Naisena kunnioitan mieheni toivetta

Anonyymi

Kunnioitan mieheni toivetta.
Mieheni haluaa minun antavan muidenkin miesten panna kanssani.
Mieheni toiveita kunnioittaen annan muillekin pillua.
Olen ollut useiden miesten kanssa melko usein ja täytyy sanoa että nautin täysin vieraidemme huomiosta ja kiimaisesta nainnista.

47

4467

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi. Annatko hänen läsnäollessa vai ilman että hän on paikalla?

      • Anonyymi

        Saa mielellään nähdä minut toisen kanssa.


      • Anonyymi

        Annan hänen katsellessa ja aion nauttia kun vieras panee minua.
        Aion myös antaa vieraalle suuseksiä niin mieheni näkee kun nautinnollisesti imen vieraan kullia niellen hänen spermansa.
        Tarjoan myös pilluani nuoltavaksi samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan hänen katsellessa ja aion nauttia kun vieras panee minua.
        Aion myös antaa vieraalle suuseksiä niin mieheni näkee kun nautinnollisesti imen vieraan kullia niellen hänen spermansa.
        Tarjoan myös pilluani nuoltavaksi samalla.

        Oi olet ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan hänen katsellessa ja aion nauttia kun vieras panee minua.
        Aion myös antaa vieraalle suuseksiä niin mieheni näkee kun nautinnollisesti imen vieraan kullia niellen hänen spermansa.
        Tarjoan myös pilluani nuoltavaksi samalla.

        No tämä yllä olevan kirjoittaja on setä. Mutta ei se mitään. Kukaan nainenhan ei kirjoita tuolla tavalla.


    • Anonyymi

      oletko antanut myös miehesi nauttia muitten miesten kulleista ja katsellut vierestä

      • Anonyymi

        Saa nauttia jos haluaa.
        Eijän se ple minulta pois jos mieheni haluaa että vieraamme panee meitä molempia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa nauttia jos haluaa.
        Eijän se ple minulta pois jos mieheni haluaa että vieraamme panee meitä molempia..

        Oi kuinka ihana Nainen oletkaan ;)


    • Anonyymi

      Samoin meillä mies toivoi että antaisin vieraille miehille. Piti hetken miettiä mut en kadu että suostuin. Hän tykkää vaan katsella. Rouva 93

      • Anonyymi

        Ihkua kun naiset uskaltuu kertoo haluistaan. T. Rva 56v vuosia harrastettu vastaavaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihkua kun naiset uskaltuu kertoo haluistaan. T. Rva 56v vuosia harrastettu vastaavaa..

        Mistä teitä rouvia ja pareja löytäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä teitä rouvia ja pareja löytäs.

        Täälläkin meitä varmaan useampia ,osa lukee viestejä miettii kelle vastais.


      • Anonyymi

        On huenoa kun oma mies haluaa vaimonsa olevan muidenkin miesten kanssa.
        Mieheni kaverit ovat olleet kanssani sängyssä.
        Jotku miehen työkaverit ovat käyneet meillä yökylässä saunomassa ja olen saunonut miesten kanssa ja myös ollaan pantu kimpassa ja erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin meitä varmaan useampia ,osa lukee viestejä miettii kelle vastais.

        Olisitko sinä sellainen rouva jolle vastaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin meitä varmaan useampia ,osa lukee viestejä miettii kelle vastais.

        Jos olisi nätti leveälanteinen nainen yksinkin tai kimpassa miehensä kanssa, ns. vaki 1n 2m, niin saa vastata: jukkap9 at luukku ja com . M51 Pirkanmaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihkua kun naiset uskaltuu kertoo haluistaan. T. Rva 56v vuosia harrastettu vastaavaa..

        Tulisitko myös tänne panemaan ja mistä saa sinun yhteyttä


      • Anonyymi

        Luuletko vittu vakavissas että jokainen nainen kirjoittelee nimimerkein rouva sitä ja rouva tätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huenoa kun oma mies haluaa vaimonsa olevan muidenkin miesten kanssa.
        Mieheni kaverit ovat olleet kanssani sängyssä.
        Jotku miehen työkaverit ovat käyneet meillä yökylässä saunomassa ja olen saunonut miesten kanssa ja myös ollaan pantu kimpassa ja erikseen.

