Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jussiTORNIO31
profiilit
jussiTORNIO31
jussiTORNIO31
Vapaa kuvaus
Aloituksia
43
Kommenttia
46
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikeastiko+täällä+jotku+uskoo+Ukrainan+voittoon.+Toivoisin+sitä.+Mutta+en+ole+idiootti.
13.03.2022 22:04
Jotku+ne+täällä+haukkuu+minua+sivariksi+jne.+No+en+tiä+minälaisen+armeijan+kkoulutuksen+ne+on+saanu+kun+uskovat+Ukrainan+voittoon!+Toki+itsekin+sitä+toivoisin,+mutta+elän+tällä+pallolla+toisin+kuin+eräät+idiootit.
11.03.2022 20:06
Mitähän+venäjän+hallintoa+vastaan+löytyy.+Surettaa+vain+Ukrainan+puolesta+käyvät+sotaa+jossa+ei+voi+voittaa.+Suomen+pelasti+toisessa+maailmansodassa+neuvostoliiton+kiire+berliiniin+ennen+jenkkejä,+tarviva+sinne+joukoja.+Se+meni+Suomen+osalta+hyvin,+muuten+puhusima+venäjää+jos+ei+asutettais+siperiaa.
10.03.2022 14:12
Mitä+tähän+vastais.+
Meille+ei+kannata+tulla,+kun+hinta+nousisi+niin+kovaksi+ja+jäis+tänne+sissitoimintaa.+Eikä+meillä+ole+edes+luonnonvaroja.
Meät+ne+kans+jyräis.+Pösilö+pitää+olla+ettei+sitä+ymmärrä.
09.03.2022 20:27
Elän+tässä+ja+nyt.+Ja+kyllä+minua+surettaa+suuresti+että+yksi+hullu+päättää+hyökätä+Ukrainaan+ja+satoja+ihmisiä+kuolee+korjaan+tuhansia.+Olen+myös+tyytyväinen+siitä+Että+Suomi+hävisi+jatkosodan,+jos+oltais+voitettu+niin+joku+aatun+poika+hallittis+maailmaa.+
Ny+kuiten+on+kyse+Ukrainasta+ja+venäjä+sinne+hyökkäs.+
Ja+suoraan+sanoen+toivon+että+Suomi+hylkää+sen+maaminasopimuksen+kohtuu+nopeasti.+Niitä+pitää+saada+valmistukseen+ja+varusmiehille+pitää+6kk+aikana+opettaa+niitä+käyttään!
02.03.2022 00:15
Mun+pointti+on+se+että+miksi+ottaa+niin+vahva+koira.+On+niitä+muitakin+jonka+voi+ottaa+ja+kiltin+koirarodun+kans+on+helpompi+mennä.++Tuomosen+koiran+kans+joutuu+aina+varomaan+vai+eikö.
15.02.2022 22:44
Tuomonosen+mulkun+syö+aamupalaksi.+Tyhmä+idiootti.
15.02.2022 22:38
Jos+sen+otat+niin+itepä+oot+sen+kans+naimisissa+jos+et+sitte+vastoinkäymisten+jälkeeen+ole+heti+lopettamassa.+Mikä+ois+raukkamaista.+Kusessa+oot+jos+tuomosen+otat.+Jos+otat+niin+piä+siitä+huoli,+äläkä+ole+lopettamassa.+Ite+en+ikinä+ottas+tuomosta+helpommallakin+voi+päästä+ja+saada+mahtavan+ystävän.
11.01.2022 21:57
Haluatko+hullun+koiran+ihan+tahallasi?++Itsellä+on+belgi+ei+karkaa+pysyy+lähellä.+On+mukava+ja+pyörällä+mun+ei+tarvi+polkea+se+vetää.+Ja+on+ystävällinen.+Sen+kans+on+helppo+mennä+ja+tulla.+Miksi+haluat+koiran+joka+voi+tappaa???
