Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä+minulla+mitään+kummempaa+salattavaa+ole+Kaisa,+että+minä+vastaan+mielelläni+minulle+esitettyihin+kysymyksiin.+Ja+vastaukseni+tuohon+yleisön+kysymykseen+on,+että+minun+ja+palsta+hahmon+rooli+on+ollut+aika+paljon+samaa+kuin+mitä+irl,+toisin+silloin+alussa+ei+ollut+mitään+samaa+minussa+ja+palsta+hahmon+kanssa,+että+en+voi+sanoa+että+minulla+olisi+muita+samoja+piirteitä+kuin+suorapuheisuus,+rehellisyys+ja+oikeuden+mukaisuus.+Mutta+viime+kesänä+palsta+roolissa+ollessani+ei+ollut+mitään+joka+muistuttaa+minua+irl.+Minä+en+käytä+alkoholia+lainkaan+niin+paljon+kuin+palsta+hahmoni+ja+en+ole+noin+räväkkä+puheissani+kuin+kirsikka+hahmo,+mutta+jotai+samanlaisia+piirteitä+meillä+on+ollut+hahmoni+kanssa+ja+olen+viime+aikoina+saanut+pitää+palstalla+vain+ne+roolit+joita+en+pidä+niin+mauttomina+kuin+esimerkiksi+kesällä+jouduin+olemaan+roolissa,+joka+ei+lainkaan+ole+ollut+minun+mieleeni.+Mutta+se+onkin+ollut+todella+helpottava+rooli+kuitenkin+loppujen+lopuksi+minulle+verrattuna+esimerkiksi+ludemin+ja+takiaisen+rooliin.+Että+heillä+on+ollut+paljon+enemmän+rooli+aiheita+jotka+ovat+olleet+vaikeita+asioita+mutta+mielestäni+he+ovat+erittäin+hyvin+osannut+tuoda+heidän+hahmojen+kautta+niitä+vaikeitakin+asioita+esille.+Ja+meidän+rooli+palstalla+ei+ole+mitään+tekemistä+irl+elämän+kanssa.+Me+tietenkin+saadaan+tuoda+myös+omia+näkemyksiä+asioihin+mutta+meidän+irl+persoona+ja+palsta+rooli+eivät+ole+samanlaisia.
15.12.2020 09:19
Takiainen+😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡+Mene+leipoo+vaikka+niitä+pipareita+ja+koristele+vaikka+ajan+kuluksi+ja+lopeta+heti+paikalla+ludrmin+kiusaaminen.
14.12.2020 19:35
Sanna,+ludem+kyllä+ymmärtää+että+takiainen+kaipaa+jotain+muuta+kuin+sinua+menneisyydestä.+Siitä+ludem+ei+ole+suuttunut+vaan+siitä,+että+takiainen+oli+kirjoittanut+työ+kavereiden+kanssa+jotain+muutakin+kuin+työ+asioita.+Ja+vaikka+kyseessä+ei+ole+mitään+sellaista+niin+ei+ole+oikein+lähettää+mitään+kuvia+työ+kavereiden+kanssa.+Ja+takiainen+🤔+muistaakseni+olet+koko+ajan+sanonu,+että+et+halua+olla+sun+työ+kavereiden+kanssa+muuten+tekemissä+muuten+kuin+vain+työ+asioita+ja+kuitenkin+sitten+noin+teit.+Ja+vaikka+lupasit+ettet+ärsytä+ludemia+tahallaan.+Nyt+takiainen+🤔+mieti+tarkkaan+miten+käyttäydyt+jatkossa+niin+ettet+loukkaa+ludemin+tunteita.
14.12.2020 18:19
Takiainen+🤔😲,+voi+sinua.+Mä+tiesin+että+ethän+sä+edes+pidä+mistään+joulu+pipareista,+että+jos+rehellisiä+ollaan,+niin+sinulle+on+aivan+se+ja+sama+jos+jokin+leivos+palaa+pohjaan.+Se+sun+pinna+on+tainnut+mennä+siitä+että+ludem+ei+ole+mitään+kirjoittanut+sulle.+Olenko+minä+oikeassa+siinä+että+se+on+ainut+asia+joka+sinua+nyt+harmittaa+niin+kovin.
14.12.2020 17:44
No+ethän+sä+Kaisa+voi+tietää+jos+vaikka+ludem+haluaa+myös+olla+takiaisen+rakkaus+ikuisesti.+Se+selviää+kyllä+sitten+myöhemmin+meille+kun+noi+kaksi+kohtaavat+nii+palstalla+on+hiljaista+ainaki+hetken+aikaa+ja+sitten+kun+he+palaavat+tänne+niin+palstalla+on+myös+rauhallista+eikä+mitään+syytöksiä+kun+he+tietävät+että+ovat+olleet+yhdessä+niin+ei+ole+mitään+syytä+epäillä+pettämistä+ja+se+on+ollut+heidän+ainut+riidan+aihe.+Mustasukkaisuus+kun+heillä+on+epävarma+tilanne+tällä+hetkellä.
