Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

2

1. Syvästi pettynyt täällä
    Hankin marraskuun lopulla 1komma5:lta 15 kWh akuston, invertterin ja aurinkopaneelit. Systeemi myytiin minulle viestillä että Fingridin maksamalla korvauksella pystyy kuolettamaan laitteiston hankintahinnan joka investoitu OP: rahoituksella ja myyntimies esitteli tietokoneellaan excelistä että kuukautinen korvaus (maksu minun tilille) olisi noin 300e jolla juuri pystyy kattamaan OP rahoituksen kuukausilyhennyksen. Nyt juuri tänään sain ensimmäisen "maksu"-tiedon joka näytti puhdasta nollaa eli maksetetaan 0 euroa. Kertynyt summa joulukuulta oli noin 17e ja siitä pitää vielä maksaa palvelumaksu 34e Robusco firmalle joka näyttää heiluvan siellä välissä. Kuitenkaan se ei mennyt maksun puolelle.
    Olen todella pettynyt systeemiin ja suunnittelen jonkinlaista laillista taistoa myyjäfirmaa kohden. Se oli ihan selvää kusetusta. Tuskin olen tässä asiassa yksin ja jotenkin pitäisi löytää kohtalotovereita jotka aikautuneet samaan asemaan. Tarkoituksena kerätä pettyneet yhteen ja miettiä yhdessä miten tähän kannattaisi reagoida. Kirjoittele.