Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinähän+sen+tiedät,+kun+lahtasit+piskisi+niiden+kuluneiden+nahkojen+takia.
Katsopa+omaa+vyötäröäs,+eikö+siellä+olekin+kalsareiden+kuminauhan+hiertämä+juomu.+Haskit+eivät+sentään+juokse+alavariinsa+valjaissa+kuten+sinä+(toivottavasti)+aina+pidät+kalsareita+sen+iänikuisen+kylpytakkisi+alla.
21.09.2019 13:50
Kirjoista+puheen+ollen+eräässä+tarinassa+miehellä+oli+ihmisennahkainen+vyö.++En+yhtään+ihmettele+vaikka+nämä+porisijat+haaveilisivat+naisennahkaisista+vöistä+hulluudessaan.
21.09.2019 13:18
Kun+vaan+malttaa+kelata+ketjun+loppuun,+niin+sinne+voi+kirjoittaa+ruutuun+'+Vastaa+alkuperäiseen+viestiin'+ja+höpötellä+omiaan.+Jos+on+jotain+ärsyttävää+sanottavaa,+niin+kyllä+edson+siihen+vastaa,+ja+Ali+takuulla+löytää+jokaisen+hänen+kannaltaan+poikkipuolisen+sanan+vaikka+maailman+ääristä.+Ei+täällä+yksin+tarvitse+olla.
Ihania+nämä+kauniit+ja+kuulaat+syksyiset+päivät.
Lukiessani+naapuriketjun+viisauksia+ei+voi+kuin+onnitella+itseään,+että+ei+tarvitse+heidän+palveluksiaan.+Toista+oli+nettiguru+Weepelin+aikaan.+Hänellä+oli+luontaisia+pedagogisia+taitoja+opettaa+tyhmempiä.
Kyylääjämummu
20.09.2019 18:25
No+tuossa+tuli+reilusti+metri+täyteen+"painavaa"+sanaa+ja+saarnaa.+Heikompi+lyyhistyisi+tuollaisen+ryöpyn+alle+mutta+ei+tämmöinen+maatiainen.+Nyt+onkin+Elämässä+ammu+ja+sonni,+mikäs+sen+somempaa.+Muuuuu...
18.09.2019 01:56
Lisään+vielä+suurimman+syyn+mikset+tämä+"oikeiden+naisten+rakastaja"+AB+sovi+minun+pirtaani.++Hän+syyttää+tytärtäni,+josta+hän+ei+tiedä+mitään,+epäeettiseksi+koirankasvattajaksi.+Viimeksi+eilen+hän+heitti+jotain+"orjakoirista"+.
Rekikoirien+maanlaajuiselle+harrastajajoukolle+on+tiedossa,+että+tytär+on+mitä+tinkimättömin+kasvattaja.+Harvoin+syntyneitä+pentuja+hän+suostuu+myymään+vain+toisille+harrastajille.+Jos+hän+kuulee,+että+kasvatti+onkin+jätetty+häkin+perälle+istuksimaan,+hän+hakee+sen+pois.
Terveen+kunnianhimonsa+ja+vaativan+luonnonmukaisen+elämäntapansa+vuoksi+hän+onkin+erittäin+yksilöllinen+naisihminen,+josta+äiti+voi+olla+vain+ylpeä.+Hyvän+perinnön+olen+onnistunut+jättämään,+vaikka+itse+olen+elänyt+sovinnaista+elämää.+Geeneistä+kiitokset+myös+tyttären+herrasmiesisälle,+joka+ei+valitettavasti+ehtinyt+nähdä+tytärtään+aikuisena.
22.08.2019 06:19
Jos+purat+asuntosi+ja+pykäät+sen+uuteen+paikkaan+sisämaahan,+niin+kumiveneellesi+tulee+turhan+pitkä+kantomatka.
21.08.2019 12:47
"lähimmäisten+elämä+on+heidän+elämäänsä"
Mutta+kuitenkin+riistät+yksityisyyden+toisten+läheisiltä,+jotka+eivät+ole+sinulle+mitään+pahaa+tehneet.+Jos+olen+joskus+tullut+kertoneeksi+tyttärestäni+joillekin+ystävällisille+kanssakirjoittajille,+se+ei+tarkoita+että+pahantahtoiset+saisivat+levitellä+näitä+tietoja+kostotarkoituksessa.+
Kyllä+täällä+menee+luottamus+ihmisiin.
