Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pillihauki
profiilit
pillihauki
pillihauki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+myös+etsinyt+tuollaista+ja+törmäsin+sitten+tieliikennelakiin.+Isuimellisella+kaksipyöräisellä+sähköpotkulaudalla+saa+ajaa+vain+päällystämättömillä+teillä+ja+tietysti+suljetuilla+alueilla.+Velocifero+on+kaunis+ja+tehokas+mutta+lyijyakuilla
14.04.2020 10:54
Minä+ostin+miltei+vahingossa+PC:lle+windows+10+minecraftin+kun+aloituspalkissa+koneessa+on+kuvake.+Olin+kirjautuneena+microsoft-tilille.+Sain+kyllä+saman+pelin+kannettavaani+ja+myös+android-kännykkääni+ja+android-tablettiin.+Mikä+tuo+noin+halpa+appi+on.+Minä+maksoin+PC+versiosta+jotain+27+euroa,+mutta+tosiaan+saan+sen+useammalle+koneelle,+mutta+useammalle+käyttäjätilille+samassakaan+koneessa+sitä+ei+saa+harmikseni
08.11.2018 09:38
Minäkin+ihmettelen+tämän+pelin+kanssa.+Harmi+että+sait+asiattomia+vastauksia.+Peli+on+varsin+monipuolinen+ja+kehittävä.+Minä+latasin+Microsoftin+kaupasta+vahingossa+kun+ikoni+oli+jo+aloituspalkissa++ja+se+johti+kauppaan+ja+kirjauduin+johonkin+xBox+Liveen+myäskin+vaikken+just+ymmärrä+mitä+se+tarkoittaa.++Nyt+saan+kyllä+saman+pelin+android-laitteisiini,+puhelimiin+ja+tablettiin,+mutta+tietokoneella+ei+pysty+harmikseni+pelaamaan+sitä+kuin+omalla+microsoft+tilillä+kirjautuneena.+en+myöskään+keksi,+mistä'+näkisin+mikä+versio+minulla+on+ladattuna.+Olisikohan+pitänyt+ostaa+muualta+kuin++microsoftilta.++Tämä+höpinäni+tuli+sinulle+liian+myöhään+ja+esittääkin+enempi+kysymyksiä+kuin+vastauksia.++Milläköhän+palstalla+saisi+oikeaa+tietoa+ja+vastauksia
07.11.2018 15:26
1 / 1