Vapaa kuvaus

Aloituksia

223

Kommenttia

11607

1. Toivottavasti+kirjoitan+nyt+selvästi+.Kaikki+ei+ole+Jumalan+omia+,jotka+ovat+kirkossa+tai+kirkkoon+kuuluvia+.Olipa+sitten+mikä+suuntaus+tahansa+.Jeesus+ilmoittaa+tämän+asian+raamatussa+.+++Saatana+on+myös+kirkossa+toiminnassa+mukana+ja+se+tehtävä+on+alusta+asti+valehdella+,murhata+,varastaa++ja+tehdä+kaikkia+laittomuuden+tekoja+.Tämä+on+niitä+perusasioita+uskon+asioissa+ja+ne+,jotka+kulkevat+Jumalan+Hengessä+eivät+tee+moisia+pahuuksia+sillä+Jumala+ohjaa+omiaan+Hengen+kautta+.,,joskus+jopa+estää+vääryydet+konkreettisesti.++++++++Tuo+väitös+siis+uskovien+tekemisistä+kautta+historian+on+täysin+väärä+,mutta+voisi+sanoa+,että+uskovaa+näyttelevien+ja+eksyneiden+tekemiset+ovat+voineet+ollakkin+tuollaista+ja+sitten+kun+tutkitaan+vielä+esim+rooman+kirkon+alaisuudessa+tehtyjä+tekoja+eli+babylonin+portto+srk+ja+sen+osastojen+asiat+niin+huomamme+siinäkin+aikamoisen+yhtäläisyyden+kaikkien+vääryyksien+teossa+ja+me+emme+kuulu+tuohon+järjestelmään.++Ne+ketkä+vaeltavat+Kristuksen+Hengessä+eivät+tee+tuollaista+,mitä+kirjoitit+kun+jeesus+on+antanut+ohjeet+kääntää++posken+ja+antaa+varkaalle+vaikka+päällystakki+jos+niikseen+on+ja+paljon+muuta+.Väkivaltaan+ei+saa+vastata+väkivallalla.+++Eli+ihan+muuta+toista+siis+tuo+porukka+.Tämä+siis+väitteeseen+kristittyjen+tekemistä+vääryyksistä.
  2. Kyllä...näin..
  3. Näille+leikki+feikki+juutalaisille+,jotka+tekevät+juutalaisetkin+pilkaksi+niin+kysyn+....oletteko+koskaan+lipsahteneet+mihinkäåän+syntiin+???????????+haluaisin+niin++kuulla+.Itse+tunnustan+tässä+kaikkien+edessä+,että+olen+lipsahtanut+syntiin+useamman+kerran+ja+jos+olen+ollut+hyvällä+tasolla+liikenteessä+niin+silti+joskus+ääri+tilanteessa+tulee+ärräpää+mieleen+tai+vastaava+.++++Olen+syntinen+,mutta+tiedän+syntisyyteni+ja+vihaan+sitä+lihan+osaa+minussa+,kuten+paavalikin+kun+sillä+lihalla+on+lihan+mieli+ja+se+pitäisi+pitää+kurissa.+++++Onneksi+minullakin+on+pelastaja+johon+voin+turvata+Jeesus+Kristus+ja+pyydän+anteeksi+syntejäni+ja+yritän+elää+päivä+päivältä+paremmin+..sitä+hyvää+kilvoitusta+ja+kuunnella+jatkossakin+niitä+tehtäviä+,mitä+Kristus+antaa+tehtäväksi+.++++Tulee+mm+aika+minun+aikana+,jolloin+Kristityt+menevät+ns+maanalle+kotiseurakuntiin+ja+siellä+minäkin+olen+tekemässä+työtä+,mutta+sitä+ennen+kenties+paljon+muuta+.+++++Mutta+odotan+vastausta+,kuinka+synnittömiä+nämä+feikkki+juutalaiset+ovat+ja+minkä+veren+suojassa+he+ovat+ja+odottavatko+kyyhkysiä+tulevaisuudessa+vai+onko+nelijalkaiset+,joidenka+veri+roiskuu+ylitse+Kristuksen+veren+.+++++KARMEAA++ETTÄ+EDES+KIRJOITIN+TÄMÄN+,mutta+siksi+,että+jos+vielä+joku+feikki+heräisi+tuntemaan+oikean+Kristuksen+eivätkä+olisi+fariseuksia+,jotka+eivät+tunnetusti+Kuningasta+tunteneet+,vaikka+Jeesus+olisi+tallannut+heidän+varpailleen+kävellessään.Samoin+on+nyt+.Puhuvat+,mutta+eivät+tee+..näyttelevät+ja+saavat+sitten+sen+palkan+,minkä+ansaitsevat.
  4. Niin+...puhutaan+käskyistä+ja+laista+.Se+laki+joka+oli+juutalaisilla+pelastuksena+ei+ole+meillä+pelastuksena+vaan+usko+Jeesukseen+Kristukseen+.+++++VT+laki+on+hyvä+ja+se+oli+juutalaisille+suunnattu+ja+omistettu+koskemaan+juutalaisia+eli+Jumalan+omaisuus+kansaa+.+++++Nyt+uusiliitto+on+ilmoitettu+ilman+lakia+.+Sitten+mitä+tulee+siihen+VT+juutalais+lakiin+niin+sanomme+se+on+hyvä+ja+hyvänä+pysyy+maailman+loppuun+saakka+sillä+juutalaiset+tullaan+tuomitsemaan+sen+lain+alla+aikanaan+maailman+lopussa+.+++++Eli+Jumalan+tekemät+ohjeet+ja+opetukset+on+kaikki+hyviä+,mutta+meille+uudenliiton+ihmisille+se+ei+tuo+elämää+vaan+meille+elämän+tuo+USKO+KRISTUKSEEN+yksin+ja+ainoastaan.++++Mitä+on+Jumalan+tahto+?????+Matteuksessa+...no+ei+ainakaan+laki+asia+ole+kysymyksessä+vaan+se+tahto+,minkä+Jumala+antaa+ihmiselle+tehdä+ja+sen+tietää+ihminen+,joka+on+uskossa+.+++++Mitä+tulee+fariseuksiin+niin+juurihan+siinä+leikki+feikki+juutaliset++iskee+taas+itseään+nilkkaan+kun+itse+ovat+juuri+noita+farisealaisia+.++++++Mitä+tulee+sitten+10+käskyyn+....ne+ovat+hyvät+nyt+ja+aina+.