21.08.2019 12:44
Edson+on+taas+äitynyt+leikilliseksi+ja+pelannut+toisten+teksteillä+hullunkurisia+perheitä.
Sonja+Q+=+Pertti+Sainio
Ylläolevan+tekstin+(tunnustan+osuuteni)+hän+on+tuonut+Porinasta+ja+liittänyt+muka+kommentiksi+täällä+jo+olevaan+eiliseen+toisen+kirjoittajan+tekstiin.++Kuvittelee+raukka,+että+hämäys+menee+täydestä+elämäläisiin.
20.08.2019 14:00
Kuka+täällä+on+kirjoittanut+koiransa+paskoista?+Omista+hyvinkin+vastenmielisistä+putkistoistasi+olet+kirjoittanut+niin+että+oksettaa..
20.08.2019 12:43
"kiitoksen+ja+huomion+kipeät+kissat"
Sanonpa+sanasen+noista+ilmeisesti+itseeni(kin)+kohdistuneista+nimittelyistä.+Mielestäni+juuri+minä+vähiten+kalastelen+kiitosta;+saanhan+joka+sanastani+pelkkiä+moitteita.+Huomiota+rehelliset+kommenttini+tietysti+herättävät+"ikävinä"+poikkeuksina+ketjujen+myötäsukaisuuteen+pyrkivään+ilmastoon.
Jos+tällä+ketjulla+aina+korostetusti+vannotaan+totuuden+nimeen+ja+syytetään+ihmisiä+valehtelijoiksi,+voisitte+pysytellä+totuudessa+itsenne+suhteen.+Eiköhän+netistä+poimituilla+toisten+tiedoilla+ratsastava+ole+se+kiitoksen+kipein+-+meinasin+sanoa+kolli+muttei+se+sovi+ratsastukseen;)))++
+Naiset+jotka+kertovat+arkisia+faktoja+omasta+elämästään+keksisivät+varmaan+hohdokkaampia+tarinoita,+jos+heillä+olisi+viehtymystä+valehtelemiseen.
20.08.2019 10:01
Kotihiiri+minun+mieheni+oli,+soitti+joskus+vain+huvikseen+pikku+tilaisuuksissa.+Enemmän+minä+liitelin+maailmalla+lomillani.++Ruuan+laitoin+joka+päivä,+mutta+vastineeksi+mies+tiskasi,+imuroi,+pesi+pyykit+ja+ikkunat.+Sanoi+vielä+nauttivansakin+taloustöistä.+Me+olimme+tasa-arvoinen+perhe,+kumpikin+toi+rahaa+kotiin+suunnilleen+yhtä+paljon+(vähän).+
Jos+joku+paula+haluaa+passata+miestään+ylenmäärin,+mitä+se+minulle+kuuluu.+Kerroin+lukemastani+kirjasta,+mutta+se+olikin+tehty+kokonaan+miesnäkökulmasta+eikä+edustanut+koko+totuutta+kertojienkaan+perhe-elämästä,+vaan+oli+enemmänkin+humoristinen+"poikakirja".
Lue+sinäkin+hyviä+kirjoja+tai+kuuntele,+niin+opit+että+elämä+ei+ole+ihan+mustavalkoista.
19.08.2019 16:09
"Onhan+hän+normaali+ihminen"
Naisen+paras+hyve+heikolle+miehelle+on+se,+ettei+tästä+ole+minkäänlaista+vastusta.+Itsellesi+kyllä+haluaisit+jonkun+korkeamman+tittelin+kuin+pelkkä+"normaali+ihminen".
19.08.2019 12:43
No+mitä+sä+sitten+tarkoitit+toisten+perheiden+statuksen+kritiikillä?+Oma+vikasi+että+kirjoitat+niin+epäselvästi,+että++mielikuvitusta+suorastaan+kiehtoo+etsiä+tekstiryteikkösi+salattuja+merkityksiä.+Varsinkin+kun+tiedän,+että+tarkoituksella+piilotat+solvauksesi+"viattomien"+tekstinosien+keskelle.+Sitä+kuurupiiloa+tässä+on+käyty+monta+vuotta.