        Mä en halua ymmärtää tätä, mikä nääveli sinä äijä käppyrä olet arvioimaa, sitä että toinen aviomies haluaa järjestää työkaveri miehiä, että oma vaimo saa olla vieratte miesten kanssa kotona naimassa, ja vaimolla saa olla myös vieraita miehiä myös yökylässä vaimoo riiaamassa seurustelemassa rakastelemassa, ja jos yötä ollaa se yö muuten sitten nussitaa, sillä nukkua osataan yksinkin, meille ei taatusti tulla nukkumaa. Tämä on tosi ja tämä ei kuuluu kellekkää, omaa persettä reisiäni haaroja levitän mieheni nähden, kun olen vieraitte miesten kanssa työn touhussa. Mitä saatana me muka säästetää säälitää kun on Naisena ikää Kertyny 55v ja Miehelläni 57v mutta tyytyväisiä ollaa kaikkee tähän mitä saamme tätä nykyä tehdä.


      • Anonyymi

        Minä en ainakaan pistä vastaan kun oma ukko haluaa nähdä kun omaa vaimoa pannaan


    • Hyvä.

    • Anonyymi

      Annatko panna paljaalla ja ruiskuttaa lastin sisällesi

      • Anonyymi

        Joko pilluun tai suuhun saa laskea.
        Pannna saa vapaasti ja yöksi on usein jääneet.
        Miehiä kiihoittaa kun saavat panna varattua naista he panevat useasti yön aikana.


    • Anonyymi

      Oletko minkä ikäinen rouva?

      • Anonyymi

        Olen 26v 167cm 54kg ja olen
        Kanta-Hämeestä kotoisin


    • Anonyymi

      Ihanaa..

    • Anonyymi

      Annatko panna ilman miehesi paikalla oloa?
      Meitä olisi 3 veljestä 18-27v ja haluttaisiin löytää halukas nainen kimppa panoon.
      Naisen nautinto etusijalla.

      • Anonyymi

        Voi sitä olla kolme miestä lisää vaikka oma mies olisi neljäntenä.
        Silloin miehet pääsis helpommalla saisi levätä panojen välillä.


      • Anonyymi

        Voisimmehan olla kaikki kimpassa te 3M ja mieheni ja minä 1N.
        Voitaisiin viettää villi yö.
        N26-vuotta


    • Anonyymi

      Ketään jäekimies ei halua koskea sun visvapillua edes kepillä

      • Anonyymi

        En haluakkaan että pilluani kosketaan kepillä mutta kyrvät vitussa on kivaa ja nautinnollista.


    • Anonyymi

      Tuo on aivan oikein pillu on tehty nussittavaksi ja sitä jää vielä hautaanki

    • Anonyymi

      Haluan omalle vaimolle samanlaista toimintaa.
      Olet mieleiseni naisluonne kuten oma vaimoni joka on myös täysillä mukana kun suurimmaksi osaksi saman miehen kanssa panemme vaimoani.
      Yhdessä ollessamme vaimoni on täysin yhteinen ja olemme kaverin kanssa tasavertaisia seksikumppaneita vaimolleni.
      Me viihdytään kolmistaan loistavasti niin vaatteet päällä kuin makkarin lattiallakin.
      Kesäisin tykätään käydä kuutamouinnilla nakuna ja ehkä jopa vedessä panokin tulee kysymykseen.

    • Anonyymi

      Oli tosi kiva lukea tämä kirjoituksesi, meillä on oma mieheni tosi paljon matka töissä, noi 240vrk 1v pois kotoa.Tämä asia on meillä ollut pitkä aikaa noin 13v olemme olleet tässä tilanteessa, meillä vieraat miehet ovat täysin hoitaneet, sexi
      sukupuoli suhteet, asuin paikkakunnalla paljon
      matka keikka työmiehiä, oma Aviomieheni ymmärtää kaiken tämän, minä aviovaimona saan olla täysin näitte keikka matka työ mieste vaimona naisena rva haaroistani reisieni välistä,
      Voin kaikella kunnioituksella, maata miesten alla,
      antaa miehille vittuani nussia panna mieste kanssa, jota myös teen, vkl että arkiiltoina, Vähint 3 iltana. Vk olen 7/9 miehen kanssa.
      Itse olen tästä sitä mieltä Naisen Rva velvollisuus on miehiä kohtaan, Mekkonsa Alta Pyllystä Ottaa Alushousut ja haaroistaa on täysi velvollisuus antaa Vittua keikka matka työmiehille, Tämä ei ole keltää pois, siinä saa itsekin kyrpää mitä rva nainen tarvii. Tämä asia hoituu meillä näin, olen täysin tyytyväine rva44v.

