Roketetta ottamattomalle ei pidä antaa hoitoa!

Rokottamattomat täyttävät sairaalat ja teho-osatot. Näille ei tule antaa hoitoa teho-osastolla vaan se paikka kuuluu muille jotka sitä tarvitsevat. Mikäli laki ei tätä mahdollista niin ainakin näille rokottamattomille tehopaikkoja vieneille pitäisi kertoa kenen/keiden hengen he ovat vieneet.

Ei aiemmin kyselty otatko rokotetta vai et. Komennettiin jonoon ja piikki tuli persiisiin. Nyt tämä yksilön valinnanvapaus on luonut niiden salaliittoteoriikoiden maailman josta kaikki kärsii. Ketkä piru vie on tämmöisen kannalla.

Rokottamattomille teltat johonki korpeen, menköön sinne! Puotetaan niille sinne sitte jotain ruokaa omilla varoillamme.

65

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmiselon kolme viimeisintä vuotta ulosmittaa 90% terveydenhuoltoon käytetystä rahasta.

      Minä olen maksanut koko verotushistoriani aikana omat kuluni ja en tule niitä edes käyttämään. Siihen minulla on omat lääkkeet.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Captain Morgan, sauna, ja kuplien puhaltaminen pulloon jos aika koittaa. Kotona maataan sängyssä ja mahallaan on kuullun mukaan maattava.
        Ei tulisi mieleenkään alkaa tunkea sairaalaan.
        Aloittaja on jotenkin vajaa älyinen


      • Anonyymi

        Sinut voi ottaa mukaan. Maanpäällinen paratiisi sairastellessa:-))


      • Anonyymi

        Minäkin olen maksanut verorahoistani tupakoivien terveydenhuollon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen maksanut verorahoistani tupakoivien terveydenhuollon.

        Itse asiassa tupakoivat maksavat sinunkin terveydenhuollosta suuren osan. Jos tupakoinnin seurauksena päätyy sairaalahoitoon, niin eivät siellä kauaa makoile - päivän pari ja se olikin siinä.

        10 Euron (?) askin hinnasta lähes kaikki on VEROA sellaisen polttaa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut voi ottaa mukaan. Maanpäällinen paratiisi sairastellessa:-))

        Ei myöskään rokotetuille. Rokote on vapaaehtoinen. Lääkeyritys ei siitä korvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa tupakoivat maksavat sinunkin terveydenhuollosta suuren osan. Jos tupakoinnin seurauksena päätyy sairaalahoitoon, niin eivät siellä kauaa makoile - päivän pari ja se olikin siinä.

        10 Euron (?) askin hinnasta lähes kaikki on VEROA sellaisen polttaa päivässä.

        Ei sitä lasketa kun työkkäri ja sossu maksaa kuitenkin sun tupakit..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Captain Morgan, sauna, ja kuplien puhaltaminen pulloon jos aika koittaa. Kotona maataan sängyssä ja mahallaan on kuullun mukaan maattava.
        Ei tulisi mieleenkään alkaa tunkea sairaalaan.
        Aloittaja on jotenkin vajaa älyinen

        Wittu ensimmäisenä juokset terveyskeskukseen kun vähän juilii. Tuomoset uhoajat tunnetaan.


      • Anonyymi
        jussiTORNIO31 kirjoitti:

        Wittu ensimmäisenä juokset terveyskeskukseen kun vähän juilii. Tuomoset uhoajat tunnetaan.

        Sinä olen sukurutsa lapista. Minä stadista. Siinä ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei myöskään rokotetuille. Rokote on vapaaehtoinen. Lääkeyritys ei siitä korvaa.

        no ne rokotetut ei muutaman vuoden päästä enää ole täällä harmina, viikatemies niittää ja rokotettu kiittää kun ei tarvitse monivammaisena täällä tallustaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olen sukurutsa lapista. Minä stadista. Siinä ero.

        Tuomonosen mulkun syö aamupalaksi. Tyhmä idiootti.


