Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko+sulla+niin+lyhyt+muisti,+ettet+muista,+kuinka+Cee+varoitti+viittaamasta+henkilöihin+ja+varsinkin+Itä-Suomeen+päinkään+loukkaamistarkoituksessa.+Nyt+koska+puhe+ei+tehonnut+vaan+sama+vanha+paapatus+joidenkin+kirjottajien+huonoudesta+jatkuu,++eipä+ole+Ceetä+täällä+näkynyt.+Taitaa+olla+periaatteen+nainen.
Ai+että+raihnas+ja+ylipainoinen+matami?+Minkähän+niistä+kolmesta++Facebookin+kautta+löytyneestä+kuvastani+olet+näyttänyt+tuolle+kaverillesi,+että+hänkin+alinomaa+vihjailee+lihavuudestani.+Livenä+hän+tuskin+on+minua+nähnyt+kuten+et+sisäkään.+Mutta+mitäpä+siitä,+jos+kerran+se+naishyppääjä+Mäkeläkin+on+teistä+liian+paksu,+niin+silloin+vika+on+omissa+silmissänne.+Hesarissa+tästä+neitokaisesta+oli+kuva,+jossa+olkaluut+pönköttivät.+Alin+naisihanteen+ymmärtää,+jos+on+totta+että+hän+on+opiskellut+Briteissä+60-luvulla.+Siellähän+naisihanne+oli+langanlaiha+Twiggy,+jota+Suomessakin+kaikki+anorektikot+jäljittelivät+päätyäkseen+kuoleman+kielissä+Lapinlahden+suljetulle+osastolle.
05.10.2019 08:01
Onpa+äärimmäisen+koomista,+että+kun+heitän+tänne+parin+rivin+tekstin+vastineeksi+kahden+äijän+raivokkaille+hyökkäyksille,+saan+vielä+jos+mahdollista+raivokkaamman+palautteen.+Neuvoisin+ihan+terveydellisistä+syistä+pidättäytymään+noin+vahvoista+reaktioista.+Olisi+kurjaa,+jos+muutenkin+henkitoreissaan+kituva+"asiaketju"+lopahtaisi+ainoiden+osallistujien+mielenhäiriöön.
04.10.2019 18:53
Nauroin+tänään+tyttären+kanssa,+että+hänellä+on+kaksi+laumaa+huollettavana.+Nyt+kun+talvi+räntäsateen+myötä+on+aluillaan,+tuvan+nurkilla+norkoilee+viisikymmentä+talitinttiä.+Joistakin+kaupoista+auringonkukat+ovat+loppuneet,+mutta+S-marketista+löytyi+8+kg+säkkejä+ensi+alkuun.
+Surullinen+uutinen,+että+lähimailta+n.+neljän+kilometrin+päästä+susi+on+raadellut+ajokoiran.++Tytär+nyt+välttelee+menemästä++vanhimpien+koirien+omalle+lenkille.+Yhdessähän+koko+porukka+muodostavat+sellaisen+"kaartin",+etteivät+hukat+uskalla+tulla+lähellekään.
04.10.2019 18:13
Eikö+teille+humppaveikoille+ole+jäänyt+Ceen+nuhdesaarnasta+mitään+mieleen?+Kunnioittakaa+edes+sitä+horsmatarhan+ruusua+ja+olkaa+ihmisiksi.+Eikä+teillä+kyllä+ole+viikatetta+katkomaan+horsmankaan+varsia.
04.10.2019 13:49
"naturellin+riitaisa+ja+ilkeä"
No+sittenhän+meitä+on+kaksi+tai+kolmekin.+Mihin+jäi+tässä+välillä+reippaita+seilorijuttuja+kertonut+kaskuilija?+Kyllä+sinä+osaisit,+ellet+olisi+niin+kärkäs+tuppautumaan+seuraani+ja+keksimään+uusia+luonnehdintoja+arvokkaasta+persoonastani.
Usko+jo+että+annan+jokaisesta+riitaisasta+sanastasi+samalla+mitalla+takaisin.+Tai+ainakin+yritän.+Tuollaisella+maailman+merillä+ja+kapakoissa+marinoidulla+karpaasilla+on+aina+etu+puolellaan,+kun+aletaan+hävyttömyyksiä+keksiä.
04.10.2019 13:44
Ei+ainoa+sentään,+mutta+paras.+Kaulaliinaksi+liian+pieni+ja+ohutta+nahkaa.+Sullahan+on+niitä+jälkeläisiä,+oisko+nylkeä+jokin+parkumaija+niistä...
Kukahan+sinut+pissittää+parin+vuoden+päästä,+kun+jalkasi+lopullisesti+pettävät?+Onneksi+olet+eukoksi++valinnut+sellaisen+matamin,+joka+ei+hyljeksi+vaippasulkeisiakaan.
04.10.2019 13:33
Viimeksi+digitalisoinnin+haitoista+on+kirjoittanut+Cee+ja+ihan+omakohtaisia+kokemuksia.+Mihin+hänet+unohdit?+Älä+nyt+pudota+Ceetäkään+meidän+porukasta,+kun+ette+tunnu+kuitenkaan+saavan+häntä+itsellenne.