    • Anonyymi

      Onpa upea vaimo. Meillä. Meillä ihan suhteen alussa vaimo istui kasvojen päälle ja käskk nuolla, ja samalla kertoi että hänellä tulee olemaan muitakin miehiä joita panee. Eli jos haluan olla hänen kanssa se pitää kestää. Ja myös ilmoitti että seksiä saat kun hän ilmoittaa että nyt saa. Eli vaimo teki minusta aisurin yhdessä yössä, nyt 15v aviossa ollaan oltu. Tosiaan hääyönä jäin katsomaan sivusta kun vaimolla oli vieras panemassa, sain minäkin sitten lopuksi. Ukm. 39v

      • Anonyymi

        Hääyönä oltiin 2M ja 1N.
        Oltiin oltu kolmenkimppaa jo 6 vuotta ennen avioitumista.
        Halusimme vahvistaa kolmen kimppaamme joten hääyönä uusi rouva sai kahta miestä.
        Ei ainakaan ollut tavallinen hääyö jota jokainen on kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hääyönä oltiin 2M ja 1N.
        Oltiin oltu kolmenkimppaa jo 6 vuotta ennen avioitumista.
        Halusimme vahvistaa kolmen kimppaamme joten hääyönä uusi rouva sai kahta miestä.
        Ei ainakaan ollut tavallinen hääyö jota jokainen on kokenut.

        Tätä lukiessani tuli taas jotenki outona kaikki mieleeni, mutta mitään en voi katua mitä kaikkee on tapahtunut sen jälkee.
        Asuimme silloi seurustelu aikaa, Keravalla tuleva Aviomieheni opiskeli Kotkassa merenkulku halitukse alaisuudessa. Viikot, ja Vkl työharjoituksessa. Oli erittäi harvoin että pääsi käymää täällä Keravalla. Tämän huomioi
        työpaikalla toimitusjohtaja, olenko kuinka tiukka nuuka olen pyllystä mekkoni alta, sitä minä en osannut olla. Toimitusjohtaja teki minulle selväksi, kuinka minulla olisi loistava tulevaisuus yrityksessä, kun ymmärrän johtaja huoneessa nostaa mekkoni helemoja, tiputtaa alushousuja reisii, ja ymmärtää tehdä tämä johtaja tyytyväiseksi mulkustaa kyrvästää,
        Tämä oli johtaja tavoite, minkä tämä mies minulle saneli päin kasvojani. En tiedä sitä olin
        kuin taivaissa että johtaja haluaakin juuri minua minulta, Pyllyä, Pillua mekkoni alta ja haluaa juuri minut tekemää kyrvällä hyvää ja kyrvä tyytyväiseksi. Minusta tuli johtaja rakastaja, johtaja nussittava nainen, johtajan kyrvän hieroja hyväilijä, kyrvän nuolija imijä, sain kyrpää poskeen limat suuhuni, Tämä oli
        minun tehtäväni johtaja huoneessa olla rakastajana, ja näytella uskollista naista tulevalle miehelleni. Kun se päivä tuli että mieheni sai Vkl lomaa pidettiin häät vihkiäiset.
        Tämä on ollu mielessäni, kävin työpaikalla sinä aamuna kun päivällä meidät vihittiin, työpaikalla oli kerätty häälahja. 1500mrk rahaa. / Sitten joudui käymää johtaja huoneessa ovi taas lukkoon johtaja työnti minut työpöydälle, työnti meko helmat ylös, Repi Alushousut perseestä nussi Nussimalla joudui pyytämää älä hakkaa minua Minu perselihohi sattuu kova pöydä reuna, johtaja sanoi tämä tehdää tuleva ukkos piikki poloki tako kyrpää vittuuni työnti limat vittuuni syvälle sanoi tästä vittusi sai kyrpää häälahjaksesi, sitähän sinä tarviit kyllä antoi vielä 500mrk. Tämä vaan tulee mieleeni,
        Ja tämä johtaja oli ensimmäinen mies joka nussi minut vihittynä Rouvana. Joten tämä on minun muistojeni lokerossa.


    • Anonyymi

      oletko antanut myös miehesi saada muita miehiä kun katselet

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin antaisin siementää, jos vaan lupa olisi. Ottaisin siemenet kaikkiin onkaloihin ja tisseillekin voisi ruiskuttaa. Kolmesta viiteen kaveria olisi ihanteellinen seura, jossa aina joku ehtisi tissejäkin imemään, kun toiset puuhailisi pillun ja pyllyn parissa.