    • Anonyymi

      Mikä sontiaisen paskiainen aloittaja kuvittelee olevansa määräämään, ketä pitää hoitaa ja ketä ei. Oot tainnu jäädä vaille mielipuoli hoitoa.
      Minä en omalle kohdalleni koronahoitoa ruinaile, mutta jos nään jonkun rokottamattoman tarvitsevan apua, niin taatusti vien lääkärien hoteisiin.

    • Anonyymi

      Loistavan itsekäs esitys kertakaikkisesti. Saldoonsa luottavaisiin ei voi koskaan täysin luottaakaan. Mainosten suomalla tiedolla niin tunnista itsesi.

    • Anonyymi

      Haluan tuottaa pettymyksen,
      sairaalassa makaa piikitetyt.

      Jokainen pakkopiikitys oli ja on rikos ihmisyyttä vastaan.

      Niistä yhdelläkään ei ole oikeasti ”voitettu” yhtään mitään.

      Mitä enemmän tutustut ns. viralliseen lääketieteeseen,
      sen oksettavampaa se on.

      • Anonyymi

        En mene nyt yksitysiskohtiin. Mutta nyt rokottamattomat estää normaalia kansaa saamasta heille kuuluvaa hoitoa ja leikkauksia. Jokainen rokkottamaton jo ennen muun terveyhuollon rasitusta kuuluu mielenterveyspotilaisiin. Eikös tämä ole jo ole kaikkialta luettavissa, ainakin rivien välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene nyt yksitysiskohtiin. Mutta nyt rokottamattomat estää normaalia kansaa saamasta heille kuuluvaa hoitoa ja leikkauksia. Jokainen rokkottamaton jo ennen muun terveyhuollon rasitusta kuuluu mielenterveyspotilaisiin. Eikös tämä ole jo ole kaikkialta luettavissa, ainakin rivien välistä.

        Kuulostaa narsistin ratkaisulta.
        Kaikkien on oltava pois teitäni...eikö?

        Vaikka koronaa ei olisikaan.
        Eikö?


    • Anonyymi

      Jokainen rokotteesta kieltänyt on mielenterveyspotilas. Hänen kuulu Suomessa saada hoito. Suomi kun maa jossa ilman omaa ymmärrystäkin olevat saa hoitoa.

      • Anonyymi

        psykiatria on puoskarointia.
        Kemikalisointia, joku työllistää sillä itsensä.
        Mitä sitten?

        Onko se jokin todiste jostain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        psykiatria on puoskarointia.
        Kemikalisointia, joku työllistää sillä itsensä.
        Mitä sitten?

        Onko se jokin todiste jostain?

        Ei varmaan kokonaan, kun mielikin voi sairastua ja jotain pitää tehdä. Mutta kyllä niitä lääkkeitä tunnutaan aika avokätisesti käytettävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan kokonaan, kun mielikin voi sairastua ja jotain pitää tehdä. Mutta kyllä niitä lääkkeitä tunnutaan aika avokätisesti käytettävän.

        Jokainen lääkäri on patologinen valehtelija.

        Suomen edellisen sodan sotilaita ei autettu millään tavalla.
        Suomella ei ole osaamista vieläkään mihinkään
        terveydelliseen pulmaan, virallisella puolella.
        Ei mihinkään.

        Koko homma on ajatunut kaatosateeseen.

        Pelkkää puoskarointia joka alalla.
        Hyvä jos ymmärtävät laastarin merkityksen.
        Ja senkin ehkä - jos sillä voi huijata jotenkin.

        Ne on huijareita, jokainen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sopii sellainen sopimus...mikäli teille rokotetuille tulee rokotehaittoja tai siitä huolimatta joudutte sairaalaan koronan tai rokotteen takia niin ei hoitoa eikä korvauksia....
      Eikö se rokote ole täysin turvallinen ja nimenomaan estä vakavaa tautimuotoa.. eihän teillä siis pitäisi olla huolen häivää..
      Se rokote on "vapaaehtoinen" eli olette kanssa sitten oman onnenne varassa mikäli sonta lentää tuulettimeen....kenen kanssa lyödään asiasta kättä päälle..
      Voin ja on varaa sekä pystyn maksamaan yksityisen hoitoni itse kun en juuri sairastele..viimeksi sairaslomalla 12 vuotta sitten...Saanko sitten vero% reilusti alaspäin kun en käytä kunnallisia palveluja... En minäkään rupea maksamaan rokotevaurioita, tupakan, alkoholin, liika lihavuuden aiheuttamia sairaus kuluja...
      Ne sitten sairastaa kellä on varaa siihen...

