu+tuo+saatanallinen+tausta+kun+saatana+iskee+nimenomaan+oikeisiin+uskoviin+eli+kristittyihin+ja+tuleviin+osaan+eli+juutalaisiin+,joista+tulee+vielä+kristittyjä+osasta+ja+heidän+kääntymyksensä+aika+sysää+lopun+hetken+taphtumat+käyntiin+tai+kiihdyttää+vauhtia+kun+Herra+saapuu+hakemaan+omansa,
+++++
Toki+sitä+ennen+on+kauhea+aika+ja+kristityt+ovat+siinä+mukana+ja+antikristus+yms+,jonka+aika+on+lähellä+kun+jälleen+nämä+saatanalliset+merkit+voimistuu+,joita+näemme+ympärillämme.
+++Suomessa+eduskunnassa+saatanaa+edustaa+suoraan+vasemmisto+ja+vihreät+ja+apuna+muut+ns+kommunisti+ateistiseen+perimään+kuukuvat+puolueet+.He+toimivat+suoraan+saatanan+ajatuksen+ohjaamina+yrittäen+esim+saada+islamisteja+suomeen+ja+sehän+on+sama+kuin+isänmaan+petturuus+.Se+todella+on+sitä+.
++++islamin+tehtävä+on+tuoda+kuolemaa+,missä+se+liikkuu+ja+alistaa+kansa+islamin+tahdon+alle+.Se+ei+tule+meillä+onnistumaan+niin+pitkään+kun+kristityt+ovat+suomessa+ja+rukoilee+ja+toimii+,mutta+me+toimimme+aina+ilman+väkivaltaa+sillä+Kristuksen+omat+ei+syyllisty+väkivaltaan+.
+++Suomen+kansa+...ja+eduskunta+myös+...Kuulkaa+tämä+...Älkää+päästäkö+islamin+uskoisia+yhtään+enää+maahamme+ja+laittakaa+valtio+säädöksillä+kristittyjen+perinteet+entistä+suurempaan+nousuun+.
+++++Meillä+on+oikea+uskonto+ja+oikea+Kuningas+Jeesus+,joka+on+taannut+meille+vaurauden+ja+yltäkylläisyyden+sellaisena+kun+se+tässä+maailman+ajassa+voi+olla+.
++Pysykäämme+vauraana+ja+pitäkäämme+liitto+Kristuksen+kanssa+ja+mielistykäämme+nöyryyteen+,että+meitä+ei+tuho+saavuta.Nyt+näemme+,että+me+olemme+jumissa+kun+olemme+päästäneet+niiden+saatanan+puolueiden+kautta+nämä+saatanan+avioliittokuviot+voimaan.....mitä+te+teette+...!!!!!!!+Miettikää.Halooooo..Herätys!!
30.11.2019 10:04
Ei+kiinnosta+enää+tähtitieden+pätkän+vertaa+..ainostaan+enää+katselen+ja+seuraan+amerikan+tiettyjä+vakoilu+sateliitteja+silloin+tällöin+ja+tietysti+kun+syksyisin+etenkin++kun+silmä+tottuu+tunnin+jälkeen+tarkkailemaan+syvän++tähtitaivaan+tähtiä++niin+ok.
+++++Nämä+teoria+sonnat+jätän+nykyään+omaan+arvoonsa...on+meinaan+niin+lapsellista+touhua+kun+olla+ja+voi.
++Voitte+ihan+keskenänne+päteä+lukemalla+jotain+teoriaa+ja+olla+omasta+mielestänne+viisaita+se+teille+suotakoon+,mutta+toivon+,että+ette+itse+herää+samaan+toteamukseen+kuin+itse+eräänä+päivänä+..täyttä+sontaa.
29.11.2019 21:42
Juu...tähtitiede+on+varsin+tuttu+juttu+minulle+..20v+meni+asioita+pyöritellessä+,mutta+kiitos+kuitenkin+kannustuksesta+.
+++Tähtitiede+ei+käytännössä+tiedä+enempää+kuin+pieni+lapsi+flunssassa+eli+mitä+nenästä+suuhun+valuu.
++++Siinä+se+oli+noin+puristettuna+koko+Universumin+tieto+ja+enempää+sitä+ihminen+ei+tule+tietämään+.
29.11.2019 16:11
Tämä+on+se+hauskuus+esim+tähtitieteessä+....ihminen+ei+tiedä+oikeasti+avaruudesta+yhtään+mitään+ja+sitten+,jotkut+tiedemiehet+ilmoittavat+teorioitaan+,joita+hölmöläiset+pitävät+tosina+ja+imuroivat+itseensä++ja+tuntevat+suurta+ylenmyyden+tunnetta+kun+tiedän+nyt+viisautta+paljon+ja+olen+kenties+normaalitasoa+älykkäämpi.
