Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisipa+vielä+nuo+ajat+jolloin+ludem+rakasti+taksua
25.02.2022 21:11
Voi+kunpa+olisi+ollut+niin+että+Ludem+olisi+antanut+mahdollisuuden+meidän+taksulle+😭😭
23.10.2021 11:51
Takiainen,+sano+mulle+rehellisesti+että+olet+lähdössä+palstalta+kun+ludem+on+hänen+exän+kuvia+pitänyt+esillä???+Siitäkö+tässä+on+nyt+kysymys.+Pyydän+Herttoja+pohtimaan+takiaisen+lähtöä+uudestaan.+Mä+ehdotan+äänestystä+siihen,+että+onko+takiainen+palstalla+vai+kannattaako+kukaan+hänen+lähtöä.+Äänestys+olisi+hyvä+ja+hertat+💕+päättää+siitä+jatkosta+kuinka+toimia
03.01.2021 15:51
Onneksi+minä+ymmärsin+mistä+on+kyse+😡😡😡😡takiainen,+meinaatko+sinä+ihan+tosissaan+muuttaa+omin+päin+roolia+jossa+et+selvästikään+ole+viihtynyt+oman+mielen+mukaisesti???+Jos+sinulla+on+terveys+syitä+miksi+et+voi+naputtaa+konetta+niin+Kuinkas+se+ei+vaikuta+sitten+muihin+ketjuihin+joita+sitten+rustaaat+omin+päin+ja+vapaa+ajallasi.+Pyydän+että+jos+palstalla+takiainen+on+nii+suosittu+hahmo+nii+miksi+hertat+💕+eivät+kirjoita+ludemin+ja+takiaisen+roolia+paremmin.+Kirjoittakaa+onnellinen+suhde+niille+ja+paremmat+välit+niin+takiaisen+ei+tarvitse+valehdella+teille+mitään+terveys+ongelmia.+Kun+takiainen+on+oikeesti+rakastunut+ludemiin.
03.01.2021 15:44
Takiainen+miten+voit+noin+sanoa+että+jouduit+tulee.+Olisit+iloinen+siitä,+että+palstan+hertat+💕+suostui+tähän+teidän+omaan+ketjuun+jotta+saadaan+aikaan+sovinto+sinulle+ja+ludemille+ja+nyt+takiainen+sun+on+ymmärrettävä+ettet+voi+olla+uhkaava+etkä+voi+kirjoittaa+muista+naisista+vaan+sen+takia+että+olet+mustasukkainen+niistä+kuvista.+Sun+täytyy+näyttää+ludemille+että+osaat+asiallisesti+ilmaista+tunteita+ja+myös+ottaa+asiallisesti+vastaan+ludemin+tunteita+eikä+vain+syyllistää+ludemia+ja+unohtaa+sun+oma+tapa+tulkita+omia+tunteita+ludemia+kohtaan.+Voidaan+aloittaa+keskustelu+aiheesta+että+miten+voisit+näyttää+ludemille+asiallisesti+sun+tunteita+jos+tunnet+mustasukkaisuutta+mistä+tahansa+asiasta+nii+kirjoita+ne+asiat+tähän+jotta+ludem+ymmärtää+sun+tunteita+paremmin+ja+kirjoita+kuinka+voisit+toimii+toisella+tavalla+kuin+aikaisemmin+kuinka+toimisit+niissä+tilanteissa+kun+kaikki+ei+mene+sinun+mielen+mukaisesti+niin+kuinka+osoitat+sinun+vihan+tuntemuksen+muulla+tavalla+kuin+aikaisemmin.
30.12.2020 20:32
Kiitokset+tuhannesti+teille+kummallekin+hertoille+💝💝💝💝💝🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🌹🌹🌹🌹
30.12.2020 20:24
No+niin+edistystä+takiainen+ja+nyt+pyydän+että+meidän+hahmojen+kumpikin+hertat+💕+siirtyvät+uuteen+ketjuun+jossa+on+pätkiä+takiaisen+kirjoituksia+jotta+takiainen+huomaa+kuinka+hän+on+käyttäytynyt+ludemia+kohtaan.