    • Anonyymi

      Sinäkö kuvittelet, että tämä rokote on samanlainen kuin muutkin ja jotenkin ihmeellisesti parantava? Miksi sitten kuolleisuus nousee nyt rokotettujen keskuudessa, mutta ei noussut viime vuonna kun tautia oli mutta ei rokotetta?

      • Anonyymi

        ja poliitikkojen paniikki lisääntyy
        rokotevammautuneiden ja - kuolleisuuden
        lisääntyessä.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä yhden,kahden tai kolmen piikin ottajia ei pidä hoitaa uusin täyden sarjan standardi on jo 4 piikkiä.

    • Anonyymi

      Tuolla tavoin vähän tuo on kyllä että: kun ilmaiseksi saa ne rokotteet jotka auttaisivat ja kieltäytyy niistä niin ei pitäisi hoitaa niitä sitten sellaisia sitten.

    • Anonyymi

      Täällä piikkikammoiset maanpetturit nyt vikisevät. Ovat joutumassa vasaran ja alasimen väliin. Osalla teistä on vielä etsikkoaikaa jäljellä, toimikaa ottamalla rokote.

      • Anonyymi

        No katsotaan nyt ihan rauhassa kuinka sinun käy...selviätkö rokotettuna edes hengissä talven yli.......😬
        👋😉..mä oon niin kuin tarkkailu asemassa ja katson kuinka teidän lääketieteen koe-eläi....eiku ihmisten lopulla käy...
        Katos mulla on 100% mahdollisuus välttyä rokotevaurioilta ja 99.98% mahdollisuus jäädä henkiin vaikka saisinkin rokottamattomana koronan... miten sä kuvittelet että saisit mulle myytyä rokotteen..?? silläkö etten pääse baariin tai teatteriin...!👋😂🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katsotaan nyt ihan rauhassa kuinka sinun käy...selviätkö rokotettuna edes hengissä talven yli.......😬
        👋😉..mä oon niin kuin tarkkailu asemassa ja katson kuinka teidän lääketieteen koe-eläi....eiku ihmisten lopulla käy...
        Katos mulla on 100% mahdollisuus välttyä rokotevaurioilta ja 99.98% mahdollisuus jäädä henkiin vaikka saisinkin rokottamattomana koronan... miten sä kuvittelet että saisit mulle myytyä rokotteen..?? silläkö etten pääse baariin tai teatteriin...!👋😂🖕

        Siinähän maanpetturi uhittelet, et uhittele enään kun makaat teholla, ennemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän maanpetturi uhittelet, et uhittele enään kun makaat teholla, ennemmin tai myöhemmin.

        Hui kauheeta...!✌️😂..pysy vaan eristettynä kotosalla.. ettei rokottamaton maanpetturi tartuta sinulle mielikuvitus pandemiaa...


    • Anonyymi

      Britannian viranomaisten koronatiedoista selviää, että 10-59 -vuotiaissa on 100000 ihmistä kohti korkeampi kokonaiskuolleisuus koronarokotetuilla kuin -rokottamattomilla.

      Eli vaikka koronakuolleisuus on pienempi koronarokotetuilla kuin koronarokottamattomilla, niin yleisesti ottaen alle 10-59 -vuotiaissa kuolleisuus on suurempaa koronarokotetuissa kuin -rokottamattomissa.

