Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kaisa+tainnut+saapua+paikalle+🤣😂
19.08.2020 18:34
Olet+ymmärtänyt+kysymyksen+väärin+mikä+ei+todellakaan+yllättänyt+mutta+aihe+oli+arvata+että+kuka+pääsee+huomenna+treffeille????+ja+jos+et+ole+huomannut+niin+minä+ja+Kaisa+ollaan+ehdottomasti+ne+toivotut+avekit+mutta+saa+ny+nähdä+ken+on+meistä+kaikkein+parhain!!!+veikkaan+tietenkin+että+minulle+Se+kutsu+kortti+rustataan+😂🤣😁👌👌👌👌
18.08.2020 23:53
Etkö+kuullut+mitä+Sanna+sano+sulle????????d🤣o🤣r🤣k🤣a!
18.08.2020 23:28
Heko+heko+👌Ⓜ️
18.08.2020 22:26
No+mistäs+kohtaa+olet+kaisa+lukenut+että+kyseessä+oli+päivällinen??????????+jos+nyt+noin+tarkkoja+ollaan+että+mikä+ruokailu+on+kyseessä!!!??
18.08.2020 22:19
No+just+joo+😠😠😠😠😠😠😡😡😡+hiton+kivaa+oli+kirjoittaa+minun+nimi+tähän+viestiin!!!!!!!!saa+nähdä+niin+taas+saan+lukee+seuraavat+tunnit+mitä+negatiivisempia+kommentteja+itsestäni+joten+oma+arvaukseni+olisi+että+Kaisa+on+se+huominen+lounas+avekki!!!!!!
18.08.2020 22:16
Mä+voin+hiukan+jelppii+kun+meidän+Ⓜ️ei+voi+suoraan+sanoa+että+suksi+sudaniii+niiden+ajatusten+kanssa!!!!¡!!+sinua+ei+kukaan+kaipaa+täällä+joten+kommentoi+niihin+mt+puolen+ryhmän+aloituksiii+✔️🆗
18.08.2020 22:05
Miten+olet+nähnyt+minun+rinnat?+Kiinnostaa+tietää+kuinka+monta+ihmistä+on+käynyt+mun+sisällä+💥🍹🍹🍹🍹💃🏼
16.08.2020 22:09
Nähtävästi+minun+🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😁✔️💥
16.08.2020 22:05
No+nyt+kyllä+alkoi+paikat+kostuu+kun+huomasin+että+ylläpidossa+on+tosiaankin+joku+entinen+hoito!!!!no+nyt+kävi+minun+kaipaajalla+hyvä+tsäkä!!!!mä+voin+ihan+mielellään+lohduttaa+sinua+tänää+ja+tästä+päivästä+eteenpäin!+ja+olen+erittäin+avoin+keskustelussa+joten+jos+haluat+juttu+seuraa+minun+kanssani+niin+tervetuloa,+ovet+on+avoinna!+Mä+lohdutan+sinua+juuri+niin+kuin+pitääkin!tuikku+murheeseen+ja+bileet+käyntiin!😘😘😘😘😘😘😘😘💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💥💥💥💥💥💥💥🧖🧖🧖🧖🧖
16.08.2020 00:24
Joo+olen+huomannut+että+juuri+noi+viestit+poistetaan+heti+ylläpidon+toimesta!!!+mutta+mielestäni+ylläpito+vois+muokkaa+Kaisan+virheellistä+kirjoitusta+kuten+esimerkiksi+Kaisa+kirjoitti+mustasukainen+puoliso+nykyisessä+muodossa+ja+oikea+oppisesti+kuuluu+kirjoittaa+ex+puoliso+imperfekti+muotoon!!!!!+koska+todellakin+on+kyseessä+ex+huomio!
16.08.2020 00:13
Sama+asia!!!!!!!!!!+minä+en+todellakaan+halua+lohduttaa+häntä+ero+käsittelyssä!!!!!vetäköön+käteen+mun+puolesta!🚾👌👌👌🚽🆗+enempää+en+valitettavasti+osaa+neuvoa!+pahoittelen!!!!!!