      • Anonyymi

        Onko aviomiehesi niin tyhmä ääliö, kun mainitset että, jos vaan lupa siihe olisi, että tämä miehesikö rajoittaa sun elämää , millä oikeudella, kukaan ei pysty omistaa toista ihmistä. Eihän varmasti siinä meidän naisten tavara kulu, kun olemme vieraidenmiesten kanssa että saadaan siemennestettä joka onkalot vaot täyteen. Meillä
        mies yritti estellä tätä, niin kerroin että on olemassa ovet mistä pääsee lähtemään eikä paluuta ole, jos ei yhteis elo onnistu, että vieraat miehet meillä käy elämästä naisen lihoista nauttimassa. Pikku Hitlereide aika on ohi, meillä ainakin.


    • Anonyymi

      Oikein. Vaimojen tavaraa kuuluu saada myös vieraiden. Ei siihen aviomiesten lupia tarvita. Nainen on tehty useamman miehen pantavaksi. Oma vaimo on vain halukkaampi ja parempituulinen kun vierasta on saatu. Ja naitu vittu on naitu vittu. Se on paras. Varsinkin vieraan jäljiltä.

      • Anonyymi

        Mukava panna vieraan liukkaille ;)


      • Anonyymi

        Olet tasan 100% Oikeassa siihen ei kuulu,mitenkää aviomiehen höipinät makaanko olenko vieraiden miesten alla naitavana pantavana. Tämä ainaki meillä on aiva tosi asia, olen tämän tehnyt miehelleni selväksi, en rupee olemaa puutteessa, mitä ei pysty enää mieheni 54v puutetta poistamaan. Mieheni voi muutta vaikka pois kotoa en tarvii häntä. Elämäni on täyttänyt nyt täysin vieraat miehet ryhmä sexiä on tehty että yksinäisiä miehiä rakastajana, asuen meillä Vkl nyt kun olen 49v nainen haluan ja haluan tosi kiihkeetä Naisena en tuhoo haluja I mieheni takia olen tästä asiasta täysin varma ollut
        ja tulen olemaa. Tämä on tosi varma millä innolla
        vieraat miehet tekee töitä haarojeni reisieni välissä, kun saavat polkee toisen miehen vaimoo,
        Tästä äärettömän suuri Iso kunnioitus näitä miehiä kohtaa jotka tulee avioparin luokse rva panema, hyvää vuoden jatkoa nautitaan toisistamme Miehet kui naiset rvt. 🥰😍


    • Anonyymi

      On kiimaista panna aviossa olevaa naista kun tietää hänen olevan toisen miehen oma.
      Pääsee vähän kuin varkain toisen miehen puutarhaan touhuamaan.

    • Anonyymi

      On kiihottavaa kun naiset ei edes peittele sitä että ovat varattuja. Sormus on sormessa ja vieraan spermat sisällä. Harva kärsii erektio-ongelmista kun pääsee varattua naimaan.

    • Anonyymi

      Meillä seurustelu aikana ei ollut mitään puhetta miehen taholta että haluaa että panen vierasta. Kun mentiin naimisiin niin hääyönä mies aivan yllättäen sanoi että haluaisin että panet vierasta miestä. Menin aluksi aivan shokkiin että mitä. No se jatkui puhe jatkui ja heti huomasin että vähensi seksiä ei kuulemma huvita. Noh n.kolmenviikon jälkeen päätin et ei tää näin voi jatkua. Kysyin mistä sen vieraan nyt sitten löytää, sanoi vaan saat etsiä mieluisen mutta toiveena oli vanhempi mies.
      Aluksi eka kerta oli ihan kauhea kun näln kuinka mies kiihottui kun olin tämän miehen kanssa.
      No nyt tämä järjestely on minunkin osalta alkukankeuden jälkeen ihan mukavaa. Nina 25v

      • Anonyymi

        Minä tiesin mieheni halusta panettaa minua muilla miehillä mutta en pitänyt sitä pahana.
        Seurustelu aikana oli muita miehiä joiden kanssa naitiin.
        Kun päätimme avioitua niin mies ehdotti kimppaa hääyönä?
        Olin vastaan pitkään mutta lopulta ajattelin että miksikäs ei saanhan ainakin seksiä hääyönä ja tuttu mies panemassa ollaan pantu paljon jo aikaisemminkin.
        Hääaatto ja hääyönä oltiin kolmistaan ja intohimoista nussimista kumpikin yö.


    Ketjusta on poistettu 220 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe