Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

1

  1. 38.+Ja+kun+jos+joku+kehitysvammainen+ei+ole+tehnyt+niin,+kuin+haluan.+Aloin+kiristää+niiltä+rahaa+ja+uhkasin.+Sanoin,+sitten+jos+ei+anna+kyrpää+ja+jos+ei+keksi+ohjaajille+jotain+valhetta+saa+luvan+ostaa+lääkkeitä+minulta.++Äitini+on+epäillyt+alusta+asti,+että+minun+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+diagnoosi+on+tehty+väärin.+Kun+kirjastosta+lainasin+Asperger+aikuisella+kirjan+ja+luin+äidille+ääneen+yhtäkkiä+sanoi+äitini,+että+se+teksti+täsmäsi+minuun+ja+on+alusta+asti+kehitysvamma+lääkäreille+sanonutkin+aiheesta,+mutta+kukaan+kehitysvamma+psykiatri+lääkärit+ei+ole+uskoneet+äitiäni.++Pydtyykö+toinen+Lievästi+älyllisesti+kehitysvammainen+käyttää+hyväksi+toista+Lievästi+älyllisesti+kehitysvammaista.+Ja+kehitysvammaisten+ryhmäkoti+ohjaajat+sanoivat+suoraan+en+kuulu+niiden+mielestä+kehitysvamma+palveluihin+2016+lopetti+sitten+sain+mielenterveys+puolelta+työntekijän++ja+ne+lopetti+palveluiden+antamisen+minulle+2018.+Siis+täysin+itsenäisesti+pärjään+mitä+keskustelu+seuraa+tarvin+paljon.+Se+miksi+äitini+epäillyt+minun+kehitysvamma+diagnoosia+sen+mielestä+minun+ei+pitäisi+hallita+oman+rahan+käyttöä+siis+ei+ole+vanhempien+tarvinnut+hoitaa+ikinä+minun+tiliä+sitten+kun+20+muutin+pois+kotoa+ja+edunvalvontaa+en+ole+koskaan+tarvinnut.