- Olen myös etsinyt tuollaista ja törmäsin sitten tieliikennelakiin. Isuimellisella kaksipyöräisellä sähköpotkulaudalla saa ajaa vain päällystämättömillä teillä ja tietysti suljetuilla alueilla. Velocifero on kaunis ja tehokas mutta lyijyakuilla
- Minä ostin miltei vahingossa PC:lle windows 10 minecraftin kun aloituspalkissa koneessa on kuvake. Olin kirjautuneena microsoft-tilille. Sain kyllä saman pelin kannettavaani ja myös android-kännykkääni ja android-tablettiin. Mikä tuo noin halpa appi on. Minä maksoin PC versiosta jotain 27 euroa, mutta tosiaan saan sen useammalle koneelle, mutta useammalle käyttäjätilille samassakaan koneessa sitä ei saa harmikseni
- Minäkin ihmettelen tämän pelin kanssa. Harmi että sait asiattomia vastauksia. Peli on varsin monipuolinen ja kehittävä. Minä latasin Microsoftin kaupasta vahingossa kun ikoni oli jo aloituspalkissa ja se johti kauppaan ja kirjauduin johonkin xBox Liveen myäskin vaikken just ymmärrä mitä se tarkoittaa. Nyt saan kyllä saman pelin android-laitteisiini, puhelimiin ja tablettiin, mutta tietokoneella ei pysty harmikseni pelaamaan sitä kuin omalla microsoft tilillä kirjautuneena. en myöskään keksi, mistä' näkisin mikä versio minulla on ladattuna. Olisikohan pitänyt ostaa muualta kuin microsoftilta. Tämä höpinäni tuli sinulle liian myöhään ja esittääkin enempi kysymyksiä kuin vastauksia. Milläköhän palstalla saisi oikeaa tietoa ja vastauksia