Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

1021

1. Onko+sulla+niin+lyhyt+muisti,+ettet+muista,+kuinka+Cee+varoitti+viittaamasta+henkilöihin+ja+varsinkin+Itä-Suomeen+päinkään+loukkaamistarkoituksessa.+Nyt+koska+puhe+ei+tehonnut+vaan+sama+vanha+paapatus+joidenkin+kirjottajien+huonoudesta+jatkuu,++eipä+ole+Ceetä+täällä+näkynyt.+Taitaa+olla+periaatteen+nainen.Ai+että+raihnas+ja+ylipainoinen+matami?+Minkähän+niistä+kolmesta++Facebookin+kautta+löytyneestä+kuvastani+olet+näyttänyt+tuolle+kaverillesi,+että+hänkin+alinomaa+vihjailee+lihavuudestani.+Livenä+hän+tuskin+on+minua+nähnyt+kuten+et+sisäkään.+Mutta+mitäpä+siitä,+jos+kerran+se+naishyppääjä+Mäkeläkin+on+teistä+liian+paksu,+niin+silloin+vika+on+omissa+silmissänne.+Hesarissa+tästä+neitokaisesta+oli+kuva,+jossa+olkaluut+pönköttivät.+Alin+naisihanteen+ymmärtää,+jos+on+totta+että+hän+on+opiskellut+Briteissä+60-luvulla.+Siellähän+naisihanne+oli+langanlaiha+Twiggy,+jota+Suomessakin+kaikki+anorektikot+jäljittelivät+päätyäkseen+kuoleman+kielissä+Lapinlahden+suljetulle+osastolle.
  2. En+nyt+onnistu+saamaan+tänne+tätä+sepustustani,+kaksi+kertaa+on+heittänyt+ulos,+yritinpä+sitten+vastata+jollekulle+tai+tänne+alas+alkuperäiseen+kysymykseen.Joka+tapauksessa:+syysmarkkinat+on+käyty,+henki+tallella.+Näitten+karjalaisten+läheisyyttä+on+vaikea+torjua.+Väkisin+vetävät+mukaan+kaiken+maailman+makkaranpaistoon.Lukuelämys+on+käsillä:+Ulla-Lena+Lundbergin+"JÄÄ".++Finlandia-palkittua+romaania+olen+kierrellyt+ja+kaarrellut+-+turhaan.++Voiko+merestä+kukaan+kirjoittaa+koskettavammin,+kauniimmin?Tyvenessä+ja+tuulessa,+vapaana+ja+silloin+kun+ulkosaarien+väliin+tiivistyy+jäinen+pinta+kuin+kivilattia.Tyttärellä+on+koiraleiri+käynnissä.+Osallistujia+ympäri+Suomen.+Pelättiin,+onko+jo+liian+lämmintä+kymmenasteisena.++On+ne+reipasta+porukkaa.+Hyvinkäältäkin+on+tullut+iso+valjakko.+Omistajat+nukkuvat+teltassa,+koirista+nuorimmat+kolmekuisia+superretkeilijän+alkuja,+jotka+nukkuvat+omassa+makuupussissaan.++Minulle+polvivaivaisena+on+varattu+tarkkailijan+rooli.+Onneksi+on+oma+koira,+jota+täytyy+viedä+ulos+monta+kertaa+päivässä.+Muuten+kai+sitä+olisi+kohta+liikuntakyvytön.Hyvää+sunnuntaita!