13.12.2020 21:59
Sanna+sä+oot+ihan+hirviö+ollu+johtuu+varmaan+siitä+että+et+koskaan+saanu+rakkautta+takiaiselta+mutta+onneksi+ludem+ja+takiainen+rakastaa+niin+paljon+toisiaan+ettei+heillä+ole+mitään+syytä+miksi+olla+mustasukkainen+kun+heidän+rakkaus+on+niin+vahva+ettei+sitä+pysty+mikään+tai+kukaan+rikkoo.+Ja+sitten+kun+ludem+levittää+hänelle+ekan+kerran+niin+mitäpä+luulet+että+takiainen+edes+malttaa+mennä+edes+hetkeksi+minnekään.+Hän+on+jo+nyt+niin+sekaisin+ludemista,+niin+mietipä+kuinka+hän+sekoaa+kun+saa+olla+ludemin+lähellä+ja+saada+ludemin+kanssa+rakastella+niin+silloin+takiasta+ei+saa+millään+tavalla+erikseen+ludemista+ja+sillo+ludem+ei+koskaan+saa+eroa+hänestä.+Takiainen+on+kirjaimellisesti+nimensä+veroinen+ettei+ludemin+tarvitse+hetkeäkään+epäillä+että+menettää+takiaisen.+Mä+luulen+että+siinä+tulee+käymään+niin+että+ludem+joutuu+etsimään+niitä+ystäviä+hänelle+jotta+saa+edes+hetken+aikaa+olla+ilman+takiasta.+Että+ludemin+ei+ikinä+tarvitse+pelätä+että+takiainen+menisi+minnekään+muualle+kuin+töihin.
13.12.2020 21:38
Sanna+🤔🤔🤔🤔mihin+perustelet+sun+väitteet?????+Joo+kyllä+minäkin+pidän+myös+ludemista+ja+olen+koko+ajan+tiennyt+että+hän+on+järkevä+ja+kykenee+päättelee+omilla+aivoilla+eikä+hän+ole+ollenkaa+ahdasmielinen+eikä+kapea+Katseinen+siitä+ei+ole+kyse,+mutta+en+ymmärrä+mihin+perustelet+sun+väitteet+meistä+muista.+Olenko+minä+sitten+riippuvainen+muiden+mielipiteistä+eiköhän+meistä+jokainen+kykene+ne+omat+päätelmät+tekee.+Vaikuttaa+vahvasti+siltä+että+sä+aloit+juuri+tämän+ketjun+myötä+pitämään+ludemista+enemmän+kuin+aikaisemmin+johtuuko+kenties+siitä,+että+ludem+ei+ole+moittinut+sun+huonoa+käytöstä+takiaista+kohtaan,+vai+onko+kyse+siitä+että+sä+toivoisit+että+ludem+ottais+sinusta+mellia+ja+sitä+kautta+sitten+saisi+vaikutteita+sinusta.+Tohon+on+Sanna+pakko+sanoa+että+oli+kyseessä+sitten+mikä+tahansa+suhde+ja+eihän+se+mikää+salaisuus+ole+että+sulla+oli+tunteita+takiaista+kohtaa+mutta+onko+se+sinun+mielestäsi+oikeus+olla+mustasukkainen+ja+määrätä+toista+omien+tuntemuksien+mukaan.+Sanna+toi+mustasukkaisuus+on+sairaus+se+ei+todellakaan+ole+normaali+tunne+tila+kenelläkään.+Ja+ludem+älä+nyt+missään+nimessä+kuuntele+Sannan+näkemyksiä+tuosta+aiheesta.+Sanna+on+sitä+mieltä+että+se+on+ihan+ok+jos+mustasukkainen+käytös+on+tota+luokkaa+kuin+sannalla+ja+Sanna+ei+edes+ymmärrä+miten+väärin+on+rajoittaa+toisen+ihmisen+elämistä+ja+ihmis+suhteita+tuhota.
13.12.2020 20:52
Ludem,+kyllä+todellakin+on+teidän+jo+korkea+aika+antautua+niihin+hetkiin+ja+muistakaa+sitten+tehdä+sitä+oikein+paljon+ja+niin+monta+kertaa+että+saatte+jotain+hyvitystä+niihin+teidän+turhiin+riitoihin.
