Vapaa kuvaus

Aloituksia

207

Kommenttia

11236

1. Sen+verran+tarkennan+tuota+hyvää+pohdintaasi+,että+....niitä+jumalia+tai+jumaluuksia+on+paljon+ja+lisää+tulee+,että+perässä+ei+pysy+ja+syy+miksi+??+on+se+,että+kun+Jeesus+kuoli+ristillä+niin+vastustaja+antikristuksen+henki+eli+saatana+alkoi+heti+toimia+ja+tehdä+eksytyksiä+,että+ihmiset+ei+tule+tuntemaan+oikeaa+Jumalaa+eli+sitä+,mistä+kristinuskokin+on+lähtöisin+.+++saatana+tekee+tuhoaa+kaikilla+rintamailla+,mihin+se+vaan+pystyy+...on+hindua+..budhaa+..ja+islam+joka+kopio+pitkälle+juutalaista+tekstiä+,mutta+tietysti+on+muuttanut+ne+tärkeät+paikat+ajan+saatossa+useiden+eri+johtajien+kynästä+ja+myöhemmät+kirjoitukset+tunnustavat+Jeesuksen+profeetaksi+,mutta+yllätys+yllätys+ei+Jumalan+pojaksi+ja+pelastajaksi+ja+siinä+näkee+taas+antikristuksen+hengen+toiminnan+eli+Jeesuksen+vastustajan++joka+on+maailmassa.++++Ainoa+pelastus+on+Jeesus+eli+Yeshua+ja+lähtökohta+on+se+,että+ihminen+pyytää+Jumalaa+eikä+päinvastoin..
  2. Hah+hah+:)+++no+kun+asia+ei+mene+ateisteille+perille+,vaikka+kuinka+kertoisi+,että+...jos+ateisti+ei+halua+olla+Jumalan+kanssa+tekemisissä+vaan+kieltää+ja+kääntää+selkänsä+..sylkee..+pilkkaa+yms+yms+niin+,miksi+Jumalan+tarvitsee+Luojana+jotain+tehdä+tai+käskeä+uskovien+jotenkin+ihmeellisesti+ilmoittaa.+++On+nimittäin+niin+,että+Jumala+kunnioittaa+päätöksiä+,mitä+ihminen+tekee+ja+jos+ateisti+haluaa+olla+olematta+Jumalan+kanssa+tekemisissä+niin+silloin+on+ja+piste+.+++Sitten+se+kuka+haluaa+Jumalan+kanssa+olla+tekemisissä+ja+mielellään+palavasti+niin+Jumala+ilmoittaa+itsensä+niille+,kuten+minullekkin+on+ilmoittanut+.Näyt+puheet+tehtävät+ja+niitä+olen+vuosien+varrella+tehnyt+.+++Lähtenyt+auttamaan+ihmisiä+..kertonut+vääryyksistä+jne+jne+jne+ja+olen+kuullut+myös+puheena+ja+tämä+kaikki+on+normaalia+uskovien+keskuudessa+,mutta+ei+me+uskovat+henkseleitä+paukutella+vaan+toimitaan+kaikessa+hiljaisuudessa+ja+Jumalan+työmiehinä+/naisina+omilla+paikoillamme+,joihin+Jumala+meitä+ohjaa+.++++Siis+lyhyesti+ottakaa+pelastus+vastaan+ja+kysykää+Jumalalta+sitten+asiaa...Jumalan+voima+toimii+myös+Hengen+lahjoina+ja+parantumiset+ja+ihmeet+seuraa+myös+,kuten+itsekkin+olen+parantunut+ja+paljon+muuta+,mitä+en+viitsi+tällaisella+palstalla+alkaa+avaamaan+,mutta+sellaista+on+vaellus+Jumalan+kanssa+ja+täyttä+totta+enkä+mistään+hinnasta+vaihtaisi+pois+tai+luopuisi+kun+Jumalan+kanssa+oloni+on+hyvä+ja+täyteläinen+ja+kylläinen+ja+ei+tunnu+enää+,kuten+nuorena+,että+jotain+puuttuisi+vaan+nyt+asiat+on+kohdallaan+sisällä+itsessä.
  3. joopa+joo...taas..
  4. <itse+uskon+niin+,että+ihminen+on+Jumalan+luomus+ja+ei+ole+vaeltanut+täällä+pitkään+.Maailman+luominen+onkin+toinen++asia+sitten+sillä+...alussa+kun+maa+oli+muotoa+vailla+niin+silloin+ei+ole+voinut+olla+konkreettista+päivää+vaan+ne+ovat+Jumalan+ilmoittamia+päiviä+.++++Sitten+se+,että+Jumala+itse+on+aika+esim+ikuisuus+kun+siitä+puhutaan+niin+silloin+ei+ole+aikaa+Jumalan+luona+vaan+on+kokoajan+NYT+.+++Näin+ollen+maailman+alku+on+vienyt+sen+,minkä+Jumala+on+siihen+tarvinnut+tehdessään+olemattoman+olevaiseksi+ja+aika+....se+on+,mitä+on+,mutta+ihmisille+se+aika+on+ilmoitettu+päivissä+.++Ihmisen+sukupolvet+onkin+tarkoituksella+ilmoitettu+.Kaikella+siis+tarkoitus+raamatussa+.Uskovat+turhaan+kuluttaa+energiaa+maailman+alun+pohtimiseen+kun+pitäisi+mielummin+evankeliumin+seurassa+energia+kulua+.Aika+tämä+maailman+aika+näet+alkaa+loppumaan+.Maailman+prinssin+aikajakso+on+hyvin+pian+lopussa+.Alkaa+Kuninkaan+aika+ja+Kuningas+on+Jeesus.