Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

81

1. Oletko sitä mieltä että löydät kumppanin tänä vuonna?

Siis haluat kumppanin ja aiot löytää sen?
    Sinkut
    11
    229
  2. Nainen heitti miehen kadulle asumaan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hurjaa-kerrottavaa-kahdeksan-vuotta-kadulla-elaneesta-kehonrakentajasta-uskomaton/92
    Sinkut
    1
    25
  3. No miten se pääsiäinen sujuu?

Itse olen kännissä. Olutta juonut jo monta tuntia koska on vaan niin tylsää ollut. Muuten ihan jees ja kuuntelen musaa
    Sinkut
    9
    234
  4. Ihan hölynpölyä on

Että raitis mies saisi naisen baarista iskettyä. Kyllä pitää juoda alkoholia että saa kontaktia naisten kanssa.
    Sinkut
    3
    243
  5. Joko olette kevät treffeillä käyneet?

Alkaa pian olla kevät kiima huipussaan naisilla ainakin.
    Sinkut
    7
    280
  6. Perjantain viinanjuonti talkoot palstan sinkuille.

Lähdette yhdessä baariin juomaan viinaa ja etsimään kumppania. Saatte toisistanne tukea ja tutustutte sinkkuihin siellä
    Sinkut
    2
    149
  7. Eikö ole ruokaa kaapissa.

Mene kalaan, meressä on ruokaa.
    Köyhyys
    12
    400
  8. Tupakki maksaa kympin

Aski. Monet polttaa 5-6 askia viikossa eli 60 euroa ja sillä saisi jo viikon ruuat helposti.
    Köyhyys
    52
    336
  9. Hot hot hei

Hei yt Kaikki alakaa hamstraamaan jo tavaraa että ette kuole parin päivän lamaan.
    Sinkut
    2
    335
  10. Kumpi parempi mies

Viinamies vai kalamies? Eikös viinamies ole hauska ja seurallinen ja kalamies vakava ja hiljainen niin naiset varmaan ot
    Sinkut
    10
    170
  11. Omistatteko asunnon

Ja maksaako puolisonne teille vuokraa jos asutte yhdessä vai miten kulut jaette?
    Sinkut
    47
    161
  12. Onneksi viinaa juomalla

On tavannut naisia. Muutenhan tässä elämässä joutuisi ihan yksin elämään ja se olis todella masentavaa ettei olisi omaa
    Sinkut
    4
    108
  13. Minulla oli eilen pitkävetoa

80 eurolla. Enkä voittanut mitään. Rauman lukko kusi totaalisesti. Se pyöritti ässiä mutta ei saanut maaleja ja minulla
    Köyhyys
    12
    169
  14. Haaveita vain

Haaveilette kumppanista mutta kumppania ei saa ellei juo viinaa baareissa. Sitä voisi kaikenlaista tehdä kumppanin kanss
    Sinkut
    4
    170
  15. Suomalainen loma

Miten vietäätte lomaa. Mökillä vai miten. Itse olen mökillä juuri nyt ja asun täällä koko kesän. Minulla on ulkomaalaisi
    Sinkut
    14
    118
  16. Mihin tyttöystävää tarvii

Olen rikas en tarvii tyttöystävää. Osaan kokata, pyykätä, siivota, remontoida, pukeutua, leipoa, ajaa autoa ja kaikkea.
    Sinkut
    20
    290
  17. Kalastus on kovaa työtä

Oletteko koskaan kalastaneet ja saaneet paljon kaloja. Ensin kalastaa 6 tuntia, sitten jos saa vaikka 10 kg ahvenia niin
    Köyhyys
    36
    306
  18. Täällä ollaan

Kännissä ollaan. pysykää kotona https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/838f328e-9e72-43bd-b021-d9b23547dbcd
    Sinkut
    1
    78
  19. Kunnon seksiä

Kyl miehet haluaa kunnon seksiä, pelkkä halailu ei vaan riitä. Naisten tekosyyt on nähty ettei jaksa tai ehdi panna.
    Sinkut
    16
    867
  20. Saako mies naisia jos juo coca colaa

Niin saakos mies naisen jos litkii cocista ja tarjoo naiselle baarissa myös cocista?
    Sinkut
    9
    92