Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

383

  1. Eipä+minulla+mitään+kummempaa+salattavaa+ole+Kaisa,+että+minä+vastaan+mielelläni+minulle+esitettyihin+kysymyksiin.+Ja+vastaukseni+tuohon+yleisön+kysymykseen+on,+että+minun+ja+palsta+hahmon+rooli+on+ollut+aika+paljon+samaa+kuin+mitä+irl,+toisin+silloin+alussa+ei+ollut+mitään+samaa+minussa+ja+palsta+hahmon+kanssa,+että+en+voi+sanoa+että+minulla+olisi+muita+samoja+piirteitä+kuin+suorapuheisuus,+rehellisyys+ja+oikeuden+mukaisuus.+Mutta+viime+kesänä+palsta+roolissa+ollessani+ei+ollut+mitään+joka+muistuttaa+minua+irl.+Minä+en+käytä+alkoholia+lainkaan+niin+paljon+kuin+palsta+hahmoni+ja+en+ole+noin+räväkkä+puheissani+kuin+kirsikka+hahmo,+mutta+jotai+samanlaisia+piirteitä+meillä+on+ollut+hahmoni+kanssa+ja+olen+viime+aikoina+saanut+pitää+palstalla+vain+ne+roolit+joita+en+pidä+niin+mauttomina+kuin+esimerkiksi+kesällä+jouduin+olemaan+roolissa,+joka+ei+lainkaan+ole+ollut+minun+mieleeni.+Mutta+se+onkin+ollut+todella+helpottava+rooli+kuitenkin+loppujen+lopuksi+minulle+verrattuna+esimerkiksi+ludemin+ja+takiaisen+rooliin.+Että+heillä+on+ollut+paljon+enemmän+rooli+aiheita+jotka+ovat+olleet+vaikeita+asioita+mutta+mielestäni+he+ovat+erittäin+hyvin+osannut+tuoda+heidän+hahmojen+kautta+niitä+vaikeitakin+asioita+esille.+Ja+meidän+rooli+palstalla+ei+ole+mitään+tekemistä+irl+elämän+kanssa.+Me+tietenkin+saadaan+tuoda+myös+omia+näkemyksiä+asioihin+mutta+meidän+irl+persoona+ja+palsta+rooli+eivät+ole+samanlaisia.
  2. Joo+lässyn+lässyn+vaan+sinullekin+takiainen+🧖‍♀️🧖‍♀️ja+vaikka+olet+rehellisesti+kertonut+sen+mitä+olet+kertonut+nii+selitä+minulle+nämä+kuvat+ja+minkä+takia+juuri+tämän+aiheen+tiimoilta+hiljenit+kun+et+varsinaisesti+valehdellu+mutta+jätit+aika+paljon+kertomatta.+Ja+nyt+ala+selittää+ennen+kuin+minä+tulkkaan+nämä+kuvat.