04.10.2019 11:32
"Minimalismiin+pyrkivä+elämänmuoto"
Eikö+se+ole+hyväksi+näin+ilmastoahdistuksen+aikoina?
04.10.2019 11:29
Miksen+minä+tänne+saa+kirjoittaa,+tämähän+on+vapaa+palsta?+Mene+itse+runoilemaan+poliittisia+näkemyksiäsi+niille+tarkoitetuille+saiteille.
Ja+miten+monta+kertaa+olet+mennyt+"väärälle+ketjulle"+louskuttamaan+leukojasi+pelkän+loukkaamisen++halusta?+Itse+aina+sanot,+että+kirjoitat+minne+haluat+ja+mitä+haluat.
Olen+kyllä+oppinut+nukkumaan,+kuten+juuri+aamulla+kirjoitin.
Eikö+näiden+kirjoitusten+tarkoitus+ole+tuottaa+tyydytystä+tekijöilleen,+et+sai+sinäkään+väkisin+joudu+sanoja+punnertamaan.
Et+näemmä+tajunnut,+mitä+sillä+feikillä+tarkoitin.++Jos+ilkeä+papparainen+tekeytyy+naisten+ystäväksi,+se+on+sitä+feikkaamista.
04.10.2019 11:03
Lisäys:+Jos+todellakin+pidät+unettomuuttani+elämänikäisenä+tuomiona+"synneistäni",+voin+kertoa+sinulle+ja+mahdollisille+kohtalotovereilleni,+että+olen+tänä+vuonna+saanut++itseni+vieroitettua+mieheni+kuoleman+käynnistäneestä+Imovane-riippuvuudesta.+Ei+se+vaatinut+kuin+aikaa+ja+tahdonvoimaa.+Toki+myös+välttämättömyyden+pakkoa;+kuten+ehkä+tiedät,+terveysasemilla+suhtaudutaan+kielteisesti+ns.+bentsojen+määräämiseen.+
Vielä+sananen+siitä,+kuka+vainoaa+ja+ketä,+vertailepa,+miten+monessa+ja+pitkässä+tekstissä+olet+yrittänyt+nujertaa+minua+ja+kuinka+lyhyesti+olen+solvaukset+kuitannut.+Lekalla+on+helppo+huitoa,+kun+vastassa+on+sinua+paljon+vanhemman+naisen+pikku+vasara.
04.10.2019 07:26
Eihän+sinun+kyttäämisesi+turhaa+työtä+ole,+siinähän+oppii+rahvaan+keskeltä+insinyöriksi+lukeneen+nousukkaan+ajatusmaailmasta+enemmän+kuin+luuletkaan.
Kiitos+vaan+tämän+yön+viesteistä,++hienoa+että+otat+minut+huomioon,+vaikkemme+niin+sukulaissieluja+olekaan.
04.10.2019 06:10
Sainpahan+sinut+kimmastumaan+"oman"+Karjalasi+puolesta.+Jos+huumorintajusi+riittäisi,+voisimme+heitellä+ns.+'köllejä'+toistemme+kotipaikoista+enemmänkin.
03.10.2019 08:59
Usein+sanotaan,+kun+joku+oikein+tunaroi,+että+'he+tekevät+sen+itse'.++
Suurimman+sarvikuonon+kaataja
03.10.2019 08:53
Kanteleen+mailla+tiedetään+ainakin,+miten+Edelfelt+kirjoitetaan.+Mutta+niinhän+se+on,+että+joillakin+on+moukkamainen+tapa+etsiä+sivistystä+lisäämällä+sanoihin+hienompia+kirjaimia+,+kuten+deetä...
"hautajaiswitku"+oli+minulle+uusi+mutta+vänkä+sana.+Löytyyhän+herrasta+kehittyneempikin+puoli.++Liittyyköhän+tuo+witku+kirves+kourassa+heiluvaan+merimieheen+-+kuinka+monta+teki+kylmäksi?+Naisia+etupäässä,+oletan.
Kyllä+otaksun,+että+Nurmeksessa+kuunnellaan+sujuvasti+mitä+hyvänsä.+Siellä+soitettu+ei+kuitenkaan+kuulu+tänne+toiseen+kuntaan+asti.
03.10.2019 08:46
"tunnen+maalauksen+ja+paikan"
Kaikkihan+me+nuo+kansalliset+ikonit+tunnemme.+Taiteilijan+nimi+taas+voi+tuottaa+eräille+vaikeuksia.+Tuon+tuntijan+versiossa+nimessä+on+d-kirjain+liikaa.+
Edelfeltin+ihailija
03.10.2019 08:32
Jaa,+että+koska+tätisi+on+haudattu+sinne+päin,+tunnet+seudun+ja+sieltä+tehdyt+maalaukset.