      • Anonyymi

        10-59 ikäisissä on paljon riskiryhmäläisiä. Syöpää sairastavia, elinsiirtopotilaita ym. Jotka ovat ottaneet rokotuksen ja perusterveitä jotka eivät ole ottaneet. Jos vertailua haluaa tehdä niin pitäisi verrata 10-59 vuotiaita syöpäsairaita jotka ovat ottaneet rokotteen 10-59 vuotiaisiin syöpäsairaisiin jotka eivät ole ottaneet rokotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10-59 ikäisissä on paljon riskiryhmäläisiä. Syöpää sairastavia, elinsiirtopotilaita ym. Jotka ovat ottaneet rokotuksen ja perusterveitä jotka eivät ole ottaneet. Jos vertailua haluaa tehdä niin pitäisi verrata 10-59 vuotiaita syöpäsairaita jotka ovat ottaneet rokotteen 10-59 vuotiaisiin syöpäsairaisiin jotka eivät ole ottaneet rokotetta.

        Onhan se selitys sekin, mutta sitä ei tiedetä ennen kuin tutkitaan onko asia näin. Entä miksi yli 70 vuotiaiden kuolleisuus on kasvanut 10 % viime vuodesta, vaikka nyt on rokote saatavilla?


    • Anonyymi

      Älähän nyt pohjosenpoika tule puuttumaan ja änkemään nenääsi etelänmiehen asioihin. Mene vaikka aitaamaan porot.

      • Anonyymi

        Etelän miehellä mene jo sormi hanuriin mikäli netti lakkaisi toimimasta... pulassa olisit.. ja nälkää näkisit.. Oikeasti 6.v korvenkasvatista on enemmän miestä mitä sinussa on tai koskaan tulee olemaan..


    • Anonyymi

      Moni paljastaa nyt pelikorttinsa kannattamalla julkisesti rokoteapartheidia. Julkisuudessa näkyy etupäässä lausuntojaan antamassa noita vajaita hyödyllisiä idiootteja tai sitten niitä jotka ovat ihmisyydestään ihan tietoisesti luopuneita ajamalla agendaa,,,

    • Saman ”logiikan” mukaan lihavien verisuonitauteja tai tupakoitsijoiden keuhkosyöpiä ei pitäisi hoitaa…

      Kyllähän kaikkia, myös rokotteita pelkääviä, tulee hoitaa. Jos hoito-kapasiteetista tulee pulaa, niin silloin priorisoidaan niitä, joille hoidosta on eniten hyötyä. Tämä voi jossain tapauksissa tarkoittaa, että rokotettu menee rokottamattoman ohi, kun arvioidaan kuka saa tehohoitopaikan.

      Washington Post kirjoitti jutun ihmisistä, jotka katuvat vastustaneensa rokotuksia:
      https://www.washingtonpost.com/technology/2021/08/12/vaccine-regret-coronavirus/

      28-vuotias Christy Carpenter totesi lehdelle:
      ”Minun täytyi katsoa poikani kuolemaa ja kärsiä Covidin oireet ennen kuin ymmärsimme, että tarvitsemme rokotteen.“

      Kaikille korona ei ole vakava tauti, mutta kyllähän näitä onnettomia, joille käy huono tuuri käy todella sääliksi. Meidän pitää antaa heille kaikki mahdollinen sairaalahoito ja tarvittaessa laittaa yhteiskuntaa enemmän kiinni heidän suojelemiseksi.

    • Anonyymi

      Rokottamaton persu mädättää yhteiskunnan

      • Anonyymi

        Mitä seuraavaksi? Vammaiset ja eläkeläiset lihamyllyyn?


    • Anonyymi

      Rokeroke Persu ottaa vallan, muut puolueet kielletään, tulee 1 totuus, meidän totuus, me viedään teiltä kaikki.

    • Anonyymi

      Kumma juttu, että rokoteänkyrät uskovat sairaalahoitoon, tehohoidosta puhumattakaan!

      Sairaala- ja tehopotilaille annetaan monenlaista lääkitystäm jonka mukana joutuvat nielemään miljoonia mikrosiruja. Lääkitysten tehokkuus ja turvallisuus koronsn hiidossa

    • Anonyymi

      Sairaalassa annetaan huonosti tutkittuja lääkkeitä, joilla voi olla vaikka mitä sivuvaikutuksia koronapotilaaseen. Myös mikrosiruja syötetään ihan simona.

