Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Biisonix
profiilit
Biisonix
Biisonix
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
26
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toi+jos+mikä+ärsyttää+ihoa.
03.03.2021 18:50
Ei+ainakaan+hinnalla+pilattu
03.03.2021 18:49
Vesipohjaista+ja+reilusti😜
03.03.2021 18:48
Samalla+kannalla+olin+itse+ennen+mutta+niin+se+mieli+muuttui.+Paikat+puhtaaksi+hitaasti+lämmittely+ja+paikat+aukeaa.+En+oo+koskaan+saanu+runkatessa+niin+hyviä+orkkuja+kun+stimulaattorin+kanssa.+Mut+totta+kaikki+ei+siitä+pidä..
03.03.2021 18:48
Ois+kyllä+hyvä+jos+sais+rouvan+leikkimään+parturia.+Helpompaa+se+olisi+jos+toinen+ajaa..
28.11.2020 22:21
Miten+toi+sokerointi+sattuuko??
28.11.2020 22:20
Toi+vois+olla+kyllä+hyvä.+Joskus+ostin+Philipsin+body+groomin+ja+se+on+kyllä+järkky+vehje+parin+kerran+jälkeen+jäi+käyttämättä+kun+ajellessa+nipisti+niin+helvetisti.
28.11.2020 22:19
Moi.
Näin+miehenä+voin+asiaa+kommentoida.+Parhaalla+kaverillani+on+sama+"ongelma"+itselläni+on+suht+normaali+vehje+.+Ihan+hyvin+kaverini+on+naisrintamalla+pärjännyt+ja+saanut+2+lasta+maailmaan+saatettua.+Hänen+vaimonsa+on++ujo+ja+aika+arka+joten+ei+se+mitään+metrimunaa+ole+vaillakaan.+Kuitenkin+henkinen+yhteys+pariskunnalla+on+luja+joten,+sillä+osa+alueella+kaikki+kunnossa.+Lähinnä+taidat+itse+muodostaa+ongelman+asiasta.+reippain+mielin+vaan+deittailemaan+ja+itseluottamusta+kehiin.+Ja+"pienuuden"+voi+kompensoida+muilla+taidoilla;)+Minkä+paksuinen+tuo+mulkkusi+on?+Mitä+tuohon+naisten+kommentteihin+sun+mulkusta+tulee+niin+olet+ollut+ihan+väärässä+seurassa+jos+tuollaisia+kommentteja+ovat+sulle+heittäneet+.+Tsemppiä+sinulle+ja+pää+pystyyn+;)
16.11.2020 21:39
Tuumasta+toimeen+siis
08.11.2020 21:32
Moi.
Vaikuttaa+hyvältä+hinnan+ja+paksuuden+osalta+hmm+ehkäpä+tämä+olisi+ostettava+testiin.+Tuo+kuulahieronta+laitteessa+erityisesti+kiinnostaa..
04.11.2020 12:19
Moi.
Paksuuden+osalta+näyttäisi+olevan+ok+ja+hintakin+kohdallaan.+Pitänee+miettiä+tuota+jos+sen+hankkisi+kanssa.+Saatavuus+ei+näköjään+ole+ongelma,+ainoa+miinus+on+kaukosäädön+puuttuminen+mutta+sitä+ei+voi+tuohon+hintaan+olettaakaan..
04.11.2020 12:16
Kiitti+tsempeistä+pitänee+kerätä+rouhkeutta+asiaan...+Vaimo+on+vähän+vanhoillinen+näissä+hommissa+mutta+täytyy+ottaa+asia+puheeksi..+Eletäänhän+me+kuitenkin+2000+lukua+ja+nämä+vanhoilliset+käsitykset+saavat+vähän+väistyä+:)
22.10.2020 13:20
Moro
Pätevän+näköinen+kapistus+tuo+on.+Pitääkin+pistää+harkintaan+hinta+maltillinen+ja+muoto+ok.+
Teikäläinen+on+onnekas+jos+vaimon+kanssa+yhdessä+voi+laitetta+käyttää..+
Ite+kans+miettinyt+miltä+se+oikea+meisseli+tuntuis+sisässä+mut+jotenkin+koen+sen+kiusallisena.+Ehkä+alkuun+etin+jonkun+samanhenkisen+kaverin+jonka+kanss+vois+pienimuotoisen+leikkisession+laitteilla+järjestää..
21.10.2020 18:21
Moi.
Ihan+fiksua+itse+kanssa+harkinnut+tuota+kiinasta+tilaamista+mutta+tosiaan+siinä+on+pari+muttaa..
Lähinnä+mikä+itseani+mietityttää+on+se+missä+ne+on+valmistettu+ja+mistä+materiaalista+toinen+on+takuu+käytäntö.+Mutta+toisaalta+halpa+hinta+kompesoi+tämän+asian.+Tosin+en+haluaisi+päätyä+päivystykseen+mikään+katkennut+tappi+perseessä+:D
Itse+olen+siinä+mielessä+onnekas+että+tuo+minkä+ostin+hintalapun+perusteella+on+toiminut+nämä+muutamat+kerrat+ihan+hyvin+vaikka+en+ole+saavuttanut+HF+orkkua+sen+kanssa+mutta+olen+silti+tyytyväinen+(tuskin+sitä+koskaan+saavutankaan).
