Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lukspu
profiilit
lukspu
lukspu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+parisuhteita+on+monenlaisia.+Voin+helposti+kuvitella+kuinka+seurani+saisi+suurimman+osan+ihmisistä+tylsistymään+ja+sitä+kautta+ehkä+menettämään+hermonsa.+Eräs+työkaverini+ihmetteli+joskus+sitä,+että+olen+yksin.+Sanoi,+että+"olisi+sullekkin+kysyntää,+jos+kävisit+vähän+enemmän+kylillä".+No+juu,+selvä,+mutta+kun+en+tykkää+käydä+kylillä+niin+miksi+esittäisin+sellaista?+Tähän+mennessä+yksi+epämiellyttävimmistä+kokemuksista+on+ollut+käydä+yökerhossa.+Jopa+puukkohaavan+tikkauttaminen+päivystyksessä+oli+tuhannen+kertaa+miellyttävämpi+kokemus.
08.05.2020 07:15
No+toivottavasti+ukko+kävelee+toistekkin+ohi+:)+Karvojen+asennoille+en+ole+oikein+ikinä+antanut+arvoa+varsinkin+jos+ei+liity+hygieniaan.+Oletan+että+olet+hieman+vanhempi+ihminen;+teidän+iässä+alkaa+kai+monet+jättämään+tiettyjä+turhamaisuuksia+pois?+
Oman+pihan+ohi+ei+ole+kukaan+tänä+vuonna+kulkenutkaan,+ainakaan+siten,+että+olisin+itse+ollut+sen+todistamassa.+Omaa+tarinaa+ohikulkijasta+en+viitsi+tässä+sitten+kertoakkaan,+koska+sillä+oli+vain+mukava+alku+ja+keskikohta+jäi+välistä+kun+hypättiin+suoraa+lopulliseen+loppuun.
25.04.2020 11:15
Jaa-a,+eipä+tässä+kamalan+paljon+pahemmin+itseensä+voi+enää+vetäytyä.+Toisaalta+tottahan+tuo,+että+työ+ehkä+viimeisiä+asioita+jotka+pitää+järjissään.+Mahtaisikohan+minipossua+haitata+poissaolot+:)
23.04.2020 19:57
Nuo+ihmissuhderobotit+eivät+kyllä+ikinä+toimisi+minun+tapauksessa.+Tiedän+työni+puolesta+vähän+liikaa+teknologiasta:+Muovinen+kasa+servoja+neuroverkolla+höystettynä+lähinnä+saisi+minut+purkamaan+moisen+hökötyksen+atomeiksi+ja+katsomaan+mitä+se+pöljä+yritys+on+sinne+sisään+tunkenut+joka+moisen+hirviön+on+markkinoille+laittanut.+Mielestäni+ihmissuhteita+ei+tulisi+ikinä+korvata+automaatiolla+ja+pidän+suorastaan+oksettavana,+että+lapset+ja+vanhukset+automatisoidaan+pois,+koska+aikuiset+haluaa+leikkiä.
21.04.2020 17:25
Yritän+kyllä+ajatella+asioita+positiivisesti.+Narsisminkin+käänsin+joskus+positiiviseksi:+älykäs+ihminen+tajuaa,+että+lähimmäisten+etu+on+oma+etu.+Jos+kusetat+toista+niin+kusetat+lopulta+itseäsi.+Eli+eipä+siinä+tuossa+valossa+mitään+pahaa+ole.+Toisaalta+sitten,+kun+katsoo+maailman+menoa+kokonaisuutena,+vetää+se+taas+aika+nöyräksi.+En+minä+silti+sinäänsä+ihmisiä+vihaa+tai+inhoa.+Olen+vaan+kai+jotenkin+vajaa,+kun+en+oikein+halua+muuta+kuin+olla+rauhassa+ilman+suurempaa+häsläystä.+Koira+olisi+siitä+juuri+niin+mainiota+seuraa,+että+sitä+tuskin+haittaisi+pyöriä+aina+kotinurkissa
20.04.2020 22:20
1 / 1