Vapaa kuvaus

Aloituksia

223

Kommenttia

11607

  1. Laki+on+Pyhä++ja+Hyvä.+Onko+Jumala+tehnyt+esim+10+käskyssä+virheen+??+ei+ole++vaan+ne+on+hyvät+ja+Pyhät+eikä+katoa+mihinkään.++++Nyt+uudessa+liitossa+olemme+Armon+varassa+uskosta+ja+samalla+pidämme+kunniassa+käskyt+.Se+,mikä+osa+oli+juutalaisten+ei+ole+enää+pakanoiden+eli+meidän+nyk+kristittyjen+.Meillä+on+monessa+asiassa+vapaus+,mutta+säännöt+on+säännöt+loppuun+asti+ja+jos+uskova+armossa+rikkoo+sääntöjä+rikkomasta+päästyään+niin+....Oletko+varma+,että+pääset+taivaaseen+.??+siis+kysymys+jokaiselle+uskovalle+.On+nimittäin+niin+,että+armon+alla+olevalta+odotetaan+vielä+10+kertaa+parempaa+kulkemista+kuin+entisen+lain+alla+olevilta+.Ennen+vanhassa+liitossa+synti+tehtiin+eläimen+verta+vasten+,mutta+nyt+uudessa+synti+tehdään+Jeesuksen+sovitusverta+vasten+ja+sen+tulisi+jo+nostattaa+niskavillat+pystyyn+.Älköön+kukaan+siis+kuvitelko+,että+armo+olisi+helpompaa+kuin+laki+.Sanon+älkää+edes+kuvitelko+.Laki+siis+on+Pyhä+ja+Hyvä+.
  2. Jumalassa+ei+ole+syntiä+ja+Jumala+ei+hyväksy+syntiä+ja+homous+ja+lesbous+on+syntiä+Jumalan+siunaamaa+luomista+vastaan+eli+tämä+on+fakta+aina+.+++++Se+,että+jos+luovut+tuosta+perverssistä+vääryydestä+ja+pyydät+anteeksi++sydänjuuria+myöten+eli+olet+täysin+avoin+ja+rehellinen+Jumalan+edessä+niin+uskon+,että+syntisi+pois+pyyhitään+..siis+sinun+tai+kenen+muun+tahansa+.