Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

55

1. Lisäksi+auttaa+jos+ensinnä+hankkii+similleen+riittävästi+tyytyväisyyspisteitä+ja+sitten+käy+palkintokaupasta+(siellä+simin+omissa+tiedoissa,+missä+on+myös+elämäntavoitteen+vaihtokin)+hankkimassa+niillä+tyytyväisyyspisteillä+hedelmällisyyden+ja+jonkun+pakin+mukana+tuli,++että+voi+tällätä+tontin+yhdeksi+traitiksi+leylinja,+joka+tarjoaa+apuja+hedelmällisyyteen,+tarkoittaen+myös+että+kaksosia+voi+tulla+herkemmin.+Sitten+on+myös+synkempi+versio+tästä,+jos+haluaa+vampyyreidensä+saavan+kaksosia/lapsosia+helpommin.+Juu+nelosessa+vampyyrit+voivat+lisääntyä,+muutenkin+kuin+muuttamalla+toisia+simejä+vampyyreiksi.+:)Jos+nyt+kovin+laiskottaa+se+tyytyväisyyspisteiden+hankinta+tai+tulee+omasta+mieletä+liian+hitaanlaisesti,+niin+koodi+lodju+auki,+testingcheats+on+päälle+ja+sen+jälkeen+(tyhjään!)+sinne+koodiloodaan+naputellaan+sims.give_satisfaction_points+xxx(määrä)+jonka+haluat+tyytyväisyys+pisteitä+ja+sit+enter+ja+nyt+sä+voit+ostella+niitä+etuja+sieltä+palkintokaupasta.Ja+jos+ei+huvita+odottaa+että+jotain+tulee,+niin+mars+nettiin,+siis+selain+auki,+näpyttele+sinne+google.fi,+sitten+hae+the+sims+4+cheatscodes,+baby/twins/triplets,+niin+löytänet+tarvittavat+vinkit+ja+koodit+käyttöösi.+Siellä+on+ainakin+yks+hyvä,+joka+on+tehnyt+varmaan+kaikki+oleelliset+koodit+peliä+varten+omaan+blogiinsa.+Käyttäminen+toki+omalla+vastuulla+ja+kannattaa+muistaa+laittaa+ainakin+moveobjects+ja+cas.fulleditmode+pois+päältä+kun+et+tarvitse+niitä.+Saattavat+nimittäin+aiheuttaa+ärsyttävää+jökitystä+peliin.
  2. Ehkäpä+sun+olis+hyvä+opetella+sen+sun+laitteesi+käyttö,+että+löydät+oikeat+nappulat,+kun+niiden+kanssa+selvästi+on+vaikeuksia.+Mutta+siis+sä+painat+siftin+(nuolinäppäin)+ja+n-kirjaimen+yhtä+aikaa+alas.+Ei+enteriä.+Sä+et+tarvi+isoa+n:ää,+etkä+koodiloodaa+siihen.+Vaan+teet+kuin+olisit+avaamassa+sen+koodiloodan.+Sen+jälkeen+toki+ohjeistuksen+mukaisesti.Mutta+nyt+lyhyesti,+tämä+siis+lähinnä+PC+(ns.+pöytäkone)+ja+läppärin+kanssa+säätämiseen,+kännyt+ja+muut+pelikonsolit+onkin+oma+lukunsa:p.s+neuvokoot+joku+mac:in+käyttäjä+sitten+sen+laiteeen+ihmeisiin.+:)Sift=+nuoli+näppäin+molemmin+puolin+näppäimistösi+kirjaionsastoa,+sama+läppärissäkin.+Se+näppäin+jolla+saat+isoja+kirjaimia.+Ei+Caps,+se+on+toisen+siftin+yläpuolella.Ctrl=+sekin+löytyy+molemilta+puolilta+näppäimistösi+kirjainosiota,+itse+asiassa+siftien+alapuolella,+kulmissa.Mutta+nelosessa+sun+tarvii+mahdollisesti+ladata+jotain+modeja,+että+saat+ns+lukitut+vaatteet+näkyviksi+tai+lataat+suoraan+(vaikkapa+mod+the+simsistä)+unlocked+clothing)+tai+toinen+keino+jota+minä+käytän,+on+että+laitan+simin+töihin+alalle,+jonka+vaatteet+haluan+näkyviin,+huijaan+sen+kyseisen+uran+huipulle+(careers.promote+x+(x=uran+nimi,+enkuksi))+ja+sitten+pistän+simin+lopettamaan+duunin.+Ne+vaatteet+jää+sinne+näkyviin+ja+koko+sen+perheen+käytettäväksi.Mä+olen+itsekin+yrittäny+katsoa,+josko+neloseen+ois+jotain+koodia+ollu,+mutta+en+ainakaan+toistaiseksi+ole+sellaiseen+törmännyt.Lisäksi+TS4:sessa+cas-tilaan+pääset+klikkaamalla+joko+peiliä+tai+vaatekaappia+ja+valitsemalla+sieltä+vaihtoehto,+jossa+pääsee+muuttamaan+simin+vaatteita,+meikkejä+jne.++Tai+jos+ei+halua+säätää+vaatekaapilla/peilillä,+niin+ensin+koodilooda+auki,+naputtele+testingcheats+on,+klikkaa+enter+ja+laita+se+koodiloota+kiinni.Sen+jälkeen+klikkaa+simiäsi+hiiren+oikealla+näppäimellä+ja+valitse+simin+muokkaustila+ja+pääset+cas-tilaan.Jos+haluat+cas-tilan+samaan+toimintaan+kuin+simin+ensimmäisessä+luonnissa,+niin+ennen+cas+tilaan+menoa,+avaa+koodiloota,+näpyttele+cas.fulleditmode+on+ja+paina+enter.+Sitten+taas+koodiloota+kiinni+ja+mene+cas-tilaan.+Kaiken+pitäisi+nyt+olla+käytettävissä+ja+voit+muoakata+simiäsi+tai+lisätä+perheeseen+luomalla+tai+galleriasta+hakemalla+simejä.Suosittelen+tämän+jälkeen,+kun+oot+palannu+takas+ns+pelin+puolelle,+laittamaan+sen+koodin+kiinni,+eli+koodiloota+auki,+cas.fulleditmode+off+ja+paina+enter.+Ja+ei+kun+pelaamaan.Ja+muuten+toi+vain+siksi+että+jotkut+koodit+liian+pitkään+päällä+ollessaan+saattaa+aiheuttaa+pelin+tökkimistä.Toinen+mitä+suosittelen+erittäin+lämpimästi+on+tutustuminen+pelin+mukana+oleviin+ohjeisiin.+Kolmosessahan+vielä+on+osin+levyjä+ja+koteloita+ja+niissa+se+ohjeläpyskä.+Lue+se+läpi,+siellä+on+suomiversiokin+olemassa,+joskin+ehkä+sen+läpyskän+loppupäässä.+Toinen+mikä+auttaa,+on+että+pelin+avattuasi+pelaat+ensin+harjoituspelin,+jossa+on+mukana+riittävä+opastu+pelin+perusteisiin,+eli+mitä,+miten+ja+miksi+ja+kuinka.+Tämä+erityisesti+silloin+jos+peli+on+sinulle+uusi+ja+et+ole+vielä+kertaakaan+sitä+pelannut.Tiedän,+se+harjoituspeli+(käsittääkseni+tällanen+on+kaikkiin+The+Sims+versioihin+olemassa)+voi+olla+tylsä+ja+ärsyttävä,+mutta+siitä+voi+olla+apuja,+jos+ne+pelin+namiskat+ja+toiminnot+on+vielä+hakusessa+ja+ei+tiedä+mitä+hakee+tai+mitä+mikäkin+juttu+tekee.Myös+EA:n+viralliset+sivut+ovat+oiva+lähde,+josta+saat+ripeästi+apua,+samoin+erinäiset+Simsiin+liittyvät+sivustot,+paitsi+radola.+Se+on+pystyyn+kuukahtanut.+Suosittelen+Simskorpea,+siellä+on+avuliaita+kaikenikäisiä+Simsin+pelaajia.
  3. Joo,+toi+Ambrosia+on+se+millä+toimitetaan+haamu+takaisin+elävienkirjoihin.+Tosin+ambrosiaa+varten+tarvii+lehtikalan,+kuolemankukan+ja+nuoruusjuoman.Lehtikalan+saat+kalastamalla+ahkerasti.+Tässäkin+erittäin+hyvät+taidot+ovat+avuksi.Kuolemankukan+saa+joko+risteyttämällä+tai+sitten+hommaamalla+niitä+siemenpusseja+niin+kauan,+että+se+tulee+sieltä.nuoruusjuoma+taas+onnistuu+niin+että+sun+simis+hommaa+tarpeeksi+tyytyväisyyspisteitä+ja+sitten+menet+sinne+palkintokauppaan+ja+ostat+sen+nuoruusjuoman.Tai+sitten+simisi+opettelee+käyttämään+drinksupöytää+ja+yrittää+saada+osaamistaidot+riittävän+hyviksi,+jotta+voi+tehdä+ko.+liemen+itse.+Samalla+pöydällä+(vaatii+vampyyrit+lisärin+toimiakseen)+voi+sitten+myös+tehdä+sopivia+veridrinksuja+vampyyreille,+kuin+myös+vampyyrin+parannusjuoman.Mut+tosiaan+simin+kokkaustaidot+niin+kotityylin+kuin+gourmet+saralla+pitää+olla+ihan+siellä+ylhäällä,+muuten+ei+onnistu.+Sitten+vaan+laita+simi+kokkaamaan+se+ambrosia,+valitse+se+gourmet+ruokapuoli,+se+ambrosia+on+siellä+ihan+pohjimmaisena.Haamun+saa+lisättyä+perheeseen+siten+että+ensteks+laitetaan+testingcheats+on+päälle+ja+sitten+kun+se+haamu+ilmestyy+niin+klikkaa+sitä+haamua+hiiren+oikealla+nappulalla+ja+valitse+liitä+perheeseen.Nyt+se+on+pelattava+ja+sitten+jos+sulla+on+ambrosiaan+vaadittavat+tavarat/raaka-aineet+hankittuna,+niin+tee+se+ambrosia+ja+laita+haamu+syömään+sitä.+Tadaa,+haamusi+on+taas+elossa.+Itse+jouduin+tähän+turvautumaan,+kun+vampyyri+simini+päätti,+että+on+hyvä+idea+mennä+päiväsaikaan+keskustelemaan+vieraan+(ihan+normisim+oli)+parvekkeelle,+suoraan+auringon+valoon+ja+huonostihan+siinä+kävi.Mun+simistä+tuli+kasa+tuhkaa+ja+sitten+haamu.+No+ei+sit+auttanut+kuin+kattoa+paras+kokkitaitoinen+simi+hommaamaan+noi+ambrosian+raaka-aineet,+haamun+lisäys+perheeseen+ja+lopulta+haamu+nauttimaan+se+ambrosia+ja+sain+simin+takaisin+elävien+kirjoihin.+Ja+myös+korjasin+parvekkeen+sellaiseksi+ettei+vampyyrisimini+enää+voinut+kärventyä+auringossa+kuoliaaksi.
  4. Kuten+muutama+jo+sanoikin,+niin+tämäkin+on+vähän+vaikea+valinta.+Se+mikä+on+kauhua+toiselle,+ei+välttämättä+toimikaan+toisella+jne.Itse+katselen+leffoja+noin+muutenkin+laidasta+laitaan+ja+tykkään+myös+paljon+kauhuleffoista.+Tosin+siitä+edelleenkin+voi+olla+monta+mielipidettä+että+onko+osa+niistä+kauhua+vai+ei.En+nyt+tiedä,+menevätkö+enemmän+toimintarymistelyksi+vai+scifiin,+kuin+kauhuun,+mutta+itse+olen+tykästynyt+Alien-kahdeksas+matkustaja+ja+sen+jatko-osiin+kovasti.+Tai+no+ihan+tuoreimmat+räpellykset+eivät+ole+kovinkaan+syvästi+iskeneet.+Niistä+vain+puuttui+se+jokin,+joka+toimi+Alien,+ja+Aliens+leffoissa+ja+jopa+Alien+3:sessa+ja+siinä+neljännessäkin,+joka+nyt+menee+vähintäänkin+aivot+narikkaan+viihteenä.Sitten+maallisemmista+(no+joo+toiminnan+puolelle+tämäkin+menee)+toimivaksi+havaitsin+Tremorsin+(Väristyksiä),+joka+heppoisesta+budjetista+ja+juonesta+huolimatta+on+yllättävän+hauska+ja+toimiva+toiminta/splatteri+pläjäys.+Ja+yllättävän+hyvälaatuinenkin+kasarileffaksi,+valmistusvuosi+oli+muistaakseni+jotain+1980-luvun+loppu+puolta.Sitten+tuoreemmista,+britti+tekele+First+Born+(en+tiedä+onko+joku+remake+tms+versio,+kun+tuolla+on+olemassa+toinekin+saman+niminen+leffa)++en+nyt+tiedä,+että+meneekö+tämäkään+ihan+kauhun+puolelle+ja+joku+voi+tylsistyäkin,+sillä+leffa+etenee+aikas+hitaasti+ja+välillä+sitä+on+juonen+suhteen+pihalla+kuin+lumiukko+heinäkuussa.+Mutta+suhteellisen+viihdyttävä+silti+ja+pitää+kyllä+lopulta+otteessaan,+tai+no+melkein.Mä+itse+katsoin+tämän+leffan,+koska+mun+suosikkinäyttelijäni+sattui+olemaan+mukana+ja+teki+aika+mieleenpainuvan+roolisuorituksen.+Olisihan+tuostakin+varmasti+enemmän+saanut+aikaiseksi,+mutta+jotenkin+tuntui,+ettei+ohjaajakaan+antanut+kaikkeaan+tälle+leffalle.+Mutta+siis+ihan+ok+katsottava,+jos+nyt+ei+ihan+mikään+mestariteos.Sitten+vielä+Anaconda.+Juu+ei+oo+todellakaan+kauhuleffojen+kärkipäätä,+mut+menee+kans+aivot+narikkaan+viihteenä+ihan+kevyesti.+Se+perinteinen+juoni,+porukka+lähtee+etsimää+asiaa+x+ja+asiat+menee+matkan+aikana+päin+persikkaa,+kun+pahis+ilmaantuu+kyytiin+ja+sitten+heti+perään+aikas+nälkäinen+ja+outoa+ääntä+pitävä+käärme.Leffa+siis+on+perinteinen+monsterijuttu+ja+väliin+totaalinen+facepalm+filmin+leikkauksen+suhteen.+Sillä+joku+on+hätäillyt+ja/tai+kämminyt+urakalla.+Muutama+kohta+on+muuten+vain+tökerö+ja+sitten+on+tämä+legendaarinen+painovoimaa+uhmaava+takaperin+laskeva+vesiputous+leffan+loppupuolella.+XDEi+siis+mikään+huipputekele,+mutta+saattanee+kirvoittaa+hyvät+naurut(ainakin+mokien+suhteen)+ja+menee+todellakin+aivot+narikkaan+viihteenä.+:)
  5. Tän+ei+ollukaan+tarkoitus+olla+perinteinen+toimintarymistely,+niin+kuin+Aliens+tai+Terminaattori+tms+vastaavat.+Tämä+on+enemmänkin+romanttinen+draama+elokuva,+joka+osin+pohjautuu+todellisuuteen.+Nimittäin+Titanic+upposi+oikeasti+1912+ja+vei+mukanaan+reilusti+yli+puolet+matkustajista,+ja+niistäkin+suurin+osa+oli+alemman+luokan+matkustajia.+Rikkaista+suurin+osa+selvisi.Jos+arvoisa+Elokuva-Kriitikko+kaipaa+toimintaa,+niin+Titanic+ei+siinä+tapauksessa+ole+sitä+mitä+haet.+Pysy+vain+perinteisissä+toiminta-räiskintä+elokuvissa.Minä+itse+taas+rakastan+elokuvaa+syvästi+ja+se+todellakin+löytyy+hyllystäni+dvd:nä+ja+blurayna.+Oli+se+mulla+aikoinaan+jopa+vhs-versionakin,+mutta+noi+levyversiot+on+parempia,+siis+niissä+on+enemmän+tavaraa+ja+ekstroja+mukana.+:)Minä+en+elokuvaa+katsonutkaan+toiminnat+tahi+romantiikan+vuoksi,+vaan+enemmän+kyseiseen+laivaan+liittyvän+historian+vuoksi+ja+koska+mukana+on+minun+suosikkinäyttelijäni.+Sori,+ei+oo+Di+Caprio+(ei+millään+pahalla+Capriolle+ja+hänen+faneilleen),+vaan+ihan+toinen,+hieman+vanhempi+mieshenkilö.+Lisäksi+elokuvan+musiikki+on+jotain+mikä+saa+elämään+mukana+elokuvassa+täysillä,+Horner+on+niin+paras+säveltäjä,+kepeät+mullat+hänelle.+Tosin+nolona+pitää+myöntää,+etten+ole+kertaakaan+tätä+elokuvaa+katsoessani+itkenyt+ja+leffan+olen+varmaan+nähnyt+useita+kymmeniä+kertoja+sen+jälkeen,+kun+se+tuli+leffateatteriin.+Teatterissa+tuli+nähtyä+vain+sen+kerran+ja+parikymmen+vuotisversion+kävin+kattomassa+myös+kun+se+pyöri+leffateatterissa+retusoituna.+Mutta+jos+pitäs+antaa+jotain+niin+kyllä+se+on+10/10