11.01.2022 21:51
Nämä+rokottamattomat+pillastuu,+kun+sanoo+ettei+niille+pidäs+antaa+koronaan+teho-osastohoitoa.+Ne+vie+muiden+sairaiden+paikkoja+ja+nehän+ei+edes+usko+koko+sairauteen.+Mitä+ne+pillastuu.+Kieltäytysivät+sitten+sairastuessaan+itse+hoidosta,+mutta+ei,+sitten+ne+alkaa+märiseen.
04.12.2021 22:44
Anonyymi+raukkapellet+ne+aina+huutaa+ei+edes+nikkiä.+Itekään+en+ole+niin+miehekäs+että+omalla+nimellä+alkasin+mutta+näiden+kommentoijien+viestejä+lukiessa+tulis+mieleen+että+niillä+on+munaa+kirjoittaa+omalla+nimellä+tai+edes+nikillä,+mutta+ei.+Niiden+munat+pitää+kattoa+suurennuslasilla,+täällä+kyllä+uhoava.+Mitä+sakkia.
28.11.2021 23:26
Wittu+ensimmäisenä+juokset+terveyskeskukseen+kun+vähän+juilii.+Tuomoset+uhoajat+tunnetaan.
28.11.2021 23:21
Täälä+moni+selittää,+että+kommenttini+on+itsekäs+ja+eettisesti+kyseenalainen.+No+kysyn+mitä+rokottamattomat+ovat???+Minä+sanon+että+rokote+pitää+ottaa,+kun+äsketään.+Nämä+rokotevastaset+puhuu+itsemääräämisoikeudestaan+kieltäytyessään.+Miksi+niitä+pitäs+muiden+sietää??
28.11.2021 23:16
Niin+ja+ne+risteilyohjukset+on+kaiketi+tilauksessa???+Mistä+ne+koneet+nousee+ilmaan+mahdollisen+eka+sotaviikon+jälkeen???+Sillon+voi+tulla+ikävä+maasta+ilmaan+ammuttavia+ohjuksia,+joku+helikopteriki+on+kohtuu+pirullinen+sissille+jolla+on+vain+kiinalainen+rynkky.+
Tuhlaamme+rahat+hävittäjiin+jotta+poliitikkomme+saavat+nuoltua+naton+persereiän+puhtaaksi+kaikkosen+johdolla.+Ohjuksia+kiitos.+Halvempaa+ja+paljon+tehokkaampaa!
20.11.2021 00:47
Hyvä.
14.11.2021 16:57
Mitä+mietit???+Armeijalla+ei+ole+väliä+ne+poliisit+valitaan+alikessuista+jos+et+sitä+tajua+et+tajua+mitään.+Ja+juuri+siksi+poliisit+on+kohtuu+tyhmiä.
29.10.2021 00:00
No+kysytäänpä+niin+että+miksi+poliitikot+keksivät+Suomeen+uusia+sanoja.+Itseäni+ei+wituta+juuri+enempää+muu+kuin+sana+eakaloitua.+Wittu+suomenkielessä+on+sana+sille.+Pysyisivät+edes+suomen+kielessä.
28.10.2021 23:54
Tämä+jatkajaVAJAKKI+kai+ymmärtää+ehkä+jotain.+Väite+oli+että+hävittäjät+ja+pommikoneet+ammutaan+alas+maasta+ilmaan+ammuttavilla+ohjuksilla+ei+missään+ilmataisteluissa.+Näin+on+tapahtunut+korean+sodasta+lähtien.+Sille+en+voi+mitään+jos+tämä+vajakki+ei+osaa+edes+ymmärtää+luettua+tekstiä.
28.10.2021 23:50
Ovatko+todellakin+suomalaiset+näin+tyhmiä+ihmisiä+kuin+suurin+osa+näistä+vastauksista+antaa+ymmärtää.+Idiootteja+lähes+kaikki+ei+mitään+annettavaa+järjen+puolesta.+Helvetti+kuin+tyhmää+sakkia+muutamaa+poikkeusta+lukuunottamatta.
13.10.2021 11:14
Pointtisi+aiheeseen+on???
19.09.2021 23:36
1 / 3