+++Menee+vuosi+ja+toinen+viisas+vaikka+kosmologi+kertoo+,että+ei+se+mennytkään+niin+vaan+uuden+"tiedon"+mukaan+asia+on+juuri+toisinpäin...:):)++mikä+arvo+sitten+annetaan+sille+ensimmäiselle+"totuudelle"+,jonka+varassa+kenties+kouluissa+on+istuttu+ja+sitä+aihetta+opetettu+totena+.
+++Tämmöiseen+viisauteen+perustuu+nykyinen+ihmisviisaus+monelta+osin+....röyhistäkää+ns+viisaat+rintaa+tai+älkää+tai+ihan+miten+vaan+ensi+viikolla+voi+olla+taas+toisin.
29.11.2019 15:45
On+se+hienoa+kun+kosmologit+ne+tietävät+:)+miten+maailmankaikkeus+toimii+:))
29.11.2019 15:39
No+niinpä+tietysti+...:)
28.11.2019 20:50
Ei+kommentoitavaa+.......
28.11.2019 07:11
Jälleen+kerran+...kukaan+ei+tiedä+sitä+hetkeä+kun+tämä+aikajärjestelmä+tulee+päätökseen+,vaikka+aika+on+lähellä.
+++Heittäkää+jorpakkoon+jokainen+ennustus+,joka+ilmaisee+tarkan+päivän+tai+edes+vuoden.
27.11.2019 21:44
Lueppas+nyt+taasen+kerran+koko+aihe+alue+ja+koko+osio+ja+lopeta+tuo+kyykäärmeily+ja+sanan+pilkka+.
+++Koko+osio+on+sitä+asiaa+,mikä+myöhemmin+paljastuu+eli+juutalainen+ja+joka+yrittää+turvata+lakiin+eikä+täytä+koko+lakia+on+syypää+itse+.
++++Näin+ollen+ympärileikkaamaton+tulee+tuomitsemaan+sinunlaiset+feikki+lakiihmiset+,jotka+elävät+muka+laista+,mutta+eivät+pysty+sitä+täyttämään.
++++Koska+olet+noin+täysin+ymmärtämätön+kaikesta+raamatun+teksteistä+niin+...ikävä+sinun+kannalta+....taas+osuit+itseesi+tällä+raamatun+kohdalla+,kuten+kaikilla+muillakin+lapsellisilla+heitoilla+eri+kohdista+ja+täysin+väärillä+nostoilla+ne+valheeksi+muuttaen..
27.11.2019 21:36
Minä+tunnen+Jeesuksen+ja+olen+kuullut+Hänen+puhuvan+ja+Hän+on+laittanut+minutkin+kirjoittamaan+eksyttäjiä+vastaan+.Sinä+olet+yksi+pahimmista+ja+et+itse+sitä+tajua+ja+voi+sitä+päivää+kun+sinulle+aukeaa+Totuus+ja+kuinka+olet+itsesi+antanut+mennä+valheeseen+ja+eksytykseen+syvälle+.
+++Säälin+sinua+ja+osaasi.
++Haluaisin+kuullakkin+,kuinka+Jumala+sinulle+puhuu+...??+ja+kuinka+tunnet+Pyhän+Hengen+ja+ohjauksen+..opin+..suojelun+....Kaiken+hyvän+suojan+,mitä+Jumala+antaa.
Olen+hyvin+varma+,että+sinä+et+edes+tiedä+,mitä+puhun+kun+sinulla+ei+ole+minkäänlaista+ohjaajaa+sisällä.
27.11.2019 21:24
Ihan+oikeesti+fariseus+...olet+niin+pihalla+valheissasi+kuin+olla+ja+voi+...Tuo+homma+ei+pääty+hyvin+..usko+minua+.
+++++Nöyrry+ja+pyydä+anteeksi+Jumalalta+...jos+Hän+vielä+sinua+armahtaa+..
Sinun+valheesi+ja+lauseiden+väärentäminen+on+sitä+luokkaa+,että+,,,,ei+sanoja..
27.11.2019 19:25
Farieseus+feikki+...puhut+täyttä+valhetta+,etkä+tajua+yhtään+mitään+asiasta+.....tajua+nyt+jo+se+.
27.11.2019 19:22
Kävi+silloin+tällöin+temppelissä+uhraamassa+:):):)++mikä+satusetä+:)
26.11.2019 17:42
Hyvin+kirjoitit+......1+uhri+on+voimassa+eli+Jeesus+Kristus+ja+sanon+tässä+sen+,että+älkää+uskoko+siihen+feikki+juutalaisen+valheeseen+,ettette+menettäisi+pelastustanne.
26.11.2019 17:41
Tajuatko+feikki+juutalainen+harhaoppinen+fariseus+,että+,mitä+se+käsite+tarkoittaa+,että+emme+ole+lain+alla+.Mitä+sinä+synnit+tähän+asiaan+vedät??+Kirjoitan+jo+lie+sadatta+kertaa+......emme+ole+lain+alla+.....Ymmärrätkö+tuon+asian+ja+jos+olen+kirjoittanut+käskyistä+,että+ne+ovat+hyvät+ja+pidämme+ne+kunniassa+niin+mitä+se+tarkoittaa+????????+Tarkoittako+se+sinun++mielestä+,että+olen+luvan+antanut+tehdä+syntiä+kristityille+?+kun+aina+vedät+sen+synti+asian+väliin+.
++++Edelleen+kun+olet+itsesi+eksyttänyt+saatanan+valheeseen+ulos+Kristuksesta+niin+opettele+nuo+peruskäsitteet+ensin+ennenkuin+tulet+valheitasi+levittelemään+tänne+palstalle.
26.11.2019 17:38
Room+2:27+tarkoittaa+,,,,jos+pakana+elää+Jumalan+mielen+mukaista+elämää+niin+se+on+tuomitseva+sinut+feikki+juutalainen+,joka+yrität+lain+kirjaiminesi+pelastaa+itsesi+,mutta+et+pysty+siihen+koskaan+ja+pakana+tuomitsee+sinut+kaikista+lain+kohdista+,joita+itse+yrität+vetää+muidenkin+ylle+kun+niihin+luotat+ja+teet+syntiä+yhtä+vastaan+ja+teet+sen+kaikessa+ja+näin+olet+itse+itsesi+kironnut.
26.11.2019 17:31
Feikki+juutalaiselle+.....Siinä+se+juuri+onkin+kun+et+tajua+,mitä+on+olla+lain+alla+vaikka+käskyt+pitääkin+kunniassa+ja+toimii+oikein+moraalisesti+,kuten+Jumala+haluaa+meidän+toimivan+.
+++Sinulle+ei+tuo+ymmärrys+ole+kuin+kumisaappaan+tasolla+ja+vouhkat+vääryyksiä+koko+ajan.Syy+on+se+,että+olet+keksinyt+valheen+ja+joka+kohdan+joudut+vääristämään+omiin+tarkoituksiisi+sopivaksi+ja+siksi+olet+niin+pihalla+kuin+olla+ja+voi+.
+++Me+emme+armon+liitossa+ole+lain+alla+emmekä+ole+koskaan+oleva.
+++++++Laki+liitossa+olet+itse+kuoleman+oma+,koska+sinulla+ei+ole+pelastajaa+ja+vaikka+kuinka+yrität+valheitasi+levittää+niin+sinulla+ei+ole+armon+verta+puhdistamassa+sinua+.
++++++Armon+veri+eli+Jeesuksen+veri+on+Ikuisen+elämän+veri+ja+siinä+ei+ole+lakia+tuomitsemassa+.Ei+ole+kuoleman+lakia+tai+synnin+lakia+,mutta+toki+on+se+,että+jos+tahallamme+teemme+vääryyttä+vastoin+Jumalaa+emmekä+tee+muutosta+siitä+ja+luotamme+armon+voimaan+vääryydellä+niin+sen+armon+saattaa+menettää+ja+silloin+aikanaan+tuomitaan+lain+alla+kaikkinensa+eli+se+pahin+paikka+.
+++++Näin+yksinkertaista+tämä+peruskaava+on+.
Valitettavasti+rautalankaa+ei+voi+taivuttaa+tällä+foorumilla.Tekisin+sen+kyllä+muuten.
26.11.2019 11:51
Sinä+feikki+huijari+et+osaa+edes+tajuta+käskyjen+ja+muun+opetuksen+eroja+tai+juutalaisille+ainoastaan+osoitettuja+vain+ja+ainoastaan.
+++Sekään+ei+käy+sinulle+,että+paavali+sanoo+suoraan+,että+asiat+on+meille+ilmoitettu+ilman+lakia+,etkä+tajua+,mitä+tarkoittaa+pitää+ja+mitä+tarkoittaa+olla+lain+alla+ja+pois+lain+alta+ja+armon+alla+ja+mitä+Jeesuksen+veri+teki+lakiliitolle+ja+sen+alla+olemiselle+.
25.11.2019 21:34
521 / 563