30.12.2020 20:01
Pyydän+myös+että+takiainen+kirjoittaa+omilla+näppäimistöllä+vastauksen+jotta+hän+huomaa+että+kun+häneltä+kysytään+miksi+heillä+on+tälläinen+erimielisyydet+niin+hän+mielellään+kirjoittaa+vain+ludemin+syyksi+kaiken+mutta+haluaisin+nähdä+kykeneekö+takiainen+kirjoittaa+tällä+kertaa+niitä+omia+virheitä+ja+omia+köytöksiä+ludemia+kohtaan+jotta+saadaan+hänet+ymmärtää+kuinka+paljon+hän+on+itse+vaikuttanut+siihen+ettei+ludem+uskalla+luottaa+siihen+mitä+takiainen+lupaa+kun+en+ole+vielä+yhtäkään+lupausta+nähnyt+mitkä+takiainen+on+pysynyt+pitää+ludemille+ja+takiainen+kuitenkin+on+aina+pitänyt+lupauksista+kiinni+mutta+ei+ole+huomannut+että+joka+ikinen+lupaus+ludemille+on+jäänyt+vain+puheen+taakse.+Ole+hyvä+takiainen+ja+kirjoita+vapaasti+omilla+näppäimistöllä+vastaus+minun+kysymyksiin+ja+rehellisesti
30.12.2020 19:47
Takiainen,+me+kaikki+tiedämme+että+rakastat+ludemia+eikä+sitä+edes+kukaan+epäile+etteikö+sun+tunteet+olisi+aitoa,+mutta+mä+haluan+että+kirjoitat+omin+sanoin+minkälaista+käytöstä+olet+tuonut+esille+kun+tunnet+rakkautta+ludemia+kohtaan+niin+voisitko+kirjoittaa+nämä+sinun+tavat+näyttää+rakkautta+ja+luottamusta+ja+turvallisuutta+ludemille+ja+sen+jälkeen+kun+olet+kirjoittanut+kuinka+olet+osoittanut+ludemille+että+rakastat+häntä+yli+kaiken+ja+vain+ludemia+ja+olet+ikuisesti+uskollisesti+ludemille+ja+teet+kaikkesi+jotta+ludem+tuntee+itsensä+onnelliseksi+sinun+kanssasi+ja+turvalliseksi+teidän+suhteessa+niin+kirjoita+takiainen+kuinka+olet+näyttänyt+nämä+yllä+mainitut+asiat+ludemille+ja+sen+jälkeen+pyydän+hahmojen+hertat+kirjoittaa+joitakin+esimerkkejä+takiaisen+kirjoituksia+ludemille+jotta+takiainen+huomaa+että+kuinka+hyvin+hän+on+osannut+näyttää+rakkautta+ludemille+jotta+takiainen+saa+ihan+itse+huomata+että+ei+ludem+ole+syyllinen+heidän+riitelyyn+ja+ettei+takiainen+näkisi+vain+ludemia+syyllisenä+siihen+ettei+luottamusta+ole+heillä+muodostunut.
30.12.2020 19:39
Takiainen,+ihan+hyvin+ne+näppäimistöllä+kirjoittaminen+sinulta+on+sujunut+Kaisan+näppäimistöllä,+ja+kuten+sinulle+on+tänään+aikaisemmin+sanottu+että+saat+niillä+kirjoittaa+aivan+vapaasti+mutta+kone+ei+salli+mitää+negatiivista+kirjoittaa,+mutta+ei+se+pitäisi+olla+esteenä+sinulle+kirjoittamasta+vastausta+ludemille.+Ole+hyvä+ja+kokeile+takiainen+kirjoittaa+vastaus+ilman+minkäänlaista+valehtelua+tai+käänteistä+kuvitusta+vaan+kerro+ludemille+mitä+olet+valmis+tekemään+teidän+suhteen+eteen+ja+mitä+olet+valmis+soveltaa+ludemin+toiveiden+suhteen+jotta+saadaan+teille+mahdollisuus+päästä+tekemään+sovintoa+ja+se+vaatii+takiainen+sinulta+todellakin+paljon+muutoksia+ja+sitoutumista+siihen+mitä+lupaat+ludemille+niin+pysy+siinä+mitä+olet+luvannut+ludemille+ja+näytä+hänelle+että+vaikka+saisit+huomenna+oman+roolin+näppäimistöllä+kirjoittaa+niin+et+siltikään+kirjoita+mitään+mikä+loukkaa+ludemin+tunteita+tai+muuta+uhkaavaa+tai+syyttävää+tekstiä.