13.12.2020 20:39
Ludem+😲😲😲😲😲mä+olen+tosiaan+todella+yllättynyt+siitä+ettet+ole+lainkaan+huolissaan+siitä+että+Sanna+tuossa+kirjoitti+kuinka+väkivaltainen+ystävä+takiaisella+oli+mutta+sinä+se+olet+enemmänkin+huolissaan+siitä+että+olikos+takiaisella+muuta+seuraa.+Kummallista+kyllä+kun+olet+useasti+tuonut+esille+ettet+hyväksy+väkivaltaa+missään+tapauksessa.
13.12.2020 19:26
Pakko+sanoa+tähän+jotain+mitä+en+ole+koskaan+aikaisemmin+sanonut+että+nyt+mä+ymmärrän+kyllä+miks+takiainen+on+tollanen+kuin+nyt+on+ollut+viime+aikoina+vaikka+se+ei+tietenkään+ole+oikein+mutta+jos+on+koko+ajan+ollut+toisen+ihmisen+määräyksen+mukaan+ja+se+Sannan+mustasukkaisuus+nii+ei+mikään+ihme+että+takiainen+antaa+itsestään+tuon+kuvan+että+takiainen+on+väkivaltainen+kun+ihan+selvästi+huomaan+että+hän+antaa+muille+ymmärtää+että+hän+ei+ole+mikään+nynny+ja+hän+on+todella+ymmärtänyt+jos+joku+on+mustasukkainen+ja+nyt+ymmärrän+miksi+se+ei+haittaa+häntä+se+mustasukkainen+kohtelu.+Ja+nyt+ymmärrän+miksi+hän+koko+ajan+hokee+että+haluaa+olla+turvallisessa+suhteessa.
13.12.2020 18:10
Hienoa+Sanna+👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Hyvin+osasit+kiteyttää+totuuden+noihin+kysymyksiin+käyttäen+termiä+kotona+ei+koskaan+ollut+mitään+ongelmia+eikä+väkivaltaa+niin+minäpä+muotoilen+sinulle+ton+Kaisan+kysymyksen+vähän+toisella+tavalla,+että+missä+sitten+oli+niitä+väkivalta+tilanteita+ja+muita+ongelmia.+🤔🤔🤔🤔🤔
13.12.2020 15:57
Kerrankin+Kaisa+puhuu+asiaa+👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿minäkin+olen+kovin+paljon+kiinnostunut+teidän+väleistä+ja+sen+väkivallan+teidän+kanssanne+voin+jo+etukäteen+kuvitella+että+on+mahtanut+olla+aika+jännittävää+se+teidän+yhteis+elo.
13.12.2020 15:49
Sanna,+mä+olen+oikeasti+todella+pahoillani+siitä+että+otin+ton+asian+esille+ja+pyydän+siitä+anteeksi+teiltä+kummaltakin.+Mä+tarkoitin+että+se+teidän+salailu+teidän+väleistä+ei+ole+oikein+ludemia+kohtaan+ja+vaikka+niistä+ajoista+onkin+ikuisuus+ja+ne+kuuluu+teidän+menneisyyteen+niin+ei+ole+oikein+että+salaatte+sen+ludemilta+ja+sinä+takiainen+tiedät+varsin+hyvin+mitä+tolla+tarkoitin.+Se,+että+sinulta+ludem+on+kysynyt+tuhat+kertaa,+että+oliko+sulla+ja+sannalla+mitään+sellaista+niin+joko+oli+tai+ei+ollu+niin+vastauksen+täytyy+olla+rehellinen.+Ja+mulle+jäi+edelleen+epäselväksi+se+teidän+välinen+suhde.+Haluan+tietää+siitä+aivan+kaiken.
13.12.2020 15:22
No+niinpä+niin,+että+oikein+reippaita+olette+olleet+tänäänkin+täällä+palstalla+ja+nyt+alkakaa+selittää+ja+vähän+äkkiä,+että+mitä+toi+teidän+eilinen+sekoilu+oikein+oli????+Mitä+salattavaa+teillä+on+ettei+se+kestä+päivän+valoa+edes+täällä+palstalla.
13.12.2020 15:14
Sanna+sä+olet+valehdellu+ja+valehtelet+edelleen+ja+miten+minun+asiat+liittyy+teidän+salaiseen+menneisyyteen+että+jos+nyt+vaan+kerrotte+sen+miksi+ihmeessä+olit+alasti+ja+vielä+muiden+nähden+niin+olit+takiaisen+päällä+istumassa+ja+vielä+alasti+ja+suutelit+siinä+ainakin+sen+10+minuuttia+vaikka+paikalla+oli+muitakin+ja+kumpikin+olitte+täysin+tietoisia+siitä+että+te+ette+olleet+kahdestaan+ja+nyt+on+perkele+kumma+jos+ei+teistä+totuus+irtoa+kun+ludem+lukee+tämän+niin+takiaisen+on+nyt+turha+selittää+Sannan+vaatetuksen+vähäisyyttä+kun+te+olitte+kumpikin+alasti+ja+se+että+ainakin+10+minuuttia+siinä+teitte+mitä+teitte+ja+nyt+varmaan+loppu+kysymykset+ilmeisesti+ludem+haluaa+esittää+teille+kahdelle.+Muistakaa+myös+vastata+rehellisesti.
