Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+nyt+Kaisa+voit+odottaa+mielummin+Joulupukin+saapumista+kuin+minun+rustaavan+muiden+vieraiden+ketjuun!!!!!!+tämä+viesti+ei+todennäköisesti+ole+minulle+suunnattu+erityisesti!+mutta+joo+kyllä+voin+ottaa+osaa!!!!+hyvin+ikävää+jos+näin+on+päässyt+käymään!mä+olen+syytön+muiden+suhde+toilauksiin
31.08.2020 17:28
Huora+🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣😂😂🤣😂😂🤣🤣😂🤣😂😂🤣🤣😂😂🤣😂😂🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
25.08.2020 21:58
Joo+kyllä+nautin+niistä+hetkistä+kiitos+vain+sinun+pöydän+kulman+kun+siihen+kompastuin+niin+vasta+jälkikäteen+ymmärsin+että+elämässä+voi+nauttia+monella+eri+tavalla+ja+monessa+eri+paikassa!oma+pöytäni+olikin+hiukan+huonossa+kunnossa+niin+oli+pakko+lainata+sinun+pöytää!!!!!!😂😂😂🤣🤣😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🤭🤭🤭
25.08.2020 21:55
Kyllä+mä+ihan+itse+kirjoitan+omalla+nicillä+että+mene+sinä+peris+muualle+kommentteja+rustaa+ja+jätä+meidän+pöytä+rauhaan!+toisin+sanoen+älä+huuda+vieraisiin+pöytiin!!!!!
25.08.2020 21:47
Joo+sattuuhan+noita+kirjoitus+vihreitä+paremmissaki+piireissä+Kaisa+että+malja+sille+👍🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹
25.08.2020 21:30
Kiitos+😘+olipa+kauniisti+kirjoitettu,+mutta+ketä+sitten+ajattelit+tätä+aloitus+viestiä+kirjoittaessa!!joo+kyllä+ymmärrän+että+sinulla+ja+vaimollasi+on+taas+erimielisyyksiä+niin+miksi+mielummin+haluat+pettää+häntä+kuin+esimerkiksi+selvittää+teidän+välejä+IRL????????+pettäminen+ei+ratkaise+mitään+ongelmia+eikä+varsinkaan+kostamine!!!+suosittelen+lämpimästi+rakentavaa+ja+asiallista+keskustelua+ilman+mitään+provosointia+tai+muutakaan+syylistämistä!
25.08.2020 21:23
Älä+unta+näe+että+minä+olen+se+kenestä+haet+lohtua!+minä+en+ole+mikään+huora!!!!!!¡!!
25.08.2020 21:15
Samoin+myös+hyvää+yötä+ja+minusta+ei+tarvitse+olla+mustasukainen+en+ole+koskaan+tullut+teidän+väliin+enkä+edes+halua+tulla!!!!!hyvää+yötä+kaikille+palstalla+ja+ollaan+vaikka+kavereita+kaikki+ja+tietenkin+minä+kunnioitan+teidän+suhdetta!!!
24.08.2020 23:40
Riippuu+vähän+siitä+peseekö+paljailla+näpeillä+kloori+pitoista+ainetta+yleensä+ihminen+laittaa+hanskat+jos+esimerkiksi+tiskaa+tai+esimerkiksi+jos+kastaa+rättiä+kloriitti+vedessä!!!!+vähän+voisi+järkee+käyttää+myös+siivouksessa+mutta+en+halua+osallistua+mihinkään+talkoo+hommiin+nyt+kun+mulla+on+ollut+kiirettä+muutenkin+niin+ehkä+sitten+vaikka+Sanna+voi+hieman+jelppii+hiukan+🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣+paremmin+tulee+kyllä+itse+siivottua+mutta+kyllä+ymmärrän+että+jos+olet+kiireinen+ja+sitten+muutenkin+voimat+loppunut+niin+silloin+on+sanomattakin+selvää+että+kannattaa+pyytää+vaikka+jartsaa+auttaa!!!!
24.08.2020 23:23
No+mikäs+siinä+jos+tykkää!!!!!mä+en+tuu+käymää+ennen+kuin+olet+oikeasti+tehnyt+Sen+suursiivouksen+että+en+vaan+joudu+tekemään+mitään+raskaita+töitä!!nyt+ei+millään+pysty+eikä+kyllä+jaksaisi!!+niin+on+veto+poikki!!!!!
24.08.2020 23:13
Saanen+muistuttaa+että+muistaakseni+se+olin+minä+joka+oli+baarin+viehättävin+kukkanen+✔️🍒+minulla+ei+ole+koskaan+ollut+mitään+ongelmia+ihossa.!!!!!+olen+erittäin+hyvin+säilynyt+ja+kuntoni+on+mitä+erinomainen!+joten+tuskin+kuitenkaan+oli+minulle+tarkoitettu+viesti+häneltä!!!!!!!+olen+kuitenkin+jäänyt+hänen+mieleensä+aika+paljon+ja+edelleenkin+monet+ihmiset+ovat+minulle+kateellisia!+mutta+minkäs+sille+voi+kun+olen+niin+haluttava+😘👌
20.08.2020 09:06
Mitä+🤣🤣😂🤣mä+aloin+just+viihtyy+täällä+🍹🍹🍹🍹🍹🍹👌👌👌💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🤸🤸🤸🤸😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘relax!!!!!mä+oon+oikeesti+niin+tunnelmissa+että+olen+erittäin+tyytyväinen+tänään+tähän+iltaan+että+en+edes+halua+riidellä+muiden+kanssa!mä+toivotan+kaikille+palstalla+ihanaa+iltaa!!!!!!!!+ja+muistakaa+nauttia+elämästä!!!!!
19.08.2020 20:23
En+mä+mitään+ole+retkahtanut!!!!!!!!😠😠mä+en+oo+mikään+deeku+jos+olen+ottanut+kuppia+🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹+ja+sitä+paitsi+totuus+tulee+aina+humalaisen+suusta+🍹😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹+niin+että+kyllä+mä+ihan+mielellään+rupattelemaan+tulen+ken+tahtoo+kysellä+jotain!!!!!!
19.08.2020 20:17
No+ette+todellakaan+ole+normaaleja+ihmisiä+🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣😂😂🤣😂😂🤣😂🤣✔️🤦+älkää+nyt+mun+värkistä+riidelkö+noin+paljon!!!!!!!!!!!!!!mä+ihan+kiltisti+vain+lohdutin+kun+olen+erittäin+empaattinen+ihminen+joka+huomasi+surullisen+ihmisen+ja+minä+hyvyy+hyvyyttä+sitten+lohdutin!
19.08.2020 20:06
Voin+vain+arvata+että+riitelette+taas+minusta!!????sano+suoraan+minulle+jos+on+asiaa!!!!+miten+voit+olla+noin+mustasukainen+jos+minä+tein+sinulle+erittäin+selväksi+että+minä+jatkan+siitä+mihin+sinä+jäit!+Vai+luulitko+että+olet+ainut+joka+saa+pitää+baarissa+hauskaa????????unohda+jo+menneet+ja+ollaan+vaikka+ystäviä??????????????+miksi+olet+mustasukainen+siitä+mitä+kirjoitin+sulle+viestiä+toisessa+ketjussa??????????????+ja+miksi+sä+syytät+siitä+puolisoo??????????+olen+erittäin+iloinen+teidän+puolestanne+ja+vielä+iloisempi+jos+minua+ei+sotketa+joka+riitaa+joita+teille+tulee+vähintään+10kertaa+päivässä+ja+lopputulos+on+sama+minähän+se+olen+joka+joutuu+vastaamaan+siitä+sovinto+seksistä!+minun+perääni+hän+on+aina+kysellyt+kun+teille+on+tullut+riitaa!+ja+minä+sitten+olen+lohduttanut+häntä+niin+miten+minä+olen+tässä+se+syyllinen????????eikö+sinussa+oo+mitään+vikaa?????????????+tehkää+nyt+mitä+haluatte!!mä+lähden+tästä+nyt+nauttimaan+ilta+drinksuja+🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🆗
19.08.2020 19:57
Joo+kiitos+mutta+kyllä+mä+ihan+itse+osaan+puhua+omasta+puolestani!!!!!+ja+en+halua+pyytää+anteeksi+siitä+että+pidin+hieman+hauskaa+baarissa!se+ei+ollut+keneltäkään+pois!+joten+eiköhän+se+asia+tätä+myöten+ole+selvä!+ja+tarkoitin+sitä+että+en+halua+olla+huonoissa+väleissä+sinun+enkä+kenenkään+muun+kanssa+joten+tervetuloa+mukaan+meidän+jengiin+✔️😍😍😍🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹
19.08.2020 19:08
Korjata+asioita+niin+kuin+varsin+hyvin+tiedät!!!!!!minä+en+tule+treffeille+sinun+ex+puolison+kanssa+joten+selvitä+sun+asias+sille+puolisolle!!!+miksi+sä+minua+mollaat+syyttä+suotta!minkä+mä+sille+voin+että+olin+hetken+huumaa+hänelle+baarissa+silloin!+mutta+siitä+on+todella+paljon+aikaa+joten+luulisi+että+olet+jo+unohtanut+menneet!
19.08.2020 19:01
Sanna+jumalauta+Nyt+🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫ei+todellakaan+ole+hävinnyt+mihinkään!!!
19.08.2020 18:51
En+mä+mitään+pilaa+haluu+tehdä+muiden+suhteista!+päinvastoin+mä+vielä+yritin+auttaa+kaisaa+tekee+itse+aloitteen!+minulla+on+oma+suhde+ihan+hyvällä+mallilla+että+en+kaipaa+mitään+sivu+suhteita!olen+edelleenkin+onnellisesti+naimisissa+💍💎
19.08.2020 18:48
Onpas+kaisalla+vilkas+mielikuvitus+😂🤣😁✔️+luuletko+tosiaan+että+joku+olisi+kiinnostunut+ihan+tosissaan+siitä+mitä+rehuja+sun+tontilla+on??katsos+kun+kaikkia+ei+välttämättä+kiinnosta+kukat+senkään+vertaa+että+vaivautuu+edes+muistaa+niitten+nimiä+vaikka+joku+läheinen+ystävä+siitä+muistuttaa+aika+ajoin+mutta+en+usko+että+teidän+suhde+alkaa+mistään+puutarha+kukkien+nimien+pohtimisesta!miks+et+itse+voi+tehdä+aloitetta!+pitääkö+aina+olla+niin+menossa+että+et+itse+viitsi+kysyä+sauna+seuraa??????????????????
19.08.2020 18:44
14 / 20