"Miksi+elävät"
sa'+se!+
"Luultavasti+ei+kukaan+ole+täältä+käynyt+(Elämässä)
Nytpä+vitsin+murjasit.
19.08.2019 12:27
Koira+onkin+ehdottomasti+naiskaravaanarin+paras+ystävä.+Onhan+maantiellä+ja+leirintäalueilla+aina+vaara+törmätä+pahoissa+aikeissa+oleviin+miehiin.+Siksi+koira+ja+mieluiten+mahdollisimman+iso+on+naisen+paras+matkatavara.
19.08.2019 12:15
Jätä+vähitellen+minun+tyttäreni+rauhaan.+En+minäkään+puhu+sinun+pojistasi+tai+vertaile+heitä+kasvatustuloksina,+vaikka+ehkä+voisinkin.
19.08.2019 11:35
Sinä+et+sitten+ymmärrä+yhtään+mitään.+Ainoa+missä+olet+hyvä+on+väärin+lukeminen.
On+se+sukupuolirasismia,+tosin+aika+lievää,+että+naisen+paikka+on+hellan+ääressä+samalla+kun+mies+kavereineen+seikkailee+pitkin+avaraa+maailmaa.+Tosin+nuoremmat+miehet+eivät+enää+sorru+samaan+eikä+nuorempi+"paula"+noin+vain+suostu+kyökkipiiaksi.
19.08.2019 11:28
Kyllä+meitä+neljäkin+tulee+toimeen+keskenään,+ellei+teiltä+manipuloida+meitä+vastakkain.+Varsinkin+tuolle+papparaiselle+on+tärkeää+saada+epäsopua+aikaan.+En+usko,+että+hänen+joka+käänteessä+hoettu+ihastuksensa+yhtä+vastaan+on+todellista,+vaan+se+on+osa+hajoita+ja+hallitse+-nimellä+tunnettua+häijyä+strategiaa.
+Et+tunnu+tietävän,+mitä+status+tässä+yhteydessä+tarkoittaa.Ennen+puhuttiin+siviilisäädystä.
19.08.2019 10:02
"muiden+perheiden+statuksen+arvostelu"
Että+sinä+katala+vaanija+osaatkin+aina+tulkita+minun+kirjoitukseni+minulle+mahdollisimman+epäedullisella+tavalla.+
Kai+Cee+ja+a-mummu+olisivat+kertoneet,+jos+heitä+olisi+loukannut+minun+"kehuskeluni"+yksin+pärjäämiselläni.+Ainakin+a-mummu+tajuaa,+että+ihmisellä+ehtii+olla+montakin+statusta+elämänsä+aikana+eikä+mikään+niistä+ole+väärä.
Olet+niin+omistautunut+Ceen+suojelemiseen,+että+hysteerisesti+etsit+minun+teksteistäni+mahdollisia+loukkauksia+lemmikkiäsi+kohtaan.+Ketään+et+kuitenkaan+hämää,+ainakin+Rapu+ja+minä+tiedämme,+että+sinun+varsinainen+tarkoituksesi+on+vain+lietsoa+epäsopua+naisten+kesken,+jotta+me+epätoivotut+väsyisimme+ja+sinä+saisit+molemmat+ketjut+valtasi+alle.
19.08.2019 01:47
"Pari+kohtuullista+ja+rehellistä+mummoa"
Miksi+olette+niin+riippuvaisia+Elämän+naisista?+Onhan+S24+täynnä+aloituksia,+joiden+takana+voi+olla+vaikka+millaisia+rehellisiä+typyköitä+tyydyttämään+tarpeitanne.+Poimikaa+niistä+ja+perustakaa+heidän+kanssaan+yhteinen+"antifeministinen"+juorukerho,+jossa+akat+vikisevät+onnesta,+kun+te+miehiksi+otaksutut+viette+heitä+haluamaanne+suuntaan.
14.08.2019 08:46
Edson,+kun+kopioit+tänne+minun+Porina-tekstiäni,+kopioi+edes+oikein.+Huooh+puuttui+eli+haukotuksen+merkki.
14.08.2019 07:26
49 / 52