      Hengityskone työntää väkisin keuhkoihin ties mitä kaasuja, joita on säilytetty suuressa paineessa teräspulloissa. Onko tutkittu paineistuksen vaikutusta kaasumolekyyleihin? Erään borneolaisen poppamiehen kokeissa on todettu, että paine litistää happimolekyylit sellaisiksi, että niiden terävät reunat vaurioittavat keuhkorakkuloita. Joutuuko kaasujen mukana teräshiukkasia keuhkoihin?

      Eiköhän tässä ole rokotusänkyröille riittävät perusteet pysyä kotonaan sairastamassa pois nuha, jonka olemassaolokin pelkkää lääketeollisuuden harjoittamaa huijausta.

      Sitäpaitsi, saako sairaalassa edes pitää foliohattua?

      • Anonyymi

        Saa sitä foliohattua pitää sairaalassa, vaikka lähes kaikilla muilla on tonttulakit päässä, joten kyllähän se hämmennystä herättää.


    • Täälä moni selittää, että kommenttini on itsekäs ja eettisesti kyseenalainen. No kysyn mitä rokottamattomat ovat??? Minä sanon että rokote pitää ottaa, kun äsketään. Nämä rokotevastaset puhuu itsemääräämisoikeudestaan kieltäytyessään. Miksi niitä pitäs muiden sietää??

      • Anonyymi

        Miksi korona alkoi voimakkaasti lisääntyä juuri kun koronapassi otettiin käyttöön sekä rajoitukset poistuivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi korona alkoi voimakkaasti lisääntyä juuri kun koronapassi otettiin käyttöön sekä rajoitukset poistuivat?

        Ettäkö rokottamattomat olisivat alkaneet yhtäkkiä riehua ja levittämään sitä tautia eteenpäin joka on heillekin uhka? Tämä väite on järjettömin väite ikinä. Jopa sosialistihallitus syyttääkö kansanryhmää taudin leviämisestä. Törkeyden huippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettäkö rokottamattomat olisivat alkaneet yhtäkkiä riehua ja levittämään sitä tautia eteenpäin joka on heillekin uhka? Tämä väite on järjettömin väite ikinä. Jopa sosialistihallitus syyttääkö kansanryhmää taudin leviämisestä. Törkeyden huippu.

        Rokottamattomat eivät ole muuttaneet mitään toiminnassaan sitten toissakevään. He käyttävät maskeja, pesevät käsiä ja pitävät turvavälejä. Mutta toisin on näillä joilla on se hiton passi. He kuvittelevat että nyt saavat elää kuin pellossa ja veräjä auki. No, nyt nähdään tulos tästä kuvittelusta. Se on koronan ennätysmäinen lisääntyminen.


      • Anonyymi

        "Miksi niitä pitäs muiden sietää??" ihan sen takia kun olette idiooteja


    • jussiTORNIO31

      Anonyymi raukkapellet ne aina huutaa ei edes nikkiä. Itekään en ole niin miehekäs että omalla nimellä alkasin mutta näiden kommentoijien viestejä lukiessa tulis mieleen että niillä on munaa kirjoittaa omalla nimellä tai edes nikillä, mutta ei. Niiden munat pitää kattoa suurennuslasilla, täällä kyllä uhoava. Mitä sakkia.

    • Anonyymi

      Miltä tuntuu kannattaa totalitarismia?

      • Anonyymi

        Eikö historia sinuakaan aloittaja ole opettanut?


      • Anonyymi

        Olkoon se natsismia tai kommunismia, samanlaisia hirmusysteemejä kumpikin.


    • Anonyymi

      Kuvittele aloittaja sitä asiaa kun nythän on niin että se rokote ei estä tartuttamasta eteenpäin. Tämä lienee kaikkien tiedossa. Kun sitten tämän natsipassin turvin ihmiset lähtevät kapakkaan riehumaan ja kaulailemaan toisia niin eikö siinä kontaktissa tauti leviä? Mieti ajatuksen kanssa asiaa äläkä syyllistä ketään erityisesti. Ole rehellinen. Sitä tarvitaan erityisesti.

      • Anonyymi

        Kun näin on, silloin jokainen ihminen joka käy ihmisten ilmoilla, hän on potentiaalinen tartuttaja. Minäkin, sinäkin.