13.12.2020 01:18
Ludem+minä+en+ole+missään+vaiheessa+ollut+sinulle+kiero+enkä+ole+valehdellu+mistään+ikinä+sinulle.+Ja+tälläiset+asiat+sun+kannattaa+jutella+takiaisen+kanssa+kahdestaan+irl+ja+takiainen+ja+minä+ei+olla+oltu+missään+tekemisissä+todella+pitkään+aikaan+kuten+varmasti+tiedät+mutta+toi+Sanna+asia+on+tottakai+selvitettävä+kun+ei+ole+oikein+ettei+totuutta+voi+kertoa.+Mikä+on+niin+kauhee+asia+sannalla+ja+takiaisella+ettei+he+kykene+olee+rehellisiä+siitä+miten+on+joskus+tapahtunut.
13.12.2020 01:04
Hienosti+se+takiainen+sivuutti+mun+kysymyksiä+mutta+ei+se+mitään+alan+kohta+itse+tulkitsee+teidän+kahden+tekosista.
13.12.2020 00:52
Joo+lässyn+lässyn+vaan+sinullekin+takiainen+🧖♀️🧖♀️ja+vaikka+olet+rehellisesti+kertonut+sen+mitä+olet+kertonut+nii+selitä+minulle+nämä+kuvat+ja+minkä+takia+juuri+tämän+aiheen+tiimoilta+hiljenit+kun+et+varsinaisesti+valehdellu+mutta+jätit+aika+paljon+kertomatta.+Ja+nyt+ala+selittää+ennen+kuin+minä+tulkkaan+nämä+kuvat.
13.12.2020 00:45
Sanna+mä+en+ole+kenenkään+puolella+enkä+ole+ikinä+tuominnut+ketään+mistään.+Mutta+en+myöskään+puolusta+vääryyttä+ja+sinä+et+ole+Sanna+ollut+rehellinen+kun+ludem+kysyi+useaan+otteeseen+että+onko+sinulla+ja+takiaisella+ollut+mitään+sellaista+ja+vaikka+takiainen+on+toiminu+väärin+kun+ei+ole+ollut+rehellinen+siinä+mitä+on+teidän+väleistä+kertonut+niin+oikeuttaako+se+sinua+Sanna+valehtelee.+Kirkon+jäsenyydestä+puheen+ollen+niin+oletko+koskaan+rehellisesti+tunnustanut+syntisi+vai+oletkohan+vaan+kertonut+pinta+puolisesti+sinun+menneisyydestä+ja+samalla+kuunnellut+muiden+synnin+tunnustuksia+🤔🤔🤔kummallista+kuinka+tuo+kulissi+elämä+on+mielestäsi+helpompaa+kuin+oikeasti+olla+vapaa+valheen+tuomista+taakoista+ja+minä+en+suinkaan+tässä+syyttele+tai+tuomitse+kunhan+ajattelen+ääneen.+Mutta+nyt+se+totuus+esille+tai+sitten+minä+kerron+kaikki+jopa+yksityiskohtia.
13.12.2020 00:34
Hyvä+ludem+ettet+jätä+tätä+asiaa+tähän.+Äläkä+päästä+näitä+kahta+luikuria+vähällä.+Jos+jotain+on+menneisyydessä+tapahtunut+nii+ei+siitä+saa+tulevaisuudessa+valehdella+että+takiainen+kerropas+nyt+ihan+rehellisesti+ihan+kaikki+mitä+salattavaa+teillä+on+mikä+ei+kestä+päivän+valoa+ja+sen+valheen+saatte+anteeksi+jos+nyt+kerrotte+totuuden.+Asia+on+aina+puoliksi+anteeksi+annettu+kun+rehellisesti+kertoo+että+nyt+totuutta+kehiin+puheen+vuoro+on+nyt+sannalla+ja+takiaisella+kumpi+teistä+haluaa+aloittaa+vai+kerronko+minä.+Ja+minä+en+yhtään+kaunistele+yhtäkään+sanaa+että+jos+nyt+vaan+kerrotte+niillä+termeillä+joilla+on+asiallista+kirjoittaa.
13.12.2020 00:21
3 / 20