+Muistutan+sinua+takiainen+ettet+ole+mikään+tuomari+kenellekään,+etkä+varsinkaan+ludemille+joten+lopeta+se+ludemin+syyttely+ja+mieti+sitä+mitä+itse+voisit+tehdä+sen+eteen+että+teillä+olisi+onnellinen+ja+turvallinen+suhde+ja+takiainen+mä+edelleen+tarkennan+sinulle+ettei+se+turvallisuus+tule+pelkästään+sillä+että+lupaat+ettet+ole+väkivaltaisesti+kenellekään+vaan+sun+täytyy+myös+pystyä+lupaamaan,+ettet+syytä+ludemia+mistään+mitä+hän+sinulle+haluaa+kertoa+tai+jättää+kertomatta.+Edelleenkin+sinun+kuuluu+muistaa+että+sinulla+on+ludemia+kohtaan+vahva+rakkaus+joten+näytä+hänelle+että+rakastat+häntä+aina+menneestä+huolimatta+ja+rakastat+häntä+omana+itsenään+sillä+jos+sinun+rakkaus+on+aitoa+niin+ei+silloin+sinun+kuulu+hermostuu+siitä+minkälaisena+ludemin+näet+kun+riitelette+vaan+sinun+kuuluisi+olla+iloinen+siitä+että+ludem+on+oma+itsensä+ja+uskaltaa+olla+sitä+mitä+milläkin+hetkellä+tuntee+kun+suhteessa+pitäisi+ymmärtää+ettei+suhde+voi+toimia+jos+ei+saa+mitään+tunteita+näyttää+tai+kertoa+ja+jos+olet+jo+heti+hyökkäämässä+kuin+mikäkin+yleinen+syyttäjä+ludemia+kohti+niin+antaako+sinun+käytös+ludemille+sen+kuvan+että+hän+uskaltaa+olla+ja+tuntea+itsensä+ilman+minkäänlaista+pelkoa+siitä+että+sinun+käsitys+ludemin+ihanuudesta+muuttuisi.+Oikea+tapa+rakastaa+on+rakastaa+myös+niitä+muitakin+asioita+kuin+ne+sinun+mielikuva+haave+ludemista+ja+sen+takia+ehdotan+että+mietit+omaa+käytöstäsi+ludemia+kohtaan+ja+kerro+vasta+sitten+että+onko+mikään+ihme+ettei+ludem+uskalla+luottaa+siihen+että+sinun+rakkaus+on+aitoa+ja+pysyvää+ja+että+rakastat+ludemia+myötä+ja+vastoin+käymisessä
30.12.2020 19:24
🤗🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😭😭😭Kiitos+ludem,+mutta+minun+on+paljon+helpompi+olla+poissa+palstalta+kuin+katsoa+vierestä+kuinka+te+tuhoatte+teidän+suhteenne+ja+teillä+on+oikeesti+aito+rakkaus+ja+se+on+erittäin+harvinaista+nykyisin+että+on+olemassa+noin+vahva+henkinen+yhteys+joka+ei+ole+mennyt+poikki+vastoinkäymisistä+huolimatta.+Ja+teillä+on+ollut+paljon+teistä+riippumattomia+esteitä+mutta+vain+te+kumpikin+voitte+yhdessä+olla+paljon+vahvemmat+kuin+ne+esteet+teidän+tämän+hetkisessä+tilanteessa+ja+tarkoitan+sitä,+että+teidän+rakkaus+on+niin+vahva+ettei+sitä+kaada+mitkään+maan+mahdit+eikä+muiden+mielipiteet.+Vain+sinä+ja+takiainen+yhdessä+voitte+vaikuttaa+ihan+kaikkeen+mitä+haluatte+niin+sen+te+yhdessä+pystytte+luomaan+ja+muistakaa+kummatkin+ettei+edes+Roomaa+rakennettu+yhdessä+päivässä+eikä+sitä+rakennettu+yksin,+joten+ei+myöskään+teidän+esteet+irl+onneen+rakennu+yksin+ettekä+te+edes+yhdessä+voi+sitä+rakentaa+yhdessä+päivässä+sillä+se+vaatii+kummaltakin+kärsivällisyyttä+ja+aikaa+mutta+jos+kumpikin+päätätte+ettette+anna+minkään+asian+olla+teidän+esteenä+niin+te+pystytte+yhdessä+rakentaa+teidän+suhteesta+niin+onnellisen+kuin+haluatte.+Mä+todella+toivon+että+ette+hylkää+teidän+rakkautta+mistään+hinnasta+kun+te+oikeasti+kuulutte+yhteen+ja+minä+tiedän+että+te+pystytte+luomaan+yhdessä+kestävän+ja+onnellisen+suhteen+missä+teidän+kummankin+on+niin+turvallista+ettei+teidän+tarvitse+pelätä+että+toinen+pettää+tai+jättää+tai+kääntyy+tilaisuuden+tullen+toista+vastaan+sillä+teidän+pitää+muistaa+että+te+ette+ole+toistenne+vihollisia+ettekä+kilpaile+mistään+vaan+te+olette+kumpikin+samassa+tunteessa+ja+kumpikin+tunnette+samaa+rakkautta+ja+tarvetta+olla+yhdessä+jolloin+teidän+kummankin+parhaaksi+on+luoda+sellainen+suhde+missä+kumpikin+voi+turvallisesti+olla+oma+itsensä+ilman+pelkoa+että+toinen+joko+loukkaa+tai+sitten+jotain+muuta+vastaavaa+negatiivista+reaktiota+siihen+että+toinen+on+oma+itsensä.+Sinä+olet+ludem+paljon+fiksumpi+kuin+takiainen+ja+sen+takia+tämä+teidän+tilanne+vaatii+sinulta+paljon+enemmän+ymmärrystä+jotta+saatte+sovinnon+aikaan+ettekä+tuhota+teidän+välejä+enempää+millään+riidalla.+Kaikella+rakkaudella+teille+kummallekin+kirjoitin+tämän+🍒🍒
30.12.2020 19:01
Ludem+😭😭😭😭😭😭tiedät+kuinka+vaikeaa+on+luopuu+🚬+minun+kun+olen+siihen+niin+tottunut,+mutta+olisin+sinun+ja+takiaisen+sovinnon+kunniaksi+lopettanut+🚬+polton+mielelläni.+Mutta+hyvää+uutta+vuotta+sinulle+ludem+ja+pidä+huoli+itsestäsi+ja+samalla+myös+näistä+muista+hahmoista,+minä+poistun+nyt+täältä+muihin+juttuihin+irl+kun+minua+ei+täällä+kukaan+tarvitse+muutenkaan.
30.12.2020 18:18
No+nyt+en+kyllä+tiedä+mitä+muuta+pitäisi+toivoa+uuden+vuoden+kunniaksi+mutta+jos+ette+tee+sopimusta+ludemin+kanssa+niin+minä+poistun+palstalta+enkä+tule+takaisin+ennen+kuin+olette+irl+sovinnon+tehneet.+Hyvää+uutta+vuotta+kaikille+tasapuolisesti+toivottaa+🍒
30.12.2020 18:14
Mä+toivoisin+että+jokainen+ihminen+täällä+palstalla+saisi+onnellisen+uuden+vuoden+ja+löytäisi+rakkauden+irl,+ja+jos+minun+toiveeni+toteutuu+että+ludem+suostuu+tekemään+sovinnon+takiaisen+kanssa+niin+lupaan+olla+koko+ensivuoden+ajan+ilman+tupakkaa
30.12.2020 18:09
Juu,+hengissä+ollaan+ja+kaikki+on+hyvin,+kukas+täällä+niin+kovin+kaipaillut+on+meidän+pöydän+väkeä?????
28.12.2020 19:03
😡+😡+😡+Takiainen,+suuntaa+noi+ruusut+omalle+rakkaalle+vaimollesi,+äläkä+esiinny+sinkkuna+muissa+ketjuissa!!!!!+Ja+edelleen+en+hyväksy+meidän+pöydän+väelle+huonoa+käytöstä+enkä+voi+sietää+vääryyttä+tai+valehtelua+ja+takiainen+sinä+juuri+syyllistyit+noihin+yllämainittuihin.+Ja+seuraavaksi+olisit+tietysti+valehdellut+että+monikulttuurinen+suhde+ei+voisi+toimia+vaan+koska+itse+olet+koko+ajan+käyttäytynyt+todella+huonosti+ludemia+kohtaan.+Ymmärtäisin+vielä+jos+ludem+olis+täällä+ihmettelemässä+kyseisen+aiheen+tiimoilta+mutta+sinulla+ei+takiainen+ole+mitään+varaa+moittia+ketään+tai+yleistää+ettei+muiden+ihmisten+suhteet+voi+toimia+vaikka+kuinka+olis+monikulttuurinen+suhde.+Se+että+itse+olet+omalla+käytöksellä+suututtanut+ja+loukannut+ludemia+ei+todellakaan+johdu+siitä+että+teillä+on+monikulttuurinen+suhde.+Sä+olet+vaan+niin+mustasukkainen+ludrmista+ja+sen+myötä+sitten+olet+käyttäytynyt+todella+huonosti+ludemia+kohtaan.+Ja+jos+nyt+lopettaisit+ludemin+kiusaamisen+ja+keskityt+kuinka+saat+hänet+lepytettyä.
