Vapaa kuvaus

Aloituksia

223

Kommenttia

11607

1. On+varmaan+ja+on+varmaan+ihan+hyviäkin+pappeja+seassa+,mutta+suuressa+mittakaavassa+kysymys+kuuluu+,miksi+ja+miten+kirkossa+ja+sen+johtajilla+voi+olla+tuollaista+menoa+kun+pappien+tulee+olla+kaikinpuolin+moitteettomia+esikuvia+.++++Toki+kukaan+ei+ole+uskovista+synnitön+tai+virheetön+tai+täydellinen+.
  2. Hah+hah+:)+++no+kun+asia+ei+mene+ateisteille+perille+,vaikka+kuinka+kertoisi+,että+...jos+ateisti+ei+halua+olla+Jumalan+kanssa+tekemisissä+vaan+kieltää+ja+kääntää+selkänsä+..sylkee..+pilkkaa+yms+yms+niin+,miksi+Jumalan+tarvitsee+Luojana+jotain+tehdä+tai+käskeä+uskovien+jotenkin+ihmeellisesti+ilmoittaa.+++On+nimittäin+niin+,että+Jumala+kunnioittaa+päätöksiä+,mitä+ihminen+tekee+ja+jos+ateisti+haluaa+olla+olematta+Jumalan+kanssa+tekemisissä+niin+silloin+on+ja+piste+.+++Sitten+se+kuka+haluaa+Jumalan+kanssa+olla+tekemisissä+ja+mielellään+palavasti+niin+Jumala+ilmoittaa+itsensä+niille+,kuten+minullekkin+on+ilmoittanut+.Näyt+puheet+tehtävät+ja+niitä+olen+vuosien+varrella+tehnyt+.+++Lähtenyt+auttamaan+ihmisiä+..kertonut+vääryyksistä+jne+jne+jne+ja+olen+kuullut+myös+puheena+ja+tämä+kaikki+on+normaalia+uskovien+keskuudessa+,mutta+ei+me+uskovat+henkseleitä+paukutella+vaan+toimitaan+kaikessa+hiljaisuudessa+ja+Jumalan+työmiehinä+/naisina+omilla+paikoillamme+,joihin+Jumala+meitä+ohjaa+.++++Siis+lyhyesti+ottakaa+pelastus+vastaan+ja+kysykää+Jumalalta+sitten+asiaa...Jumalan+voima+toimii+myös+Hengen+lahjoina+ja+parantumiset+ja+ihmeet+seuraa+myös+,kuten+itsekkin+olen+parantunut+ja+paljon+muuta+,mitä+en+viitsi+tällaisella+palstalla+alkaa+avaamaan+,mutta+sellaista+on+vaellus+Jumalan+kanssa+ja+täyttä+totta+enkä+mistään+hinnasta+vaihtaisi+pois+tai+luopuisi+kun+Jumalan+kanssa+oloni+on+hyvä+ja+täyteläinen+ja+kylläinen+ja+ei+tunnu+enää+,kuten+nuorena+,että+jotain+puuttuisi+vaan+nyt+asiat+on+kohdallaan+sisällä+itsessä.