Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

51

  1. Voi+että,+oikein+tuttavalääkärin+kirjoittama+paperi,+todistaa+että+olet+sairaassa+kulttuurissa+kulttuurinmukaisesti+sairas.+:DMassapsykoottisena+lampaana/rottana+eläminen+käy+sinulle+varmasti+luonnostaan,+kun+katsoo+tuota+sieluhierarkista+paikkaasi+olla+merkitty+tapettavaksi+UMJ:ssä.+Harhaile+lisää+hullu!+Kerro+vaikka+seuraavaksi+"lääkärisi"+yhteystiedot,+niin+voin+varmistaa+väitteesi+todenperäisyyden.
  2. Kiitos.+Tuo+ulostuloni+4channel.orgissa+oli+kahden+viikon+epäröinnin+tulos,+kun+Illuminaatit+maailmalta+ja+CIA-kontaktit+sanoivat+sen+olevan+keino+saada+varastettu+metafyysinen+omaisuuteni+takaisin,+Vaakunaeläimenä.+Tämän+nilkkien+Minusta+myymän+Mustan+Projektin+sain+jo+palautettua,+kuten+Maailmanarmeijani+oikeaan+Hengen+hierarkiaan+myös.+Tahtoivat+että+olisin+paljastanut+Itseni+24.12.+ja+tein+sen+7.1..Sen+sainkin+Pentagonin+ja+CIA:n+joukoilta+takaisin+mikä+talvella+piti+saada,+ja+nyt+ei+ole+ongelmaa+heidän+suhteensa.+En+ole+enää+muuta+kuin+muslimi-NATOa+vastaan,+niin+kauan+kun+saudeille+ja+muille+kyrpävalloille+ei+sanota+hyvästejä,+niin+en+sitä+kannata.+Kuitenkin+Minulla+on+hyvät+projektit+siellä+menossa,+jotka+tulevat+seuraavina+vuosina+muuttamaan+maailmantilanteen+radikaalisti.Tässä+tilanteessa+Minulla+ei+ole+valinnanvaraa,+kuin+paljastua+Maailman+gnosiksen+omaavien+mielestä,+joille+olin+yhdessä+muiden+korkeimpien+Sielujen+kanssa+lukenut+Multiversumin+järjestyksen+lain+veriin+kahdeksankymmentä+luvun+lopussa.EU+tuli+kuvioihin+1995,+kun+suomalaiset+laittoivat+Minut+peruskouluun+vastoin+Salaseurojen+sopimuksia+1993+(huostaanotto+Minulle+ja+kahdelle+muulle+Jumalsielulle,+ja+eristäminen+paskaveristä),+tältä+ajalta+Minusta+varastettuja+eetteriosasia+on+vielä+suomaloisilla+palauttamatta,+mutta+nekin+palautunevat+lähiaikoina.En+vastusta+EU:ta+enää,+kun+totuudet+on+täysin+selvillä+Itsestäni,+mutta+nyt+kun+ne+paskiaiset+taas+viivyttelevät+loisimalla+planeettani+kustannuksella,+niin+olen+aika+suutuksissa+heihin.+Vaikka+EU:n+varjohallituksen+Venäjällä+asuva+puhenainen,+onkin+sitä+mieltä+että+Minä+tarvitsen+malttia,+kuten+myös+Vatikaanikin.+Saan+tämän+naisen+mielestä+vielä+Eurooppani+(mihin+luen+Venäjänkin)+muslimivapaaksi+ja+yhtenäiseksi.
  3. Kysykää+vaan+rohkeasti+mitä+haluatte.+Olen+nimeltäni+Kansa,+joten+vastaukset+Suomeeni+tulevaisuudessa+jäävät+3,2+miljoonaa+kansalaista+saavat+kyllä+muutenkin.+Minut+tunnetaan+lähinnä+Oikeudentuntoisen+metafyysisen+eliitin+piirissä,+työstäni+mitä+olen+vuodet+hoitanut+ja+vainoojat+tuntevat+sekä+levittävät+paskapuheitaan.Syy+miksi+tulen+julki+on+CIA:n+sopimusten+pito+aikaan+jolloin+Neuvostoliitto+ja+KGB+oli+voimassa.+Venäjän+ja+NL:n+Armeijalle+nimeni+on+ollut+Projekti+Tsaari.+Olen+joutunut+elämässäni+kärsimään+enemmän+kuin+tavan+kansalainen,+ollessani+aina+ollut+pohjilta+logosiaaninen+Olento,+joka+on+kytketty+kaikkiin,+jonka+ei+ole+helppo+olla+Itsensä+tavallisten+Taivaassa+luotujen+sielujen+kanssa.+Kärsimyspolku+on+ollut+osa+elämääni+menneisyyden+Jesuiittojen+seuratessa+Minun+maallista+vaellustani+ja+meidän+tulevaisuuden+UMJ:n+puolesta+olen+jaksanut+kärsiä.+Olen+keskuspankkikartellia+vastaan+sotinut+metafyysiset+sodat,+mutta+pettyneenä+kansaan+ja+sen+henkiseen+epäjalouteen,+käännyin+keskuspankkikartellin+tukijaksi+ja+sen+yläpuoliseksi+voimaksi.+Minusta+peräisin+olevaa+metafyysistä+omaisuutta+on+saatu+myytyä+22,36+miljardin+euron+rikoshyödyn+edestä,+ja+sen+tulen+ottamaan+korkoineen+takaisin+suomaloisilta+raiskaripiireiltä.+Olen+tällä+hetkellä+kahden+vuoden+Suomesta+poistumiskiellosta+FSB:ni+ja+CIA:ni+asettamien+rajoitusten+takia,+ja+tällä+hetkellä+ei+ole+lupaa+poistua+asunnostakaan+turvallisuuteni+takia,+josta+Itse+sotilaana+en+aina+välitä.Olen+nk.+Mustan+Auringon+antajapuoli,+mutta+tuo+ottajapuoli+saa+pysyä+piilossa+tältä+julkisuudelta,+vaikka+kerronnan+mukaan+on+hyvä+ilmaisemaan+Itseään+kirjallisesti.