27.12.2020 12:30
Ludem,+ymmärrän+toki+että+takiainen+on+ollut+kaikkea+muuta+kuin+se+mitä+hän+oikeasti+on+sydämestään.+En+väitä+että+takiaisen+käytös+on+oikein+tai+millään+tavalla+oikeutettu+mutta+hän+rakastaa+sinua+ja+haluaa+edelleen+olla+sun+kanssa+koko+loppuelämä+ja+hän+ei+oikeasti+ole+niin+ilkeä+mitä+kirjoituksissaan+antaa+ymmärtää.+Loppujen+lopuksi+takiainen+on+sinun+vietävissä+ihan+täysin.+Tiedät+ludem+ettei+takiainen+ikinä+satuta+sinua+eikä+jätä+sinua+minkään+tilanteen+vuoksi.+Mä+haluan+että+annat+takiaiselle+mahdollisuuden+olla+sun+kanssa+vaikkapa+vain+aluksi+niin+kuin+sinä+parhaaksi+näet+mutta+älä+jätä+häntä.+Hän+ei+pääse+sinusta+yli+koskaan.
26.12.2020 21:19
Joo+no+rehellisyyttä+sulla+on+sitä+tuskin+ludem+edes+epäilee,+mutta+toi+luotettava+piirre+ei+kovin+paljon+tule+esille+sinun+kirjoituksissa+hänelle.+Vaikka+et+fyysisesti+pettäisi+ludemia+nii+entäs+henkisesti????+Se+että+ludem+ei+ole+sinulle+voinut+puhua+edes+yhtä+kokonaista+lausetta+johtuu+takiainen+siitä+että+aina+kun+ludem+edes+yrittää+jutella+sun+kanssa+nii+sä+tyrit+jo+ennen+kuin+lause+on+edes+keretty+kirjoittaa+loppuun.+Joka+kerta+on+joko+uhkailua+pettämisellä+tai+tappamisella+tai+muulla+väkivallalla+niin+onko+se+mikään+ihme+että+ludem+ei+uskalla+luvata+että+voitte+kohdata+irl.+Mä+en+tarkoita+takiainen+mitään+pahalla+vaan+yritän+saada+sinut+ymmärtää+asiaa+myös+ludemin+kannalta.
26.12.2020 21:12
Kummallista+takiainen+että+syytät+ludemia+yhtenään+milloin+mistäkin+vaikka+niin+väität+ettet+tiedä+hänestä+yhtään+mitään+muuta+kuin+kuin+etunimen.+Oletkos+ikinä+ajatellut+tarkemmin+tota+sun+omaa+käytöstä+ludemia+kohtaan,+oletko+koskaan+ollut+yhtä+päivää+kauempaa+uhkailematta+tai+uhkaamatta+pettämisellä.+Mä+en+ainakaan+ikinä+voisi+luottaa+ihmiseen+joka+sanoo+että+hän+on+kiltti+ja+rauhallinen+ja+rakastava+ja+luotettava+suhteessa+jos+minulle+joku+kirjoittaisi+noin+kuin+sinä+olet+kirjoittanut+ludemille.
26.12.2020 21:05
Arvasin+että+tuossa+arvonnassa+oli+jokin+metku+ja+tietenkin+se+voittaja+olisi+ollut+juuri+ludem+ja+hänen+nimi+sitten+muille+näkyvissä.+Ei+takiainen+onnistu.+Minä+en+ikinä+puolusta+vääryyttä+ja+toi+arvonta+olisi+ollut+todella+väärin+sen+takia+puutuin+ajoissa+ettei+tule+enemmän+riitaa+teille+ja+nyt+kumpikin+sovitte+teidän+riidat+kun+jokainen+tietää+että+kuulutte+yhteen.
26.12.2020 20:58
1 / 20