15.08.2020 23:41
Toi+oli+varmaan+joku+mauton+läppä???????+pitäisikö+minun+avautua+hänelle+kun+hän+itkee+Sen+ex+narrrrrrrrrrtun+perään?????????????+Ja+mitä+tulee+tohon+loukkaavasti+käyttäytyminen+niin+minä+en+ole+loukkaavasti+käyttäytynyt+kenellekään+mutta+Sen+sijaan+minun+tunteita+on+kyllä+erittäin+huolella+loukattu!on+mullaki+tunteet+vaikka+en+niistä+koko+ajan+huomauta+muille!✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️🍹Ⓜ️
15.08.2020 23:34
No+voi+kyynel!!!!!nyyh+nyyh!!!!uliuli+😁😏
15.08.2020 23:26
Ikään+kuin+ois+suotu+pelkkään+huolta+varten+aika!ainoaan+elämään+jota+näin+tovi+vain+eletään!+Miksi+huomaisit+vain+ikävän+puolen?+Tule,+pitää+tahdon+sinusta+huolen!!!!!!+Koko+ajan,+jonka+saan,+sen+täytän+nautinnolla!+rakastan!+Janoan,+kiitävää,+kiihkeää+elämää!!!!!!!!!!!!tule+mukaan+tunnelmaan+ja+anna+palaa+vaan!!!!!!!!se+mikä+menee+kerran+ei+toistu+milloinkaa!!!!!
15.08.2020 22:38
Nyt+vasta+tajusin+että+mun+näpit+kirjoittaa+taas+ihan+omia+tulkintoja+minu+baari+vierailusta!!!!+tarkoitan+siis+sitä+että+menen+aina+bilettää+baariin!!!!en+missään+nimessä+nimettömään+baariin!!!!enkä+varsinkaan+nimettömänä!!!!!!!!+minut+tunnetaan+joka+baarissa+ihan+omalla+nimellä!!!!!!!!!!!!✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️😘😘😘😘💃🏼🍹
15.08.2020 15:38
Kyllä+näin+on!!!!!!!+avioliitto+on+minulle+erittäin+pyhä+asia+ja+toistan+edelleen+että+juurikin+sen+takia+minä+mielellään+haluan+jättää+sormuksen+kotiin+odottamaan+kun+tulen+kotiin!+Siihen+on+useampia+syitä!+mutta+jos+on+aivan+pakko+kommentoida+nii+silloin+sanoisin+summa+mutikassa+useita+erilaisia+syitä+jotka+eivät+tietenkään+ole+luokiteltu+tärkeys+järjestykseen!+mutta+ok+minä+luettelen+niitä+asioita+jotka+ovat+johtaneet+siihen+päätökseen+että+sormus+on+ja+pysyy+meillä+kotona+silloin+kun+minä+menen+baariin!!!!!!!!++++++++++++++++++++++++++++++++Ensinnäkin+kun+menen+baariin+niin+en+mene+sinne+janoisena,+vaan+silloin+kun+minä+menen+baariin+olen+jo+ottanut+pohjaa+sen+verran+että+noin+tunnin+kuluttua+kun+olen+takkini+jättänyt+narikkaan+niin+olen+sen+verran+iloisella+mielellä+että+en+välttämättä+pysty+huolehtimaan+siitä+että+sormus+ei+esimerkiksi+Tipu+tai+häviä+jonnekin!!!!!!+toiseksi+saatan+jopa+vaihtaa+sormuksen+johonkin+muuhun+tuotteeseen+kuten+esimerkiksi+jos+esimerkiksi+raha+loppuu+kesken+niin+ei+tule+mitenkään+houkutuksia+vaihtaa+kallista+sormusta+muutamaan+drinkkii!+ja+sitten+vielä+kun+olen+tarpeeksi+kännissä+minua+alkaa+panettaa!+ja+koska+kunnioitan+erittäin+paljon+minun+avioliittoa+niin+menen+mielummin+vessaan+käsittelemään+omia+tuntemuksia+jolloin+sormus+olisi+vain+tiellä!!!!!!!!!!!!!!!!!+olikohan+tarpeeksi+hyvin+tarkennettu???????😁😘✅Ⓜ️
15.08.2020 15:23
Niin+ette+tietenkään+voi+unohtaa+mitään+sellaista+mitä+teillä+ei+ole!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😂😂😁😂😂😁😂😂😁😂+kuten+esimerkiksi+sormukset!
15.08.2020 14:55
Onneksi+minä+en+ole+koskaan+mikään+tarjoilija!!!!+olen+aina+nimettömässä+baarissa+silloin+kun+siellä+käynyt+💍🥃🍷🥂🍾💃🏼💃🏼💃🏼🤸♀️🍹🍹🍹🍹🍹💃🏼💃🏼😁✅+onneksi+minä+osaan+nauttia+elämästä+ja+suhtautua+elämään+positiivisesti!
15.08.2020 14:52
Toisin+sanoen+ihan+elinehto+joillekin+ihmisille!!!!mä+ainakin+haluan+mennä+tanssimaan+baariin!!!!!!!!!!+Sannan+ja+Kaisan+haluan+mukaan+minun+kanssani+bilettää+😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘☑️☑️
15.08.2020 12:07
15 / 20