Itkijämummot+oli+instituutio,+josta+et+tiedä+mitään.++Karjalaisessa+kulttuurissa+heillä+oli+tärkeä+asema+seurakunnan+tunteiden+tulkkeina+ja+avaajina.
En+mitenkään+näe+sinua+joka+paikassa,+ainoastaan+silloin++jos++puhut+Elämä-ketjun+naisista+ja+nostat+minut++heistä+erityisasemaan+kuvittelemasi+ilkeyden+takia.
Toivon+että+saisit+keskusteluun+väriä+myös+naisten+osallistumisesta.+Tosin+olen+huomannut,+että+vastailet+kuitenkin+mieluummin+noille+kovista+poliittisista+asioista+puhuville+miehille+kuin+laajempaa+elämän+skaalaa+valottaville+naisille.
02.10.2019 18:07
Hyvä+a-mummu,++paljon+puhuit+myös+minun+vaikutelmistani.+Olen+vuosikausia+etsinyt+tämän+herran+teksteistä+vihjauksia,+ettei+hän+ihan+tosissaan+pidä+minua+elämänsä+painajaisena.+En+ole+kuitenkaan+löytänyt+huumorin+pilkahdustakaan+noista+saarnoista,+joita+hän+on+yökausia+kovasanaisesti+vuodatellut+päälleni.+Pahoin+pelkään,+että+jokin,+sairautensa+tai+muu+mahdollinen++koettelemus,++pettymys+mikä+lie,+pakottaa+hänet+moiseen+vihanpitoon+satunnaista+uhria+kohtaan.+Sillä+emmehän+ole+täällä+kuin+varjoja+siitä+mitä+oikeasti+olemme.+Mutta+koska+hän+ei+lakkaa+haastamasta+minua,+vastaan+samalla+mitalla+jo+itsekunnioitukseni+takia.+Aloitus+on+aina+hänen.
02.10.2019 17:28
Jos+yrität+analysoida+taidetta,+josta+et+mitään+ymmärrä,+Ruokolahden+eukot+eivät+itke+vaan+juttelevat.+Entisaikaan+pyhäisin+kirkonmäki+oli+juuri+se+paikka,+missä+sen+ajan+keskusteluketjut+toimivat.
Saman+tilan+voisit+suoda+irvailematta+ja+noitailematta+myös+toisella+ketjulla+oleville+naisihmisille.+
Emme++pyrikään+olemaan+samannäköisiä+kuin+jokin+urheilijaneitokainen.++Noin+vanhan+jo+luulisi+tietävän+sen+verran+kanssaihmisistä.+Näytätkö+sinä+joltain...+jaa,+nyt+ei+tule+mieleeni+yhdenkään+urheilijanuorukaisen+nimeä,;+sanotaan+vaikka+Rocky+tai+Rambo.
02.10.2019 17:01
Hyvä+Rapu+että+hoksasit.+Feikki+mikä+feikki.+Annetaan+vaan+tämän+ketjun+numero+sadanyhdeksäntoista+juosta+niin+kauan+kuin+juoksee,+ja+jatketaan+sitten+CXX:llä.+Onneksi+nuo+itseään+viisaina+pitävät+digivaarit+eivät+ymmärrä+roomalaisista+numeroista+hölkäsen+pölähdystä.
01.10.2019 13:04
En+nyt+onnistu+saamaan+tänne+tätä+sepustustani,+kaksi+kertaa+on+heittänyt+ulos,+yritinpä+sitten+vastata+jollekulle+tai+tänne+alas+alkuperäiseen+kysymykseen.
Joka+tapauksessa:+syysmarkkinat+on+käyty,+henki+tallella.+Näitten+karjalaisten+läheisyyttä+on+vaikea+torjua.+Väkisin+vetävät+mukaan+kaiken+maailman+makkaranpaistoon.
Lukuelämys+on+käsillä:+Ulla-Lena+Lundbergin+"JÄÄ".++Finlandia-palkittua+romaania+olen+kierrellyt+ja+kaarrellut+-+turhaan.++Voiko+merestä+kukaan+kirjoittaa+koskettavammin,+kauniimmin?Tyvenessä+ja+tuulessa,+vapaana+ja+silloin+kun+ulkosaarien+väliin+tiivistyy+jäinen+pinta+kuin+kivilattia.
Tyttärellä+on+koiraleiri+käynnissä.+Osallistujia+ympäri+Suomen.+Pelättiin,+onko+jo+liian+lämmintä+kymmenasteisena.++On+ne+reipasta+porukkaa.+Hyvinkäältäkin+on+tullut+iso+valjakko.+Omistajat+nukkuvat+teltassa,+koirista+nuorimmat+kolmekuisia+superretkeilijän+alkuja,+jotka+nukkuvat+omassa+makuupussissaan.+
+Minulle+polvivaivaisena+on+varattu+tarkkailijan+rooli.+Onneksi+on+oma+koira,+jota+täytyy+viedä+ulos+monta+kertaa+päivässä.+Muuten+kai+sitä+olisi+kohta+liikuntakyvytön.
Hyvää+sunnuntaita!
28.09.2019 17:07
48 / 52