Isosta+kumikalun+jätä+kauppaan+kun+tiedän+varmasti+että+se+ei+minuun+uppoa+joten+siltä+osin+ainakin+rahat+säästyy+:)
21.10.2020 13:35
Hmm+kuulostaa+tosiaan+aikaa+vievältä.
Eikös+tuo+ole+sama+kun+käy+sokeroinnissa?+menee+vähän+nopeammin...
15.10.2020 16:28
Moi.
Näin+mä+sen+kanssa+ajattelen,+olisi+vain+loistavaa+löytää+kone+joka+siihen+pystyisi.+Palleja+kun+ajelee+on+lähes+mahdotonta+saada+iho+tarpeeksi+kireälle+ettei+vekkejä+tule.
15.10.2020 12:58
Moikka.
Malli+mitä+hommasin+on+Kink+-+Ultimate+Rim+Job.
Laite+tosiaan+ylitti+mun+odotukset+se+painii+periaatteessa+Lelon+kanssa+samassa+hintahaarukassa+100->+mutta+onhan+Lelo+yli+100€+reippaasti.+Uskon+kyllä+että+tuo+Lelo+on+hyvä+kuullut+muualtakin+siitä+kehuja+mutta+näin+äkkiseltään+AIVAN+liian+iso+aloittelijalle.+
Ei+taida+tämän+ukkomiehen+aukkoa+tuohon+venyä+ainakaan+vielä+Tuossa+Kink+mallissa+kiinnitin+huomiota+muotoiluun+sen+sai+lämmittelyn+jälkeen+sisään+kokonaan+kun+paikat+antaa+periksi.
Ja+alku+kapea+keskeltä+paksu+ja+sitten+taas+kapea+estää+poisluiskahtamisen+se+oli+kun+taksarin+tappi+konsanaan.+Ja+tosiaan+peräaukon+suulla+on+tuntoherkkä+alue+niin+rim+toiminto+jäljittelee+todella+hyvin+aitoa+perän+nuolemista+harmi+vaan+kun+aidosta+sessiosta+on+aikaa+mutta+tuo+kyllä+oli+todella+lähellä+sitä+ja+suosittelen+myös+niille+jotka+ei+ole+koskaan+saaneet+perän+nuolemista+kokemaan.
Kun+Kink+on+sisällä+kokonaan+hieroo+toinen+tappi+kivasti+välilihaa/palleja+joten+kaikki+3+moottoria+käytössä+löytyy+jokaiselle+jotakin.
Muutama+sessio+on+tämän+kanssa+takana+ja+seuraavaa+kertaa+odotan+innolla.+
Harmi+vain+kun+oma+aika+tässä+elämäntilanteessa+on+kortilla+eli+sessio+ei+tapahdu+missään+10+minuutissa+vaan+tämä+on+tarkoitettu+pidempään+nautintoon+joka+lopahtaa+aika+nopeasti+kun+laukeaa+mutta+sen+jälkeen+on+hyvä+vielä+antaa+laitteen+väristellä+sisässä+;)
Mutta+toki+kun+tässä+laitteessa+ei+ole+kaukosäädintä+niin+helpompi+olisi+sessio+toteuttaa+kaksin+toinen+nauttii+ja+toinen+on+"koneenhoitaja"+:D
13.10.2020 11:05
Moi.
Lelo+näyttää+ainakin+hintansa+perusteella+olevan+paras+tuota+voisi+kyllä+miettiä+tuli+ostettua+melkein+samaa+hintaluokkaa+oleva+tuote+joka+osottautui+hyväksi.+Leloss+ainakin+paksuus+saattaa+aloittelijalle+olla+liikaa...
07.10.2020 13:31
Juu+vaati+kuulemma+vähän+perehdytystä+g+pisteen+löytäminen+täytyy+tänään+illalla+vähän+tutustua+tuohon+aiheeseen.+Sama+juttu+en+usko+tai+siis+tiedän+että+meikäläisen+peppuun+ei+mitään+isoa+kyllä+mene.+Sama+juttu+laukean+kyllä+ihan+yhdynnässä+kädellä+tms.++Mutta+nyt+on+herännyt+netistä+katsottujen+videoiden+varjolla+kiinnostus+myös+pepun+kautta+mielihyvän+hakeminen.+Klittasuristinta+en+ole+miettinytjään+....
18.09.2020 20:26
Joo+siis+tuonne+laitoinkin+että+peppu+on+tähän+mennessä+ollut+exit+only+ja+toki+tarkoitin+samalla+myös+tuota+eturauhasen+kiihotinta.
Niin+vielä+kun+saisi+vaimon+tollaisista+jutuista+innostumaan+olisi+se+todella+hyvä+juttu+(onnittelut+sulle+;)
Joo+en+homoksi+leimaantumista+näin+ollen+pelkää+onhan+nyt+2020+ja+uudet+tuulet+puhaltaa+tai+on+puhaltanut+jo+pitkän+aikaan+seksuaalisuuden+suhteen+ja+nykyään+asioista+puhutaan+enemmän+mutta+jotenkin+noi+pyllyjutut+itseni+kohdalla+on+ehkä+vielä+vähän+tabu.
Tosiaan++mitä+seksileluista+kirjoitin+pitää+paikkansa+ei+pala+muovia/silikonia+tms+määritä+sukupuolta+eikä+kiinnostusta.+Ja+tänään+postista+hain+tuollaisen+laitteen+saas+nähdä+millaista+sitä+on+käyttää+.
18.09.2020 20:23
1 / 2