    • Anonyymi

      Eikös kuitenkin asia ole niin että kaikki järkevät ja fiksut on saaneet rokotteet? No sitten tietysti on nämä loput?

      • Anonyymi

        Ne teidän rokotteet alkavat jo olla vanhanaikaisia, tehoavatkohan ollenkaan tähän uuteen omikronvarianttiin.


    • Anonyymi

      Yli 70-vuotiaiden rokotekattavuus on yli 93 %. Vanhusten kokonaiskuolleisuus on yli 11 % viime vuodesta korkeammalla, ollut jo lähes kolme kuukautta. Kuolleisuus pomppasi pilviin samaa tahtia kun vanhusten rokotemäärät nousivat. Kuolleisuus- ja rokotustilastot yhdessä kertovat, että usempana kuukautena rokote on tappanut 300-400 vanhusta kuukaudessa. Tähän mennessä pitkälti toista tuhatta.

      Tiedot löytyvät täältä. Hyvä tilasto ja helppokäyttöinen hakutoiminto. Kannattaisi ottaa selvää luvuista eikä laittaa omaa järkeä off-tilaan vain siksi, että jotkut lahjotut aukotriteetit valehtelevat lääkeyhtiöiden hyväksi.

      https://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/Kokeelliset_tilastot/Kokeelliset_tilastot__vamuu_koke/koeti_vamuu_pxt_12ng.px/

      • Anonyymi

        Unohdit mv-lehden?


      • Anonyymi

        Et taida olla ihan sitä osaa joka itse ilman nettiä pystyy ajattelemaan. Onko sinulla ketään läheistä joka ohjaisi sinut rokotuksiin, jos et itse ole vielä ymmärtänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit mv-lehden?

        Minulle riittää todistusaineistoksi Tilastokeskuksen virallinen kuolintilasto, sekä THL:n tilastot rokotuskattavuuden kehittymisestä eri ikäryhmissä. Voit toki vapaasti jatkaa mv:n selaamista, mutta itse en pidä tuota julkaisua viranomaisten tiedonjakamisen kanavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla ihan sitä osaa joka itse ilman nettiä pystyy ajattelemaan. Onko sinulla ketään läheistä joka ohjaisi sinut rokotuksiin, jos et itse ole vielä ymmärtänyt?

        "Et taida olla ihan sitä osaa joka itse ilman nettiä pystyy ajattelemaan."

        Netistä todella löytyy monipuolisia viranomaisten tilastoja Suomesta ja maailmalta, joissa -onko suuri yllätys?- on erilaisia lukuja keromassa erilaisia asioita. Aivot omistava voi tilastoista nähdä miten kuolleisuus eri ikäluokissa on kehittynyt eri vuosina ja miten se juuri tänä vuonna on kehittynyt aikana jolloin vanhusten rokotekattavuus on noussut hyvin korkealle.

        Jos elät pelkästään Kokoomus-EK:n ohjailemien YLE:n kaltaisten valhemedioiden talutusnuorassa, luonnollisesti et tajua mitään kuoleisuus- ja rokotustilastojen informaatiosta. Varmaan kieltäydyit edes tutkimasta laittamaani linkkiä, koska et ehkä ukso kapasitettisi riittävän lukujen analysointiin. Totta. Siihen arvitaan aivoja.

        Jos omistaisit toimivat aivot, tajuaisit, että virallisten tilastojen luvut ovat numeerista faktaa siitä mitä on tapahrunut, kun rokotteiden väittämien turvalliseksi on pelkkää väittämistä, ilman mitään luotettavaa numeerista todistetta siitä, että asia oikeasti niin olisi. Ja, jos niin olisi, ei vanhuskuolleisuus olisi noussut valtaisalla nopeudella pilviin samaa tahtia rokotusten myötä.


    • Anonyymi
    • Nämä rokottamattomat pillastuu, kun sanoo ettei niille pidäs antaa koronaan teho-osastohoitoa. Ne vie muiden sairaiden paikkoja ja nehän ei edes usko koko sairauteen. Mitä ne pillastuu. Kieltäytysivät sitten sairastuessaan itse hoidosta, mutta ei, sitten ne alkaa märiseen.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe